pop cristian

Ulei cutie viteze

32 postări în acest subiect de discuţie

Buna

As vrea sa va rog sa imi spuneti si mie ce tip de ulei ar trebui in cutia de viteze , as opta pentru un cod de original

Masina este o octavia din 2000, 1.9 tdi. 81 kw , AHF

As vrea sa il schimb pentru ca agata si cateodata nu vrea sa intre in marsarier, in plus merge mult mai greu ca si la alte skode

Am realiniat azi schimbatorul si face la fel , nici o schimbare

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Regula de aur la mine: daca nu stii ceva, du-te la reprezentanta.

Plus de asta, eu am gasit la reprezentanta nu odata, preturi mai mici decat la magazinele de profil, datorat faptului ca la masinile de peste 5 ani au discount de 20%.

Astfel vei fi sigur ca ce iti pui in masina e 100% compatibil.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Lasa o serie de caroserie si te ajut eu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

TMBBP41U7Y2347404

La reprezentanta am intrebat dar am primit un cod si nu cred ca e pentru masina mea, G060726A2 cica codul uleiului ce imi trebuie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

NU vreau sa se considere reclama,doar ajut un coleg.am gasit aici http://autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=26065&GrupaId=85&ProducatorId=880&afisProdPeGrupe=0& acum nu stiu de pret daca este sub reprezentanta.Daca vrei s mergi pe producator intra pe siteurile lor si dai la oiul guide si vezi care e pentru tine(medelul,denumirea lor specifica) si cauti la magazin.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca intra greu marsarier ia in calcul si ambreiajul

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sa iau in calcul ambreiajul ? de ce? masina merge bine, nu trepideaza la plecarea de pe loc indiferent cum o iei,zgomote suspecte nu sunt de nici un fel, de patinat nu patineaza si pedala prinde jos aproape de podea, toate astea ma fac sa fiu sigur ca nu e nici o problema la ambreiaj

Din cate am citit marsalierul nu ar avea sincron separat, deci la fel cum intra mai greu in marsarier la fel face si pe treapta 1,

O sa vedem dupa ce imi zice Gabi codul de cutie si ulei care am nevoie sa vad dc au zis la reprezentanta numai ca sa scape de mine, il cumpar si il inlocuiesc sa vedem dc merge mai usor, sper sa nu merga mai rau numai :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu imi filtreaza seria bine,masina este din 99.Oricum ,verifica bine timoneria cutiei de viteza,din cate am vazut ..este pe cablu.

Dupa an,dupa PR,dupa motorizare..codul furnizat de cei de la reprezentanta este bun G060726A2 lei 50 litru.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O sa postez niste date utile pentru SERVICE Skoda Octavia 1U.

Aici gasesti si raspunsul la intrebarea ta.

Personal schimb uleiul din cutia de viteze la 30.000 km. Sunt flacoane a cate 0,5 l.

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI

-Distributia: 60.000 km sau 4 ani

-Filtru motorina: 30.000 km

-Lichid de frâna: la fiecare 2 ani

-Ulei si filtru de ulei: la fiecare 15.000 km / o data pe an

  • Longlife la fiecare 30.000 km / 2 ani
  • Avand in vedere conditiile de trafic din RO, se recomanda schimbul la 10.000 km

-Ulei cutie de viteze: la 30.000 km

-Filtrul de polen: la fiecare 30.000 km / 2 ani

Cantitati de umplere si specificatii

-Ulei de motor (inclusiv cel pus in filtru, Castrol Edge 5w-40)

  • 4,3 litri
  • VW 505 01
  • (Longlife VW 506 01)

-Cutie de viteze:

  • 2,3 litri
  • SAE 75 W90

-Servodirectie

  • 0,8 litri (Specificatie producator 0,7- 0,9 litri)
  • Pentosin CHF 11S

-Antigel

  • 6,3 litri
  • G12 Plus

-Lichid de frâna (cantitate necesara pentru inlocuirea totala a celui uzat)

