Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

nu am probleme cu planetarele! nu trosneste nu face absolut nimic in viraje sau ceva de genul decat sunetul de la cutie.. citeam acum pe forum ca poate sa fie de la tamponul de la cutie .. 

ceva genul se aude si la mine cand misc de roata.. acum nu stiu de la ce ar putea sa fie 

 

planetatrele au in semn ceva cum vin montate pe cutie sau nu conteaza? ma gandesc sa nu stea ceva in tensiune si sa faca asa..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/24/2016 at 0:07 AM, jokkeru said:

salut! nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta... am un vw bora 1.9 ajm acum o luna am trecut la masa simpla si dupa ce am luat masina de la mecanic am sesizat urmatoarea problema:

se aude cand si cand un zgomot la relantii (asta n-ar fi o problema pentru mine) dar dupa ce plec cu masina de pe loc si o las sa mearga la relantii in orice treapta de viteza (nu pe loc) se aude un sunet ciudat (troznind huruind) un sunet destul de divers si destul de tare intre 900-1500 rpm.. dupa pare ca nu se mai aude sau acopera sunetul motorului.. de la ce ar putea fii? a mai patit cineva asta?? masina trage impecabil intra in viteze ok doar ca se aude zgomotul asta ciudat..

exemplu mergand pe un drum de tara lasand masina sa mearga singura cu trapta 1-a  atunci cand da sa pastreze viteza constanta se aude..

am ridicat masina pe cric si si cand rotesc de roata incet nu se aude nimic cand bruschez se aude sunetul fie pe liber fie in viteza.. ca si cum ar sarii ceva.. acelas lucru se aude si cu motorul pornit in viteza si suspendata de o roata cu esp-ul dezactivat (nu se dezactiveaza total nu stiu daca asa e normal)  cand da sa traga se aude acelas sunet..

de la ce ar putea fi?? astept raspunsuri de la cei care s-au intalnit cu problema asta! 

tin sa mentionez ca sunt nou pe acest grup.. defapt nu am postat pana acum 

 

Salut, si eu am aceasi problema ca a ta, dupa ce am pus volant cu masa simpla , am auzit si eu aceste zgomote, am inteles ca ar fi din cauza volantei ca este cu masa simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.

Am facut si eu conversia de la masa dubla la masa simpla. Kit valeo cod 326 317 la masina din semnatura.Azi am facut schimbul si nu prea am ce sa spun.am facut 10-15 km azi prin oras,impresie foarte buna la cum pleaca masina cu treapta 1 si restul,nu simt diferenta mare de confort.Spun diferenta mare deoarece simt  o trepidatie foarte mica dar nu stiu de la ce este.Cand am schimbat kitul valeo am schimbat si racordul flexibil  si am impresia ca acolo am o problema de montaj.La relantiu se aude in masina un zgomot ceva de genul ca intra ceva in rezonanta un sunet ca de bas ,Imediat ce cresc turatia de la 900 la 1000 dispare complet acel zgomot ,o problema cu kitul valeo care am o parere cam proasta .

Am cumparat kit valeo nou 1100 lei si cand am fost sa montez arcurile din disc le miscai cu degetele foarte usor,am trimis chitul inapoi si am primit altul ceva mai bun.Eu unu nu mai recomand valeo in ziua de azi,recomand km germany care arata mult mai bine fata de valeo.

am schimbat si tamponul din mijloc anti-rasturnare sau cum ii spune lemforder

 

cod motor asv

 

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, miky2003adr said:

La relantiu se aude in masina un zgomot ceva de genul ca intra ceva in rezonanta un sunet ca de bas ,Imediat ce cresc turatia de la 900 la 1000 dispare complet acel zgomot

Exact asa se manifesta la mine volant blocat (Luk) si am banuit ca doar de-acolo poate proveni brumul.

In consecinta, niciodata nu voi monta SMF. Sper sa reusesc sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n.Nu este un capat de tara problema asta,volantul cu masa dubla am inteles ca nu mai o sa functioneze cat a functionat volantul din fabrica.Pentru mine este buna si asta de valeo.La plecari de pe loc eu spun ca este mult mai fina fata de masa dubla.Nu am smucituri absolut nimic.Ce am descris eu mai sus inca nu stiu daca este de la volant deoarece am schimbat si racordul flexibil.Eu mai banui si montarea kitului,daca cel care a strans voantul nu la strans cum trebuie cu dinamometrica si acolo mai poate fi problema.inca nu am multi km cu acest kit.mai vorbim peste 2-3 luni.

