Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Christian.B77

Buna ziua! Ma intereseaza achizitia unui vw passat cc., pana in 20k euro Cerintele sunt minim 2010, 2011 ar fi excelent , euro 5 , navigatie mare 510 Dyno?, si xenon. De asemenea, doresc varianta 4 motion , insa nu stiu daca sa ma indrept spre DSG sau nu. E mai buna masina cu DSG? este aceasta o cutie fiabila, rezistenta? cum este la intretinere? si nu in ultimul rand, care sunt problemele obisnuite la passat cc?

Am gasit mai multe variante, insa masinile cele mai dotate vin automat si cu DSG. Astfel, ramane daca sa ma indrept spre o masina cu mai putine dotari, cu 20- 30 k km, din 2012 chiar, sau sa ma uit spre una din 2010, cu mai multe dotari.

ps- in cazul in care nu gasesc o masina cu xenon, pot monta xenon la reprezentanta? daca da, cam cat ma ajunge? va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG -ul este o cutie cum rar iti e dat sa vezi , eu personal as lua 2012 cu mai putine dotari , prefer un motor mai oke decat unul mai rulat.

Xenon-ul este foarte costisitor after market si prost in acelas timp...cei OEM e sfant :D

Modificat de duro_vtn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

inteleg. momentan intre asta oscilez . cea cu dsg , 170 cai si piele, trapa e cu 1000-1500 euro mai scumpa. cam 20.500 -20.800, cea 4 motion 6+1 dar cu 5 luni mai tanara, fara piele e 19.300. Ma mai gandesc...merita dsg, 30 cai, piele si trapa 1500 euro in plus? cat costa o revizie dsg, daca stie cineva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti iei masina de 20k de euro si vrei sa stii cat costa revizia? Foarte tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

like aurel.banu's post :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Ce cauti tu este, in mare masura, ce am cautat si eu la CC. Ca sa fiu la subiect, DSG-ul este o cutie dementiala prin modul cum schimba si comoditatea pe care ti-o inspira. Uzura ambreajului (-elor :D) este mult mai mica si te poate multumi atat pin sportivitate, cat si prin economie atunci cand schimba la 1900 rpm... Daca esti genul caruia ii place sa plece cu scartz de la semafor sau iti place sa "faci comparatii" cu prietenii, atunci nu te va multumii prea tare dsg-ul in combinatie cu 4x4. Legat de 4x4, masina este mult mai stabila in viraje si poti aborda un drum cu serpentine cu mult mai multa incredere :D. Tine, totusi, cont de consumul crescut si senzatia ca masina este mai putin sprintara la plecarea de pe loc. La capitolul asta, mentionez ca si acei 30 cp in plus, isi fac simtita prezenta, deci nu-s degeaba acolo. Acum depinde si de target-ul tau personal. In cazul meu, era de 200 cp cu tot cu resoftare. Daca te orientezi catre motorul de 140 cp, poti face o resoftare si acolo, pana la ~180 cp, si s-ar putea sa te incante mai mult aceasta varianta...

Trapa este mai mult de efect, ca poti vedea stelele. Faptul ca doar se ridica cu 4 cm este dezamagitor, dar ajuta intr-o mica masura la ventialtia masinii in timpul stationarii, si creaza curent in masina in timpul mersului. Daca esti fan asa ceva, ca mine, atunci o sa o accepti asa cum e :))... La fel si pielea. Ori iti place, ori nu. Cu piele, vin si anumite discomforturi pe care trebuie ori sa le suporti, ori sa le compensezi: vara se incinge rau de tot -> exista optiune de scaune ventilate ( :icon_thumleft:) si iarna sunt foarte reci si se incalzesc greu -> scaune incalzite. Daca gasesti una dotata si cu navi rns510 + Dynaudio, nu ezita! Amandoua iti vor face timpul petrecut in masina sa fie o placere!

P.S: Despre revizii la DSG, uite:

109 Ron Litrul - scuze am scris la repezeala

Marea parte din ulei sa turnat pe la filtrul de ulei apoi masina a fost ridicata pe elevator

Nu se pune tot uleiul pe sus ca risti sa faci presiune in cutia de viteze in timp ce pornesti masina.

am trecut prin toate vitezele cate 20 30 de secunde si sa mai completat pe jos

Per total au intrat 6 l si jumatate restul ramane in convertizor si acela se scurge numai cand cutia este desfacuta complet.

Sper ca am fost de folos!

Bafta!