  • 1,2 litri
  • DOT 4

-Agent de racire instalatie de climatizare

  • 750 - 800 grame
  • R 134a

-Ulei instalatie de climatizare

  • 120 - 150 cm³
  • G 052154A2

ILUMINAT SKODA 1.9 TDI

-Fază scurtă

  • H4 12V 60/55W P43t
  • la far cu halogen BI H7 12V 55W PX26d

-Fază lungă

  • H4 12V 60/55W P43t
  • la far cu halogen BI H7 12V 55W PX26d

-Lumină de parcare

  • W5W 12V 5W W2,1x9,5d

-Far de ceaţă

  • Variantă 1 HB4 12V 51W P22d
  • Variantă 2 H8 12V 35W PGJ19-1

-Lumină intermitentă faţă

  • PY21W 12V 21W BAU15s yellow

-Lumină intermitentă lateral

  • WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow

-Lumină intermitentă spate

  • PY21W 12V 21W BAU15s yellow

-Lumini spate

  • W5W 12V 5W W2,1x9,5d

-Lumină de frână

  • P21W 12V 21W BA15s

-Lumină marşarier

  • P21W 12V 21W BA15s

-Lumini de ceaţă spate

  • P21W 12V 21W BA15s

-Iluminat număr de înmatriculare

  • W5W 12V 5W W2,1x9,5d

-A treia lumină de frână

  • LED

-Iluminat interior

  • W10W 12V 10W W2,1x9,5

-Lampă de iluminat în portbagaj

  • W3W 12V 3W W2,1x9,5d

-Lampă de citit

  • R5W 12V 5W BA15s

-Lampă torpedo

  • W3W 12V 3W W2,1x9,5d

====================================

Sper ca v-am fost de folos.

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fara lipsa de modestie, uleiul dintr-o cutie care functioneaza corect, trebuie sa duca cel putin 100.000 km.

Eu l-am schimbat pt prima data la 120.000 si credeti-ma ca arata impecabil.

Plus ca vw nu da un termen de schimb pt uleiul din cutie, considerandu-l fara schimb, insa din punctul meu de vedere la 5 ani de zile e bine sa-l schimbati, ca de altfel si uleiul hidraulic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fara lipsa de modestie..........

Nu inteleg ce are a face lipsa de modestie cu ceea ce ai scris. In fine.

  • Ceea ce am scris eu se refera la uleiul de care am pomenit si-l folosesc eu. Si nu numai eu, fireste. Sunt la al treilea schimb de ulei SAE75-W90 acum si totul e perfect, asa cum trebuie sa fie. Marca uleiului si-o alege fiecare in functie de buget.

Asa scrie pe bidonasele de ulei in cauza. Daca tu gasesti ulei pe bidonul caruia scrie ca se schimba la 100 mii, te credem pe cuvant, dar spune-ne si noua cum se numeste exact acel ulei.

Ca l-ai schimbat cand ai vrut, e alta poveste, alt subiect. Dar sa revenim, aici se vorbeste despre uleiul care se pune in cutie dupa cel venit din fabrica.

Pe orice ambalaj scrie clar cand se inlocuieste produsul (pe bidoanele de ulei de motor Castrol, pe bidonul de lichid de frana DOT4, pe antigelul G12, etc).

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul ce l-am folosit este luat de la reprezentanta si aceleasi mentiuni le-am primit si din partea departamentului tehnic: nu este dat un interval de schimb de catre producator, insa se recomanda ca la 5 ani sa se schimbe, dat fiind faptul ca marea majoritate a fluidelor ce curg prin conductele masinilro dupa 5 ani isi pierd din proprietatile initiale.

Insa e o recomandare, nu o cerinta, mentionez ca al meu ulei original dupa 8 ani si 120.000 km arata impecabil.

Si chiar daca eu am gofl4, la Octavia 1 e aceeasi chestie, dat fiind faptul ca e facuta pe aceeasi platforma.

Iar ca si cost, sincer nu merita sa pui altceva decat oem si nici din alta parte decat reprezentanta.

Chiar ieri m-am interesat cat costa 1l de ulei vw pt cutia de viteze si raspunsul a fost: 40 lei pentru ca masina e mai veche de 5 ani si au program de fidelizare.

Nu neg ca schimbul mai des ar face vreun rau, insa sincer, daca nu exista probleme in cutie, este degeaba facut.

Hai sa zicem un interval de 60.000 k pt siguranta, insa nicidecum 30.000 km. Practic in 30.000 km, uleiul respectiv daca pe un sfert din ce poate el e uzat.

Ca alte uleiuri pt cutiile de viteze au specificate alte date e posibil, repet, ce am spus se aplica pt uleiul original VW.

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iar ca si cost, sincer nu merita sa pui altceva decat oem si nici din alta parte decat reprezentanta.

