Jump to content

Probleme la pornire.


stefanbnd
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Incep prin a-mi cere scuze moderatorilor pentru deschiderea unui nou topic, dar nu am gasit pe forum din pacate ceva asemanator problemei mele...

Masina este o skoda fabia 2 din 2007 1.4 tdi bnm model elegance 100k km reali 100% din olanda...

Masina o am de aproximativ 7 luni timp in care am mers cu ea cam 10.000 km fara probleme MARI...doar ca inca de cand am luat-o uneori pornea foarte urat....motorul tremurand. Nu pornea greu...dar parca se ineca...zguduia foarte rau toata masina. Stiu ca motoarele 1.4 tdi sunt mai zgomotoase si tremura fiind in 3 pistoane...dar am mai mers in perioada 2008-2011 cu o skdoa fabia identica cu aceasta la motor in jur de 50.000 km si este o diferenta ENORMA intre ele Cu pornitul urat am zis ca este de la baterie, del a bujii am verificat si am schimbat TOT!!!! distributie, filtre, baterie, bujii....TOT, dar nu s-a rezolvat....

Doar ca de 3 saptamani de cand a venit caldura NU IMI MAI PORNESTE...s-a intamplat asta de 8 ori in 3 saptamani. Prima data am chemat un tip cu un tester mi-a spus ca nu are nicio eroare (doar ca am bateria slaba), dar el crede ca este de la clapeta de acceleratie care este blocata, murdara. Am curatat-o ffff bine si a pornit!!!

La o saptamana din nou nu a pornit si m-am uitat la clapeta si functiona. I-am scos turul de la alimentare si i-am pus contactu de 3-4 ori pana a venit motorina, i-am bagat turu la loc si a pornit din nou!!! Am fost la skoda a pus-o pe tester...nicio eroare(doar bateria slaba, baterie care este noua are 3 luni maxim)

Azi din nou nu a pornit in schimb azi...fata de alte dati era la limita de pornire, se zgaltaia toata masina!!! ...am scos turul i-am pus contactu a venit motorina din prima....m-am uitat la clapeta....i-am dat la automat si nimic....doar se zgaltaia toata masina fff rau!!! Am renuntat...am chemat din nou un alt baiat cu tester...si cand a venit acesta a pornit la sfert! ....fara probleme....

1) Din ce am observat eu nu porneste daca sta in soare....toti imi spun ca nu are nicio legatura ma poate ajuta cineva??? am fost la 3 mecanici 2 mi-au spus ca sunt injectoarele si unul a spus ca este o supapa de sens de pe circuitul de alimentare.

2) In legatura cu bateria slaba care este noua....masina a fost verificata si incarca....doar ca atunci cand e la relanti si am clima data drumu' imi palpaie lumina in bord si de la maxidot si de la clima afisajul....tot...deci practic nu incarca suficient. In mers nu am probleme!

Multumesc pentru atentia acordata si astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile am probleme la pornirea motorului.

Pun contactul masina porneste, sta turata pe la 1100-1200 turatii dupa care scade la 800-900, moment in care incep sa apara intreruperile si zgomotele anormale.

Am pus un filmulet la adresa :

)

Pe la secunda 8 opresc ventilatorul aerotermei, pe la secunda 30 apar problemele, pe la secunda 48 calc eu acceleratia si vad ca nu sunt probleme.

Masina , cea din semnatura, are acum 54.000 Km.

Am facut plinul la Petrom cu benzina 95 (desi in proportie de 90% numai de la petrom alimentez). La cateva zile au inceput problemele care au inceput sa fie din ce in ce mai evidente si mai deranjante de la o zi la alta.

De cateva zile am facut si revizia de 4 ani. Am schimbat filtrul de benzina atunci. Dupa schimb imediat la pornire a mai facut asa pentru ca era aer in filtru, dar acum cred ca nu trebuia sa mai faca asa. Filtrul e bine pus pentru ca nu observ scurgeri de benzina la conexiunile de acolo, deci nici aer nu are cum intra.

Nu am schimbat bujiile si nici sonda lambda. (ceea ce ma faca sa cred ca poate fi si asta o solutie cu toate ca nici un senzor nu se aprinde in bord in timpul problemelor).

Mentionez ca face asa doar cand o pornesc prima data dimineata. In timpul zilei nu mai face asa, porneste corect.

Ca sa o pun pe tester trebuie sa o las peste noapte la service asa incat prima pornire sa o faca ei.

Ce as putea sa verific sau sa fac asa incat sa rezolv problema.

