Jump to content

Rola intinzator curea alternator


fla_wy_us
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!mi s-a stricat rola(fulia) de la intinzatorul curelei de la alternator si imi scartie destul de tare,cunoasteti careva vreo solutie sa o fac sa nu mai scartaie pana o schimb?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai porni motorul, macar asa scutesti de la o uzura prematura alte componente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si mi-a spus ca nu are ce sa mi se strice...rola e uzata si scartaie,alternatorul functioneaza perfect,numai ca e deranjant sunetul pana o schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca gasesti doar rola de cumparat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am vazut cu vreo 75 de lei.Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca daca o speli si cureti frumos,si bagi in ea o vaselina calumea,s ar putea sa te mai duca...dar pt 75 de lei poate ca nu merita deranjul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...mai suport cateva zile zgomotul pana apuc sa o schimb,oricum nu am mult de circulat cu ea,maxim 200 km.Am fost la service si mi-a dat cu un spray,nu mai face zgomot asa tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anunturile se fac pe PM

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu spray abia daca are cum sa intre in ea,la propriu!

daca o dai jos si faci cum ti am zis eu,n o sa se mai auda pe putin cateva mii de km!si dupa aia mai vezi...

pe de alta parte,daca ai banutu de piese de calitate...de ce nu! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna seara. sunt pt prima data pe acest forum...am si eu un vw passat 1.9 tdi, 101 CP, din 2002, cod motor avb..nu ma pricep la mecanica, cand sta masina pe loc si invart volanul in oricare parte si chiar foarte putin, scoate un sunet ciudat ( un fel de scartait), am deschis capota si aceea curea din fata radiatorului (nu ma pricep ce fel de curea este si de la ce) e asa de larga, mai ca sare de pe role...ce ar trebui sa fac?? dati-mi si mie niste sfaturi va rog ca ma dispera sunetul acela.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in aria Passat. Vezi ca sunt arii separate pentru fiecare model in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut am un vw golf din 92 si de cand am masina se aude un sunet de scartait la rola de la cureaua de accesori, mam pus intr-o zi sa vad despre ce e vorba am dat jos tot si am constatat ca avea joc tija rolei in structura aia de aluminiu, am luat alta de la un schrot nu misca mergea perfect, cand am puso fericit ca o sa mearga bine cand am pornit masina ....din nou scartaitul, deci ce sa fac? inca o intrebare ea tre sa se miste, tija rolei, asa foarte tare la relanti sau normal ar fi sa stea pe loc si doar rola sa se invarte?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbato de 2 ori am verificat fiecare componenta gen pompa apa alternator sa nu aibe rurmenti sparti sau joc nimica...deci nu mai stiu ce sa fac, un sistem nou costa cat toata masina:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sistemul de intindere al curelei sa fie slabit, verifica intinderea. In mod normal pe distanta cea mai mare a curelei trebui sa poti sa intorci cureaua cu mana doar la 90 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna. Se poate cumva mari forta de apasare a rolei intinzatoare de la cureaua nervurata (lata ce angreneaza alternatorul)? Cureaua e aproape noua, rola este noua, intinzatotul vibreaza la relanti si se aude o vibratie destul de proeminenta, daca apas cu mana pe bratul de la rola dispare vibratia. A desfacut cineva partea care tine sub tensiune cureaua, merge cumva marita forta? Multumesc anticipat

post-44347-0-77655400-1371038966_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate axul care tine rola din intinzator si greseaza locasul prin care intra.Daca nici asa nu face servicii trebuie sa schimbi intinzatorul 028903315R,INA 533 0086 30,a carui arc este moale.

http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=vw&t_id=40878&added_=VOLKSWAGEN%20Golf/syn./Rallye/Country%201997

post-64586-0-29187600-1371040025_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de promtitudine, o sa incerc sa fac si asta. Revin cu cateva precizari. In momentul in care torn apa pe curea dispare sunetul. Ce sa fie, cureaua, intinzatorul sau rulmentul de la alternator? Tin sa precizez cureaua vibreaza destul de mult, intinzatorul asta nu are si ambreiaj sa preia din vibratii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 curea uzata

2 intinzator care nu mai intinde cureaua destul de bine.

Intinzatorul este clasic cu tensionare prin arc,asa cum gasesti la 90% din masini.

Posibil arcul (melc)sa fie uzat in interiorul intinzatorului si sa nu mai intinda/tensioneze sistemul de intindere atat cat trebuie.

Incearca sa tensionezi cu mana intinzatorul si daca nu opune resistenta atat cat trebuie si este moale,trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axul care tine rola intinzatoare intra in niste bucse ( teflonate cred). de multe ori alea cauzeaza aceste probleme...si uzeaza cureaua. nu-s scumpe (vreo 35 ron) dar e un pic de lucru ca sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucky83 Da intradevar ai avut dreptate. Bucsa sau bucsele teflonate( nu mi-am dat inca seama daca e o singura bucsa dintrun capat in altul sau sunt 2 bucse doar la capete), partea dinspre intinzator si-a creat uzura, astfel mi-a mincat o parte si din ax (devi va trebui schimbat si ala, atentie cel de pe benzina nu se potriveste pe disel), si astfel interiorul la intinzator a mancat si ala un pic. Intrebare; 1) bucsele sau bucsa teflonata cum o gasesc de cumparat; 2) se potriveste daca schimb suportul cu tot cu intinzator si ax de pe un golf 3 1.8 ABS 90cp cu AC pe masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca si masina ta are AC ar trebui sa potriveasca din cate stiu eu......dar cel mai bine e sa verifici sa fi sigur. totusi vezi si cat e un ax nou.. Si in legatura cu bucsele, trebuie sa stie la magazinul de piese auto. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul si intinzatorul de pe benzina nu se potriveste pe disel pana la urma. Un ax nou cel mai ieftin e 120 pe topran iar pe original e 270, o droaie de bani pentru un amarat de fier, cred ca o sa-mi iau second. Mersi de informare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Va salut

tot din cauza scartaitului am schimbat si eu fulia de la vilbrochen, astept sa prind o dimineata racoroasa sa vad daca mai scartaie insa ce am observat deocamdata este faptul ca, cureaua de la alternator este foarte slaba, si la mine acel brat de la intinzator vibreaza destul de tare. Ce am mai observat, cand pornesc clima, cureaua se intinde

Modificat de cojocariu.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa cum a zis doctorul si o sa mai mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!