Jump to content

Vw T4 - Punere la punct distributie motor AJT


volvou
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. Am o rugaminte pentru colegii care ma pot ajuta cu o poza din programele de specialitate cum pot pune la punct distributia, mai precis pozitita pentru pompa de injectie. Nu gasesc nici un punct sau modalitate de orientare.

Multumesc mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e scris pe aici pe undeva ( nu stiu exact pe unde dar daca cauti ai sa gasesti )

e aceiasi procedura la toate motoarele de 2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Am "dovedit-o".

:screwy: Nu gaseam semnul de pe fulia pompei de injectie si corespondentul ei de pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

wv2zzz7hz4h001803 motor 2.5 tip motor AXE 174cp o schita cum se pune la punct urgent mersi.

vw transporter 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vreau sa schimb si eu curelele la distributie si pompa de injectie,vw t4 2500, am vazut ceva indicatii dar nu stiu care e pistonul nr 1 si semnul de pe pinionul din capatul rampei nu-i gasesc corespondentul de pe chiulasa sau capac culbutori, stie cineva ? Daca mia sarit de la punct se poate sa-mi fi indoit supapele ? Ce am gasit defect sunt intinzatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

pt 2,4 -ul meu AAB ai o schema te rog gabivvx? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.sunt nou pe aici.am luat un t4 cu motorul schimbat.poate sa imi spuna si mie cineva unde e scris tipul de motor?e un motor 2.5 tdi atat stiu .multumesc.ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine pui niste poze cu motorul,sunt destui colegi cu 2,5 care isi dau seama imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt motoarele de 2.5 la T4 :

 

 


2.5 TDI    AJT; AYY    inline-5 SOHC 10v    2,461 cc (150.2 cu in)    88 PS (65 kW; 87 bhp) @ 4,500    195 N·m (144 lbf·ft) @ 2,000    1998–2003


2.5 TDI    ACV; AUF; AYC; AXL    inline-5 SOHC 10v    2,461 cc (150.2 cu in)    102 PS (75 kW; 101 bhp) @ 3,500    250 N·m (184 lbf·ft) @ 1,900    1995–2003


2.5 TDI    AHY; AXG    inline-5 SOHC 10v    2,461 cc (150.2 cu in)    151 PS (111 kW; 149 bhp) @ 4,000    295 N·m (218 lbf·ft) @ 1,900    1998–2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ...am cautat azi pe motor si am gasit sub intercooler scris ACV.asta e tipul de motor.

am cautat mai bine pe dedesubt si am gasit si seria si numar si tot ce trebuia. ms ink o data.ciao

 



stie cineva daca se poate face ceva pentru a mari numarul de cai la un motor de 2,5 ACV de 102 ps (75 kw)?

aici fac referire la chestiile care se fac cu diverse cip-uri...nu ma pricep la asta..intreb doar

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sigur. Am un amic cu T4 AJT la care din ce a observat el motorul în sine este cam identic cu  ACV. Aşa că i-a pus injectoare de ACV l-a resoftat şi l-a dus undeva la peste 110 cp, nu mai ştiu exact. Resoftarea a facut-o o firmă din Sf. Gheorghe, de care a fost foarte mulţumit, dacă vrei o sa-i cer datele de contact să vorbeşti cu ei cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma intereseaza si pe mine nr de tel a celui care a resoftat masina . as mai vrea sa stiu ce consum are acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

îl întâlnesc mâine şi-ţi spun observaţiile lui, cât a costat şi nr. tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea sa imidai nr tel al proprietarului sa vb cu el miar fi de mare ajutor. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

pentru un vw vento 93   motor 1y 1.9 d clasic! cum pun la punvt arborele cotit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu am vrut sa deschid un topi nou asa ca cred ca merge sa postez aici.

Am un t4 AAB,2,4D din 95.Acum cind a dat frigul s-a intimplat ceva,mai precis cind am pornit-o intr-o dimineata a inceput sa clantane sa troncane(nici nu stiu cum sa ma exprim) si merge intrerupt sa zic eu.Daca inainte cind porneam dimineata eram nevoit sa-i trag "socul" acum nu mai trebuie.De pornit porneste f usor si acum doar ca are aceasta bataie si nu merge chiar rotund.Sa fi sarit de la punct pompa de injectie? pe avans? (cureaua de la pompa imi era putin slaba sa zic).Sa fie vreun injector?care nu mai pulverizeaz ci pisa? Mecanicul spune ca ar fi sarit de la punct si sincer cam asta cred si eu dar va cer si parerea voastra.Scoate si fum mai negru acum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata!Am rezolvat. Era sarit de la punct axul cu came(doar un dinte) Asa ca am schimbat ambele curele si porneste la sfert(pe vremea asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, detin un vw lupo 1.0 mpi 2001 auc, caruia i-am schimbat cureaua de ditributie in speranta ca ii rezolv problema cu martorul check, tremuratul, exploziile din toba si lipsa puterii, insa nu am rezolvat. Avand in vedere ca aveam cureaua slabita si am pornit de la premiza ca e sarita de la punct, nu am mai facut semne cu vopsea si m-am ghidat dupa o schita tehnica gasita pe net, insa nu sunt sigur daca nu cumva am gresit 1-2 dinti, erau mai multe semne pe acolo. Ma puteti ajuta cu o schita completata de explicatii? Rotii de sus i-am gasit corespondentul, este unul singur, unsa pt cea din partea inferioara erau semne si pe bloc (o linie din turnare mai lunga si alaturi una mai scurta cu inscriptia V4, iar pe aparatoarea de plastic, exista alte doua semne notate (0 si z) cu distanta de 3-4 mm). Aici pot interpreta ca semn O, Z, sau intre ele... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!