Mersi si sper sa ma ajutati.!

Modificat de florinutzu2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o testare cu interfata si o masurare de compresie la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile. Dimineata a pornit bine insa la amiaza iar a "balbait". Am pus, peste aproximativ 25 litri de benzina 95 petrom, o cantitate de 16 litri de Alto101 Rompetrol. Maine sa vad ce rezultate obtin. Deci daca nu e de la bujii si nici de la benzina... nu mai stiu. Astept sa vad si vin cu detalii.

Modificat de florinutzu2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema a aparut imediat dupa revizie (implicit schimbarea filtrului de benzina), uita-te atent sa vezi daca regulatorul din (in) filtru este de 3 sau 4 bari si vezi de cat ar trebui sa fie pe masina. Multi posesori de Fabia au avut probleme dupa schimbarea filtrului de benzina din cauza aceste neglijente venite din partea mecanicilor sau a celor care comanda piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut inainte de revizie deci clar nu am banuit piesele neconforme , oricare ar fi fost, sau meserias nepriceput.

Acum dupa ce am schimbat bujii si apoi dupa ce am pus si alta benzina... am stabilit de la ce e: benzina proasta. "Mitul a fost confirmat."

Nu spun decat atat ca am facut plinul (41litri) cu combustibil cu CO95 de la o mare retea de benzinarii si de atunci au aparut problemele.

Pana nu am adaugat peste vreo 25 litri de benzina de asta (cam atat mai aveam in rezervor) alti 16 litri de benzina C.O.101 nu am rezolvat problema.

Ca sa vedeti care sunt firmele priviti poza.

Cred ca era ceea ce stiati!

Pana acum nu am avut probleme , ce sa zic, poate am prins eu un lot mai prost sau "botezat" mai mult. Si masina merge cu combustibil cu cifra octanica 91 sau 95. Deci cand spun "botezat" va dati seama pana unde s-a mers, asa incat nici 91 sa nu mai fie.

Numai bine si drumuri bune!

post-31561-0-84108300-1344847209_thumb.j

Modificat de florinutzu2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris la Petrom SA. Una din adresele de e-mail, cea pentru persoane fizice nu le merge( o fi blocata de la atatea sesizari :icon_bounce: ) , iar la cea pentru companii vad ca nu raspund.

Ii doare-n "beep".

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nimic din pacate...nimeni nu stie ce are acum am clapeta de acceleratie dezactivata, adica i-a scos mufa si stau cu beculetu ala aprins in bord... a pornit in schimb am fost si cu ea in concediu...treage un pic mai bine de cand i-a scos mufa de la clapeta si a lasat-o pe deschis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebuie verificate firele de la clapeta pana la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut va scriu din Germania am luat o fabia 2007 1,4TDI impecabila 160 000km am pornit masina turat fara niciun martor ...i am dat banii omului ...pe drum a inceput sa imi de a shuturi motorula semafor o bataie de hatzna masina...si a doua problema in treapta 2 carie putin eu zic sa ca e sincronizatoru de la cutie dar chiar asa sa cada la 160 000 am mers cu masini cu 280 000 km si mergeau ca noi ,compresie buna fara smucituri fara probleme la cutie ....la ce sa ma astept de la ea ajung acasa in Romania cu ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina mea are aceleasi simptome , scade turatia sub 800 si vrea sa moara motorul . dar dupa ce o turez pe la 3000 de ture merge normal .

Mentionez ca imi scoate un fum alb gros . Poate sa fie de la sonda lambda pe care eu nu o am cea de dupa galerie .

Oare care e problema la mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi16v

Poate te ajuta cateva cauze de fum alb :

-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.

Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.

-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.

Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiulasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.

Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!

Alte cauze pentru fum alb:

-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.

-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.

-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.

Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiulasa, bloc, schimbare camasa cilindru

Acum tu ai zis ca este gros , dar zic sa mai verifici.

@florinutzu2

Din pacate calitatea benzinei din Romania lasa de dorit si la motorul acesta se simte din pacate .

Verifica te rog si nivelul de antigel sau daca nu l-ai schimbat niciodata ar fi cazul. Avertizarea din bord nu glumeste . Pagubele asupra motorului pot si insemnate.

Modificat de CMN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul uleiului din baie este acelasi , nu este decolorat . la fel si antigelul .

Poate fi din cauza ca imi lipseste sonda lambda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord nu mi se aprinde nici un martor ... Eu cred ca daca ar fi fost probleme cu motorul mi sar fi aprins martorul check engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul chiuloasei fisurate nu ai putere , tii acceleratia la podea si nu pleci de pe loc pana nu se incalzeste motorul.

