kikimiki

Martor "Check Engine" aprins

203 postări în acest subiect de discuţie

De ceva vreme am vazut in bord un senzor aprins din senin in forma de robinet. Am fost la nenumarate service-uri printre care si Cardinal Motors din Ploiesti. Va rog sa nu va duceti la ei pentru ca habar nu au de masini. Efectiv nu mi-au spus ce are.

Ce poate sa fie? Cei de la Cardinal Motors nu au stiut ce are si mai sunt si reprezentanta VW. RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!

Ma poate ajuta cineva? E cumva de la benzina sau este alta problema. Masina este un Polo din 2003 motor 1,2 l benzina.

Astept un raspuns de la cei care au intampinat aceasta problema sau de la cei care stiu despre ce este vorba.

Multumesc mult!!!

Modificat de s_c
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la acest martor?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu vag-com ar fi cel mai indicat lucru. Dupa aflarea codului de eroare, se pot spune mai multe.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Esti din Bucuresti? Daca ai drum la mare te ajut cu mare placere cu interpretarea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da, la acest martor. Am facut si testul si mi-a indicat urmatoarele 2 coduri de eroare: P0172, P0420.

Am facut aproape 5 teste la diferite service-uri printre care si la Cardinal Mototrs care este reprtezentanta VW si habar nu au avut de ce s-a aprins. Te rog sa ma crezi ca sunt complet paraleli cu masinile. O balbaiau nu alta, basca ca am dat si 1.500 lei vechi. Bataie de joc nu alta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Targoviste! Ce naiba sa mai fac? Nu mai stiu nimic!! Daca nici la reprezentanta nu ma pot ajuta? Multumesc mult !!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
da, la acest martor. Am facut si testul si mi-a indicat urmatoarele 2 coduri de eroare: P0172,
Modificat de cmiron
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sunt din Targoviste! Ce naiba sa mai fac? Nu mai stiu nimic!! Daca nici la reprezentanta nu ma pot ajuta? Multumesc mult !!

<{POST_SNAPBACK}>

Daca esti din Targoviste de ce nu mergi la "Raiman"? Sunt foarte priceputi. Ti-i recomand cu caldura! Daca ai nevoie de vreun telefon de acolo spune-mi si te ajut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru pe care iti sugerez sa-l faci este sa te calmezi - nu explodeaza nimic (inca :D )

P0420 16804 Bank 1, Catalyst system Efficiency too low 1)

Replace catalytic converter, then delete adaptive values (learned values)

P0172 16556 Bank 1, Fuel measuring system System too rich 1)

Carry out steps 1 ... 8 =>Readiness code, Page 01-68 (lambda probe and catalytic converter diagnosis)

Test lambda control => Page 24-90

Check catalytic converter system and exhaust manifold for leaks

Prima e self-explanatory.

La a doua e de discutat mai mult si ai putea sa te duci la un service. Exista in Bucuresti mai multe service-uri care te-ar putea ajuta. Oricum, nu e un capat de tara daca nu mai mergi foarte mult cu ea (bine, acum depinde cat de bogat e amestecul, dar presupun ca nu e stiu eu ce caz iesit din comun).

Oricum, nu m-as ocupa de a 2-a pana nu o rezolv pe prima. Nu de alta, dar daca ei sugereaza sa "delete adaptive values" atunci ar exista o posibilitate ca prima eroare sa duca la a doua (desi recunosc ca nu vad cum, dar...) E f. probabil sa te fi bagat in ceata cu ultima afirmatie, dar poti retine concluzia: daca poti schimba catalizatorul intr-un timp scurt, nu te apuca inca de a 2-a problema... din mai multe motive.

Modificat de s_c
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, de ajutor, dar ce naiba sa mai fac? Unde sa ma duc cu masinuta?

Cred ca la fier vechi, ce suparat mai sunt. Imi vine sa... :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La RAIMAN??????????????????????

Am fost deja la ei imi spuneau sa schimb sondele lambda. :D :D :D Mai tampiti!!

La alt service le-a testat si mergeau perfect. Ce teapa luam!!

Toti se plang de Raiman, sunt buni la tinichigerie, dar nu la motoare, senzori, alte dracii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul este in jur de 30.000 milioane lei? Trebuie sa fac asta? Posibil!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nenea, inteleg ca esti upset, dar nu permitem ????????? si datul cu capul de prea multe ori intr-un post. Sper ca ma intelegi.

