Jump to content

Nu porneste dimineata la prima cheie


adyasu
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti...am un golf 4 1.4 16v din 2001 tip motor AXP care de ceva timp nu porneste la prima cheie dimineata nici daca tin cheia pe automat pana omor bateria,am curatat clapeta de acceleratie,am curatat EGR-ul,am schimbat bujiile,am schimbat filtrul de aer + filtru de benzina dar degeaba,problema persista,la mecanicii la care am fost fiecare isi dadeau cu parerea in felul lor si nam ajuns la nicio "defectiune" ca sa ii spun asa,pe vag-com nu da nicio eroare :icon_cry: :icon_cry: .Dupa ce porneste nu mai am probleme,o ia la sfert pana in ziua urmatoare......va rog frumos ajutatima ca nu mai stiu ce sai fac....

Cu stima la toata lumea !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierde presiune la benzina cand sta nepornita... trebuie cautata cauza..

exista o pompa mica de presiune chiar langa joja.. de acolo as incepe sa verific in prima masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunasul de la regulatorul de presiune din capul rampei de injectie si vezi cum porneste.daca tot greu e posibil sa fie pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunasul vacuumatic este cel din imagine ??asta trebuie scos ??

Multumesc frumos

am uitat sa va spun ca am avut probleme cu epuratorul de gaze in iarna si mi-a aruncat tot uleiul pe la joja si pe la pompa aia de presiune este ulei imbacsit

post-62337-0-86276900-1345148326_thumb.j

post-62337-0-33645900-1345148337_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai adaptat clapeta de acceleratie dupa ce ai curatat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am adaptat nici clapeta si nici egr-ul,leam adaptat din baterie fara vag-com si merge bine,nu oscileaza relantiul deloc....oricum cand am facut lucrarea am scos bornele de pe baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste senzorul de temperatura antigel, cel cu patru fire in mufa

pentru a fi sigur de asta incearca sa pornesti dimineata fara mufa la senzor, adica scoasa. daca o ia inseamna ca e defect

senzorul e pozitionat in partea dreapta a motorului cum stai cu fata la motor deasupra cutiei de viteza pe conducta de antigel care vine de la radiator

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am pornit masina cu furtunasu ala de la regulatoru de presiune scos si a pornit la fel de greu,in cazul in care sunt probleme cu pompa de benzina sa nu mai tina presiune se poate repara sau trebuie inlocuita? :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry:ar mai fi ceva la care sa ma uit pana sa ajung la pompa??

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai la tester? Am avut un coleg care avea acceasi problema...pornea f greu, mai ales dimineata. El avea eroare pe prima sonda lambda, dupa ce a inlocuit-o, a scapat de problema. Pana atunci a schimbat bujiile, o fisa, epuratorul(clar din alte cauze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la test nam nicio eroare :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa nu baga 3 bari trebuie alta sau mai poti incerca cu o supapa de sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca la mine. Pe tester nu am nici o eroare, dar ea la rece, dimineata cand plec la servici porneste greu ca si cum nu ar avea motorina in rezervor, iar cand o ia dupa cateva secunde scoate fum.

Ieri i-am scos releul 109, l-am curatat, desi nu avea nimic (parea ca nou), i-am dat la cheie sa vad cum face si se aude exact ca dimineata.

Dar cand e releul scos imi sta martorul de la ESP aprins mereu si la punerea contactului si tot timpul cat dau la cheie. Dupa ce l-am pus la loc nu mai statea aprins.

Si nu neaparat dimineata face asta, si pe zi daca nu e pornita dimineata sau inainte cu cel putin 7-8 ore.

Totodata are toane, de exemplu cand porneste din prima, la sfert, nu scoate fum, merg cateva sute de metrii, opresc undeva, dupa cateva secunde sau minute, o pornesc iar, imi tacane 1-2 secunde ceva pe la motor, porneste la sfert, dar acum scoate fum.

Problema e ca nu inteleg de ce sunt zile cand porneste din prima si la sfert si nu scoate fum alb ca un nor, decat dupa cateva minute pana se incalzeste motorul pe la vreo 70 de grade sa zic asa....

Si de ce sunt in majoritatea zilelor cand nu porneste din prima, iar in final cand o ia chinuita dupa ce isi mai trage motorina, scoate iar acelasi fum alb si intepator ... care dispare dupa ce se mai incalzeste motorul.

Iar tot timpul cat motorul este cald, sau rece dupa 2-3 ore imi porneste din prima.

M-am uitat ieri pe la furtune, mufe pe la senzori, nu pare sa fie nici unul rupt sau crapat :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare sincer rau de problema ta Ionut Maruta :icon_cry: insa din cate stiu eu la TDI daca scoate fum alb la pornire cred k ai ceva probleme mai serioase,SPER sa nu fie asa :( .Si la mine nu porneste pe timpul zilei daca sta 7-8 ore dar mai rar,in general dimineata am probleme,pierderi de benzina nu am pt ca am verificat peste tot :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul e de la motorina nearsa.Tacanitul s'ar putea sa fie din pompa de injectie.Daca pui contactul de mai multe ori si apoi o pornesti,fctioneaza mai bine?Daca da,se dezamorseaza pompa de motorina.Filtrul a fost schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva furtunasul ce iasa din regulator (poza pusa mai sus de adyasu) unde se duce? aveti cumva vreo poza cu piesa din celalalt cap ?

