Jump to content

Tuning (Touareg 7P)


Sandu_A6
 Share

Postare recomandată

Propun sa discutam in acest topic experientele sau intentiile referitoare la tuning pentru Touareg 7P.

Am sa incep eu si astept cu mare interes si posturile voastre.

Eu am facut pana acuma:

- resoftare de la Revo, ei zic ca ar avea acuma la vreo 310 Cp, sincer ma cam indoiesc, mi se pare cam mult pt stage 1, dar am de gand la primul drum in Bucuresti sa ii fac un dynotest si revin cu info. Oricum diferenta este totusi semnificativa, se simte o imbunatatire semnificativa fata de puterea initiala. Referitor la consum ei zic ca scade consumul cu 1 l, au dreptate, e vorba de 1l doar ca nu scade ci creste :)

- am montat o camera de termoviziune, care functioneaza destul de bine, dar dupa un an de folosinta va zic ca nu isi merita banii decat daca masina este echipata cu soft de recunoastere si interpretare a imaginii video si poate actiona automat sistemul de franare in cazul unui obstacol, pentru ca este destul de greu sa conduci si sa te uiti in acelasi timp pe ecran.

Cateva caracteristici: detecteaza persoane sau animale dupa caldura corpului, vede noaptea ca si ziua, are raza de vizibilitate de 4 ori cat faza lunga si vede destul de bine pe ceata. atasat este si un prospect.

Doresc sa mai montez:

- ACC. Automatic cruise control. Regleaza si seteaza o distanta constanta fata de autoturisul din fata si mentine aceasti viteza de croaziera ca si autoturismul din fata.

Avantaje: pe timp de ceata vede masinile din contrasens de la o distanta destul de mare, pt ca actioneaza ca un radar, in oras se poate seta o distanta mimina fata de orice autoturism din fata si in cazul in care nu esti atent, franeaza masina automat in cazul in care se apropie la distanta setata.

Dezavantaje: sistemul functioneaza bine pe autostrada, pe drumurile noastre exista pericolul sa te legi de o masina din fata iar cand acesta depaseste te trage dupa el daca nu esti atent sa o decuplezi.

Daca stiti mai multe informati despre acest sistem sau aveti montat pe masina va rog sa imi spuneti care sunt parerile/sfaturile voastre.

- Stopuri cu led

- Lane-asist

- Troliu de agatat pe carligul de remorcare.

- Scut motor

- Ornament crom la incarcarea in portbagaj(7P6 807 787 A2ZZ)

Accesorii: Aparatori noroi, perdele geamuri spate, brelog chei (caut o sursa mai ieftina, la reprezentanta sunt cam scumpe si nu merita)

AM_0001_EN.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta acest stage1 de la Revo? Garantia ai terminat-o? Unde ai montat camera cu termoviziune? Te intreb pt ca la mine e sistemul area view cu 4 camere, inclusiv o camera in grila de pe bara fata(area view cu park pilot e optiune pe care o consider un must la aceste tipuri de masini si nu numai). ACC-ul e o optiune utila in tarile civilizate din Europa, dar la noi, la infrastructura si soferii nostri, o consider un moft. Stopurile cu led le am, nu stiu ce te-ar interesa, personal, despre ele, pot spune ca sunt wow mai ales noaptea. Lane assist, am inteles ca nu merge cu parbriz incalzit, parbriz pe care il am si il consider mai presus de acest lane assist necesar pe autostrazi. Legat de scut motor, ti-as recomanda ceva in genul pachetului terrain tech, in special daca folosesti mult masina pe coclauri, acopera dedesubt toata masina. Ornamentele de crom in general(nu am nici-unul din pacate) dau un aspect frumos masinii, am vazut la un alt Touareg. Dar pe original sunt scumpe, prea scumpe, poate ceva after-market, dar e prea devreme sa le gasim cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au schimbat softul din ECU, modificand admisia de aer si combustibil, presiunea in turbina..etc In general puterea masinilor este restrictionata la vreo 75-80% din masuri de protejare a motorului, de a nu-l forta la maxim astfel prelungindu-i viata, prin resoftare, se scoate aceasta restrictionare. Oricum rezultatul real al acestei resoftari le poti vedea dupa un test dyno.

