Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Din acest motiv uneori sunt de preferat reprezentantele... nu sunt ei intotdeauna cei mai priceputi dar macar au niste proceduri pe care le respecta in 99% din cazuri.

In ceea ce priveste filtrul de motorina... asa e si la mine, de aceea am hotarat sa il schimb la fiecare revizie.

Nu cred ca este ulei pentru ca nu mananca ulei intre schimburi si am pus-o pe baza impuritatilor/rezidurilor din motorina.

La reprezentata nu mi-a zis niciodata nici un mecanic ca ar fi ceva in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU au facut corect, trebuia amorsata instalatia cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit de un service care parea ca stie/auzise de amorsarea cu VCDS, dar nu stiu din ce motive nu o foloseste, iar clientilor care intrebau li se raspundea, culmea, ca la motoarele CR nu mai este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, loghy said:

In ceea ce priveste filtrul de motorina... asa e si la mine, de aceea am hotarat sa il schimb la fiecare revizie.

Nu cred ca este ulei pentru ca nu mananca ulei intre schimburi si am pus-o pe baza impuritatilor/rezidurilor din motorina.

  " Nu cred ca este ulei pentru ca nu mananca ulei intre schimburi"

Si daca manca 20L de ulei intre schimburi nu avea cum sa ajunga uleiul  in filtrul de motorina. Circuitul este asta: rezervor, pompa, filtru, pompa inalte, injectoare,cilindrii si o parte inapoi in rezervor pe retur. Uleiul eventual consumat in motor nu ajunge niciodata in filtrul de motorina.

Cat despre schimbarea filtrului la fiecare revizie, treaba ta, banii tai, dar daca ai studia problema ai vedea ca in mod paradoxal, un filtru indiferent daca este de combustibil sau aer, filtreaza mai prost cat este nou sau foarte vechi, si filtreaza bine in timpul duratei de viata recomandate de producator.

Am auzit si eu ca multi zic ca nu este nevoie de amorsare cu VCDS, ca pun contactul si in timpul asta pompa electrica umple cu motorina filtrul si nu mai merge pe uscat pompa de inalte-nu stiu cum este in realitate.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce vorbiti de amorsarea pompei de motorina , de ce amorsare cand ea nu s-a dezamorsat ? Doar s-a scos filtrul din ea si inlocuit cu altul nou , s-a asteptat sa se scurga toata motorina din cel vechi si bagat altul nou apoi , strans la loc si pornita masina direct ! Referitor la consum de ulei , nu are legatura deoarece de la schimb la schimb (14000km) nu mi-a luat gram de ulei , insa asa era filtrul negru si nu m-i sa parut ok , dar simptome zero ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi 

Ai dreptate, ma gandeam, nu stiu de ce, la cazul invers: motorina in baia de ulei, dar atunci vorbim de altceva.

Despre filtrul de motorina, producatorul recomanda la 30.000 dar totusi nu stiu daca e normal ca dupa 15.000 km, in coditiile in care nu alimentez de la statii obscure filtrul sa fie negru ca smoala.

Am mai discutat cu cativa colegi si la ei filtrul nu este la fel de murdar.

Despre pompa eu cred ca ar trebui crezut constructorul: daca acesta spune ca la schimbarea filtrului de motorina se amorseaza instalatia cu VCDS, consider ca aceasta este procedura corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR degeaba pui contactul pompa nu se actioneaza doar la PD era asa iar la PD sa amorsezi corect raportat la volumul filtrului si debitul pompei la contact pus ar trebui sa pui contactul de ~ 50 de ori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ungureanuion

Inseamna ca nu am inteles eu corect. Din penultimul tau post intelesesem ca mecaniul ti-a spus ca filtrul de motorina ar fi murdar de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu poate fi murdar de ulei? Daca am schimbat uleiul la motor si lucrez la Peco, poate arunc uleiul vechi in rezervorul mare si-mi iau gratis 4L de motorina. Nici nu am mustrari de constiinta ca zic ca ajuta la ungere. Unde mai pui ca f. multi chiar baga ulei in rezervor la fiecare plin, dar este nou, nu negru uzat.

Ungureanuion:  "Nu inteleg de ce vorbiti de amorsarea pompei de motorina , de ce amorsare cand ea nu s-a dezamorsat ? Doar s-a scos filtrul din ea si inlocuit cu altul nou"

Da, pompa nu este dezamorsata, dar filtrul de motorina este cu aer, si cand pornesti, aerul din filtru nu intra in pompa si merge putin pe uscat ?

GTD:"La CR degeaba pui contactul pompa nu se actioneaza"

Pompa de inalte nu, dar aia electrica nu porneste ca sa umple cu motorina filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care scoti filtrul din motorina, se aude cum trage aer pe instalatie. La mine in carte scrie ca filtrul se schimba la 90.000 Km, dar il schimb la 50.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@loghy  Da , filtrul era negru, din culoarea lui galbuie care o are ! Nu avea depunere vizibila pe el insa culoarea era neagra acum ! 

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem.

De curiozitate, alimentezi de la rompetrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Ebi said:

Si nu poate fi murdar de ulei? Daca am schimbat uleiul la motor si lucrez la Peco, poate arunc uleiul vechi in rezervorul mare si-mi iau gratis 4L de motorina. Nici nu am mustrari de constiinta ca zic ca ajuta la ungere. Unde mai pui ca f. multi chiar baga ulei in rezervor la fiecare plin, dar este nou, nu negru uzat.