Multumesc

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyasu,iarna pe ger nu iti porneste la sfert? :lol: .Dai o data la automat nu porneste si la a 2-ua cheie porneste la sfert acum cand e cald afara?

Iti consuma ulei?

Problema cu pornirea la a 2-ua cheie dimineatza o am si eu si inca nu i-am dat de cap.Nu e de la pompa de benzina,de la regulatorul de presiune,de la senzorul temperatura sau alte chestii.Nici eu nush de la ce draq este pt ca am eliminat toate cauzele si tot asa porneste dimineatza cand este cald afara.Multi se confrunta cu problema asta si nimeni nu i-a dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun contactul de mai multe ori porneste la fel de greu dar un pic mai repede si chinuita.

Distributia si toate filtrele le-am schimbat in ianuarie 2012. Toate sunt BOSCH.

Tacanitul a aparut de vreo saptamana de cand am pus pe invers o supapa de unisens pe furtunul de retur, intre filtru si motor. Pusa pe invers nu a mai putut trimite motorina pe retur, fiind blocata de aceasta supapa. Prima data mi-a tacanit de vreo 4-5 ori repede, s-a tura pana la vreo 2000 RPM apoi a revenit la normal, am tinut motorul cateva secunde bune pornit apoi l-am oprit.

La urmatoarea pornire mi-a tacanit la fel de vreo 2-3 ori, mi-a scos iar fum alb se des, si m-am speriat si am oprit-o. Am schimbat supapa de unisens invers si nu am mai avut probleme cu masina vreo 5 zile.

De atunci in majoaritatea timpului dimineata sau dupa o pornire de peste zi, imi tacanane la prima cheie. Ori porneste greu ori o ia din prima. Dar asa cum am zis, sunt momente cand nu tacane din prima sau deloc in ziua aia cand o ia din prima, dar tacane la a doua cheie dupa ce a pornit din prima si am plecat cateva sute de metrii.

Si scoate fum cand tacane sau daca nu scoate cand o ia din prima scoate in mers dupa cateva minute si dispare cand se mai incalzeste motorul.

Fumul este alb si are miros intepator. Ulei nu papa, il verific zilnic de cand imi face problema asta. De tras trage fara probleme, consumul pare sa fie la fel. Cu 100 RON fac, cam 400 km in afara localitatii si cam 230-250 km numai in oras.... :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb este motorina in exces nearsa .........un injector este bolnav...sau gestiunea injectorului/injectoarelor nu functioneaza in parametrii,trebuie rezolvata problema deoarece motorina in exces spala uleiul de pe cilindrii si se uzeaza prematur ................motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etanseitatea furtunului de la senzorul de presiune de pe rampa de alimentare se incearca astfel:scoti furtunul din capsula vacumatica(ala de langa joja )si cand apesi pe el trebuie sa aiba scapari de presiune.Furtunasul de presiune intra in galeria de admisie pe langa senzorul MAP.

Pt @cosmin brici,era postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci gabi, am gasit de dimineata furtunu ala desprins din galeria de admisie. cand ma uit mai bine de fapt el e rupt, o bucata a ramas pe galerie.

Ce rol are furtunu ala oare? :)

pt testare am inteles asa: scoti furtunu din capsula de langa joja si pe ce anume trebuie sa apesi?

Modificat de cosmin brici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are rol sa actioneze regulatorul de presiune,s-a explicat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iti merge ca p..masina daca ala e intrerupt.Daca este rupt pe terminatiile de furtun unde ai furtun de cauciuc panzat e simplu,te duci la magazin,si iti iei 15 centimetri de furtun DE MOTORINA RETUR INJECTOARE.Daca nu vor aia sa iti dea iti iei 1 metru cu 15-20 lei.Tai din furtunul nou 2 capete de circa 5-6 centimetri(sau masori vechiul furtun ramas intreg),si schimbi ambele terminatii.Acum vine partea proasta:la capsula vacumatica de la rampa de injectie...e simplu,mai greu e pana nimeresti in stutul care iti vine in galerie,e o pozitie incomoda si pana nimeresti iti vine sa iei masina la ciocane.Mai intai prinzi furtunul pe galerie si apoi il prinzi in capsula vacumatica de pe rampa de alimentare.Sper ca furtunasul de plastic e intreg si nu ai belele cu el.Ca sa fie mai simplu,desfaci tot ansamblu filtrului de aer si ai mai multe sanse de reusita.Dupa ce faci operatia de schimbare sa vezi ce schimbata e masina ta.

post-64586-0-74675300-1345189624_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult gabi. ma gandesc sa nu fie totusi smuls tubu din plastic din terminatia de caiciuc de pe galerie. am bagat mana pe acolo si am gasit caiciucu ala infipt pe terminatie.

Merci pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite unde trebuie sa bagi furtunasul de vacum,in poza a ramas doar partea de cauciuc(terminatia furtunului de plastic de la ambele capete),pe galeria de admisie.

post-64586-0-40228600-1345190428_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!