Soupnazy

Golf 6 - Filtru de particule infundat

435 postări în acest subiect de discuţie

Buna,

de cateva zile s-a aprins pe bord atentionarea cu infundarea filtrului de particule. Cum am tot amanat o iesire in afara orasaului, care in trecut a rezolvat problema dupa 20 de km, astazi m-am trezit cu 2 atentionari (prima de care vorbeam a disparut) 'catalizator defect' si "sistem de preincalzire a motorului diesel nefunctionabil" Primul simbul nu clipeste, al doilea clipeste.

Am facut o tura de 50km in afara orasului sperand ca totusi problema este filtrul de particule, dar nu am rezolvat nimic. Nu am reusit sa turez motorul corespunzator, am atins o viteza maxima de 100km/h si asta cu un elan generos. Cred ca din TDI a ramas doar DI :)

Masina e 1,6 TDI, 26,000 km, din 2010, cumparata din reprezentanta, verificari facute in reprezentata, schimbat tot ce trebuie, la timp, tot "la ei"

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi rau sa faci o diagnoza, altfel ne dam toti cu presupusu'

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc maine la un atelier, speram sa fie ceva mai simplu. Oricum, revin cu solutia, poate ii ajuta si pe altii

Modificat de Soupnazy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ceva defectiune, la km aia n-ar trebui sa se infunde. Vreun senzor de presiune pe evacuare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca masina merge mult subturat , trafic de oras o sa ajungi sa nu regenereze niciodata (desi ECU pregateste procedura facand postinjectie o sa ajungi doar sa-l infunzi mai rau decat sa-l cureti => "o sa-si dea duhul" DPFul in maxim 50.000km si ori ajungi sa-l inlocuiesti ori sa-l dai jos de pe masina si sa faci DPF OFF la o firma de chiptuning.... Incearca sa schimbi stilul de sofat (sau eventual sa ne descri cum mergi tu normal acum)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

du-te la reprezentanta daca mai e in garantie! aceeasi problema am avut-o si eu, tot 1.6 tdi am.

nu puteam trece in nici o treapta de viteza de 2800 de turatii, martorii respectivi aprinsi. nu mai stiu sigur ce au facut concret cei de la reprezentanta VW, au zis ca s-a facut un update la motor sau update la DPF ( o modificare de parametrii - nu stiu daca e un termen corect). masina mea era in garantie in acel timp si problema s-a rezolvat pe garantie in aproximativ 45 de minute. ar fi bine sa te duci cat mai repede sa rezolvi problema.

bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceasta problema cu becurile din bord la 30000km. Am fost la Promotor si din diagnoza a reiesit zenzor filtru particule defect. L-am schimbat si gata. (150 lei parca)

-1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cred ca in cazul tau e alta mancare de peste si problema e expusa aici: http://vwforum.promo...particule-g450/

Cum spuneam, pana nu vedem niste coduri de eroare, doar scriem si dam cu presupusu'

Ma duc maine la un atelier, speram sa fie ceva mai simplu. Oricum, revin cu solutia, poate ii ajuta si pe altii

Sa nu uiti ;)

Modificat de GabiB77
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ok,

simptome: 2-3 zile mers fara 'martori' (am invatat un sens nou acum) aprinsi. Cand motorul era rece, la stopuri, scoasa din viteza statea la 800 (sau 900) rpm - treaba normala, dupa care scadea turatia si compensa pentru a nu deceda motorul pana la 1200rpm. Deci oscilatii la relanti. Apoi se aprinde martorul de "filtru de particule infundat" - am mai vazut de vreo 3 ori becul ala aprins in astia 3 ani de cand am masina. De obicei se rezolva cu un drum in afara orasului - viteza mai mare, turatii constante si ridicate (2600-3000) si becul se stingea (dupa aprox 10-15 km). De data aceasta, luat cu alte treburi am amanat solutia simpla. Apoi, se stinge martorul anuntat (dupa vreo 4 zile) si se aprind alti 2: defectiune la motor (in manualul romanesc e tradus incorect - "catalizator defect") plus clipeste martorul de bujie (nu stiu cum sa-i spun altfel - a acea spirala, siguranta etc.). Motorul nu se mai tureaza dincolo de 2800, decat cu frana de motor, ceea ce nu se pune. Putere zero, viteza maxima, cu elan indelungat 100km/h si comp. de bord cere mereu sa trec intr-o treapta inferioara si, implicit, sa reduc viteza. Motorul este in mod "avarie".

problema: filtru de particule infundat. Solutie imediata, conform manualului: mers in a 2-a 15 minute cu 70km/h (ceea ce de data aceasta nu am facut ...)

solutia: regenerarea filtrului de particule - totul s-a facut prin vcsd, aprox 30 minute. A iesit multa funinge/fum :)

cauza: motorina de proasta calitate

pret: 150ron la 'atelier' + 30 ron o diagnoza completa (optional) - eu am facut-o ca sa fiu sigur ca nu sunt si alte probleme, sau cauze ale problemei enuntate. Aceeasi operatia la reprezentanta 250ron

