buxus_cristi

Probleme actuator cutie automata Audi A2 1.2 TDI cod motor ANY

10 postări în acest subiect de discuţie

Va salut,caut pe cineva (contra cost,bineinteles) care stie sa puna la punct un actuator de cutie automata de Audi A2 1.2 TDI.Problema a inceput cu marsarierul,nu intra la cald,am dus masina la un mecanic''priceput'' care a deschis grupul de valve din actuator(sau pompa hidraulica) sa scurga uleiul,dupa care a completat la nivel cu acelasi ulei.Dupa care nu a mai intrat in nici o viteza!Cutia este buna,a fost testata!Grupul hidraulic asteapta un mecanic care se pricepe cu adevarat sa o repare.Sunt din Bucuresti si astept un sfat din partea dvs.,multumesc anticipat!Eventual sunt interesat sa cumpar un actuator de la cine are asa ceva de vanzare!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut.poti pune niste poze cu acel actuator de care vorbesti?daca cutia este buna atunci de ce nu mai intra in marsarier la cald?blocul de valve se afla in actuator sau invers?uleiul de ce a fost scurs?uite aici cate firme care se ocupa cu asa ceva.poate ai noroc sa gasesti pe cineva sa vina sa ti-o repare.eu pe unde am fost mi-au cerut sa le las masina o zi sa-i faca teste si apoi sa-mi spuna ce trebuie facut.si nu au fost de acord sa stau langa ei.sau ia legatura cu user-ul @swatcat,are un prieten care se ocupa cu asa ceva,e in comuna ROSU.

http://www.google.ro/search?source=ig&hl=ro&rlz=&q=reparatii+cutii+automate&oq=reparatii+cutii&gs_l=igoogle.1.0.0l10.1574.7270.0.12407.15.10.0.5.5.0.123.912.8j2.10.0...0.0...1ac.rEmwoVT86D0

Modificat de R Z F
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija pe la ce mecanici te duci cu cutia ca e de belea, se invart niste scoruri aiuristice pentru orice reparatie la cutie. Eu era sa o patesc cu un service specializat pe automate din bucuresti din crangasi. Imi smucea sa schimbarea vitezelor si mi-au zis de acolo ca ma costa 1500 euro. Am avut norocul sa ma duc la un alt mecanic care mi-a zis ca e un injector si s-a rezolvat cu o curatire de 50 lei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,maine am sa fac cateva poze cu actuatorul respectiv,pana atunci am gasit o poza cu aceasta piesa pe acest forum,atasez!

Marsarieul functiona cand motorul era rece,problema este de la presiune,blocul de valve(4 la numar)se afla in grupul hidraulic(sau actuator),cutia este noua si functioneaza perfect,a fost testata,comanda care o da grupul de valve spre cutie nu functioneaza.Uleiul din actuator a fost scurs si inlocuit,nu avea pierderi,mecanicul a incercat aceasta modalitate in ideea ca era posibil ca o valva sa fie blocata si,astfel,sa o deblocheze!La cutie nu sa umblat deloc,a fost doar testata si functioneaza perfect!

De vina sunt oringurile de la valve,nu mai retin presiunea necesara schimbarii vitezelor,din pacate nu se gaseste kit de reparatie pentru asa ceva,de aceea caut piesa intreaga!Am auzit ca se potriveste de la orice motor de 1.2 TDI cod motor ANY(VW Lupo,Seat Arosa,e.t.c.)

post-73077-0-65074800-1344152866_thumb.j

Modificat de buxus_cristi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa se umble la blocul de valve erau ceva erori pe cutie,daca cutia este noua atunci cum sa se blocheze o valva in blocul de valve?alea se blocheaza din cauza uzurii.

Modificat de R Z F
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa se umble la blocul de valve erau ceva erori pe cutie,daca cutia este noua atunci cum sa se blocheze o valva in blocul de valve?alea se blocheaza din cauza uzurii.

Blocul de valve se afla separat de cutie si anume in grupul hidraulic,acest model de cutie este manuala,actionata de o comanda de grup hidraulic care indeplineste functia de schimbator automat de viteze!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns,maine am sa fac cateva poze cu actuatorul respectiv,pana atunci am gasit o poza cu aceasta piesa pe acest forum,atasez!

Marsarieul functiona cand motorul era rece,problema este de la presiune,blocul de valve(4 la numar)se afla in grupul hidraulic(sau actuator),cutia este noua si functioneaza perfect,a fost testata,comanda care o da grupul de valve spre cutie nu functioneaza.Uleiul din actuator a fost scurs si inlocuit,nu avea pierderi,mecanicul a incercat aceasta modalitate in ideea ca era posibil ca o valva sa fie blocata si,astfel,sa o deblocheze!La cutie nu sa umblat deloc,a fost doar testata si functioneaza perfect!

De vina sunt oringurile de la valve,nu mai retin presiunea necesara schimbarii vitezelor,din pacate nu se gaseste kit de reparatie pentru asa ceva,de aceea caut piesa intreaga!Am auzit ca se potriveste de la orice motor de 1.2 TDI cod motor ANY(VW Lupo,Seat Arosa,e.t.c.)

Salut,

Exista kit de reparatie pe ebay. Costa 60 de euro cu transport gratuti (cred ca e valabil doar in de). site-ul lor e www.3l-profi.de

http://www.ebay.de/i...c#ht_1834wt_813

Legat de `problema` ta, pompa are o butelie de contra presiune (am inteles ca ar fi plina cu azot), care ca si cutia de viteze e cu probleme. Piesa cu pricina costa 45 de euro, o gasesti tot la ei pe site, si se schimba foarte usor. Ca sa stii sigur daca ai sau nu probleme cu presiunea, pui contactul si duci maneta in tiptronic, dupa ce pompa e `incarcata` (se opreste din bazait) misti treptele, minimul acceptat de ei este de 4 schimburi ca sa fie ok, daca sunt mai putine exista scurgeri. Piesa in sine nu se strica, doar pierde lichid. Un prieten de-al meu a rezolvat-o la reprezentanta Vw de la Cluj. Pentru marsarier, poti sa incerci sa ii schimbi si uleiul la cutie (asta preventiv, ca sa vezi daca nu cumva ai pilitura in ulei) si in plus poti sa desfaci cutia, sa nu cumva sa fie dus pinionul de marsarier (la cutia asta, se duce rulmentul din capul pinionului de atac, si bucatile din rulment pot sa ajunga oriunde in cutia). Asadar sfatul meu este sa nu cumperi o alta piesa, ia-ti kit-ul de reparatie si se rezolva. In plus, daca ti-a dat jos piesa, trebuie sterse erorile care se inregistreaza. Eu am dat jos cutia de viteze , am pus-o inapoi si a functionat, dar aveam 8 erori pe cutie. Se poate verifica cu vag com.

Modificat de Mihai F
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor si sfaturi,deocamdata am luat legatura cu Luc1an din Iasi,am trimis acolo masina pentru a o repara,in Bucuresti nu se pricepe nimeni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne scrii aici ce probleme a avut si cat te-a costat reparatia. A meritat sa o trimiti tractata pana la iasi din buc?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut,iti rekomand sa iei legatura cu userul lucian_yd ,singurul care te ajuta practic...restul colegilor doar teorie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.