Swat Cat

Turbo pt S3 1.8t 8L AMK/BAM

16 postări în acest subiect de discuţie

sunt in situatia de a schimbat tubina si nu vreau sa imi pun una stock.... si nu stiu ce sa imi aleg... prima conditie e sa traga relativ de jos.... deci gt 28 este exclus

ma gandeam la varinta de turbina stock s3 1P de 2.0tfsi 260 cai

sau subaru impreza STI de 2.0 280 de cai stock

sunt curios daca galeria de s3 2.0tfsi se pupa cu chiulasa de 1.8t

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai in momentul de fata K04-023. Orice alta turbina ai monta ai nevoie si de alte modificari. Galerie, Intercooler FMIC + ambreiaj si eventual injectoare. Turbina de pe Subaru face spool destul de sus pana si pe motorul de pe Impreza d-apoi pe 1.8T. K04S de pe 2.0 TFSI nu se 'pupa' ca si galerie. Poti eventual sa incerci un K04 Hybrid daca ai buget pentru asa ceva.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai e ko4 s de pe opel gt care am intles care flanse si e seaparata de galerie.....

pana in 300 de cai nu ma ating de intercooler si injectoare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

gresit. peste 250 de cai, iti trebuie intercooler. mai ales la ce temperaturi sunt vara. injectoarele tin.

recomand un k04 hybrid. sau IHI. dar pt varianta asta, iti trebuie injectoare.

personal, toate k04 de la opel mi se par inferioare.

stiu 2 astre model 2003 care se laudau cu 3xx de cai. cand le-am luat la puricat pe sosea, nu intelegeau de ce nu accelereaza. de ce dupa 2 trepe deja le vedeam in olginda. stiu ca si proprietarul un OPEL GT cauta solutii sa ia de pe K04 de la VAG pt a le adapta, pt a creste puterea.

in locul tau, i-as pune FMIC, i-as muta DVul in zona rece, si un soft bun. si te apropii de 300 de cai. ce mi-e 280 cu turbo stock, ce e 300 cu turbo hybrid.

iar ambreiajul e un MUST la puterea aia. mai ales ca avand 4x4 ambreiajul e veriga slaba.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut ca la 6000 de ture nu stie sa faca mai mult de 1.3 bari..... deci nu vad cu sa ajunga la 300 de cai cu presiune asta... orice ai face la soft..ca na.... nu avem benzina racing

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E bine cum zice bogdan_wrc...pune un k04hybrid ca sa nu ai batai de cap,e plug &play,cu asta sigur ajungi la 300-320,asa zice producatorul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

era vb sa iau ceva sh... nu dau 2000e pe o turbina

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu este chiar 2000.

http://www.frankenturbo.com/new/F4T.html

Si mai sunt producatori, daca mai ai turbina veche(stricata cum o fi ea) te costa relativ putin.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.... si treaba cu hibridu e la fel ca si la diesele? crapa dupa 20mii de km?

loool :))) Modificat de Swat Cat
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nici la dizal nu pica daca nu este fortat peste limitele date pana la urma.. Eu pot vorbi doar in cazul meu, iar turbina inca merge dupa 2 ani si ceva.

LE: LOL ...

Modificat de mOFO
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa dai 1000 de euro pe una hybrid,ia un k04-023 chinezesc cu 300 de euro si gata...cu 1.3 bar la 6000rpm reusesti sa faci un 280hp.Turbinele de diesel sunt altceva ,ele merg la presiuni stratosferice mai ales cele hybrid,sunt impinse la maxim,de asta nu sunt prea fiabile.

Modificat de motan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca trebuie un 1.4 sa faca 280 de cai. dar depin de soft. si cu benzina de strada. daca te zgarcesti la bani vei avea o masina care sa aiba 300 de cai in parcare...cand va merge. o data la 2 luni. mai bine 280 cu turbo stock, decat sa te zgarcesti aiurea. nu ai bani de o turbina buna + tot ce implica ea...las-o cu k04 stock. \

bottom line:

turbo stock cu FMIC= 280 de cai ok.

hybrid turbo cu FMIC = >300 de cai,..dar te costa.

hybrid cu intercoolere stock e big NO NO!! la fel si hybrid cu evacuarea stock.

la banii astia mai adauga un soft BUN! si eventual o evacuare. ca e mai mare nevoie de astea decat de turbo.

stii vorba aia cu raiu' si fundu...

LE: am fost in pozitia nevoita de a schimba turbo. si am ales tot turbo stock pt ca trage de jos. si pt ca nu vroiam sa mai bag banii in modificari care sa imi aduca putere. mai bine o turbina buna sa traga de jos, si sa traga safe..decat una mare si sa traga aiurea.

Modificat de Bogdan_wrc
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multi ani de stat pe dreapta. am refacut tot motorul si pus turbina de 2.0tfsi r20. adica k04-64. Ce pot sa zic... turbina trage foarte de jos. la 2700 ture face 0.8 bar

https://www.dropbox.com/s/d1comdqa8st04u8/20151212_171722.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/yt6k23np01k2dn6/20151222_153510.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/home/Flansa%20turbo/s3?preview=20151212_130649.jpg

 

Modificat de Swat Cat
gramatica
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un audi a3 8p(bkd) cu o problema la turbina...in turatii mai mari face presiune mare in turbina si blocheaza turbo...daca ati intampinat problema sau aveti cateva sfaturi...va multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Curatare turbina, geometria murdara nu lucreaza cum trebuie, asta in prima faza, verifica vacumul cum lucreaza actuatorul daca face cursa usor pe geometrie sunt mai multe aspecte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
15 hours ago, andreiaudi said:

Salut, am un audi a3 8p(bkd) cu o problema la turbina...in turatii mai mari face presiune mare in turbina si blocheaza turbo...daca ati intampinat problema sau aveti cateva sfaturi...va multumesc!

ala e TDI, aici e topic pt turbo de 1.8Turbo..bezina. poti folosi SEARCH pt problema ta...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.