Camera am montat-o in bara din fata, in fata radiatorului si are vizibilitate prin grila de sus(dreapta de semnul VW). Ea focalizeaza la 10 cm asa ca i-a fost suficienta o gaura mica. Si eu am area view, dar nu se afecteaza una pe alta. In plus de asta de fiecare data cand ies din oras inregistrez tot traseul prin camera telefonului, deci total 6 camere :)

Ref la ACC exact ca tine am gandit si eu, dar am vazut la un prieten pe Q7 montat si pentru cele 2 motive enumerate(detectia masinilor pe timp de ceata si setarea franarii la o distanta mai mica de x m fata de masina din fata) eu zic ca merita.

Faptul ca Lane-asist nu este compatibil cu parbrizul incalzit nu o stiam, si eu am parbrizul incalzit, bine ce mi-ai zis.

Banuiesc ca farurile cu led le ai din fabricatie nu? Ma interesa ce altceva in afara de faruri mai am nevoie? adica se pot doar cumpara si inlocui sau este nevoie de un bordnetz(calculator) pentru ca au alt consum fata de cele normale..

Si eu am pachetul tereain-tech, dar la ce te referi cand zici ca imi recomanzi un scut gen pachet terain tech? Scutul de la teraintech nu este unul si acelasi ca si la masinile fara teraintech? Eu ma refeream la unul asemanator celui din atasament.

Nici eu nu am deloc crom, am avut pe cealalta masina, un A6 care din cauza spumei active de la spalatorii sau a sarii de pe drum iarna, s-au stricat, au devenit mate si aratau ff rau. Din punctul asta de vedere ma bucur ca nu am crom la geamuri. In schimb imi place ornamentul care se poate pune pe bara din spate in dreptul incarcarii in portbagaj. L-am comandat dar mi-au adus un cod gresit, care era pt geamuri si costa 300 ron, iar cel potrivit pt portbagaj costa vreo 650 ron, care mi s-a parut cam mult, astept o alternativa mai ieftina.

post-69245-0-40604400-1352756934_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut masuratori inainte si dupa la al meu fabricat in 2010 3.0TDI 176KW.

Inainte: 550NM@2850rpm, 260hp@4400rpm

Dupa: 605NM@3000rpm, 299,6hp@4400rpm

Surprinzatoare puterea initiala.

Masina accelereaza spectaculos pina la 130-140 km/h

Tuningul a fost facut la Exelixis. Au un dyno 4wd nou. Tuningul e oarecum custom, spun asta deoarece dupa primul soft am comentat nemultumit privind cresterea de putere pe care o simteam si masurasem (parca era 280hp). Au spus nici o problema facem altul si dupa vreo ora doua au facut si pus un nou soft.

Ar fi interesant Sandu sa faci dyno tot acolo altfel e greu de comparat rezultatul.

In cea ce priveste consumul nu am o referinta sigura deoarece inainte de tuning nu am facut un calcul de consum real. Poate imi spuneti voi cum se compara valoarea afisata cu cea reala. Dupa tuning am facut un calcul la un drum mai lung si rezultatele pe vreo 700 km au fost:

Afisat: viteza medie 83 km/h consum 8,3l/100

Real: 9,9l/100

Modificat de RobertS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut masuratori inainte si dupa la al meu fabricat in 2010 3.0TDI 176KW.

Inainte: 550NM@2850rpm, 260hp@4400rpm

Dupa: 605NM@3000rpm, 299,6hp@4400rpm

Surprinzatoare puterea initiala.

Masina accelereaza spectaculos pina la 130-140 km/h

Tuningul a fost facut la Exelixis. Au un dyno 4wd nou. Tuningul e oarecum custom, spun asta deoarece dupa primul soft am comentat nemultumit privind cresterea de putere pe care o simteam si masurasem (parca era 280hp). Au spus nici o problema facem altul si dupa vreo ora doua au facut si pus un nou soft.

