Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

La cele din 2011 frana de mana nu trebuia sa fie pe consola, iar in locul butonului de avarii ceasul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e mai veche de 2011(sau posibil sa fie fabricata in primele sapt ale lui 2011, oricum, cert este ca cele din 2011 trebuie sa fie facelift, butonul de la frana de mana sa fie pe consola, maneta schimbatorului sa fie modelul nou, ceas analogic in locul butonului de avarii ceea ce asta nu are), nu e nici pe departe "full" cum zice el. Oricum, nu prea se vede nimic din poze, nu vezi consola, nimic, ca sa ne dam si noi seama ce dotari ar avea.

Oricum, e clar, ACC, Front Assist, Lane Assist  nu are.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e septembrie 2011, nu e facelift (adica e tot 357), insa da, frana de mana e pe consola, butonul de avarii sub navigatie si sus deasupra navigatiei ceasul. Mie mi se pare prea scumpa... adica eu n-as da 13.900 pe ea.

 

Ca si sugestie, de ce nu cauti in DE masina? Te mai ajunge in plus ~170 euro numerele de export 1 luna (depinde de localitatea de unde o iei) si  ~170 euro drumul gaz + vignete (atat m-a ajuns pe mine ~2000 km, Flensburg DE - Cehia - Slovacia - Ungaria - Satu Mare - Piatra Neamt).

Deci cu un ~500 euro (maxim) pe langa pretul masinii rezolvi problema. E o suma prea mare de bani ca sa-ti permiti o "teapa" pe Romanica ... parerea mea.

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am zis facelift ma refeream la facelift-ul interior: buton frana pe consola, ceas anaolgic si schimbator nou ;) Deci a ta e facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de pe autovit e departe tare de a fi FULL si nici 2011 nu e dar din poze arata foarte ingrijita. Avand in vedere ca vanzatorul e tot din Bucuresti eu zic ca ar merge vazuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alungatu e misto aia si asta inseamna ca tot din germania trebuie sa iau.

mai am o varianta dar sa vad cum il conving pe patronul meu sa mi-o vanda.

are un cc din septembrie 2010 gri sobolan asa,are 37.000 km,cutie manuala ,webasto din fabrica ,zici ca e noua.

masina are tot ce se putea pune la data aia fara trapa si alcantara.

a schimbat la midocar navigatia ca sa bulit la spalatorie si a pus daia mare full.

si a completat cu freon ca el nu-l foloseste si nu a mai mers vara trecuta.

masina o stiu ca lucrez la el de cand a luato nu a lovit-o si este f atent cu orice,acum sta in garaj cu husa pe ea,saptamanal o mai porneste.

are alte jeepuri cu care merge.

poate il conving cine stie daca era si automata :)

 

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Dezavantaj dupa parerea mea e ca e rulata in tara. Acum depinde si cat a fost rulata prin tara... personal as opta pentru ceva "de afara". DSG 2?

Quote

Dupa anunt, precis tipul e samsar :) "Computer si censuri bord color" - sunt si altfel?
Referitor la cutie, scrie ca e DSG 7+1, adica cu ambreiaj uscat. Din ce-am citit pe aici pe forum, ar fi mai problematice cutiile astea decat cele 6+1, si dupa cum spunea @Clawoodyou, cele 7+1 nu s-au montat pe CC :)

Quote

Asta e aceeasi de aici, postata tot de tine, la care ti s-a mai raspuns.

 

Orice masina ai dori sa "vezi", neaparat verificata la o reprezentanta/service ceva ... si daca poti si sa verifici un istoric, ar fi perfect.

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneti de un CC 2013 din Belgia, aproape full (LED,jante Interlagos, piele complet, scaune full electric, si toate sistemele de avertizare posibile). DSG 140 cp, pret final in jur de 15000 euro. Vanzatorul parea serios, tine masinile intr-o parcare subterana si chiar a zis ca cel mai ok e sa mergem la reprezentanta sa o verificam profesionist. 161 000 km spune ca are, luata de pe licitatii de la o reprezentanta VW (unde spune el ca nu se joaca cu km si e ilegal sa vanda masini lovite puternic, cu airbaguri sarite etc).

