Jump to content

Vopsea PLASTIDIP


chinto_boss_ro
 Share

Postare recomandată

Daca e masina din semnatura,iti recomand aliaje :) arata mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aliaje pun pe gumele de vara in primavara, iar pe table am pus gumele de iarna, si ma gandeam ca, cu plastidip ar arata mai bine tablele decat cu capace...

Da, este vorba de masina din semnatura, si plastidipul va fi ori alb ori negru mat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poze gasiti la bestmotors punct at. Am masini de un an foliate cu plasti dip. Nici un fel de problema. Eu am mai testat si halo efx care a dat rezultate cel putin la fek de bune ca PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios.avand in vedere ca la americani costa 200-300 de dolari sa isi faca masina.la noi care sunt preturile?si unde sunt vopsitorii in tara in afara de capitala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am raspuns singur la intrebare:

 

"Price:

Small cars from 500 € 
Mid-Range from 700 € 
Lim / Kombi from 900 € 
Upper class / Jeep from 1200 €

Bumper from 150 € 
Hood / roof from 200 € 
BBQ / outside mirror 60 € 
Rims 4 piece 200 € 
Repair from 150 € 
Distance from 50 €"

---------------------

Considerand ca masina mea se incadreaza la mid-range cred ca 700 euro pentru un plastidip adica 812$ e de 4 ori mai scump ca si la cei ce au inventat-o (evident sunt taxe si taxe,vorbesc la modul general)

Kit-ul de la dipit ro de DIY e undeva la 1250 lei (322$-277euro) deci tot mai ieftin iesi sa ti-o faci tu singur.

Pacat ca tot ce e ieftin si mijto la americani pe cand ajunge la noi costa asa de mult incat iti pierzi interesul Un exemplu bun Ford Mustang :)

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

partea buna la do it yourself este pretul. dar daca nu ai facut niciodata ... e mai complicat si e posibil sa nu iasa bine de prima oara. la mascat anumite parti din masina, la amestecat materialul, etc ...

iti trebuie si un pistol bun ca sa iasa treaba buna. 

daca ai in plan sa faci de mai multe ori in timp ... atunci merita sa inveti si sa cumperi tot materialul. 

 

din cate stiu in Romania trebuie trecut in talon daca se schimba culoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.trebuie trecut in cartea masinii/talon.dar procedura e f.simpla.iti faci programare mergi cu masina.completezi un formular si predai impreuna cu talonul vechi, formularul.platesti 150 lei si astepti noul talon/cartea masinii.

daca treci de la albastru lucios la albastru deschis,mat sau orice alta culoare cu conditia sa nu depaseasca noua culoare 60% din culoarea originala nu e necesar rar-ul.mai multe detalii pe site-ul lor.

Cat despre kit-ul de diy e ok pretul iar pt experienta poti merge la un vopsitor care are habar cat de cat de plasti dip si incluzand plata pe manopera lui....tot mai ieftin iesi.

Bineinteles.daca as avea buget nu m-as complica si as merge direct pe o vopsitorie profi specializata pe asa ceva si ceas!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta, dippingul nu e la fel ca vopsitul. e clar ca un vopsitor se prinde mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua! As vrea sa cumpar vopsea plastidip originala usa din romania. Stiti de unde pot cumpara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Sper sa postez unde trebuie, ar trebui sa intre la "ingrijire" :)

 

Am vazut o efervescenta si la noi pe ideea de Plastidip, de "vopsire" a masinii cu aceasta solutie.

 

E cineva care si-a facut asa ceva ? Incerc sa strang niste impresii, inainte de a testa pe propria piele.

 

Ideea e ca ma enerveaza micile puncte unde a sarit vopseaua de pe masina de la pietricele si ma gandeam sa imbrac toata masina in Plastidip, urmand ca, la vanzare sa scot aceasta folie.

As alege tot alb, sa fie culoarea masinii. Ca si cost ar fi in zona de 500Eur.