LD.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

am intrebat cat e o revizie, n-am dat cu parul ! ca sa stiu orientativ, pt ca banii mei nu cresc in copaci ca la altii!

pana acum am condus mai mult pe benzina.eu am condus o singura masina diesel pana acum, un ford mondeo mk3 2.0 tdci 140 cp. in comparatie, cum se simte passatul? nu vi se pare ca la 1900 rpm e cam putin sa schimbe? eu la ford schimbam ca la benzina, intre 2500- 3000, am inteles de peste tot unde am citit ca asa ar fi mai sanatos pt motor , injectoare, dpf...

vreau o masina cat mai fiabila, de asta oscilez intre dsg si manual. pana la urma, ambreiajul il schimbi o data, de 2 ori in viata masinii, iar cutia auto e mult mai complicata...de piele m-as lipsi, insa vreau neaparat xenon

Modificat de arsenal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

eu la astea 2 am ajuns... mi se pare suspect faptul ca prima a avut 2 proprietari. poate a fost lovita? asta e si 4motion, cealalta nu si mi-ar folosi iarna unde stau eu.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-cc-2-0-tdi-4motion-5-sitzer-xenon-magdeburg/164831755.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&features=PARKING_SENSORS&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO5

in acelasi timp, a 2-a are pachet r-line, e mult mai putin rulata. navigatia ei ( r 300? ) are mufa pt aux, usb, ipod? cum face fata r-line-ul la drumurile noastre? mi se pare destul de joasa si foarte vulnerabila pt drumurile noastre..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Revizia la DSG ti-am exemplificat-o in ultimul meu post si se face 1 data la 120.000 daca nu ma insel. Nu bag mana in foc.

Faptul ca schimba la 1900 rpm nu e rau. Consumi mai putin deoarece este fix inainte de intrarea turbinei si nici nu o supui pe aceasta la un stres continuu de oprit-pornit (depinde de momentul schimbarii treptei...). Oricum, o data la ceva timp, DPF-ul isi face asa numita Regenerare, cand este nevoie de ea, deci nu-ti face griji. Atata timp cat ii dai 1 data / luna pe S nu o sa ai nici cu injectoarele probleme.

Pachetul R-Line este foarte subtil, dar in acelasi timp, de efect. Intr-adevar, coboara si mai mult masina, dar daca ai grija de ea fara R-Line, vei avea si cu (si reciproca se aplica). Personal, nu agreez rns310, dar banuiesc ca macar mufa aux o avea. USB-ul se numeste Media-In si este optiune suplimentara. Daca nu scrie la descriere, slabe sanse sa aiba... Ce nu scrie in descriere si am observat ca are este Webasto :icon_thumleft: .

Trebuie sa tii cont ca oricum este o masina joasa si vulnerabila pentru drumurile noastre, deci va trebuie sa ai mare grija oricum. Pe nametii care au fost iarna trecuta, nu prea o sa te ajute nici 4Motion-ul ca o sa-ti fie mila de ea sa o infunzi pe toate partile si pe sub ea. Tine totusi cont ca, kit R-Line iti poti pune dupa, 4Motion nu... Cat despre proprietari, e posibil ca al doilea proprietar sa fie firma de la care o cumperi, deci nu te-ar dezavantaja in niciun fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

multumesc pt sfaturi. am trimis mail la neamt, am intrebat despre cei doi proprietari si vedem, e f posibil sa fie firma. asa mi-as dori. vreau neaparat 4motion pentru ca am trait clipe de groaza iarna trecuta - ramas de 3 ori blocat cu nubira, iesit cu lopata + sapat, si groaza din sensurile giratorii, cand nu aveam absolut niciun control al masinii...daca am avea drumuri ca lumea, ca in west, as alege scirocco. am stat intr-unul, la automitric suceava. avea culoare verde - Viper :D si 2.0 TSI 200 cp. era superba, si m-am indragostit pe loc de ea...dar stiu ca nu am pe unde merge cu ea :-<

am cautat in principiu, o masina care sa ma duca din punctul a-b, in toate cele 4 sezoane:)

Modificat de arsenal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Crede-ma ca te inteleg perfect legat de 4Motion. O sa il simti si vara nu numai iarna, iar Webasto cred ca este un deliciu iarna. Ajungi la masina si e gata dezghetata si cald inauntru. Te urci si ai plecat, fara sa mai dardai de frig pana se incalzeste dieselul :icon_thumleft: (asta in caz ca este modelul programabil, in caz contrar, macar in 5 min dupa ce l-ai pornit, deja e cald...).

