Jump to content

Probleme pornire VW Polo 1,4 TDI


stefanbnd
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Incep prin a-mi cere scuze moderatorilor pentru deschiderea unui nou topic, dar nu am gasit pe forum din pacate ceva asemanator problemei mele...

Masina este o skoda fabia 2 din 2007 1.4 tdi bnm model elegance 100k km reali 100% din olanda...

Masina o am de aproximativ 7 luni timp in care am mers cu ea cam 10.000 km fara probleme MARI...doar ca inca de cand am luat-o uneori pornea foarte urat....motorul tremurand. Nu pornea greu...dar parca se ineca...zguduia foarte rau toata masina. Stiu ca motoarele 1.4 tdi sunt mai zgomotoase si tremura fiind in 3 pistoane...dar am mai mers in perioada 2008-2011 cu o skdoa fabia identica cu aceasta la motor in jur de 50.000 km si este o diferenta ENORMA intre ele Cu pornitul urat am zis ca este de la baterie, del a bujii am verificat si am schimbat TOT!!!! distributie, filtre, baterie, bujii....TOT, dar nu s-a rezolvat....

Doar ca de 3 saptamani de cand a venit caldura NU IMI MAI PORNESTE...s-a intamplat asta de 8 ori in 3 saptamani. Prima data am chemat un tip cu un tester mi-a spus ca nu are nicio eroare (doar ca am bateria slaba), dar el crede ca este de la clapeta de acceleratie care este blocata, murdara. Am curatat-o ffff bine si a pornit!!!

La o saptamana din nou nu a pornit si m-am uitat la clapeta si functiona. I-am scos turul de la alimentare si i-am pus contactu de 3-4 ori pana a venit motorina, i-am bagat turu la loc si a pornit din nou!!! Am fost la skoda a pus-o pe tester...nicio eroare(doar bateria slaba, baterie care este noua are 3 luni maxim)

Azi din nou nu a pornit in schimb azi...fata de alte dati era la limita de pornire, se zgaltaia toata masina!!! ...am scos turul i-am pus contactu a venit motorina din prima....m-am uitat la clapeta....i-am dat la automat si nimic....doar se zgaltaia toata masina fff rau!!! Am renuntat...am chemat din nou un alt baiat cu tester...si cand a venit acesta a pornit la sfert! ....fara probleme....

1) Din ce am observat eu nu porneste daca sta in soare....toti imi spun ca nu are nicio legatura ma poate ajuta cineva??? am fost la 3 mecanici 2 mi-au spus ca sunt injectoarele si unul a spus ca este o supapa de sens de pe circuitul de alimentare.

2) In legatura cu bateria slaba care este noua....masina a fost verificata si incarca....doar ca atunci cand e la relanti si am clima data drumu' imi palpaie lumina in bord si de la maxidot si de la clima afisajul....tot...deci practic nu incarca suficient. In mers nu am probleme!

Multumesc pentru atentia acordata si astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea se verifica cu un aparat de masura digital si se exprima in volti nu in bine sau rau,cu motorul pornit pe bornele bateriei tensiunea TREBUIE SE FIE MINIM 14 VOLTI /MAXIM 15 VOLTI indiferent de cati consumatori sant porniti,daca aceasta conditie este indeplinita se merge mai departe cu investigatia daca nu ,intai se repara alternatorul/sau conexiunile lui cu motorul........la pornire se masoara tensiunea pe baterie care nu trebuie sa fie mai mica de 10 volti in momentul cand se da la cheie...succes.

Modificat de christofor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe blocurile de masura de la Engine,trebuie vazut ce apare. Turatia electromotorulii, senzor temperatura lichid racire... etc. Altfel, poate sa fie de la injectoare, oringuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat bateria si imi incarca bine si cu farurile aprinse, clima...si fara ele...mereu arata 14.3 nu conteaza consumatorii. iar la pornire are minim 11.4 (porniri repetate). nu stiu ce sa mai zic ca de azi de dimineata am pornit-o de cam 10 ori (cate 2-3 min la o juma de ora) si a pornit mereu fara probleme... doar ca astazi nu este cald...si cred ca de aceea.

Eu asta am observat ca atunci cand e motorul cald porneste, dar se zgaltaie tot... iar cand e cald afara nu porneste, decat dupa ce se mai racoreste, sau ii desfac furtunul de la admisia de aer si turul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va suparati unde este senzorul de temperatura? pentru ca am un prieten si as vrea sa il schimb de la mine la el si invers temporar sa verific daca este el de vina. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca l-am gasit... este pus pe retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

SIMPTOM NOU: in dimineata aceasta masina mi-a pornit in 2 pistoane(nu in 3) sigur statea subturata si nici nu putea m sa plec dupa loc pentru ca dadea sa moara motorul...am accelerat-o pe la 3000rpm brusc de vreo 2 ori si si-a revenit si relanti si tot...

