Jump to content

Sfat cumparare Octavia 2 SH - pareri tehnice la obiect


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Permiteti-mi, va rog, sa va solicit ajutorul.

Momentan, asa cum se vede in semnatura, am o Fabia 1.4MPI, 68 ponei morti. Si doresc sa achizitionez o Octavia, din nevoia de spatiu si putere, atribute ce lipsesc cu desavarsire de la actuala masina.

La Octavia, pana in aceasta saptamana imi doream motorul de 1.8 TSI, dar am aflat ce problema au cu consumul de ulei si, la cat is de norocos, sigur as avea problema cu pistoanele si segmentii ce trebuie sa fie schimbati. Va intreb: toate 1.8 TSI is cod motor CDAA? Sau mai is si alte coduri ce nu au aceasta problema?

Ma gandeam si la un diesel, 2.0TDI, cel de 140CP, dar nu fac mai mult de 15 000 km/an si nu stiu cat de mult merita. Apoi, am inteles ca au si o problema cu injectoarele Siemens (zic bine?), chiar daca e renumitul motor BKD. La un motor mai mic de 140CP nici nu ma gandesc.

Totalul ce vreau sa il cheltui pe noua masina ar fi undeva la vreo 9000-9500 euro, cu tot cu transport (de afara), schimbat distributie, ulei, filtre, ambreiaj+volant (daca trebuie).

Ma puteti ajuta, va rog?

Multumesc!

 

LATER EDIT: Am uitat sa spun ca am si o oarecare proportie de snobism in mine si as dori ca masina sa aibe un minim de dotari (din nou, ce nu am la actuala): faruri xenon oem, climatronic, tempomat (desi sunt convins ca nu o sa il folosesc foarte des), bluetooth (chiar radio cu touchscreen), guri de ventilatie si in spate......si mai sunt dar nu mi le mai amintesc acum.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD are injectie Bosch nu are probleme cu injectoarele sau daca vrei benzina 2.0 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI cred ca il gaseste doar pe RS, deci mare grija cat de chinuita a fost masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CDAA sub 2013 consuma ulei mult si foarte mult ,problema se intinde de la inlocuire pistoane pana la bloc motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Intre timp am ales o Octavia 2 vRS, motor CEGA, model 2012. Si am fost sa o iau chiar din Bucuresti. Asa ca de azi incepand, voi frecventa mai des aceasta sectiune a forumului. Ii voi face si topic la "Masina mea", dar inca nu am atat de mult timp disponibil.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Intentionez ca in perioada urmatoare (2-3 luni) sa achizitionez o Octavia II FL Scout  nu mai batrana de 2012, diesel, km pana-n 150k si cat mai bine echipata. 

Masina as vrea s-o iau din Germania, piata interna fiind saraca in oferte, iar din cele si asa putine, 99% (daca nu chiar 100%) sunt aduse si coafate.

Ce ma sfatuiti?

Multumesc anticipat.

 

Modificat de kthor
Deschidere topic fără folosirea funcției de căutare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @jonnie, ce sfat ceri mai exact? Proceduri de achizitie din Germania sau sfaturi/pareri despre O2FL Scout?

Ce buget ai pentru achizitie? Si aici ma refer fara avion dus/cautari/transport/drum inapoi in tara. Vrei sa te duci tu sau ai 'sageata' cu comision ? Vrei sa o iei pe firma ca sa poti deduce TVA sau direct persoana fizica? Ce dotari iti doresti in special? 'Cat mai bine dotata' difera de la persoana la persoana.... nu uita ca unii considera full si traditionalul extra full daca masina are xenon si clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul exclusiv pentru masina undeva intre 12-15000 eur.

Dotari: senzori de parcare macar spate, un sistem audio peste decent, xenon nu neaparat, comenzi volan, tempomat, nu m-ar deranja daca ar avea carlig, spalatoare faruri, senzori parcara fata, coming home, etc.

Din ce am vazut majoritatea stau bine la dotari. 

De adus vreau s-o aduc eu...in sageti n-am incredere.

vizavi de sistem audio...e vreo diferenta la calitatea sunetului intre Bolero, Amundsen,Columbus si Swing(parca)?

Pe scout s-au pus mai multe tipuri de motoare diesel?

