Jump to content

Golf 6 - Probleme spalator parbriz/luneta


Aurash
 Share

Postare recomandată

Supapa de pe motoras care nu mai inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • F l o r i n

    8

  • TDR

    7

  • Muale

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu revine .. trebuie schimbat motorasul.

Nu uita sa pui lichid de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu clasica problema cu furtunul rupt (spălător lunetă) la un Golf 6, problema e ca s-a rupt chiar în interiorul acelui burduf negru din dreapta sus și nu am acces la celalalt capăt rupt. Cum ar trebui demontat ca să am acces? 

828.jpg

Modificat de iulian.radu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEmontezi plasticele de pe lateralul portbagajului si inlocuiest furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa incerc sa le demontez. Presupunand ca e rupt intr-un singur punct, se poate monta un singur conector de 12 mm care sa uneasca ambele parti ale furtunului existent?

Modificat de iulian.radu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@iulian.radu91 La fel s-a rupt si la mine. In acelasi loc. Eu l-am prelungit cu unul siliconic  ca sa nu fie partea lipita in interiorul burdufului. De mai mult de 6 luni reparatia rezista. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge și acesta varianta. Reparația corecta consta în înlocuirea furtunasului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/16/2019 at 1:07 PM, iulian.radu91 said:

Multumesc, o sa incerc sa le demontez. Presupunand ca e rupt intr-un singur punct, se poate monta un singur conector de 12 mm care sa uneasca ambele parti ale furtunului existent?

NU, deoarece acei 2 conectori nu sunt flexibili si se rupe din nou. Se inlocuieste pe o portiune mai mare, astfel ca acei conectori sa nu fie in zona de flexiune. Se pun 2 conectori si furtun flexibil intre ei sau se inlocuieste intreg furtunul cu furtun gofrat, dar care se vinde la reprezentanta doar la 10 metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreun cod anume pentru furtunele astea (in special pe fata care cred că se poate inlocui cu totul)?

Mie mi s-au rupt și  in față și în spate la 2 zile distanță.  Le-am reparat eu provizoriu,  până trec zilele astea libere dar as vrea sa le schimb si nu știu ce furtun și conectori sa iau pentru a fi sigur că nu mai scapa deloc.

Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am o problemă cu spălarea lunetei in sensul că la acționarea manetei se aude un bârâit. Stergatorul spate se mișcă si lichidul este improscat cu putere. Atunci când spăl parbrizul nu se aude nimic, doar bâzâitul caracteristic. de asemenea când se mișcă doar stergatorul lunetei nu se aude nimic. Întrebarea mea este dacă pentru spălarea parbriz si luneta este un singur motoras sau sunt două? Multumesc, o zi bună. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este unul singur. Verifica sa nu fie duzele infundate sau furtunasul rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, inseamna ca pompa electrica ce trimite lichidul catre parbriz si luneta are circuite separate pentru cele 2 si trebuie sa investighez traseul de la pompa catre luneta. Multumesc, o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pleacă circuite separate din ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu doar ce sunt proaspat posesor de golf 6 si nu stiam de ce masina este impecabila interior exterior exceptand rugina de jur imprejurul lampii de stop de la haion...asa ca mi-am dat singur raspunsul cand ieri am actionat spalatorul haion,motorasul se audea cum pompa ,stergatorul lucreaza dar apa nu iese nimic....de fapt cred ca apa intra prin spoiler si ultimii ani nefiind depistata problema a macinat pana a inflorit....mai mult ca sigur furtunul este spart...probabil ca tot din cauza lichidului de parbriz vara la temperaturi joase

voi desface candva si capacul haionului sa inspectez mai bine dar este clar ca haionul e compromis,avand in vedere ca unul in stare perfecta se gaseste si cu 600-700 lei iar o reparatie/revopsire sare de 3-400lei.

probabil din cauza ruginii avansate voi apela in primavara/vara la inlocuire haion din dezmembrari......deci regula este verificati-va furtunasele de apa ca altfel compromiteti haionul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde în spoiler? De obicei se rupe în mansonul de cauciuc dintre hayon și caroserie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este crapat aproape rupt in multe locuri , semn ca a prins lichid de vara dupa inghet.   sus la imbinarea dupa caroserie unde intra in haion el face o mica bucla sa coboare spre stergator....apa tasneste in lateralul furtunului fiind crapat,si improasca in zona din spatele spoilerului in spatele lampii de stop,cu toate ca acea conducta nu trece pe langa lampa dar face presiune cat sa arunce jetul acolo.....de asemeni a inceput sa infloreasca si in baza haionului de la apa care a baltit acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va dau un pont ptr cei ce va pricepeti sa va reparati singuri teava rupta din axul bratului stergator,dar trebuie inca sa aveti motzul stropitorii intreg.

in 99% din cazuri bratul stergatorului este aproape sudat acolo. ca sa-l extrageti scoateti motzul de plastic,desfiletati piulita de pe ax pana ajunge la nivelul buzei unde intra motzul,si faceti pargie intre stergator si piulita cu un cleste,fara mult abuz.

taicamiu ca nu a avut rabdare la al lui caravelle t5 a bagat cheia franceza peste motzul de plastic pentru a extrage stergatorul si evident a rupt iremediabil piesa.

de la magazine navomodelism (eu am luat de la unii numiti "sierra" de la care imi mai cumpar pentru automodele piese)  teava alama de 4mm diametru (originala masinii are 3.5mm) , 12 lei metrul ( cereti sa v-o taie la 30cm ptr transport mai usor ).

pentru a o putea adapta trebuie intai extrasa toata teava rupta si majorata gaura la 4mm cu burghiu pe bormasina pe baterii ptr o turatie mica,putin cate putin si atentie ptr a da gaura drept. la fel trebuie majorata gaura si in cotul de plastic unde se inbuca furtunul.

atentie cand lucrati cu burghiul in plastic ca se incinge repede datorita frecarii si riscati sa topiti rau plasticul.

varful stropitorii va intra putin mai larg dar cu un adeziv bun sau incalzit la cald si bagat fortat in noua teava sta perfect.

eu mi le-am reparat deci cu 12 lei plus 15 lei cost transport colet,in nici un caz 200-300 cat este un kit de reparatie ceea ce mi se pare enorm.

operatiunea dureaza cam 2 ore cu rabdare multa.

 

 

 

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! Am o problema la un golf 6 break, cand apas sa stropesc luneta, se aude motorasul dar nu iese nimic.

Unde sa umblu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr in portbagaj nu ai lichid de spalat parbrizul? poate ai un furtun spart/sarit de la l,ocul lui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!