Jump to content

Probleme pornire VW Polo 1,4 TDI


stefanbnd
 Share

Postare recomandată

AM INTELES CA EXISTA O BIELA ANTICUPLU CARE ESTE INTRE MOTOR SI CUTIE SAU CEVA ASA SI DACA ESTE UZATA POATE AVEA ASTFEL DE SIMPTOME? PENTRU CA EU ACUM VAD CA MOTORUL NU MAI ARE NIMIC...PORNESTE INSTANT DOAR CA TOT MAI ZGALTAIE DE VRE 2-3 ORI PANA O IA....

are cineva o schema cum pot verifica daca este pusa bine distributia??? avansul pe vagcom este 0.00-0.03 din cate imi amintesc...dar cum o pot verifica daca nu am calele motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autoservice-group.com/members/bancadationline/PDF/VW_050_CD.pdf

uite aici pt distribuzie (desi parca ti-am mai dat desene) .scule speciale nu-ti trebuie .la arborele motor poti verifica viziv ,iar la axul cu came poti folosi un surub M8 sau un dorn diam.8 .

daca este ce cred eu ,acea biela anticuplu ,este pozitionata intre cutie si sasiu (dedesubt in spatele cutiei) ,dar s-ar simti ca un soc (sut) + zgomot ,la plecarea de pe loc ,la accelerari sau deccelerari (solicitari mai mari decat la pornire ,dar cine stie ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc mult! o voi verifica...masina la plecarea dupa loc, accelerari, deccelerari nu are niciun sut, zgomot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si in trapta 1 sa o accelerez brusc sa vad daca se aud zgomote si nu se aude nimic...doar ca are tendinta la 5-6 accelerari la una dintre ele sa ii dea un sut, si pe urma sa traga....nu stiu ce sa zic. este posibil sa fie si din cauza ca masina nu este facuta sa mergi cu ea in suturile astea pe care le-am generat eu dorind sa verific volant!

o alta metoda de a verifica volant??? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai stresa de volant. 1.4 TDI BNM are volant single mass si nu prea ai cum sa o distrugi. Cam toate 1.4 TDI vibreaza putin la plecarea de pe loc, tocmai din cauza ca volant nu "absoarbe" socurile ca una dual mass.

Si masina mea are unele socuri la plecarea de pe loc, eu am cumparat tampoanele de motor noi si bucsele mari de bascula de Ibiza Cupra (sunt pline) si sper sa se imbunatateasca plecarea de pe loc. Nu am avut timp sa le montez dar sper sa le pun cat mai repede.

La masina mea, mi-a aratat un mecanic cum se misca rotile (din fata) in fata/spate la plecarea de pe loc si la franare, din cauza ca bucsele de la bascula sunt prea moi...din cauza asta pot aparea vibratii la plecarea de pe loc.

Mai revin cu impresii dupa ce montez piesele.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. si a mea vibreaza putin la plecarea dupa loc....dar a mea trpideaza tare la pornire uneori....cand pornesc motorul.

a ta smuceste uneori, sau uneori porneste galopant asa?? chiar daca porneste repede...porneste cu o smucitura....

apropo tu ai si chip? ai resoftat-o? pentru ca am inteles ca si la mine asta ar fi o rezolvare...daca imi rescrie hartile de pornire...nu stiu exact cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu filmezi pornirea si simptomele si le postezi pe youtube apoi aici? Uite cum pornea anul trecut a mea :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow....in niciun caz nu porneste a mea asa! mai ales la -17 grade.... poate vara sa porneasca asa...uneori...voi filma cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine porneste normal. Acum cand e frig smuceste putin, dar nimic exagerat. O sa vad si dupa ce schimb tampoanele de motor.