P.S: CC-ul nu e masina care doar o sa te duca din A in B, ci o va face cu stil ! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbul de ulei la DSG ma dus la vreo 7 8 sute de lei. In reprezentanta nu stiu cat este.

+1 !!! lambda_dryver CC-ul nu e masina care doar o sa te duca din A in B, ci o va face cu stil !

Din cate am aflat se schimba la fiecare 30K

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Şi pe mine mă bate gândul să achiziţionez un Vw Passat CC SH, obligatoriu din Germania . Ca şi motorizare, m-aş orienta către 2.0 tdi 170 Cp, iar în ceea ce priveşte anul de fabricaţie, aş prefera o maşină produsă cel mai devreme în 2009 . Îmi place foarte mult această maşină, fiind prima alegere, în detrimentul altor mărci, fie ele chiar catalogate ca fiind premium ( căci până la urmă , o maşină se alege şi cu sufletul ). Totuşi, în urma celor citite chiar pe acest forum, am început să am îndoieli privitoare la opţiunea mea. Întrebarea pe care mi-o pun în acest moment, şi, pe care, cu respect o adresez şi colegilor de forum, posesori sau cunoscători ai acestui model, este următoarea : este o alegere bună cumpărarea unui vw passat CC, sau sunt serioase probleme de fiabilitate care, în pofida lookului excepţional, în opinia mea, ar trebui să mă facă să-mi schimb opţiunea ? Ştiu că nu există maşina perfectă şi ştiu, de asemenea, că probleme vor apărea indiferent de marca sau modelul ales, însă nici nu aş vrea să ,, investesc " aprox. 20.000 E într-o maşină care să-mi creeze numai probleme . Cea de-a doua opţiune ar fi un audi A6 2.0 TDi modelul cu facelift din 2009 . Aştept, cu interes, răspunsurile voastre . Vă mulţumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Cum ai spus si tu, nu exista masina care sa nu aiba probleme. Din punctul de vedere tehnic, motoarele si trasmisia sunt de generatie noua si s-au eliminat, daca nu toate, majoritatea problemelor intalnite anterior. Asta fiind partea cea mai importanta si costisitoare, CC-ul este o masina mai finuta, sensibila, mai ales la gropi si alte astfel de "limitatoare de viteza" intalnite pe strazile patriei. Este, totusi, o masina care iti va "fura" un moment de admiratie, de fiecare data cand te urci sau cobori din ea, iar asta nu se intampla la multe masini.

Trecand peste elementele de ordin tehnic si estetic, la interior materialele sunt, in opinia mea, ceva mai sensibile si necesita, pe langa intretinere regulata, si o grja suplimentara in manevrarea lor. Spre exemplu, in cazul meu, am luat masina cu una din grilele de aerisire de pe bord, rupta, si mai nou, piticul meu de pe creier imi spune ca parca una din macaralele de geam din spate, scoate un sunet necaracteristic si putin deranjant. Trebuie sa ma interesez, dar in afara de aceste chestii, nu am altceva de care sa ma pot plange.

Pe partea comparativa, fata de CC, Audi-ul pluseaza cu anumite dotari pe partea de siguranta si fiabilitate, referindu-ma la DRL-uri si stopuri cu led, si poate ceva pe partea de tinuta de drum, dar tocmai cel din urma o dezavantajeaza, si anume, greutatea superioara. La CC mai poti plusa si cu elementul post-buy, adica faptul ca majoritatea dotarilor pot fi montate si ulterior pe masina, cand beneficiezi de buget, pe cand la Audi, in opinia mea de pasionat si nu expert, este ceva mai complicat. Ca ultima idee, motorul de 2.0 TDi 170cp mi se pare subdimensionat pe un A6, iar un Audi fara dotari precum piele, navi, jante mari etc, este doar un Passat chel, supradimensionat si la suprapret. Nu stiu acum catre ce masini te orientezi, referindu-ma la kilometrii, dar as spune ca CC_ul e nitel mai ieftin cu kilometri mai putini si mai dotat decat un A6 la fel de dotat sau putin mai dotat, dar cu mult mai multi kilometri.

Multa bafta in alegerea masinii!

