RobertS

Probleme Touareg 7P

132 postări în acest subiect de discuţie

Am creat acest topic pentru a lista problemele pe care le avem si sugerez totodata un format:

Model: TDI 3.0 240cp

Fabricatie: 2010 toamna

km: 67.000

Erori semnalizate: pe MFD Particle filter, start-stop system malfunction. Martori: motor galben continuu, bujie incandescenta intermitent. Daca am dezactivat start-stop din buton system malfuction dispare de pe MFD.

Simptome: Motorul nu mai "trage" dar merge ( am mers cu 100km/h) spre service.

Context: dimineata la pornire prima zi mai rece 5C. Cu 50km mai inainte (2zile) facusem plin 75 l pentru prima data! la Lukoil. Nu am mai recurs la desfundarea filtrului de particule conform instructiunilor (rulat cu 70 km/h 15 min) din manual deoarece prea era o coincidenta cu plinul facut la Lukoil. Pe de alta parte in ultima luna masina facuse doar drumuri scurte prin Bucuresti de 25 km/ zi sau mai putin.

Constatare service: Senzor Presiune diferentiala filtru particule defect. Filtru particule colmatat 90%. Eu le-am spus sa arunce motorina (cca 480RON :-( ).

Reparatie: Inlocuit senzor, regenerat filtru de particule.

Cost total reparatie: cca 430RON

Durata reparatie: Masina a stat in service de pe o zi pe alta.

Service: Porsche Bucuresti Aviatiei

PS: ma si vedeam cu filtrul de particule inlocuit pentru cine stie cate mii de euro dar am scapat eftin.

Modificat de RobertS
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Inca un exemplu clar cat de buna este motorina de Lukoil.....asta e romania !

ai avut noroc ca au putut sa-ti regenereze filtrul , ca daca nu era belea mare la cat costa unul nou.

dar mai aveai solutia sa renunti la el, DPF OFF ...si nu mai aveai batai de cap. Numai bine

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca a fost o coincidenta. Alimentam numai de la Lukoil si nu s-a intamplat nimic la nici una din masinile din familie. Mai stiu persoane care alimenteaza de la Lukoil si nu au patit nimic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eu cred ca a fost o coincidenta. Alimentam numai de la Lukoil si nu s-a intamplat nimic la nici una din masinile din familie. Mai stiu persoane care alimenteaza de la Lukoil si nu au patit nimic.

Coincindenta poate

Ce masina Mirciulik? in ce zona a tarii? in ce perioada? poate folosesc alti furnizori/ depozite in diferite zone ale tarii?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Regretabila intamplarea,Lukoil in general au reputatie proasta nu m-as risca de la ei in nici un caz macar daca bagai vrun aditiv sa mai fluidizeze lucrurile pe acolo. Dintre toate pina acuma numai motorina MOL EVO mi s-a parut f buna, numai din asta pun si nu sunt deocamdata probleme plus ca evacuari din inox sunt curate nu verzui cum era cu motorina OMV de care am pus o perioada (verzui=sulf la greu).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp (din 4 decembrie parca) VW a declansat o actiune de inlocuire gratuita a senzorului de presiune DPF. Intrebati cand treceti pe la service.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E valabila pt toate tipurile de motoare sau numai pt cele 2010-2011?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un dealer de masini premium (nu dau nume sa nu fac versus) baga motorina in masini doar de la Lukoil si nu au probleme. Am avut si eu o masina sa o testez weekendul trecut si am bagat azi din lukoil, ca era mai aproape. Nu am sesizat vreo problema la masina, eu cred ca a fost doar o coincidenta, sau peco-ul respectiv e mai "intreprinzator"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am sa postez si eu 2 probleme pe care le-am avut. In urma cu cateva zile, am mers sa alimentez si am avut surpriza jenanta sa nu pot deschide capacul de la rezervor. Ulterior, dupa ce am actionat din cheie de cateva ori inchis-deschis, am reusit sa deschidvcapacul, dar nu se mai incheia. De vina a fost motorasul care a fost schimbat pe garantie.

Alta problema, a fost ca, la viteze de peste 120km/h, aveam niste vibratii suparatoare in volan pt clasa din care face parte aceasta masina. Dupa o vizita la un service de roti, s-au gasit jantele de pe fata ovalizate. Au fost indreptate pe stand, apoi echilibrate toate jantele, iar vibratiile au disparut din senin.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai nu chiar din senin, ce jante aveai ? OEM sau ceva AFM ? si ce dimensiune ?

 

mersi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Jantele sunt originale, modelul Karakum, pe 18". Problema e ca am norocul sa locuiesc intr-o zona a tarii tot cu drumuri originale :D .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp (din 4 decembrie parca) VW a declansat o actiune de inlocuire gratuita a senzorului de presiune DPF. Intrebati cand treceti pe la service.

Chemat la reprezentanta  si schimbat gratis senzor presiune DPF desi masina nu mai este in garantie. Se pare ca am intrat in Europa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de Toureg:

Daca lasati masina un timp parcata si nu folositi, se aude un scartait metalic atunci cand dati cu spatele si franati? Daca merg cu ea dispare acest fenomen, insa il gasesc super deranjant ( reped fenomenul se produce doar la apasarea pedalei de frana la mersul cu spatele, cand masina a stat 2-3 zile in parcare)

 

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai avut masini pana acum? :D

Se depune rugina pe placutele de frana...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si n-ai ce`i face  :dry:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masini am mai avut insa nu am avut ptoblema asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ripper, pe discul de frana da, pe placute...in primul rand nu ai cum sa le vizualizezi, decat daca le demontezi...si eu nu am vazut rugina pe materialul placutei de frana.

Alex, nu trebuie sa iti faci probleme, discurile se vor curata la prima frana.

Modificat de carmina
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Discuri, whatever... normal ca nu se vede rugina pe placute.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt probleme la noul Touareg, vad aici, ca la vechiul unde era plin de probleme la compresor perne, cutie, acumulator, etc. ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vezi... E la a doua generatie cu facelift. Plus ca platforma, motoarele, cutia de viteze etc sunt impartite cu Audi Q7 sau Porsche Cayenne. Deci concluzia e clara.

Modificat de VMLG
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 7P nu tu:

-erori bord din senin;

-compresor perne care oboseste repede;

-releu compresor care oxideaza;

-contacte ,,subterane" de sub picioare sofer care oxideaza iarna;

-motor cu EGR care se infunda repede;

-baterii admisie aer (stanga + dreapta) care dau erori bord;

 

...parca l-as schimba pe-al meu cu unul nou, astept mai multe comentarii aici despre realele probleme de service de la mai multi utilizatori.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai din partea mea, problemele ce le-am avut le-am enumerat anterior aici. In plus, am mai avut un becul de la stopul spate dreapta ars. A ajuns la 50000km si in rest doar motorina, ce-i drept cam multa. Insa, probabil, comparativ cu vechiul model, va consuma cu 1-2 litri la suta de km mai putin la acelasi stil de condus. Oricum, daca ai piciorul drept cam greu, uita de consum, ai putea sa-i dai in judecata lejer pe cei de la VW pt declaratii mincinoase :) .

Modificat de VMLG
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ai si suspensie aer reglabila?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am pachetul terrain tech. Si nu, n-am avut probleme cu pernele sau compresorul pana acum. Sper sa nu am pana apare noul model prin 2016 :) .

Modificat de VMLG
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.