PS. Legat de uptadeuri-le de soft la masina, la orice reprezentanta sunt gratuite (sau cel putin sunt obligati sa le faca gratis - nu stiu daca e legislatie sau bun simt, asa mi s-a spus de un "specialist")

Sper sa fie de folos si altora pățania mea :)

Modificat de Soupnazy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

N-ai apucat sa "prinzi" si care e procedura completa pe VCDS? Ce cod trebuie introdus, etc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mesterul ala a selectat mai multe teste/sarcini, toate tineau de particle filter .. erau vreo 10 de toate. Masina a stat turata la ~ 1600rpm constant, a pornit faza lunga si ventilatorul la maxim - nu stiu de ce, nu am apuc sa-l descos prea mult fiindc aavea multa treaba. Ceea ce m-a linistit intr-un fel a fost "normalitatea" problemei - e o problema des intalnita, chiar si la 26600km... Chiar mai avea 2 masini in service cu aceeasi problema :)

A introdus un cod de securitate 27971, dar nu cred ca asta e raspunsul pe care il asteptai, insa eu ... am retinut "parola" ;) obicei vechi.

Modificat de Soupnazy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Codurile pentru regenerare - in mers sau pe loc - le da VCDS-ul automat.

27971 - este pentru regerare stand pe loc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am intrat unde trebuia (engine/coding), dar la Golf 6 nu mi-a aparut nimic automat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe 01- Engine, 16- Security acces - si iti apare balonul de Help - unde o sa ai codurile.

Asa ai facut ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu, nu a fost cazul, vroiam doar sa stiu :D

O sa incerc, merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

intra doar sa verifici

Modificat de F l o r i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa degeaba, daca nu am nimic infundat? Nu am sanse sa fortez ceva fara rost? Oricum o sa incerc daca acel cod imi apare acolo ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta ti-am recomandat sa faci.... doar sa verifici cu interfata ta, daca iti furnizeaza codul, dupa ce ai intrat in Security acces.... nu sa ii fortezi regenerarea, ca nu ai nevoie si nu ai de ce.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

VCDS stiu ca avertizeaza despre un pericol de incendiu datorita temp foarte mari dezvoltate.

Din ce spuneti voi rezulta ca acela este un simplu avertisment, in realitate nu este cazul sa ne facem probleme.

Este adevarat?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura pe evacuare ajunge la 700 grade, vara , la un a6 am gasit bitumul din asfalt putin topit dupa ce a plecat dar doar atat.

Sent from my  using Tapatalk.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cine a spus asa ceva ?

E adevarat, exista si astfel de riscuri. De regenerat, am regenerat si filtre cu grad mare de umplere, in campurile de masura aparand valori care faceau sa te treaca fiorii.... dar asta nu inseamna ca e pistol cu apa, avertizarea de care vorbesti tu.....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Filtrul meu de particule este tot infundat? GOLF 6 1.6 TDI 105cp.

 

Sunday,03,March,2013,22:55:44:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B HW: 03L 906 023 A
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5863
Software Coding: 00114016030400080000
Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 001005 (VW36)
VCID: 254BEF4D24FA271
1 Fault Found:

7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
P2454 00 [032] - Short to GND
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 13
Mileage: 122154 km
Date: 2036.14.23
Time: 22:09:45

Readiness: 0000 0000

 

Multumesc anticipat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vag-com, intra pe Engine/Adv Mess Val. si vezi la filtru de particule ce incarcatura ai. Teoretic ar trebui sa ti se aprinda pe bord pictograma filtrului, moment in care trebuie sa mergi cu masina in a 3-a sau a 4-a undeva la 3000 rpm pana se stinge pictograma. Ideal ar fi pe autostrada.

 

Si eu am patit-o acum 1 saptamana si i-a trebuit 45 km pana si-a facut curatirea complet..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am sa pun iar testerul putin mai incolo sa vad daca ma descurc cu ce mi-ai zis tu. Sa vedem daca este vorba de acelasi lucru..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanarea, doar ca nu am stiut exact ce trebuie bifat.

Sper ca am intuit bine.

 

08:28:10
1.33 hPa Particle filter; offset for differential press. 117
22734.00 s Particle filter; time since last regeneration 118
N/A Particle filter; differential pressure; dynamic offset 119
148.3 km Particle filter; kilometers since last regeneration 122
8.90 l Particle filter; fuel consumption since last regeneration 123
0.0000000 g Particle filter; oil ash volume 124
5.48 g Particle filter; soot mass measured 125
3 X_Particulate_filter_load_class_determined_by_soot_load 378
0 X_Particulate_filter_load_class_determined_distance;_time_and_consumption 379
4.06 hPa Particle filter; difference pressure 462
13.32 g Particle filter; soot mass calculated 463

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.