Du-te la un service bun de tobe si schimba-ti catalizatorul. Daca vrei sa-ti recomand unul, vezi GES pe topic-ul asta (sunt in Bucuresti): http://vwforum.ro/index.php?showto...indpost&p=79767 (fac tobe si instalatii de clima, de aceea link-ul este despre a/c)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Catalizatorul este in jur de 30.000 milioane lei? Trebuie sa fac asta? Posibil!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu, nu e obligatoriu:

- exista catalizatoare "universale", mai ieftine

- poti merge cu el asa, daca nu te deranjeaza prea tare "robinetul" aprins; daca te hotarasti sa mergi asa, trebuie investigata putin a 2-a eroare (la un service).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat sonda lambda... si aveam pe bord acelasi senzor aprins.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mariuz, ideea e ca un martor in bord nu se aprinde numai daca e stricat un anumit lucru. Se face o interpretare a erorilor. Si apoi se decide ce este de facut. Daca la tine a fost sonda lambda, la altcineva poate fi cu totul altceva. Deci nu da verdicte, daca nu stii sa interpretezi un cod de eroare. Pe care, daca citeai atent, le vedeai mai sus. Stii ce inseamna si ce sunt? Si de la ce pot apare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mariuz, ideea e ca un martor in bord nu se aprinde numai daca e stricat un anumit lucru. Se face o interpretare a erorilor. Si apoi se decide ce este de facut. Daca la tine a fost sonda lambda, la altcineva poate fi cu totul altceva. Deci nu da verdicte, daca nu stii sa interpretezi un cod de eroare. Pe care, daca citeai atent, le vedeai mai sus. Stii ce inseamna si ce sunt? Si de la ce pot apare?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu altceva. Am spus doar ce a fost la mine. Atat si nimic mai mult.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ai schimbat prima sonda lambda sau a doua?

Nu stiu altceva. Am spus doar ce a fost la mine. Atat si nimic mai mult.

<{POST_SNAPBACK}>

Din formularea ta seaca initiala ("la mine a fost lambda") o persoana neavizata poate "sari la concluzie" (daca permiti barbarismul) si crede ca acesta e un leac universal. Si ar da 4..8M pe o sonda. Si ar avea mai mult de 50% sanse sa ii dea degeaba. Si mai bine i-ar da la un camin de batrani or something.

E suficient ca exista service-uri (unele, altele nu) care schimba piese cu polonicul, fara sa ne mai indemnam, fie si fara intentie, spre astfel de risipa de bani.

Becul "robinet" inseamna "emisii excesive". Emisiile excesive, la motoarele pe injectie de benzina, pot fi cauzate o intreaga serie de defectiuni, dintre care cea a sondei lambda e doar una din multe (si nu obligatoriu cea mai comuna). De ex, la mine sta aprins din cauza EGR-ului si a kat-ului consumat. Ceea ce nu inseamna ca postez aici sec "la mine e aprins din cauza EGR-ului" pentru ca asta ar face respectivul proprietar neavizat sa dea fuga sa-l schimbe... degeaba.

In loc de concluzie: decat sa dai o informatie inutila (poate ca la tine se aplica, dar se aplica oare si la el? daca nu se aplica, cu ce l-ai ajutat?) si potential prejudicioasa, mai bine te abtii.

@kiki: ai interpretarea codurilor si recomandarile; mai departe actionezi in consecinta. Daca mai ai nevoie de lamuriri, stam la dispozitie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat sonda lambda? apoi s-a mai aprins respectivul senzor?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Astept si alte pareri de la alti cu privire la martorul aprins in bord in forma de robinet.

Nu ezitati dragi mei si scrieti poate o sa pot rezolva si eu problema mea.

Si inca ceva poate stie cineva un service bun unde ma pot duce.

Multumesc celor care m-au sfatuit!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vezi topic-ul "dealeri si service-uri" - nu cred ca vei gasi ceva in Targoviste, dar exista acolo recomandari pentru Bucuresti (vezi mai ales a 2-a parte a topic-ului, e f. lung, din pacate).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pe garantie. Iar legat de "Emisiile excesive"... nu stiu ce sa zic. Mie mi-au spus ca's "emisii sporadice".

Precizez am spus ce am avut eu si nu sunt specialist... deci cei care sunt mai in domeniu ma puteti corecta chiar si cu "barbarism", ca nu ma supar. Eu doar spun ce a fost la mine si nu ce e la altii.

Cu stima,

Marius

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am sters din calculator, senzorul si am bagat benzina de 99+ de la PETROM, incerc si cu asta sa vedem ce este. Va anunt!!

Daca mai sunt si alte pareri astept raspunsul lor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu micutul meu POLO din semnatura : in mers apare o zdruncinatura (ca o pierdere brusca de putere) .

Imediat se aprinde martorul EPC si martorul check engine (acelasi pe care il pomeniti voi aici....de asta am postat aici....).

Turatia motorului nu mai poate depasi 3000 rotatii indiferent cit apas pedala.

La diagnosticare cu VAG COM apare:

Engine speed sensor (G28) implausible signal

Daca opresc motorul totul revine la normal (mai putin eroarea care ramine inscrisa in memorie pentru ceva timp).

Am schimbat senzorul la indicatia mecanicului...dar nici un rezultat.

Schema asta o face masinuta in mod aleator.

Daca o duc la mecanic zice ca totul e absolut OK.

Noroc ca o data cind treceam pe la poarta lui a facut schema asta si a putut pune VAGCOM - ul cind inca mergea motorul.

Ce parere aveti ?

Mii de multumiri pentru citeva pareri.

Modificat de george d.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat un topic cu aceiasi problema martor aprin la bord(senzor in forma de robinet). Poate mai aflu cateva pareri de la altii. Multumesc pentru sfaturi!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.