Ar fi interesant Sandu sa faci dyno tot acolo altfel e greu de comparat rezultatul.

In cea ce priveste consumul nu am o referinta sigura deoarece inainte de tuning nu am facut un calcul de consum real. Poate imi spuneti voi cum se compara valoarea afisata cu cea reala. Dupa tuning am facut un calcul la un drum mai lung si rezultatele pe vreo 700 km au fost:

Afisat: viteza medie 83 km/h consum 8,3l/100

Real: 9,9l/100

Cresterea de putere este ok, dar cel mai important este cuplul si mai ales pe de plaja de turatie este cuplu maxim. Poti sa postezi graficul de la dyno? Original plaja de turatie cu cuplu maxim este mica 2000-2200 rpm pt motorul CASA de 240 CP, dupa tuning ce te intereseaza este sa fie ceva de genu 2000-3000 rpm si sa fie cat mai dreapta. Pt motorul nou de 245 CP sta mult mai bine original are max torque intre 1750 si 2750.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am contactat Revo Romania si se pare ca pot sa fac tuning si in Constanta. Problema este urmatoarea: pe site Revo.com nu apare acest motor asa ca i-am intrebat si uite raspunsul mai jos...intrebarea este de unde vine softul de Romania?

Hi Radu

Thanks for your email.

Unfortunately we don't yet offer software for the 240bhp Touareg.

It is something we are looking to develop in the future though!

If you need anything else at all please do let me know!

Kind regards

Mandy Wheatley

Technical Support Executive

STaSIS Revo Group

European R&D Headquarters

37 Lanchester Way, Royal Oak Industrial Estate, Daventry, Northamptonshire, NN11 8PH

Office: +44 (0) 1327 301901

Direct dial: +44 (0) 1327 308 187

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romanii au deja softul facut, firma mama inca nu-l au...hmmm cam a ce suna asta?

am facut si eu candva o resoftare, mi se promitea un soft, dar am primit altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sandu: poti monta ACC si dupa ce cumperi masina? Aveam impresia ca daca nu vine masina cu ACC din fabrica nu poti pune apoi. Ai si navigatia pe masina? Cel putin in configuratorul VW nu poti pune ACC fara navigatie, navigatie ce are harti naspa pentru RO si pe care eu unul o consider inutila, avand in permanenta un abonament platit pentru softul de pe telefon, iar navigatia din masina se updateaza separat pe alti bani am inteles de la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adifox si xenomorf. Aveti dreptate. softul nu este de la revo, eu am ajuns la revo constanta printr-un prieten, am lasat masina si am luat-o ulterior. De fapt sunt 2 baieti care s-au desprins din revo, se numesc A-team(sau fac resoftare in paralel pe langa revo-nu stiu exact), ii gasesti pe site-ul http://www.a-team-performance.ro.

Eu sincer sunt chiar multumit de cum merge masina, se vede deosebire considerabila fata de starea initiala, apoi ca scrie revo sau a-team pe soft.. In schimb sunt nerabdator sa ajung cu ea pe dynotest in Bucuresti.

@stofarius. Da am navigatie mare, care e si updatata in detalii destul de exacte, cu numai 400 ron(am inteles ca la reprezentanta e vreo 2400 ron- o mare porcarie sa iti ia bani pe ceva deja ai platit). Daca vrei sa faci update, gasesti detalii la sectiunea harti navigatie.

Referitor la ACC, eu am vazut pus pe AUdi Q7, si omul zicea ca merge bine si ca e multumit, l-a chiar salvat o data de un accident, era setat pe franarea in cazul apropierii a mai mult de x m de alt autoturism, nu era atent, unul a franat in fata lui, si masina a franat automat.

