Clipa

probleme motor 2.0 de 140 sau 170 cp

7 postări în acest subiect de discuţie

as dori sa stiu si eu daca motoarele de pe Scirocco cele de 2.0 diesel au probleme cu injectoarele cum au majoritatea modelelor de la vw.multumes frumos

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca 2.0 tdi common-rail nu au probleme pe injectoare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

toate modele de Scirocco sunt common-rail? ms frumos

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da. e lansat din dupa 2008 si deja motoarele erau cu common rail

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o nelamurire-_-..cu motorul meu de 2.0 diesel cod motor CBBB.La pornirea la rece  aprox 5grade uneori turatia i-mi sta la 1000 rot /min si dupa ce pornesc de pe loc dupa cativa   km aprox  4km  e tot la fel de turat ca la relanti. si acul de la  temperatura imi e deja la 90grade.si sta nemiscat .mentionez ca nu doar la pornirea la rece ..uneori si cand  e cald afara .si uneori isi revine  singur la 800rot /min .daca opresc motorul si il repornesc chiar daca temperatura apei imi arata 90 grade el tot sta turat la 1000rot/min  aveti idee ce  senzor poate sa fie ? multumesc.sper sa gasim o solutie impreuna.:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul instant este >1.1 l/h atunci inseamna ca isi face regenerarea Filtrului de Particule si trebuie ori sa o lasi sa termine la relanti ori sa mergi cu ea ceva mai turata (~3000 rpm) pentru 15-20 min. In schimb, daca consumul instant este <1.0 l/h (in general cam 0.8-0.9 l/h) inseamna ca temperatura motorului inca nu a ajuns la cea nominal, in functie de temperatura exterioara si ECU compenseaza pentru a-l incalzi -> lucru perfect normal.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
  • Salut lambda:salut:..mutumesc de informatie ..Am uitat  sa mentionez ..ca atunci cand sta turat 1000rot/min  imi pornesc ventilatoarele  de racire indifernt de temperatura de afara ..dar temperatura lichidului de racire  ajunge la 90 grade si numai  dupaia imi pornesc ventilatoarele .sau uneori si cand sunt in  trafic cu motorul cald imi urca la 1000rot/min dar  dupa  un timp scade iar  la 800rot/min .asta  ar insemna  ca  e regenerarea filtrului de particule :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.