Asta sigur are legatura cu smuciturile de la pornire...care defapt nu erau detonatii, cum am crezut era doar tremuratul motorului ce se chinuie sa porneasca in 2 pistoane in loc de 3...si se zguduie toata masina... iar cand nu mi-a pornit deloc vara asta cred ca atunci vroia sa porneasca in 1 piston pentru ca se zguduia fff tare si turometrul statea la 600rpm si nu pornea....statea la limita cat sa porneasca si se zguduia toata masina...

De la ce poate fi? injectoarele sunt in parametrii pe tester, poate vreo garnitura de la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi zici ca simtomul s-a manifestat si vara, o sa facem o lista de verificari care incep cu lucruri simple si se termina cu unele mai complicate, care necesita interventia unui profesionist:

1. cand pui contactul, dimineata la rece, se aprinde martorul de bujii incandescente pe bord?

2. Daca se aprinde, ai verificat/inlocuit vreodata bujiile incandescente?

3. Cand ai schimbat ultima oara filtrul de carburant?

4. De unde alimentezi de obicei cu carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt bune verificate acum 1 saptamana, martorul se aprinde, filtrul este schimbat acul 8000km, dar ea zdruncina de cand am luat-o si i-am facut revizia deci filtrul avea 0km. Motorina bag de la MOL.

Multumesc pentru timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut verificarea senzorului cu colegul? Pt ca dupa cum spui ca se manifesta s-ar putea sa fie asta de vina. Pe tester arata temperatura lichidului de racire in concordanta cu realitatea?

Si vezi si senzorul de temperatura aer ce arata pe vagcom, pt ca ai zis ca daca scoti tubulatura de la admise aer porneste.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da senzorii de temperatura motorina, aer, debitmetrul sunt buni...debitmetrul l-am si schimbat pentru ca era la limita inferioara pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ti se pare prosteasca ideea dar ar fi bine sa te gandesti si la lucruri care aparent sunt lipsite de importanta. DACA cumva motorul scutura fiindca e vreo problema pe la tampoane etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit...am verificat de cateva ori suportii motor si sunt buni pentru ca eu m-am gandit sa nu se fi intamplat ceva de la smuciturile ei...

dar nu au inca nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu smuciturile, am inteles ca pot fi de la un joc la o biela, care la pornire daca biela respectiva era in coborare apare o bataie ori la capatul cu pistoul ori la celalalt.

este posibil asa ceva? daca masina are 100k km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari! masina are noi manifestari pe langa detonatiile de la pornire ce smucesc toata caroseria:

1)dimineata porneste, dar nu pot pleca cu ea dupa loc 2-3 minute pentru ca moare motorul pur si simplu oricat de incet as da drumu la ambreiaj...numai daca o accelerez peste 2500rpm ar pleca, dar tot nu as putea merge cu ea cu a 1 a la relanti. dupa 2 minute isi revine la normal.

2)am observat ca daca dimineata ii dau o cheie scurta prima data fara sa pornesca masina, doar sa invart motorul...f scurta 1 secunda...la a 2 a cheie porneste instant FARA DETONATII, de vreo saptamana numai asa o pornesc si nu a mai detonat deloc...

3)la pornire la rece intra socul acela...si masina sta turata undeva la 1100rpm...problema e ca a mea sta asa chiar si 15-20 min daca nu ating acceleratia macar un pic...dupa ce accelerez 1 secunda la 1500 rpm imediat acul cade la 900 rpm. este ca si cum ar fi ceva blocat, gripat.... pentru ca si daca o pornesc, o las cateva secunde...si o accelerez la 2000rpm si iau piciorul repede dupa acceleratie, motorul se detureaza incet, si turometrul cade incet incet...de la 2000rpm la 900rpm in aproximativ 4-5 secunde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoala rau treaba asta a ta. Avand in vedere ca topicul asta e deschis din iulie sa inteleg ca de atunci asa face in fiecare zi? sau doar din cand in cand?

Eu zic sa incepi sa le iei prin excludere, daca masina doar in caldura de afara are aceste manifestari eu nu cred ca poate fi joc in biela sau chestii de genu.

1. Chiar nu iti da nici o eroare pe vag-com?

2. Sistemul de aprindere...baterie, alternator, electromotor, bujii, tot tot in regula?

3. Sistemul de alimentare motorina. Pompa, injectoare, vezi in vag ce valori iti da vag-com pe injectoare ca sa stii in ce directie de indrepti aici. Se mai plang unii cu vw de ceva sorb la rezervor care atunci cand se infunda face probleme cu carul. La fabia sincer nu stiu cum e cu acest sorb, aici poate ne lamureste un coleg.

