mircea.pirv

Problema Fum Alb A4

11 posts in this topic

Salut,

Am o problema cu un Audi A4 B7 din 2007, motor 2.0 Diesel 140 BHP, la care nici cum nu reusesc sa ii dau de capat. Are 231000 de km.

La 2, 3 minute dupa pornire incepe sa scoata fum alb cu un miros destul de intepator. Daca o turez putin fumul mai scade din intensitate, dar apoi dupa un jumatate de minut scoate mai tare din nou.

Dupa ce motorul ajunge la 90 de grade fumul dispare complet.

Mentionez ca a fost testata la service audi si mi-au zis ca nu exista nici o eroare stocata si ca motorul functioneaza perfect. Mi-au schimbat filtrul de motorina si mi-au dat ceva aditiv pentru motorina, dar nu s-a rezolvat.

Nu consuma ulei, garnitura de chiulasa a fost testata si e in regula, injectoarele la fel, toate valorile aproape de 0, antigelul e curat in recipient.

Mi-au mai zis ca s-ar putea ca oringurile de la injectoare sa cauzeze problema asta.

Daca a mai patit cineva ceva de genul, sau poate sa imi dea vreun sfat as fi tare recunoscator.

Mersi mult.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exista un topic pe problema asta si din cate am citit eu acolo e posibil sa fie si de la acele O-ringuri, au fost care au scapat asa dar sunt mai multi care le-au inlocuit degeaba si fumul persista.Uite link-ul

http://vwforum.ro/topic/39995-fum-alb/page__st__120

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scade nivelul la antigel ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, nu scade. este un pic sub maxim.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati gasit cumva cauza si rezolvarea? Cam acelasi lucru il sesizez si eu la tdi-ul meu. Se poate cumva sa se porneasca regenerarea filtrului de particule? Mentionez ca in ultima vreme, circul tot in oras cu ea si ca nu nici un martor aprins in bord. Merci!

Edited by Sergiu_D
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu rezolvarea. Au fost trei probleme:

  • capac garnitura chiulasa - s-a descoperit printr-un test de gaze Carter
  • garnitura chiulasa cu o fisura foarte foarte mica
  • injector cilindru 3 - avea mici fluctuatii, mai ducea dar am decis sa il schimb sa nu am probleme pe viitor.

Oricum, fumul alb a fost din cauza chulasei.

 

Sper sa ajute pe cineva :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu la un a 4 2007 140 cp bpw...problema este ca fumu duce spre albastrui dar e numai cand masina este la relantii...subliniez au fost schimbate toate filtrele si ulei castrol 5w 30 dpf, cuzineti, tacheti, ax pompa ulei, plus dpf of, si crestere putere... masina nu imi da nici o eroare a fost pusa si pe dino si da toti calutii..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca miroase urat fumul  vine de la lipsa DPF- ului . Pune un catalizator 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 5 ore, EEXCALADE a scris:

Daca miroase urat fumul  vine de la lipsa DPF- ului . Pune un catalizator 

Sa pun inca unu inafar de cel de fabrica miroase cam a ulei nuj ce sa mai zic ca ma doare capu de la ea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca e o problema comuna la acest motor BPW ,an 2007 , un prieten a avut aceeasi problema si a rezolvat-o prin schimb de O-ring-uri injectoare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inceput sa am bataie pe admisie ma duc sa o desfac sa vad sigur ce e ax sau supape....iar un mecanic a zis ca ar fi piston bataie de piston

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.