Chiar ieri m-am interesat cat costa 1l de ulei vw pt cutia de viteze si raspunsul a fost: 40 lei pentru ca masina e mai veche de 5 ani si au program de fidelizare.

Program de fidelizare, ai?! Pff! ia uite-aici:

http://www.shopspide...043--dis66.html

Si daca stii unde sa cauti (prin orase mai mici), se gaseste la pret si mai convenabil.

Acesta este uleiul la care ma refer, pe care-l folosesc.

L-am schimbat asa, preventiv, cand am cumparat masina.

Masina are 165.000 km si merge perfect. Ce sa spun mai mult?!

Ne indepartam inutil de subiectul topicului, facem discutia prea stufoasa si redundanta.

Dar...fiecare cu parerea lui, de-aia-i Forum.

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dragul meu, 40 ron Litrul, ulei original.

Sincer eu as pune cu mare drag si incredere maxima ulei original la 40 litrul, decat ulei aral la 18.30 lei jumatatea de litru.

Nu tot acolo iesi?

Si fiind original, stai mult si bine linistit si cu inima impacata ca duce suta de mii fara probleme.

Deci in timp iesi mult mai ieftin si nu vei avea nici un fel de probleme

Bafta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si fiind original, stai mult si bine linistit si cu inima impacata ca duce suta de mii fara probleme.

Personal ma cam indoiesc de faptul ca acel ulei la 40 lei/l duce 100.000 km.

Ca atata costa, ti-au spus aproximativ corect. Dar nu cred ca te-au asigurat de faptul ca duce 100.000.

Cred ca asta ai dedus tu, auzind ca-i ,,original''. Corect?

Dar Aral ?! Este un fals, nu e original? Stii ce ai avut in cutia de viteze pana l-ai schimbat? N-are de unde sti mecanicul ce-a fost in cutie.

Da' el, repede: ..original..original...ia de la mine, ca-i original.

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am mers la reprezentanta sa vad la cat ajunge schimbul de ulei, oferta primita este de 180 de lei schimbul care include 2 l ulei original G060726A2 si manopera aferenta lucrarii

Nu cred ca ma mai zbat sa caut si in alte locuri ulei sa il schimb prin alte locuri pentru ca diferenta pe care o castigi e mica, in plus reprezentanta e reprezentanta si cand ai niste hartii la mana nu comenteaza dc se intampla ceva, ceea ce de alte locuri nu pot sa spun

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

TOPP,

Nu vreau sa o dam intr-o disputa.

Am mentionat si mai sus ce mi-au spus tehnicienii vw si acel ulei este identic la specificatii cu cel de prima echipare.

Daca te indoiesti e problema ta.

Eu vorbesc din fapte si din surse sigure si nu din presupuneri.

Ca idee, eu verific nivelul ulieului in cutie anual si e la nivel de fiecare data.

Obisnuiesc sa scot cu o seringa cativa ml sa-i vad culoarea si e perfecta pana acum.

Perfecta a fost si cand l-am schimbat pe cel original la 120.000km.

Acum am 164.000.

Iar eu sincer, daca cumpar de la vw, il cred pe cuvant caci pana la urma e producatorul masinii si pana acum nu am avut probleme cu ce am cumparat de la reprezentanta.

Ca incheiere, desi nu se da un interval de schimb pt acest ulei al cutiei de viteze manuale, e bine sa-l schimbati preventiv la 5 ani.

Astfel veti sti ca veti rula cu ulei in stare foarte buna.

Desigur, tot ce am scris mai sus NU se aplica pt cutia automata, acolo e dat un anumit interval de schimb, pe care sincer nu-l stiu, insa e scris in cartea tehnica a fiecarei masini.

Cristian,

Desigur, desi la piese sunt buni la pret, reprezentanta e destul de piperata la manopera, insa desi operatia de schimb a uleiului cutiei nu e foarte complicata, daca nu cunosti pe nimeni si nu te pricepi, poti apela la serviciile celor de acolo.

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

TOPP,

Nu vreau sa o dam intr-o disputa.

.

Nu e nici o disputa.

Spune-mi si mie unde e reprezentanta in BC, ca si-asa am treaba in oras. Cumva la iesirea din oras, dupa Metro, spre Adjud?

Sa vad si eu cum sta treaba pe teren.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ce vor citi , si se intreaba ce asa de complicat in a schimba un ulei de cutie, scriu pasii ce trebuie urmati pt efectuarea schimbului:

Exista 2 busoane ce trebuie desfacute de pe cutie : unul lateral unde se verifica nivelul uleiului, respectiv se completeaqza/umple cutia cu ulei si un alt buson, aflat dedesuptul cutiei pe unde se scurge uleiul.