Ungureanuion:  "Nu inteleg de ce vorbiti de amorsarea pompei de motorina , de ce amorsare cand ea nu s-a dezamorsat ? Doar s-a scos filtrul din ea si inlocuit cu altul nou"

Da, pompa nu este dezamorsata, dar filtrul de motorina este cu aer, si cand pornesti, aerul din filtru nu intra in pompa si merge putin pe uscat ?

GTD:"La CR degeaba pui contactul pompa nu se actioneaza"

Pompa de inalte nu, dar aia electrica nu porneste ca sa umple cu motorina filtrul?

Din pacate nu. Pui VCDS si pornesti pompa electrica amplasata dupa filtrul de motorina (intre filtru si pompa de inalte) sa amorsezi instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat si Rompetrol de cateva ori ce e drept , insa predominant MOL si OMV ! Dar am sa ma tin de acum doar de MOL OMV , daca tot asa patesc la schimb , le iau separat pana la schimbul de ulei , ca eu il schimb uleiul cam la 1-3 luni maxim , fac multi km in strainatate , aia e problema cred ca afara alimentez din orice peco de pe autostrada si nu stiu ce calitate au acolo , ca nu sunt sfinti nici aia !!!

Modificat de Ungureanuion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Am si eu o problema cu pompa de inalte ,pierde motorina si nu imi dau seama de la ce producator este si nu-mi dau seama nici cum sa gasesc un cod pe ea....

Pe ea mai era lipit ceva dar s-a sters scrisul

Ma puteti indruma cum as putea sa-mi dau seama de cine e facuta pompa sau un cod ceva?

Skoda octavia 2FL 2010 1.6TDI 105cp

Se poate vedea dupa VIN ? sau cu cu VCDS?

Va multumesc de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, Blaguta B a scris:

Ma puteti indruma cum as putea sa-mi dau seama de cine e facuta pompa sau un cod ceva?

De Continental e produsă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu ocazia schimbarii distributiei la 175000 km am verificat atat filtrul de combustibil cat si senzorul de pe pompa, totul era impecabil de curat. Am avut emotii deoarece filtrul de motorina nu l-am schimbat de la 115000 km, dar nu au fost probleme. Masina o am de noua si nu a fost alimentata numai cu motorina premium. Masina este 2,0 TDI CBAB cod motor.

Nu stiu de ce la unele masini pompa de inalta presiune cade la 100000 km , iar la altele merge bine peste 200000, aici facand o paranteza, mecanicul zicea ca de la 300000 in sus sa ma astept la probleme cu pompa de imalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca alea de 100mii au in realitate 700. caz real.

da, cu ș de șapte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sunt nou aici, dar am citit topicul acesta cap coadă pentru că am avut şi eu eroarea P0087 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low. Am treuct prin aceleaşi emoţii prin care au trecut mulţi dintre cei care au citit acest topic, am hotărât chiar să vând maşina, dar ieri fără prea multe speranţe am rezolvat problema şi o să râdeţi care a fost cauza...

Anul trecut i-am făcut distribuţia, are în jur de 200k, şi se pare că mecanicul de atunci a cuplat invers furtul de tur cu cel de retur, iar atunci când încercam să-i dau mai mult de 3500 de turaţii, mi se aprindea spirala şi intra în limp mode. După câteva teste făcute de coordanatorul de service de la Avia Motors Militari din Bucureşti am ajuns la această concluzie. Mi-a şi arătat pe o alta maşină cu acelaşi motor că sunt invers. A pus furtunurile cum trebuia şi acum trec de 4000 de turaţi fără probleme şi are forţă mai mare inclusiv la plecarea de pe loc. Urmează să verific dacă am pilitură/span pe instalaţie. Voi credeţi că dacă am circulat aproape 15k de km cu turul şi returul inversate poate să fi apărut vreo problemă?

Baftă la toţi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca in tot acest interval motorul tau primea motorina nefiltrata. Nimeni nu-ti poate spune cu certitudine daca vei avea sau nu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi motorina de retur nu e filtrată? Scuze dar nu prea mă pricep. Toate cele 4 furturnuri intră şi ies din filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ajung in carcasa filtrului, dar nu si in filtru. Motorina este filtrata doar atunci cand este aspirata de pompa electrica aditionala. Trece prin "cartonul" ala unde este filtrata, dupa care o ia in sus prin conducta centrala a filtrului, pana la pompa de inalta presiune si rampa. Returul acestora, precum si returul din rezervor nu sunt filtrate de filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum eroarea mea este P0087 Fuel Pressure To Low, schimbat totul ce tine pe sistemul de alimentare, am o intrebare este cumva vre-un regulator de presiune unviversal ce merge pe motoare 1.6 dar si 2.0? (motorul meu este 1.6 cayc)

Desi astept recallul de la VW, cineva mi-a adus un regulator de presiune si spune ca merge pe orice Common Rail si ca este piesa de proba cum au cei din reprezentanta.

20160425_185143.jpg

20160425_185200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatoarele de presiune rampa sunt diferite de la 2.0 la 1.6 .Nu e piesa din poza,nu exista universala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Si motoarele 140,170 de cai din 2012-2013 au problema asta cu pompa de inalta ? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!