Am inceput sa cercetez posibilitatea montarii ACC pe forumurile Treg din germania si SUA, dar inca nu am gasit detalii clare. Daca gasesc ceva va anunt. Deocamdata ma preocupa sa imi iau modul radio cu antena penru telecomanda de incalzire auziliara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea de putere este ok, dar cel mai important este cuplul si mai ales pe de plaja de turatie este cuplu maxim. Poti sa postezi graficul de la dyno? Original plaja de turatie cu cuplu maxim este mica 2000-2200 rpm pt motorul CASA de 240 CP, dupa tuning ce te intereseaza este sa fie ceva de genu 2000-3000 rpm si sa fie cat mai dreapta. Pt motorul nou de 245 CP sta mult mai bine original are max torque intre 1750 si 2750.

Am sapat eu pt motorul de 245 cp. Am gasit ca doar cei de la ABT fac tuning oficial pt acest motor. Personal nu consider ca renteaza prea mult, cresterile nu sunt f. spectaculoase, consider ca e suficient ce are motorul din fabrica. Cam asa am gasit ca arata graficul celor de la ABT:

ABT Touareg.pdf

Modificat de VMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la banii astia primesti si garantie adevarata! Si din ce stiam, ca tuningul facut in perioada de garantie nu o afecteaza. Stii cum e, dai un ban , dar stai in fata! :D

Modificat de VMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea de putere este ok, dar cel mai important este cuplul si mai ales pe de plaja de turatie este cuplu maxim. Poti sa postezi graficul de la dyno? Original plaja de turatie cu cuplu maxim este mica 2000-2200 rpm pt motorul CASA de 240 CP, dupa tuning ce te intereseaza este sa fie ceva de genu 2000-3000 rpm si sa fie cat mai dreapta. Pt motorul nou de 245 CP sta mult mai bine original are max torque intre 1750 si 2750.

Am sapat eu pt motorul de 245 cp. Am gasit ca doar cei de la ABT fac tuning oficial pt acest motor. Personal nu consider ca renteaza prea mult, cresterile nu sunt f. spectaculoase, consider ca e suficient ce are motorul din fabrica. Cam asa am gasit ca arata graficul celor de la ABT:

Pentru motorul de 245 nici eu nu as face, dar pt cel de 240 da, numai din cauza cuplului care se simte ca nu e optimizat mai ales pentru oras.

Mai face si MTM si era undeva 1000-1200 euo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

sall all. am un touareg 7p din 2011 204 cp. vreau sa ii pun cip tuning de 245 cp sau poate putin mai sus la lorand in cluj. am niste intrebari:

1. e vreo problema daca e cutie automata? din ce am citit pe forumuri ziceau ca nu e indicat sa pui cip pe automata.

2.se simte diferenta de putere? merita investitia?

3. afecteaza tuningul garantia? mai am garantie pina in decembrie.(vor vedea la reprezentanta ca e cipuita masina?

thx in advance...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vor, pot vedea....

 

nu afecteaza cutia, daca este facut cum trebuie - vb cu Voinea, el o sa iti dea toate detaliile si te poate ajuta cu efectuarea operatiunii dorite de tine

 

sigur se simte/merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Stie cineva unde pot sa fac un stage 1 la un 204CP. La cat creste ? E problema cu garantia ? Cat costa (la firma responsabila nu la "baietii priceputi din colt")? E safe pentru motor, turbina, etc. sau exista riscul sa crape ceva ulterior ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 11 noiembrie 2012 at 0:21, Sandu_A6 a scris:

Propun sa discutam in acest topic experientele sau intentiile referitoare la tuning pentru Touareg 7P.

Am sa incep eu si astept cu mare interes si posturile voastre.