Dupa ce se va scurge tot uleiul din cutie, se pune la loc busonul de golire.

Se umple cu cantitatea specificata de ulei prin busonul de umplere pana cand uleiul se afla la nivelul buzei inferioare a busonului ( practic pana curge)

Dupa aceasta, se pune busonul de umplere, se porneste motorul, se actioneaza cutia in toate vitezele de cateva ori iar apoi se verifica din nou nivelul, completandu-se pana la plin daca e cazul.

Drumuri bune.

Topp,

Reprezentanta vw este la iesirea spre Piatra Neamt, pe partea stanga, imediat dupa reprezentanta Skoda.

Si ca fapt divers, ce scrie pe bidoanele uleiului ce-l folosesti?

Se da in mod clar un interval de schimb pentru cutiile de viteza manuale produse de vw?

Pentru ca e prima data cand aud asa ceva pt un ulei destinat acestor cutii de viteza.

Modificat de Muraru Dan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Reprezentanta vw este la iesirea spre Piatra Neamt, pe partea stanga, imediat dupa reprezentanta Skoda

Ok. O sa trec si eu pe la sf de luna, sa vad ce fel de ulei de transmisie, la 40 lei/l ,,duce'' 100.000 km. Presupun ca are si o denumire, un cod si-l putem vedea si pe net, cu toate aceste specificatii.

Da, pe bidonul de Aral scrie clar ca se schimba la 30.000 km. Eu il schimb la al treilea schimb de ulei de motor, ca si filtrul de motorina.

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun eu maine codul, mai am un bidon acasa.

Ca fapt divers, daca esti asa de interesat, uita-te pe site-ul aral pe fisele tehnice ale uleiurilor destinate cutiilor de viteza.

Daca o sa citesti bine, o sa gasesti si uleiuri recomandate pt 400.000 km, desigur, destinate anumitor producatori si anumitor utilaje.

Parctic, daca e un ulei sintetic, nu are de ce sa nu duca acesti km.

Sa fim seriosi, sunt uleiuri de motor ce duc 30.000, care sunt stresate infinit mai mult decat un ulei de cutie, care nu e supus unor presiuni si nici temperaturi asa de mari ca intr-un motor.

Iar ca si pret, cat ai vrea sa fie?

Du-te atunci in magazinele de profil din Bacau si ia acelasi ulei la 65 de lei daca ti se par 40 prea putini.

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot m-ai facut curios, am dat o scurta cautare dupa codul ce l-a postat Crsitian.

Si ghici ce-mi scrie in pdf-uri?

FILL FOR LIFE.

Ca noi consideram ca masura de precautie viata aceasta 100.000km e pur subiectiv, daca ar fi sa ma iau dupa producatorii auto, probabil as pune cel putin 150.000km, aceasta fiind de regula cifra care se vehiculeaza ca ar trebui sa tina minim un motor indiferent de regimul de exploatare.

Nici un producator nu inainteaza cifre mai mari de 150.000 din motive obiective, pentru ca aici intervine cel mai important element ce nici un producator nu-l poate estima: modul de exploatare.

Pun doar asa, ce mi-a dat google in prima pagina, insa cred ca e edificator.

http://www.fuchs-eur...nglish_2011.pdf

In a 3-a pagina e ceea ce ne intereseaza.

Acum, ca pe bidonul Aral scrie ca se schimba la fiecare 30k km,acest lucru, inseaman 2 lucruri: fie nu e full sintetic, ceea ce nu cred, fie e aplicabil pt o multime de lucruri ( precum si ungerea motoarelor in 2 timpi, si multe alte lucruri din ce am vazut pe site-ul Aral) si e absolut normal sa dea un interval de schimb.

Insa daca nu scrie explicit ca acel interval e pt cutiile vw, si probabil mai scrie ca respecta cerintele si specificatiile producatorului, atunci trebuie sa mergi si sa vezi ce scrie in cartea masinii si sa iei de acolo datele de buna credinta.

Mare atentie la noma uleiului, nu doar la vascozitate!!!!.

Pt cutiile de pe platforma golf 4, musai doar uleiuri API GL-4 sa puneti.

API GL-5, desi sunt si 75w-90 nu sunt bune pt angrenajele cutiei, le va coroda in timp.