 

 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul e bun, zic eu, pentru masina asta. Sistem audio nu era pe atunci. Este diferenta la calitatea sunetului, cu Columbus se aude mai bine. Eu am avut Bolero pe Elegance la O2FL si dupa ce am facut upgrade la Columbus s-a simtit. Spalator de faruri la vremea aia nu era fara xenon.

Intrebarea magica este 'manuala' sau DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manuala.

Daca nu are spalatoare de faruri si xenon, nu ar fi o drama. Pot trai si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marturisesc ca pe negru nu-mi place absolut deloc. 

Revin cu intrebarea...

pe Scout sunt mai multe tipuri de motoare diesel?

Vad ca toate sunt de 2.0 TDI.

Modificat de jonnie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as stramba din nas la culoare daca masina ar fi corecta si ar avea dotarile dorite.

Chiar nu mai tin minte daca a fost doar 2.0tdi 140cp la Scout..dar parca da, doar 2.0tdi avea si 4x4 pe atunci. Ulterior la O3 a venit si 1.8tsi 4x4 dar si 2.0tdi 185cp 4x4..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Intentionez ca in perioada urmatoare sa achizitionez o Skoda Octavia 2 RS TDI PD, manuala (m-as orienta si catre TDI CR, dar sunt inca destul de scumpe din ce am vazut, 8500+ Euro). In principiu, masina vreau sa merg sa o aduc din DE, pentru ca piata de la noi nu prea ma satisface. Din cate stiu codul motorului este BMN, 2.0 170CP. Daca sunt posesori actuali sau fosti, dar si alti colegi de forum in cunostinta de cauza, ma intereseaza daca acest motor sufera de probleme la injectoare, turbina, filtru de particule etc. Cu alte cuvinte, care sunt problemele comune pentru aceasta motorizare?

Orice alt sfat este binevenit.

Modificat de mihaita27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- injectoarele piezo Siemens...

- turbina... sigur are uzura

- DPF ... depinde de starea motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_211  dar faimoasa pompa de ulei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, andrei_221 said:

- injectoarele piezo Siemens...

- turbina... sigur are uzura

- DPF ... depinde de starea motorului 

Ești sigur ca 2.0TDI PD avea DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, de 1.2 TSI / 105 cp !? ce ziceti!? stiu ca ar fi problema cu lantul de distributie, dar cred ca acolo e cum tie norocul si cum a fost exploatata masina. M-ar interesa in mod special parerile celor care detin o skoda octavia 2 FL 1,2 TSI .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e dupa noroc, toate au problema lantului de distributie si a wastegate-ului turbinei. Trebuie verificat daca a avut inlocuit lantul cu piesele imbunatatite. Daca nu, e primul lucru ce trebuie facut. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda 1.2 tsi 2010. Actiunea "saiba" a avut loc in garantie - nu sunt probleme de atunci. Distributia schimbata de doua ori (merge cam 40-50000 km) nu costa foarte mult(1200-1500 lei). Fara consum de ulei intre schimburi( eu nu am completat niciodata). Consum benzina rezonabil (daca nu ai talpa grea). In rest fara alte probleme in 60000km

Modificat de tvirgil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiunea "saiba" ce costuri ar fi!? ... Ce consum ai la un mers normal urban si extraurban!? ... Multumesc de info pana acum!

Modificat de vdragos
Quote nejustificat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta mai bine 1.4 Tsi . Nu au fost atatea probleme ca la 1.2 Tsi. Pretul la SH nu este semnificativ mai ridicat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi costuri la 1.4 tsi peste 100000 de km.pentru somn linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Sunt in cautarea unei O2 facelift, benzina si as avea cateva intrebari:

- 1.8 tsi_Cod CDAA am vazut ca sunt ceva probleme cu consumul de ulei. Stie cineva daca Octavia 2 fabricatie iulie 2012 mai sufera de problema aceasta?

- exista mai multe variante ale acestui cod motor? BZB / BTY?

-  norma de poluare banuiesc ca este euro5.

- probleme cu distributia mai exista la aceasta varianta? Masina pe care am vazut-o azi, la pornirea la rece, motorul suna ceva de genul asta:

 

 

Multumesc

Modificat de VizR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!