LD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

e f frumoasa masina ta, lambda_dryver felicitari. sa te tina si sa nu ai deloc probleme cu ea !

urmeaza sa vina si pentru mine :)

Modificat de arsenal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Multumesc pentru complimente :D. La fel si tie, multa bafta si multi kilometrii fara probleme cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver , îţi mulţumesc frumos pentru răspuns. Mă bucur să aud din partea unui posesor de CC că, exceptând probleme în opinia mea minore, per ansamblu maşina este ok . Am fost decis să cumpăr Passat-ul CC , însă,din cauza unui prost obicei , de a căuta pe ,,goagăl" informaţii înainte de a face o achiziţie, indiferent de importanţa acesteia, am început să mă îndoiesc de justeţea alegerii făcute. Cât priveşte numărul de km şi dotările viitoarei maşini, m-aş orienta către una cu cât mai puţini km ( de preferat sub 80.000 ) , cu navi, suspensie adaptivă, piele, senzori de parcare, trapă (mai mult pentru look), jante aliaj cât mai mari ( intenţionez să achiziţionez încă un set de jante cu gumele aferente pentru sezonul rece ). Aş mai avea, în schimb câteva întrebări la care te-aş ruga ca, în măsura timpului disponibil, să-mi răspunzi, rugăminte pe care o adresez, în egală măsură, şi altor colegi de forum . În primul rând m-ar interesa dacă suspensiile sunt chiar atât de rigide încât să reprezinte o mare problemă pe drumurile minunatei noastre patrii . Pe de altă parte, m-ar interesa sfatul tău în ceea ce priveşte alegerea tipului de cutie - manuală sau automată - . O altă întrebare ar fi : suspensiile adaptive ar fi un ,, must "? M-ar interesa, de asemenea, zgomotul perceput în habitaclu la rularea la viteze mari şi de ce nu, ţinuta de drum a maşinii. Vă mulţumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

este adevarat ca se duc cauciucurile mai repede la 4motion? imi zicea cineva ca are un cunoscut care le schimba o data pe vara si am ramas prost..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

mai e o problema; sa ma duc spre 1.8 tsi sau 2.0 tdi? fac aprox 20.000 km anual, insa mi-e frica de motorina proasta din Romania, si de costurile mai mari de la diesel; totusi, este 2.0tdi cr lipsit de probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

imi raspunde si mie cineva, va rog? maine dau comanda de masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, numai tu stii ce iti place.... benzina sau diesel.

La benzinara - consumul e singurul lucru care te poate influenta negativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

am condus mai mult pe benzina, imi place ca masina e silentioasa; nu imi place ca nu am putere in depasiri. ma tem de eventualele probleme ce ar putea aparea la diesel.. acuma tsi-urile consuma ff putin, merita totusi diesel-ul? avand in vedere si ca reviziile sunt mai ieftine la tsi.

dupa ce am condus doar benzina, am condus si un mondeo mk3 diesel, care mi-a placut la nebunie. si in legatura cu 4motion, chiar se duc cauciucurile mai repede?

Modificat de arsenal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F.f. putin... sa vedem in oras, aglomeratie, clima pornita - cum se descurca.... acum, daca nu e o problema diferenta de consum, benzinara e placuta - mai ales datorita motorului silentios si al lipsei vibratiilor nedorite.

Oricum, nici CR-urile, nu se compara cu vechile motoare diesel.....

in rest - diesel e pentru cei care s-au obisnuit cu asa ceva (cum sunt si eu) sau care fac multi km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum as lua tot benzina. Poate sunt subiectiv, dar am avut si un diesel 2.0tdi 140cp cr, iar acum am passat cu 1.8tsi. Imi place mai mult benzina pentru ca motorul este silentios, nu ai vibratii si nu in ultimul rand ma enerva la culme, la diesel, faza cu regenerarea dpf-ului. Era crima nu alta. Motor turat, nu trebuia sa o opresti in timpul procesului de regenerare. Din pricina asta mai dadeam o tura de cartier. Acum cu benzina nu am problema asta. In privinta consumului benzina ia mai mult cam cu 2%. Dar una pesta alta, adica pretul la pompa (benzina este mai ieftina) si costul reviziilor si al manoperei se acopera aceasta diferenta de consum. Pana la sfarsit banii sunt aceeasi, dar beneficiez de silentiozitate, putere, usurinta in depsasiri si lipsa vibratiilor. In concluzie cu toate ca in ultimii ani buni am avut numai diesel, m-am schimbat si as procura in continuare benzina.

Modificat de aurel.banu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

asta caut si eu, aurel.banu si Florin. merg pe 1.8 tsi. multumesc mult, abia astept sa vina si sa o prezint!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!