De aceea dragilor, daca aveti dubii, intrebati mai intai la reprezentanta si luati de bun ce recomanda vw.

Pentru siguranta sigurantei, intrebati si pe forum si daca colegii de pe forum va certifica cele spune se personalul din reprezentante ( care fie vorba intre noi nu intotdeauna se ridica profesional la nivelul care ar trebui) achizitionati fara retineri ceea ce trebuie.

Astfel scutiti multe dureri de cap si problemele aferente utilizarii unui ulei cu alta norma si dormiti linistiti impacati cu gandul ca folositi ceea ce mamica masinii ii recomanda.

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sapat pe Forum si parerile sunt impartite.

---------------------------------------------------

Membru Senior

  • av-2737.jpg

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 22.06.2006 @ 22:30

VW nu impune schimbarea uleiului de la cutie la o anumita perioada (sau nr de km). Dar in schimb recomanda schimbarea uleiului la 2 ani. Deci daca tii la masina schimba uleiul la 2 ani. Daca nu ai schimbat niciodata ai putea sa il schimbi. Foloseste numai ulei original.

----------

<p class="author_info">

Membru Senior

  • av-2737.jpg

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 23.08.2006 @ 08:42

VW recomanda, deci nu impune, sa se schimbe uleiul o data la 2 ani. Dar este foarte bine sa il schimbi deoarece in decursul timpului se aduna o multime de pilitura de fier in ulei de la pinioanele cutiei. Daca o sa schimbi o sa vezi ca pe busonul de scurgere a uleiului o sa ai o multime de pilitura de fier. Acest buton este magnetic pt a atrage pilitura de fier si a nu o lasa in ulei. ipb.global.registerReputation( 'rep_post_250379', { domLikeStripId: 'like_post_250379', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '250379' }, parseInt('') );

VW Golf V GT, 1.4 TSI, DSG

158524.png

------------------<p class="author_info">

  • default_large.png

  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW Golf 2.0 l / AEG engine

Posted 01.09.2006 @ 19:57

......cu un ulei sintetic se poate merge linistit 50.000 km ( tinand un ochi din cand in cand pe eventualele pierderi).VW of America spune ca uleiul la cutii este pe viata .

Am intrebat diferiti dealeri care mi-au spus ca de fapt aceasta "pe viata" este de fapt durata de garantie a grupului motopropulsor ( 100.000 KM) .

De ce s-a facut asa ceva ...ptr ca de regula aici ( America, Canada) o masina noua in general este tinuta 5 ani dupa care ..alta .Media de Km pe an este de cca 20.000Km .In ochii cumparatorului de masina noua ( care da tona de franc) este foarte funny sa i se spuna ca nu are nevoie sa vina la service ptr alte "cheltuieli de intretinere"...gen ulei cutie , curea distributie.

Lumea merge asa si le vind in 5 ani si in general nu au probleme.

Cand iei masina la second hand ( peste suta de mii km) atunci uleiul la cutie este plin de pilitura ( cazul meu) iar cureaua de distributie este pe punctul de a pocni..Regula de baza este ca intretinerea periodica trebuie facuta cu sfintenie daca tineti la masinile si la banii vostri.

Ulei cutie 50.000Km, curea distributie 70.000 km , lichid frana 2 ani , filtru benzina 50-60.000 km ( depinde de benzina , murdara sau nu), filtre de aer ( depinde de conditiile de explloatare), etc

--------------<p class="author_info">

  • default_large.png

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia MY 2002
  • Motorizarea:TDI 110 CP

Posted 09.03.2009 @ 18:58

Uleiurile originale pentru VW sunt facute de Castrol sau Pentosin. VW nu are fabrica de ulei.

Uleiurile Castrol si Aral sunt facute de grupul BP. Castrol e marca premium, cum e Audi la VAG, de aici vine diferenta de pret.

--------------------------

Personal raman la parerea mea. Prefer sa dau odata la doi ani 100 lei pe Aral 75w-90 si sa-l schimb, pentru ca uleiul sa fie in permanenta nou.

Asa am facut pana acum si Octaviei mele i-e bine. Daca i-e bine, nu vad de ce-as mai schimba ceva.

Acel ,,pe viata'' de care se vorbeste se refera la durata de viata a masinii, care este estimata la 8 ani. Apoi uleiul se schimba din 2 in 2 ani, pentru siguranta.