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

La Golf 5, 1,9 TDI, 90 cai, BRU, se poate face conversia la SMF? Sau stie cineva daca ea vine din fabrica cu DMF sau SMF?

Modificat de anyidyoulike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu recomand kitul valeo. la mine cand se incalzeste motorul bine are un zgomot ca de clantanit ceva.Cand calc ambreiajul nu se mai aude nimic.nu este zgomot de rulment deoarece cunosc cum se aude un rulment de presiune.Este ceva care zdrangane nu stiu cum sa ma exprim.Eu unul nu recomand,nu stiu daca o sa rezist cu acest kit,Daca o sa-mi permit o sal schimb cu masa dubla noua.Imi pare rau ca am facut schimbarea asta.Motorul este cel din semnatura,Kitul este pus de 1000 de km.Cand este rece nu se aude nimic aiurea,

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A pus careva kit masă simplă pe passat 1.6 tdi (cayc)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Detin un Vw T5 din 2005 1,9 tdi 85cp cod AXC , am urmatoarea problema cu el, intre 1700 si 2000 de ture , in toate  treptele, se aude un zgomot gen "fier pe fier" si o vibratie in caroserie, dupa 2000 de ture merge fara absolut nici un zgomot, eu banuiesc volant cu masa dubla ca ar fie devina , acum vine marea dilema, ce ma sfatuiti sa schimb kitul de abreiaj+ volant masa dubla nou  sau sa trec pe volant simplu. Pe vw T5 ce volant cu masa simpla se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.eu nu recomand volant masa simpla.vezi mai sus ce am spus deoarece eu am schimbat volant  .incearca sa vezi pe forum care sunt mai bune cu masa dubla.vad ca nu a raspuns nimeni si am zis sa-ti raspund eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam indecis, din ce am citit aici , am inteles ca volant cu masa simpla nu este recomandat pentru motoare puternice si cutii in 6 trepte, am discutat si cu mecanicul si nici el nu recomanda volant cu masa simpla, in consecinta o sa cumpar un kit ambreiaj + volant cu masa dubla si sper sa nu cedeze macar 100.000km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A spus cineva in topic,ca se largeste carcasa de tabla la disc si incepe sa sune in prima faza arcurile...confirm ca e asa.

Eu am o fabia 1.9tdi care cica de fabrica e cu masa simpla.Dupa 70.000km incepe sa sune arcurile de la discul de ambreiaj.

Ma gandesc cand voi schimba iarasi sa pun un disk mai performant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va povestesc pe scurt ce am patit eu cu un kit de conversie Valeo montat pe propria masina in urma cu o saptamana.Am avut probleme la volant-ul masinii si am hotarat impreuna cu un prieten,mecanic excelent,sa schimbam kit-ul masa dubla cu un SMF Valeo.Am montat kit-ul SMF, in aprox.3 ore fara sa intampinam nici o problema.Dar dupa asta au inceput problemele.Plecare de pe loc cu socuri,motorul a devenit mai galagios,consumul a crescut cu aprox.1l/100km,la schimbarea vitezelor a aparut un timp mort,respectiv aveai un soc destul de violent al masinii,daca nu te ajutai cu pedala de ambreiaj.Mentionez ca am experienta vasta la volan,posed permis din1988,si am parcurs aprox 600000 km.la volan.Dupa o saptamana de folosinta a masinii cu SMF,am demontat din nou cutia si am montat un kit Sachs DMF.Este alteva din toate punctele de vedere.A revenit totul la normal asa cum ere inainte.Nu stiu cat o sa reziste noul kit DMF,dar eu personal nu mai montez chit de conversie SMF niciodata pe nici o masina proprie,oricare ar fi aceea.Mentionez la sfarsit ca am proprul meu atelier de reparatii auto,sunt in domeniu reparatiilor auto de 20 de ani si sfatul pe care-l dau este sa NU  montati conversie SMF in loc de DMF.

Ps.Masina mea este Skoda octavia Tour 1.9tdi AXR.Af 2010,cumparata de noua de la dealer.