Eu am facut pana acuma:

- resoftare de la Revo, ei zic ca ar avea acuma la vreo 310 Cp, sincer ma cam indoiesc, mi se pare cam mult pt stage 1, dar am de gand la primul drum in Bucuresti sa ii fac un dynotest si revin cu info. Oricum diferenta este totusi semnificativa, se simte o imbunatatire semnificativa fata de puterea initiala. Referitor la consum ei zic ca scade consumul cu 1 l, au dreptate, e vorba de 1l doar ca nu scade ci creste :)

- am montat o camera de termoviziune, care functioneaza destul de bine, dar dupa un an de folosinta va zic ca nu isi merita banii decat daca masina este echipata cu soft de recunoastere si interpretare a imaginii video si poate actiona automat sistemul de franare in cazul unui obstacol, pentru ca este destul de greu sa conduci si sa te uiti in acelasi timp pe ecran.

Cateva caracteristici: detecteaza persoane sau animale dupa caldura corpului, vede noaptea ca si ziua, are raza de vizibilitate de 4 ori cat faza lunga si vede destul de bine pe ceata. atasat este si un prospect.

Doresc sa mai montez:

- ACC. Automatic cruise control. Regleaza si seteaza o distanta constanta fata de autoturisul din fata si mentine aceasti viteza de croaziera ca si autoturismul din fata.

Avantaje: pe timp de ceata vede masinile din contrasens de la o distanta destul de mare, pt ca actioneaza ca un radar, in oras se poate seta o distanta mimina fata de orice autoturism din fata si in cazul in care nu esti atent, franeaza masina automat in cazul in care se apropie la distanta setata.

Dezavantaje: sistemul functioneaza bine pe autostrada, pe drumurile noastre exista pericolul sa te legi de o masina din fata iar cand acesta depaseste te trage dupa el daca nu esti atent sa o decuplezi.

Daca stiti mai multe informati despre acest sistem sau aveti montat pe masina va rog sa imi spuneti care sunt parerile/sfaturile voastre.

- Stopuri cu led

- Lane-asist

- Troliu de agatat pe carligul de remorcare.

- Scut motor

- Ornament crom la incarcarea in portbagaj(7P6 807 787 A2ZZ)

Accesorii: Aparatori noroi, perdele geamuri spate, brelog chei (caut o sursa mai ieftina, la reprezentanta sunt cam scumpe si nu merita)

AM_0001_EN.pdf

Buna ! Sunt nou pe forum si de curând mi-am achiziționat un Touareg 2011 240 Cp si am o întrebare : - se pot monta bare longitudinale pe mașina ? Asa am achiziționat-o din Germania , fara bare , dar nici nu are vreun semn pe plafon ptr ele ! Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se pot monta - si eu mi-am luat un set OEM. Trebuie dat jos plafonul interior. Nu are semn pe exterior, trebuie gaurit plafonul exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor! Tocmai ce mi-a ajuns si mie din Germania un 7p din Feb 2012. Nu are chederele de la geamuri si nici bandourile din partea inferioara a usilor...si tare mi-ar placea sa le aiba!!! Va rog sfaturi..de unde, de care? Nu as vrea sa "cocleasca" dupa cateva luni si sa arunc astfel banutzii pe fereastra..:-)

 

Cu multumiri!

PS: cu scuzele de rigoare daca am gresit topicul! Nu am identificat o categorie propice intrebarii mele puerile :( 

Modificat de KlausTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu ai pachetul Crom - banuiesc ca ai fusta neagra la bara spate si la usi, precum si tipsurile la esapament diferite 0 nu le ai pe cele cromate - triunghiulare - ci rotunde.

Doar sa le cauti pe la dezmembrari - sa gasesti o masina dupa care sa le iei pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Florin! Inteleg ca nu pot cumpara acest pachet "de nou" nici partial macar? :( De la dezmembrari, pur si simplu vor fi dezlipite (cazul bandourilor) si apoi va trebui sa le lipesc la a mea, da? Banuiesc ca stiu baietzii respectivi cum se face treaba..

Modificat de KlausTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba sigur da... dar costurile sunt mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am un VW Touareg 2016 si as vrea sa inlocuiesc stopurile spate standard cu unele led.

Aveti idee daca mai este necesar vreun update de soft al calculatorului de lumini sau sunt doar plug&play fara alte modificari?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!