teryro

Revizie Passat B7

254 postări în acest subiect de discuţie

CB-ul imi arata ca mai am 8 zile pana la efectuarea primei revizii (nu am parcurs 15.000 km, dar s-a facut 1 an de la achizitionare). Unde sa ma duc? La ce cost sa ma astept ? Este un service de evitat?

In Bucuresti sunt PBN, Midocar, Avia Motors, dar as putea sa fac revizia si in Buzau sau Galati (fac drum regulat spre Galati) daca e o diferenta remarcabila la pret (mapopera + consumabile).

Cei care au facut deja reviziile, aveti ceva sfaturi? Erau vremuri cand trebuia sa stau langa ei, sa se tina de treaba.... :RO flag:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Midocar Vitan, m-a costat 602 RON schimbul de ulei (5l Castrol Edge Proffesional Longlife III 5W-30) filtru ulei, eticheta revizie, resetat CB si manopera. Practic materiale mici, ulei, buson baie ulei, filtru ulei m-au costat 530 RON, iar 72 RON a fost manopera.

Nu au facut nimic la masina, nu au spalat-o sau verificat altceva la ea si a durat 1h si 10 min.

M-au usurat de bani cu pretul la ulei, mi l-au facturat cu 74 RON fara TVA (92 RON litrul cu TVA) cand el se gaseste la jumatate de pret (44 RON pe net). :RO flag:

http://www.drauto.ro/articol-nou/178/castrol_edge_professional_longlife_iii_5w30_1l_slx_professional_powerflow_longlife_iii_5w30.html

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut eu revizia de 15000 km la PBN, inclusiv filtrele de aer si polen, in total 1045 lei. A durat jumătate de zi, de la 7:30 pana pe la 13-14....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Re-postez aici costurile pe care le-am avut eu la prima revizie (15k km). Am facut-o la un dealer VW in Germania (unde locuiesc). Masina am luat-o de noua din Romania, doar abtibildul de pe stalpul B spunea sa fac revizia la 15k km sau la 1 an, in CB bajetzii au uitat sa mai actualizeze si acolo imi spunea in continuare ca mai am pana la cei 30k km...deh...

Deci am facut urmatoarele (preturile sunt in EUR):

- 4.3 litri ulei LongLife3 3W30 ShellHelix 89.43

- Filtru ulei 11.33

- Surub WHT 000 729A 2.21

- Surub N90 813 202 1.71

- Cost manopera 46.50

Total: 151.18 EUR

In plus, de data asta au setat masina pe interval variabil in CB, iar pe noul abtibild scrie numai "conform indicatiilor din bord". ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cei 152 e (la 4,5 exchange rate) imi da 685 RON, ceea ce nu e rau de loc pentru Germania... ce alte diferente observ:

  • marca uleiului este diferita, aveam impresia ca Castrol Edge Proffesional Longlife III a fost dezvoltat cu VW pentru acest motor si nu mai exista altceva utilizat
  • materialele au fost mai ieftine in Germania, dar maopera mai scumpa

Oricum, tin minte cand aveam Solenza prin 2005, ma duceam cu materialele in portbagaj la Auto-Cobalcescu sau Meridian : "Uitati aveti uleiul, filtrele, placutele in portbagaj, va rog sa-mi faceti revizia". SI nu aveau ce comenta, nu puteau sa ma refuze pentru ca aveau contract cu Dacia pentru prestari servicii.... e vremuri, cu 200 RON imi faceam revizia....

Nu ma intelegeti gresit, stiu ca diferenta in Solenza si Passat este inclusiv la intretinere.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da, manopera costa foarte mult aici, nu numai la service-uri auto, ci in general manopera de orice fel. Nu stiu nimic de uleiul Shell, stiu numai ca Castrolul nu mai are calitatile promise de ceva timp, asa ca ma bucur ca nu mi-au pus din ala. Daca m-as fi dus cu uleiul meu, atunci as fi luat LiquiMoli, cica actualmente e unul dintre cele mai bune, la un pret decent. In plus, se fabrica inca in DE, Castolul nu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Făcut revizie 15k km azi la autoworld cluj-napoca. Schimbat filtru ulei, ulei 4.3 l, filtru polen, filtru aer. Preţ 565 ron. Programat

-1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia de 15000 acum la pbn. Cost 860 lei pt revizie completa cu toate filtrele

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uhm, asa mult? Ai schimbat si filtrul de benzina (?!) sau de ce a iesit asa scump? Ma asteptam sa fie mai ieftin la benzinar ca la TDI...