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Depinde mult de masina si de kit. Revin si eu dupa 2 ani jumate de la trecerea la masa simpla Sachs si pana acum sunt multumit doar acel zgomot la relanitu este mai pregnant cu AC. Fara se aude doar cateodata insa slab. Acleasi impresii ca in prima zi doar ca acum m-am obisnuit si e o mare diferenta in a conduce si o placere in acelasi timp la precizia cu care intra si cat de rapid poti schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la masina din semnatura i-a venit vremea de un kit de ambreiaj nou.

Mecanicul imi recomanda un kit de ambreiaj cu masa simpla de la KM eu vroiam un luk cu masa dubla diferenta e de vreo 100 E .

Masina are 6 trepte 131CP nu am gasit  in tot forumul o recomandare pentru acest tip de motorizare .

Cred ca am sa mai strang din dinti si am sa-mi iau un kit luk cu masa dubla acuma am 278.000 km si nu i-am schimbat nimic inafara de consumabile .

E cineva cu aceeasi motorizare care a  trecut pe masa simpla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit nu prea e recomandata masa simpla la cutiile in 6 trepte. Reusite la cele in 5 viteze. Eu as monta tot masa dubla exact ce a pus constructorul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare: se potriveste volant de pe golf 4 axr, 2002 pe golf 4 atd 2002?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Contrazicerile sunt multe,dar nimeni nu tine cont de felul cum este montat motorul:longitudinal sau transversal! NICIODATA,dar NICIODATA sa nu comparam un mod de asezare cu celalalt! Daca o sa fiti atenti,"ämortizarea" vibratiilor la motoarele transversale este mult mai buna fata de motoarele asezate longitudinal! EX: la Passat B5.5,se simt foarte multe vibratii in habitaclu,fata de un Golf 4(excludem problemele la tampoane sau suporti motor/cutie)! Asa si cu volantele astea! Normal ca ala cu motorul asezat longitudinal o sa fie nemultumit,daca toate vibratiile se simt in caroserie. Si mai vine si partea a2a:depinde de cat de pretentios esti si ce asteptari ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic
  • 3 weeks later...

nu depinde de asa ceva. Depinde ca la 131 cai, cuplul e mai mare si vibratiile mult mai mari, de asta e nevoie de volant masa dubla acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi poate spune cineva daca CLHA are volanda masa simpla sau masa dubla?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor!Am montat si eu un kit de conversie ambreiaj cu masa simpla Valeo pe a mea Skoda 1.6 tdi stage1 137CP,323 NM citie viteze 5 trepte.Recomand tuturor cu o masina ca a mea acest lucru,am luat decizia asta pentru ca ambreiajul OEM cu volant cu masa dubla intrase in linie moarta,batea foarte rau volant,vibratii foarte puternice la plecarea de pe loc si in ultima perioada incepuse sa intre greu in marsarier.Ce vreau sa va spun este ca toti mecanicii m-au sfatuit sa nu fac conversia ca voi avea numai probleme(vibratii,socuri,zgomote etc).Nimic adevarat.Un mecanic de la reprezentanta ma incurajat sa fac conversia,dupa spusele lui chiar din 2014 vin din fabrica cu SMF.Asa ca am luat un kit Valeo 4P(foarte bun la pret,1200lei) si l-am montat.Masina merge exceptional,fara vibratii,in pedala sau caroserie,intra foarte usor in viteze,pedala este moale,debraiaza foarte lin.Sper ca am fost de ajutor cu acest post,eu am cautat foarte mult si nu am gasit nimic despre conversie ambreiaj pe acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am octavia 3, acelasi motor, doar ca la octavia 3 vine cu masa simpla.

Masina stock, 105 CP si a cedat discul de ambreiaj.

Se pare ca masa simpla nu e neaparat mai buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anume a cedat la disc? s-a spart butucul, s-au rupt arcurile? sau doar e uzat? ca e mare diferenta intre ele..... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul, unde intra pe ax, are o nuca. Nuca aia clantanea, la relantiu, scos din viteza.

La 50.000 km, s-a schimbat in garantie placa+disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minute în urmă, jarco a scris:

Discul, unde intra pe ax, are o nuca.

Poti fi mai precis? care nuca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!