4. Sistemul de alimentare aer...aici ai zis ca ai schimbat debimetru, eu as mai verifica actuatorul ala de la turbo si respectiv capsula aia vacumatica de acolo, din cate stiu daca ala nu face cursa completa se opreste motorul cu zmucituri urate, poate la tine e ceva si zmuceste la pornire..nu stiu exact dar nu pierzi nimic verificand.

5.Eu zic sa verifici si senzorii socului automat poate ala face pe nebunul.

6. Mergi la mai multi mecanici si cerele o parere ca nu te costa nimic si poate iti faci masina mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe VAG nu sunt erori, bateria noua, electromotorul reparat de curand, incarcare buna, injectoare verificate sunt in parametrii.

De senzorii de la soc si de sorbul din rezervor nu stiu ce sa zic...si cum sa verific daca este vreo problema. Cred ca poate fi de aici...dar cum sa verific?

La mecanici am fost asa ama ajuns sa verific injectoarele, sa decopar ca masina nu incarca cat trebuie, s-a schimbat debitmetrul si senzorul de temperatura G68 parca...2 au spus ca este de la clapeta de acceleratie, dar pe aceasta am incercat sa o urmaresc si nu am schimbat-o...ma gandesc ca daca era de la ea facea mereu...si plus ca am avut-o si dezactivata vreo 2 saptamani si masina detona in continuare doar ca parca tragea mai bine...

Culmea e ca am mai avut o fabie la fel inainte care mergea incomparabil...parca tragea si mai bine...am fost ffff multumit dasta nu am schimbat modelul, motorul...am vrut doar mai multe dotari. Daca ai cicit mai sus ai vazut ca asta vara de vreo 3 ori nici nu mi-a pornit...

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu senzorii de la soc si sorbul doar 2 idei pe care ti le transmit dar sincer aici ar fi mai indicat sa te ajute alti colegi mai priceputi, nu vreau sa dau explicatii eronate. Sorbul este in spate la rezervor, capacul din interior.

Apropo cu motorina ai incercat si din alta parte?

Cand se intampla toate minunile aste da cu fum in spate? Dar cand ii dai blana? Fumul e negru sau alta culoare?

Cu clapeta e in regula acuma?

Bine eu iti spuneam doar sa ceri pareri nu neaparat sa si faci ce spune fiecare ca asa ajungi sa schimbi masina piesa cu piesa dea lungul timpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da fum la pornire...nu dadea fum nici asta vara cand nu pornea...nu dadea fum deloc! cand o calc mai tare, nu scoate fum exagerat...dar nici nu prea trage cum tragea cealalta fabie 1.4tdi BNM exact ca si aceasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prost !prost !dar hotarat ! (despre mine e vorba )

ai controlat releul de la ECU ? iti mai spusesem odata de el . tre sa fie sub bord pe pozitia 15 ,adica randul cel mai jos ,ultimul din dreapta (rog a fi corectat daca am dat pozitia gresita) .eventual il inlocuiesti cu un altul la fel din alta pozitie .pierzi doar 5 min.

scuze daca mi-ai raspuns in celalalt topic ,dar l-am pierdut din vedere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da avansul ar fi ok pe tester nu pot spune exact valori dar cand voi mai ajunge cu ea la tester ma voi uita. dar este in parametrii. masina nu are alte probleme...sta la relanti f bine nu are oscilatii...doar la pornire are probleme.

voi inlocui acum releul acela cu altul de pe alta pozitie. sigur nu este vreo problema...adica sunt la fel releele acestea?

la relee s-a mai uitat cineva odata...cu o lupa stiu ca s-a uitat daca mai au lacul acela pe bobinaj...adica daca au fost incalzite si s-a luat lacul si ar putea face un mic scurt...cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM fost am schimbat releul dar face la fel....

in schimb am gasit altceva ffff important!!!!!!!!!!!!! Bujiile mele cand pun contactul nu se incalzesc.....se incalzesc si se incing dupa mce o pornesc!!!!!!!!!!!! si nu stiu de unde poate fi! nici macar releul nu stiu care e...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca este acesta .ar trebui sa aiba vreo 6 picioruse .

post-104305-0-24350500-1354368004_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebuie sa scrie pe el? acum ma duc sa il scot

sub volan...eu nu am decat 2 relee..si altele trebuie sa fie mai sus?

am fost m-am uiatat ff atent am asa...pe randul de jos dreapta 2 relee (53), apoi pe randul din mijloc-dreapta am 1 singur releu 100 si langa el in dreapta unu mic 395, si pe randul de sus 1 singur releu deasupra lui 100 si este ca si cele de jos 53

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!