Sa spunem ca proba la reprezentanta iese bine, voi ce spuneti? Ar putea fi masluiti km sau reparatiile astfel incat sa ascunda ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca niciodata nu poti sa fii sigur de o masina second-hand, indiferent de testele/verificarile pe care le faci. Insa facand acele probe/teste/verificare, se reduc sansele ca tu sa cumperi o masina rea/proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e clar. Dar intrebarea adevarata este: cu cat poate lua un negustor o masina full din 2013 (declarat in stare foarte buna, de la o reprezentanta VW) de pe licitatii, sa isi scoata banii pe drum, sa ramana si cu minim 6-700 euro profit, lasand-o la un pret final de aprox 15000 euro? Adica este posibil asa ceva sau se dau harburi pana si pe licitatii?

In al 2 lea rand, ce ar trebui sa urmaresc la test, in afara de chestiile clasice? Sa vad daca corespunde seria peste tot? Vopsea, geamuri, faruri? De DSG imi e cel mai frica...in afara de proba de drum cum poate fi verificata o cutie de calitate?

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Alungatu said:

Dupa anunt, precis tipul e samsar :) "Computer si censuri bord color" - sunt si altfel?

Referitor la cutie, scrie ca e DSG 7+1, adica cu ambreiaj uscat. Din ce-am citit pe aici pe forum, ar fi mai problematice cutiile astea decat cele 6+1, si dupa cum spunea @Clawoodyou, cele 7+1 nu s-au montat pe CC :)

 

@Alungatu, nu toate au computer de bord premium, adica sa fie color, oricum cea din anunt are alb-negru ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, mednick said:

Asta e clar. Dar intrebarea adevarata este: cu cat poate lua un negustor o masina full din 2013 (declarat in stare foarte buna, de la o reprezentanta VW) de pe licitatii, sa isi scoata banii pe drum, sa ramana si cu minim 6-700 euro profit, lasand-o la un pret final de aprox 15000 euro? Adica este posibil asa ceva sau se dau harburi pana si pe licitatii?

In al 2 lea rand, ce ar trebui sa urmaresc la test, in afara de chestiile clasice? Sa vad daca corespunde seria peste tot? Vopsea, geamuri, faruri? De DSG imi e cel mai frica...in afara de proba de drum cum poate fi verificata o cutie de calitate?

Deci sa inteleg ca defapt masina o cumperi din Romania de la un nene care a luat-o din Belgia de la licitatii ? Credeam c-o cumperi de la un nene belgian direct. Referitor la licitatii, parerea mea ca se pot lua si de acolo harburi. Acum nu stiu mai multe detalii, poate e cineva cunoscator.

Referitor la teste, cel mai bine e sa faci un test la o reprezentanta. Acolo iti poate spune si un istoric, inclusiv daca reviziile la DSG au fost facute cum trebuie (la maxim 60K). Din ce mi s-a spus la reprezentanta, o cutie cu probleme da "shuturi" la schimbare, scoate sunete ciudate, etc. Stiu ca la reprezentanta iti pune si tester pe cutie si vede daca ai erori pe cutie. Daca ai, vor refuza sa-ti faca reviziile la cutie (cel putin asa mi-au spus mie inainte de a-mi face revizia). Dar cel mai bine, testul in reprezentanta sa scazi din sansele de-a cumpara o masina cu probleme. Chiar si cu testul la reprezentanta, tot nu ai garantia 100% ca ai luat o masina buna

@Clawoodyou stiam de BC, insa sunt nedumerit ce inseamna ceasuri de bord color. Nu sunt toate "colorate" stock?

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, Alungatu! Da, o iau de la un tip care se ocupa cu asta si care pare serios nu de ala cu "sunt baiat de incredere, boss!". Chiar el mi-a recomandat reprezentanta, are cica tot istoricul service la reprezentanta VW (inclusiv revizii cutie). Eram  curios daca se pot falsifica date "online", adica in baza de date care apare la reprezentanta sa poata fi introduse date masluite, care sa nu corespunda cu realitate/starea masinii.