Mie nu mi-au schimbat filtrul de aer si cel de polen, mi-au zis ca n-are rost cica si alea schimbate la 30k arata ca noi. Au promis insa sa se uite la ele....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Toate filtrele, fara cel de benzina. Cand aveam tiguan diesel m-a costat cca 1100. Pai pe tine vad ca te-a costat aproape 700 lei fara filtre. Deci... Cum e mult? Am impresia ca sunt aceleasi preturi in RO comparativ cu DE

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Modificat de aurel.banu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai luati dupa sfaturile mecanicilor/si a planului de service (care este facut pentru alta tara nu Romania) si schimbati-va toate filtrele, o masina rulata in Romania dupa 10k arata jalnic un filtru de aer dar dupa 30k.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 30k (27K la mine pe bord) facuta in DE 143,89Euro. Au schimbat uleiul , filtrul de aer, antigelul (motiv pt a ciupi la factura), si niste suruburi... Mi-au aranjat si spalatorul dreapta care ramanea la o pozitie putin ridicata.

In momentul in care a preluat masina a vrut sa dea o tura cu masina, si primul lucru care l-a facut a fost sa roteasca complet volantul in amblele directii. Se pare ca stiu despre acel zgomot cu spira despre care se discuta la B7. La mine e okpana in prezent.

Oftoppic. Neamtul s-a uitat foarte atent la masina si a sesizat el ceva..se tot zgaia la suprafata caroseriei dar nu-s dadea seama care-i treaba. Ca sa nu-l mai las sa se chinuie, i-am zis ca-i foliata. A ramas cu gura cascata si i-a placut foarte tare ideea. :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina si cel de polen nu le-au schimbat? Mie la revizia de 15k mi-au zis ca la 30k se schimba si astea, desi manualul romanesc de service zicea ca ar trebui schimbat la 15k si cel de polen.

Ai grija cu revizia asta, mergi la un delaer din ro cand te intorci ca sa-ti dea in scris ca e ok. Daca nu corespunde cu revizia romaneasca, sa n-ai neplacerea de a fi refuzat la acordarea garantiei mai incolo pe motiv ca n-ai facut service-ul ca lumea.

Folie: da, nu s-a vazut in germania asa ceva, trebuia sa-i spui si cat ai dat pe ea ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cartea de service stampila are VW din Germania, daca astia asta au schimbat nu-s eu de vina. Le-am zis ca este revizie. Singuri au specificat ca facand revizia la reprentanta garantia nu se pierde. In caz ca va carai careva la Bucuresti, scriu imediat aici in Germania unde am facut revizia

De folie au parut extraordinar de incantati ca idee si de cum arata pe masina. Cu siguranta si-au dat seama ca nu ar costa cat o punga de ambalaj din supermarket.Pretul este pe masura a ceea ce face. :dry:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Orice service VW pune o stampila in cartea de service la revizie, asta nu inseamna neaparat ca va fi recunoscuta de Porsche Romania in cazul ca n-au respectat lista consumabilelor de schimbat la 30k km in manualul masinii TALE. Intreaba ca sa nu ai surprize.

Folie nu pune nimeni in Germania, eu am cautat de mi-au sarit ochii pe unii sa-mi puna pe faruri la Corolla, si inca n-am gasit. Motivele nu le explic aici ca am fi si mai rau offtopic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact unde sa postez in aria B7, o sa o fac aici.

Am dat astazi peste acest topic... Dintre cei care au facut revizia la B7 TDI CR, a schimbat cineva filtrul de motorina? S-a gasit pilitura ceva?

Vad ca se generalizeaza, in ideea ca toate motoarele CR or sa ajunga sa aiba problema asta mai devreme sau mai tarziu.

Stie cineva daca motoarele de pe B7 cu noile coduri sufera de asa ceva?