Da, este resoftata si se comporta foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca resoftarea este o solutie sigura? acum mai nou masina nu mai smuceste dimineata, dimineata doar invarte de vreo 2 3 ori in gol si pe urma porneste direct fara probleme. doar ca acum dupa ce merg cu ea si sta vreo 2 ore....cat sa se raceasca pe la 30-40 grade motorul atunci porneste cu smucituri....

oare ea citeste temperatura aceea a combustibilului si a apei de 30-40 grade si o duce in eroare pentru ca afara erau -2 grade. si cred ca in cazul asta nu mai incalzeste bujiile...cu toate ca afara ar fi -2 grade...si ar trebui??? nu stiu daca gandesc bine dar zic si eu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

in final am schimbat cred ca toti senzorii dupa masina...mai putin cel de la volant si senzorul de detonatie(bataie).

masina a stat si la skoda cateva zile insa degeaba...nu s-au gasit probleme...

am si eu o rugaminte daca stie cineva ce senzori are motorul 1.4 tdi BNM?

ma intereseaza in special daca are senzor de detonatie(bataie)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in pdf sunt schemele pentru engine management, acolo sunt si toti senzorii

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare, am schimbat 2 injectoare la masina de curand si pe vcds am acum -0.85 +0.35 +0.45. sa inteleg ca am in continuare probleme cu 1 injector? consumul este bun in jur de 6.5 in Bucuresti si 4 in afara, 5 mixt. la relanti 0.3l/h fara oscilatii. inainte aveam pe injectoare : +1.8 +0.6 -2.8 si s-a schimbat 1 si 3....

ce parere aveti? le am in garantie il pot schimbat din nou pe primul cel care are acum -0.85 fara probleme. am inteles ca cel mai bine ar fi sa fie apropiate de 0 si pozitive toate?


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

VW Polo 9N, 1,4 TDI, 2005 

Buna ziua

Mă scuzati ca intervin, dar am căutat pe celelalte probleme discutate deja si nu am găsit problema mea!

Polo-ul meu pornește greu după ce o las oprită mai mult de 3 ore având rezervorul de la jumatate in jos. Invarte electromotorul mult dar explozia are loc greu. Asta indiferent de anotimp sau temperatura. Dupa ce a pornit merge perfect. Dacă rezervorul este de la jumătate spre plin porneste imediat fara nici o problema. Am pus-o pe tester si nu apare nicio problema!

Am tot intrebat si am primit fel de fel de păreri: pompa de combustibil e dusa, pompa de inaltă (dar nu are nicio scurgere)

Ce ar putea fi?????

VID_20170215_140524.3gp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probabil că pomp de combustibil, dar mergi la un mecanic să îţi verifice pompa.  Se mai poate verifica şi pompa tandem (nu ai pompă de înalte fiind un motor PD), tot cu un manometru şi un adaptor special conform ataşament. Din testul ăsta reiese dacă este o problemă în zona pompa tandem-oringuri injectoare. pentru a fi concludent testul vezi că sunt scrise acolo nişte condiţii printre care pompa de combustibil să fie ok....deci tot la pompa de combustibil ajungi să verifici prima dată.

bnm pompa tandem.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
tiberiubudau

Am rezolvat dupa ce mi-a murit motorul pe drum. Am dus-o pe platforma la service, si s-a dovedit a fi pompa tandem, care era plină de pilitura! Cică am prins motorina murdara pe undeva! Am schimbat-o cu una sh!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
sergiupolo1.4

Salutare tuturor, sper ca postez bine aici, detin un VW POLO 1.4 TDI, an fabricatie 2007, masina prezinta urmatorul simptom, porneste foarte lung si foarte urat. Pornirea se realizeaza dupa ce aprinde spirala intermitenta in bord , dar sta turata la 1200 turatii. Din pricina erorii data pe diagnoza i-am inlocuit senzorul pozitie arbore cotit + simering arbore cotit ( folosind scula speciala ) + verificat cablaj sensor pozitie arbore cotit .

Postez eroara data pe vcds:

1 Fault Found:

000801 Engine Speed Sensor ( G28 )

               P0321-000-Implausible Signal- MIL ON

               Freeze Frame:

                            Fault Status : 11100000

                            Fault Priority: 1

                            Fault Frequency: 4

                            Reset Counter: 255

                            Mileage:  325735

                            Time Indication: 0 

                Freeze Frame:

                            RPM: 273/ min

                            (no units ) : 2.0

                            Load: 0.0 %

                            Voltage : 9.88V

                            Temperature: 29.7  gr. C

                             Idle stabilization: 0.0 gr Kw

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!