Jump to content

Problema Motor, intrupere motor la peste 2000 rpm


vasilesatumare
 Share

Postare recomandată

vasilesatumare

Buna seara postez un nou topic in speranta de a gasi ajutor pe forum in legatura cu problema intampinata de mine.

Sharanul fiind din 2006 motor de 2.0 tdi 140 cp am intampinat urmatoarea problema.

De accelerare cand RPM ajunde peste 2000 rareori parca s-ar intrerupe pentru o secunda motorul, parca s-ar infunda ceva pt o secuda sau ar ramane fara motorina, o senzatie ca la dacie cand platina nu mergea coresounzator, parca tusea. inainte si dupa motorul merge trasnet doar la acele rotatii. Am pus sharanul pe tester, n-au gasit nimic. Unii ziceau ca din cauza turboului? aveti pareri ce ar putea provoca aceasta intrerupere?

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrerupea e un fel de smucitura?eu am patit asa si dupa loguri in mers si interpretarea lor am schimbat debilmetru si sa rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

da ii un fel smucitura, pana la acea rotatie merge frumoas, are putere nu este nici un semn de fum, dar rareori cand ajunge pe la 2000-2100 se simte parca o ratare a motorului, si merge dupa foarte frumos.la service nu mi-au putut spune din ce cauza, unii au zis ca de la turbo pt ca dupa 2000 rpm intra turbo in functiune. dar sper sa nu fie turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema o am si eu la masina din semnatura.Porneste frumos,merge frumos la ralanti dar cand pornesc si trec de 2000 Rpm apare smucitura,intrerupere,dar timp de aproximativ 2 minute(dar nu tot timpul-am vazut ca daca o las 3,4 zile nepornita atunci face) dupa care masina se comporta exemplar.Injectoarele au valori foarte bune,eroare la mufele de la injectoare nu i-mi da.Tind sa cred ca e ori de la debitmetru ori de la turbina.Dar cel mai bine ar trebui sa faci un log in mers atunci cand are simptomele respective,sa vezi exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am avut si eu...si a trecut de la sine..adica schimba filtru de motorina...motorina. trasee..si dupaia uite-te la injectoare...turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

mersi de info, o sa ma programez la service pt log sa vedem valorile, va multumesc pt ajutor,

Ps: debitmetrul aproximativ cat ar costa una noua?

la turbo ce se poate verifica? oare din cauza uzurii sau depunerii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers te ajuta.Debitmetrul in general este de pe la 350 lei in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare tine-ne la curent cu demersurile pe care le faci ca si eu sunt interesat de rezolvarea problemei.Cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie o-ringurile de la injectoare.eu i-am facut log,totul e in ordine,valori la injectoare aproape de 0.s-ar putea sa mai fie mufa de la injectoare dar ar trebui sa dea eroare din cate stiu eu.mai urmeaza sa ii fac un log in tiimp ce apare intreruperea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am patit-o anul trecut in concediu. A fost fisurat furtunul de la turbo. Nu tragea deloc, nu mergeam cu mai mult de 50 la ora. In service-ul dacia din deva nu i-au dat de cap. Am gasit niste meseriasi la intrare in Cluj la un service cat un garaj. Au pus unul de Mercedes...parca......si merg si acum cu el. E bine de verificat. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

buna seara tuturor, inca n-am reusit sa inaintez cu problema eram plecat in strainatate, azi am sosit acasa. Am fost azi la service si m-au programat pe 8 iulie, pana atunci ma uit si eu la mufe la furtunul de turbo. Cum am ceva informatii revin, multumesc de ajutor! Cu stima Vasile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vasilesatumare

am reusit sa rezolv problema, era filtrul de motorina de vina. cei de la service si nici eu n-am ovservat ca nu i-a fost schimbata nici o data filtrul de motorina. acum ca am dus masina la un alt service s-au uitat la cartea de service si au ovservat ca nu i-a fost schimbat nici o data(filtrul a fost plin de noroi sau nust ceva mazga neagra si rugina). trepidatiile au disparut. Va multumesc de ajutor si daca veti intrebari va stau la dispozitie :) va multumesc tuturor de ajutor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am observat o variatie a turatiei motorului , se pare ca de la ~900 de turatii scade la ~ 800 pentru 1 secunda la un interval de 30~60 de secunde.

Asta nu se intampla mereu (am impresia ca acest lucru se intampla doar atunci cand motorul este cald).Am facut o scanare si am gasit urmatoare valori

sharan.jpg

Poate cineva sa-mi zica ce inseamna acea valoa a MAF si EGR care par a nu fi in intervalul normal (valori la relanti)?

Modificat de radanick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 2 min de functionare la ralanti EGR se inchide si de aici acea valoare a MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu e nici o problema ?! Atunci de ce are acea variatie de 1-2 secunde a relantiului (de la 900 la vreo 800 de turatii), ce se repeta la un interval de 30-60 secunde cand motorul e cald (cel putin asa mi se pare ca doar cu motorul cald face acest lucru)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna la toti.Am o problema urgenta.La un prieten a inceput asa deodata sa vibreze masina,fie la relanti fie din mers.In mers vibra urat de tot.Am pus computerul pe ea si imi arata ca injectorul unu nu primeste curent iar cilindrul unu este inactiv.Ati mai avut cineva probleme asemanatoare?Vreau sa ma informez inainte sa dau bani pe alt injector.Poate fi cablajul?Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/strange mufa de la injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mufa de pe chiulasa, scoate-o, curata putin si puneo si scoate-o de cateva ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia era de vina,am curatat-o un pic si merge perfect.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca asta e boala motoarelor, din cauza vibratiilor mufele nu mai fac contact, se oxideaza si e gata distractia. Unele fire se intrerup desi la prima vedere arata ca nou. Spor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am un sharan din 2007 2.0 cod motor brt si am niste rateuri la motor la 1800-2000 de turatii in sarcina. Am schimbat egr oringurile la injectoare filtrele toate im scimbat de la alta masina si debitmetrul de aer si aceleasi simtome. A intalnit cineva aceasta defectiune si cum s a rezolvat. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ai reușit sa rezolvi problema?

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!