Poate dinu_s care activeaza si pe forumuri din Germania sa ne spuna daca a vazut topic-uri legate de acest subiect.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cartea de service (romaneasca!) scrie ca la revizia de 15k km se inlocuieste si filtrul de motorina. Cum aceasta prima revizie am facut-o in germania, mecanicii s-au uitat cam chioras cand le-am tradus ce scrie acolo. S-au sfatuit si s-au interesat la VW si au ajuns la concluzia ca filtrul de motorina nu trebuie schimbat la mine, pentru ca n-am alimentat regulat din tari din estul europei. La masinile vandute in E-europei, deci si Romania, VW recomanda schimbarea filtrului de motorina la 15k din cauza calitatii carburantilor. Deci il vor schimba si la mine ca la masinile vandute in W- Europei, adica la 30k.

Pe forumurile germane nu am vazut discutii tehnice decat foarte rar. Nemtii nu discuta decat despre optionale si functionarea lor, despre cum B7-ul nu prea pare sa atinga viteza maxima scrisa in talon, despre cum se fura RNS-uri pe capete. Schimbarea filtrelor (si daca e sau nu pilitura inauntru) e treaba mecanicilor de la service, nu a utilizatorilor. Cum majoritarea B7-urilor sunt inca in garantie, e in interesul dealerilor sa remedieze din vreme situatii care pot conduce eventual la reparatii costisitoare.

Modificat de dinu_s
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt asa sigur ca dealerii sunt interesati sa remedieze problema din timp, vezi in topicul la care fac referire.

Toate masinile de acolo au cazut dupa iesirea din garantie si costurile de reparatie s-au ridicat de la 1000 EUR la 4500 EUR, suportate de proprietari bineinteles.

Merci de raspuns oricum, eram curios daca in Germania s-a depistat o astfel de problema la CR-urile de pe B7, mai ales ca sunt deja masini cu 100-150k km si peste, deci uzura la care apare problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai e ok daca apare asa "tarziu" problema ;) Eu tocmai mi-am extins garantia la 4 ani. Din contract am aflat ca oricum garantia asta se acorda pana la atingerea limitei de 200k km, indiferent de cati ani aditionali cumperi. Acum aproape ca-mi doresc sa se strice ceva major pana trec acesti 4 ani - si se va strica sigur.

De curand a fost un articol in Der Spiegel care a facut ceva valuri....Conform articoului, BMW-ul considera ca masinile proprii renteaza sa mai fie reparate numai pana in 150k km. Asta spune mult despre durata de viata a unei masini moderne. ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s: ai un link cu articolul respectiv? Pare foarte interesant,

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am, sigur ca da, uite-aici: http://www.spiegel.d...s-a-855355.html

LE: Cica la VW limita e la 200k km, ceea ce ar confirma ce scrie pe contractele de garantie ;)

Modificat de dinu_s
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca pe manualul de utilizare al unui Daewoo Espero scria : durata medie de utilizare 8 ani , acum ajunge la 4-5 ani o garantie deci la jumatate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut revizia la 1 an si/sau 14823 km la Midocar Vitan costand 814,46 lei (TVA inclus) si a durat aproximativ 1,5-2 ore. Cu aceasta ocazie au fost efectuate urmatoarele operatii:

- filtru ulei

- buson baie ulei

- ulei castrol 504 00/ 507 00

- filtru aer

- filtru polen

- eticheta revizie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Costul de piata a pieselor/consumabilelor in acest caz e de cca. 400 lei.

Nu degeaba se refera americanii la reprezentanta cu termenul de stealership in loc de dealership. :)

Adevarul este: ca sa faci un service la standardele impuse de VAG costa o caruta de bani.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce masura ma incadrez pe tiparul topic-ului dar intr-adevar preturile la accesorii in reprezentante e nesimtit de mare. Odata iesita masina din garantie mi-am achizitionat singur de la un magazin tert cele necesare reviziei si m-am ales cu un 40% reducere costuri pe putin. Sa nu mai zic ca la ultima revizie am dat peste copii (probabil in practica de la liceul auto) care au facut toata treaba.. m-au lasat masca dar n-aveam incotro.. criza domne'.

Modificat de Designer
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.