Tot la reprezentanta mi-ar putea confirma ca am toate actele originale ale masinii, plus cele in vederea inmatricularii sau apelez la altcineva? (nu e inmatriculata, nici RAR nu are facut)

Sunt putin paranoia, pentru ca ar fi prima masina SH care o cumpar, in rest doar noi am avut, insa piata actuala de masini noi nu iti da prea multe optiuni pe la 15-16 000 euro...ca sa nu mai zic ca nu as dori un downgrade de la batraoara mea Octavia 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa se poata maslui datele la reprezentanta. Iarasi cei de la reprezentanta nu cred ca o sa-ti spuna ce acte iti trebuie pentru ca .. nu cu asta se ocupa. Eu am inmatriculat-o in septembrie (cumparata din Germania, cu factura) si mi-a trebuit:

Din Germania:

brief mare (cartea masinii)
brief mic (certificatul)
factura
CoC (certificate of conformity) care m-a ajutat la RAR ca nu mi-au mai calculat noxele, le-au copiat de acolo. Se poate si fara ala cica, insa e mai mult de munca pentru ei. Cam asa arata
 

Cu astea, la RAR iti mai da certificatul de autenticitate, ITP, elibereaza carte masinii, varianta romaneasca) si te duci la un birou de asta de copiat acte/inmatriculari si iti zice acolo exact ce si cum

 

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca preferabil ar fi ca el sa faca RAR-ul acum, iar apoi sa merg la inmatriculari si sa fac si contractul de vanzare-cumparare.

Numere rosii nu are, ceea ce reprezinta o problema in vederea unui drive-test si a parcurgerii drumului pana la reprezentanta (in Iasi e destul de departe de oras). El mi-a zis ca s-ar putea sa mai fie valabile numerele de Belgia, in fine, o sa vedem luni. Exclud varianta cumpararii masinii fara drive-test/test reprezentanta pe motive birocratice.

Merci mult oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la RAR cum o duce? Tot ii trebuie un rand de nr rosii, asta in caz ca nu o pune pe platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai el vrea sa o vanda fara Rar facut si viitorul proprietar sa se descurce...ceea ce nu prea imi convine. nici nu stiu ce imi trebuie pentru numerele rosii...de fapt, in afara de partea tehnica (despre care am un good feeling ca va iesi bine), la partea cu inmatricularea am cele mai mari dubii...sa ii cer sa scoata nr rosii, sa faca personal RAR? (eventual platit de mine, dar sa faca el sa vad clar ca nu sunt probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La numere rosii te duci la serviciul inmatriculari, biroul numere provizorii, cu briefurile masinii si iti da pe loc numere, contra cost, of course.

 

Problemele pot aparea doar la RAR (certificat autenticitate - o verifica sa nu fie furata, etc - si ITP ul).

I ai putea spune, pe langa testele de la reprezentanta, sa ti faca el si RAR ul (eventual il plateste tu daca e totul OK la rar)

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,doresc sa achiziționez un vw cc ,an fabricație 2009-2010,diesel,buget undeva la 10000 euro , as vrea câteva sfaturi legate de acest lucru ,m-as încadra cu acest buget pentru achiziția unei mașini ok, cam ce dotări minime ar fi necesare și orice alt sfat legat de acest lucru mi-ar fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, citeste topicul asta si vei gasi absolut toate intormatiile pe care doresti sa le stii.

Cu ocazia asta descoperi care sunt problemele de urmarit, care sunt diversele subtilitati ale modelului. 

Banuiesc ca daca ai de gand sa "investesti" 10k euro intrun fier ai la dispoziitie 2 3 ore de investit in lectura, care te pot scapa de niste cheltuieli serioase pe viitor.

Spor la treaba :) .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul,mersi de raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vei gasi un cc in mintile lui la 10000 euro

Parerea mea

Modificat de eyesbloom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!