Sanatate! Eu unul am pus punct discutiei din acest subiect.

Modificat de Topp
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristian,

Ai reusit sa faci schibul?

S-a diminuat din problema?

Si uleiul ce l-am folosit pt schimb are acelasi cod cu cel scris de Cristian si anume: G 060 726 A2.

Topp,

Nu vreau sa fiu cam offtopic, insa aici e strict vorba de subiectivism si nu de obiectivism.

Nimic din ce spui tu nu e rau, normal ca nu faci nimic rau schimband dinainte un ulei.

Insa eu imi mentin parerera, un ulei este garantat cel putin 100.000 km.

Ca e bine sa-l schimbi la max 5 ani si sa zicem cand ajungi la un rulaj sa zicem in jur de 60.000 km, nu e rau deloc. Insa nici chiar la 30.000 km.

Mai ales la cutiile pt masinile normale, unde nu faci liniutie, viteze f mari in mod constant si nici nu sunt super stresate.

Iar legat de garantia de 2 ani, aia e pur formala.

Ce sa zic ca chiar adineaori am venit de la reprezentanta unde mi-am luat un furtun de vacuum pt servofrana ce era fisurat si ghici ce scrie pe eticheta? Garantie 2 ani si anume pana in 2014. Hai sa fim seriosi, doar nu o tine furtunasul 2 ani. Insa e normal sa dea o garantie formala sa isi ia problema esta de pe cap, plus ca si legile ii obliga la aceste notatii.

Insa, daca o cutie functioneaza corect dar mai ales daca este exploatata corect, acest ulei va tine mult si bine.

Legat de distrubutie, pentru ca tot s-a vorbit despre ea, cel putin 120.000 km la motoarele azd si bcb trebuie sa duca. Sa nu zic ca poate duce si 180.000, insa e loterie deja pana la acei km.

Fiecare face cum considera si in directa legatura de cum exploateaza masina.

O masina exploatata normal, poate fi servisata la implinirea numarului de km aferent respectivei componente.

Doar in cazul in care folosesti uleiuri, piese, smdp ce nu sunt originale si nu ai certitudinea ca sunt controlate ca si piese de clasa A ( calitate ca si de producator) atunci intradevar, termenul de schimb e diminuat considerabil.

Iar legat de producator, normal ca vw nu fabrica uleiuri, de fapt el nu fabrica mai nimic din piesele si fluidele ce vin pe masina, insa el proiecteaza si impune anumite standarde ce ii sunt specifice si se asigura ca respectivul ulei ce il vinde sub brandul vw este cel mai bun calitativ posibil existent. La fel ca si piesele etichetate vw.

Nu zic ca aceeasi piesa nu e produsa aftermarket de firma ce produce pt vw, insa stiu din surse sigure ca altul e controlul calitatii pt piesele originale si alta e pt celelalte lanturi de distrubutie.

Acum sa nu ma intelegeti gresit ca eu nu sunt adeptul sa schimbi inainte de vreme ceva, insa nici sa schimbi de dragul schimbatului nu merita.

Sa va spun ca inca tin legatura cu un neamt cu un golf ce are nu mai putin de 600.000 de km la bord ( motor azd ca al meu) si uleiul din cutie l-a schimbat la fiecare 100.000 km?

Uleiul din motor ( long life ce-i drept) la fiecare 30.000 km?

Si motorul nu e umblat in el nici pana acum?

Mai toate reviziile la un service autorizat vw de la el din oras, insa ideea e ca nu le facea singur ci apela la specialisti.

Drumuri bune

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dan inca nu am reusit sa fac schimbul, am achizitionat uleiul cu acel cod, 50 de lei litrul si urmeaza sa il fac zilele astea

Vreau s va mai intreb dc cumva se poate regla ambreiajul sa tina mai sus, de ce? al meu prinde foarte jos la cativa cm de podea, din cate stiu asta e un lucru bune dat fiind ca este hidraulic, cu timpul dupa ce se va uza va incepe sa prinda tot mai sus, dar la demaraje in forta si schimbari rapide cateodata cand dau a 2 caraie putin ca nu apuc sa ajung cu pedala pana la capat, dc vrei sa schimbi la mine trebuie lipita pedala de podea, am realiniat schimbatorul din nou dar la fel, schimbul uleiului nu va modifica cursa de acea intreb dc e vreo modalitate sa il ridic putin nu mult, sa incerc sa ii fac si o aerisire?

mersi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.