La mine nu exista o astfel de problema . O sa mai verific o data si vin cu un reply .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! verifica ambreiajul cred ca este de la volant...nu stiu sigur daca este bimasica dar daca este bimasica este de la volant sigur. sau de la aceiasi clapeta ca si a mea...doar ca a mea tremura la pornire si oprire...mai poti verifica garniturile de etansare la tur si de la injectoare am inteles ca poate fi si de acolo. oricum prima data pune-o pe un tester. astept sa imi spui de la ce a fost?

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari!

am si eu o problema veche cu fabia mea 1.4 tdi bnm acum 3 4 luni cand a venit caldura avea zile cand nu pornea...de vreo 5 ori nu a pornit.

nu pornea oricat i-as fi dat la automat...iar dupa 1 ora 2 pornea fara probleme.

am fost la tester si nu are nicio eroare...absolut nimic! doar ca cel de acolo intuitiv i-a dezactivat clapeta de accelerarie si a lasat-o deschisa...aceasta functioneaza cand pun contactul se deschide cand iau contactul se inchide....dar de cand a dezactivat-o nu mai am probleme! nu stiu daca sa cumpar alta sau nu pentru ca si aceasta functioneaza fff bine!

pentru cei care vor cu adevarat sa ma ajute, am aici un topic unde am detaliat tot!

http://vwforum.ro/topic/91959-probleme-motor-14-tdi-bnm/

multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

scuze de intarziere... problema la cutie am rezolvat o la IVAS galati ...am fost la 2 serviceu ri pana sa ajung la ei si mi au spus ca sunt duse sincroanele...apoi am ajuns la ivas si cu un simplu schimb de ulei la cutie nu mai am probleme... deci SCHIMBTI ULEIUL DE CUTIE 170 ron cost ulei+ manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incredibil...si aproape inexplicabil. f bine ca ai rezolvat! BRAVO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SIMPTOM NOU: in dimineata aceasta masina mi-a pornit in 2 pistoane(nu in 3) sigur statea subturata si nici nu putea m sa plec dupa loc pentru ca dadea sa moara motorul...am accelerat-o pe la 3000rpm brusc de vreo 2 ori si si-a revenit si relanti si tot...

Asta sigur are legatura cu smuciturile de la pornire...care defapt nu erau detonatii, cum am crezut era doar tremuratul motorului ce se chinuie sa porneasca in 2 pistoane in loc de 3...si se zguduie toata masina... iar cand nu mi-a pornit deloc vara asta cred ca atunci vroia sa porneasca in 1 piston pentru ca se zguduia fff tare si turometrul statea la 600rpm si nu pornea....statea la limita cat sa porneasca si se zguduia toata masina...

De la ce poate fi? injectoarele sunt in parametrii pe tester, poate vreo garnitura de la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in legatura cu smuciturile, am inteles ca pot fi de la un joc la o biela, care la pornire daca biela respectiva era in coborare apare o bataie ori la capatul cu pistoul ori la celalalt.

este posibil asa ceva? daca masina are 100k km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari! masina are noi manifestari pe langa detonatiile de la pornire ce smucesc toata caroseria:

1)dimineata porneste, dar nu pot pleca cu ea dupa loc 2-3 minute pentru ca moare motorul pur si simplu oricat de incet as da drumu la ambreiaj...numai daca o accelerez peste 2500rpm ar pleca, dar tot nu as putea merge cu ea cu a 1 a la relanti. dupa 2 minute isi revine la normal.

2)am observat ca daca dimineata ii dau o cheie scurta prima data fara sa pornesca masina, doar sa invart motorul...f scurta 1 secunda...la a 2 a cheie porneste instant FARA DETONATII, de vreo saptamana numai asa o pornesc si nu a mai detonat deloc...

3)la pornire la rece intra socul acela...si masina sta turata undeva la 1100rpm...problema e ca a mea sta asa chiar si 15-20 min daca nu ating acceleratia macar un pic...dupa ce accelerez 1 secunda la 1500 rpm imediat acul cade la 900 rpm. este ca si cum ar fi ceva blocat, gripat.... pentru ca si daca o pornesc, o las cateva secunde...si o accelerez la 2000rpm si iau piciorul repede dupa acceleratie, motorul se detureaza incet, si turometrul cade incet incet...de la 2000rpm la 900rpm in aproximativ 4-5 secunde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!