 

Din ce am vazut pana acum, Plastidip-ul ramane mat, nu are luciu nici cat vopseaua metalizata, deci ar iesi din calcul sa fac doar capota, aripile si bara fata, astea fiind zonele afectate de pietricele.

 

Ceva idei ? 

 

Pe de alta parte, daca as vopsi doar capota, aripile si bara ar costa mult mai putin, dar, nu rezolv problema expunerii la pietricele. E tare sensibila nemetalizata asta OEM. Daca vopsesc elementele astea, dupa aceea, la revanzare o sa inceapa discutiile "meseriasilor": a fost lovita varza toata fata si de aia e vopsita :( , caci, nu-i asa, nicio vopsitorie nu se face ca de fabrica...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat 3m paint defender spray film? Se gaseste si la noi. E usor de aplicat si este aceeasi poveste ca celebra folie ventureshield de la 3m

Pana una alta astupa gaurile cu un kit de retus original skoda!

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@colin: Si la solutia cu paint defender film ma mai gandea,, dar nu am gasit inca pe cineva sa-l aplice.

 

De astupat, tot astup gaurile cu kitul de la tine, m-am specializat pe pictura punctiforma auto, mi-a ajuns 2.5 ani, imediat o sa-l comand pe al doilea :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fii vopsitor ca sa aplici paint defender spray film. E usor de aplicat. Si sunt multe filme pe net care explica procesul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am citit câteva postări cu nelămuriri şi am hotărât să vă împărtăşesc experienţa mea în ceea ce priveşte plasti dip-ul.

 

Mi-am imbrăcat integral maşina în plasti dip săptămâna trecută. Culoarea originală a fost albastru grafit, iar culoarea pe care  am ales-o pentru colant a fost deep sea blue perlat (la mine în talon scrie albastru, aşa că nu am avut nicio problemă la schimbarea nuanţei). Jantele au fost vopsite tot cu plasti dip, culoarea negru mat.

 

Pentru Golful meu 5 in 5 uşi, preţul a fost de 600 de euro pentru maşină şi jante şi poate varia, din câte am înţeles, în funcţie de mărimea maşinii, finish-ul dorit (perlat, mat, etc.), precum şi de complexitatea lucrării (să zicem că vrei oglinzile şi plafonul în altă culoare decât maşina, sau capota şi plafonul în altă culoare, etc.).

 

Pentru culoarea aleasă de mine şi în general pentru culorile perlate, efectul se obţine cu o bază de plasti dip negru (indiferent de culoarea maşinii), după care se aplică perlele. În total au fost preparţi aproximativ 8 litri de vopsea neagră şi 8 litri de vopsea perlată. Băieţii au mai păstrat cam o jumătate de litru de vopsea cu perle pentru eventualele retuşuri.

 

Am ataşat şi câteva fotografii cu maşina înainte, în timpul şi după vopsire/colantare (vopsire/colantare pentru că, după cum probabil deja ştiţi, plasti dip-ul este o vopsea care se transformă în colant).

 

Atelierul se află în Bucureşti şi e nou deschis. Dacă doriţti detalii, vă rog să îmi daţi un mesaj privat, ca să nu facem reclamă.

 

 

post-135875-0-16652100-1444376087_thumb.

post-135875-0-57704800-1444376087_thumb.

post-135875-0-09894800-1444376088_thumb.

post-135875-0-61559900-1444376088_thumb.

post-135875-0-07627300-1444376089_thumb.

post-135875-0-30597000-1444376089_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salutare!

Dupa 10 ani de la ultima postare, intreb si eu daca mai stie cineva ceva de metoda asta de vopsire? Se mai practica? Daca da, unde? Sau mai bine, stiti exact o vopsitorie care se ocupa de asa ceva in zona Constantei, Bucurestiului sau Galatiului ? Si-a vopsit in ultimii ani cineva masina cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!