Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Nu ai fi singurul care ar schimba de aiurea aproape totul ce are contact cu motorina. Parerea mea sa o lasi asa daca masina e ok, daca vrei batai de cap atunci schimba fara rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, asta e primul semn ca moare pompa, adica incepe sa aiba uzura la ax, inceputul sfarsitului.

Poti sa stai linistit si sa mergi pana se infunda injectoarele si o sa fii nevoit sa schimbi tot (injectoare, rampa, si pompa de inalte) sau schimbi acum doar pompa.

E alegerea ta. In oricare din cazuri o spalare completa a instalatie de alimentare ( de la rezervor pana la injectoare) trebuie facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spanul sau particulele vizibile (vezi imaginea 1) înainte de filtrul de combustibil pot avea o provenienţă variabilă şi nu pot fi atribuite neapărat unei defectiuni a pompei de inalta presiune. Acest tip de verificare a sistemului de alimentare cu combustibil nu are nicio relevanţă si, astfel, este inutil.

 

Cauzele reale cu privire la reclamaţie sunt variabile.Trebuie sa retineti faptul ca simptomul filtrului de combustibil (vezi imaginea 1 şi 2) nu poate fi atribuit unei defecţiuni a pompei de inalta presiune!

 

Nu înlocuiti in niciun caz pompa de inalta presiune sau componente in zona sistemului de alimentare cu combustibil, de inalta presiune sau de joasa presiune, doar in baza acestui simptom!

 

Informatii tehnice de produs 2029928-2.pdf

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vad eu acolo în pozele alea e cu totul și cu totul diferit de ce am găsit în filtru. Am încercat să fac foto dar nu-mi ies. Îs particule fine fine. De-aia întreb dacă mai am pe undeva vreo sită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat careva sa pună vreun filtru suplimentar pe retur? As pune de curiozitate unul din ăla mic transparent de motocicleta sa vad ce se aduna în el

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva eroarea de mai jos tot la regulatorul de pe rampa face referire? Am cautat pe net dar nu am gasit mare branza, cica ar trebuie sa fie si engine on, dar nu e, de aici si confuzia.

 

7476 - Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference
          P229A 00 [032] - Pressure too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 216485 km
                    Date: 2015.10.07
                    Time: 20:33:43

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa voi filtrul din linkul de mai jos poate fi util in a preveni contaminarea injectoarelor si a rampei in cazul stricarri pompei de înaltă presiune? In al doilea link veti gasi un filtru pentru protejarea returului, adtept opiniile voastre.

http://2microntech.com/pure-flow-adapter/

http://2microntech.com/contain-flow-kit/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

la ultima revizie mecanicul mi-a aratat span in carcasa filtrului de motorina. am un golf 6 1.6 tdi 90 cp cu 50.000 km la bord, nu stiu ce sa fac. se poate diagnostica pompa sau sursa acestui span? masina a fost alimentata numai la omv si petrom si niciodata cu benzina.

 

am atast si o poza recenta, dupa schimbarea filtrului, se pot observa particule mici metalice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pus poza.Daca ai gasit span ,inlocuieste pompa de inalte si spala tot sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am pus si poza, ok inainte de spalare sistem si schimbare pompa, se poate diagnostica cumva? daca se poate diagnostica se poate contacta VW-ul pentru defect fabricatie?

post-153564-0-09362100-1445259842_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa diagnozastichezi ?

Pompa de inalte este cea care produce span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Spanul sau particulele vizibile (vezi imaginea 1) înainte de filtrul de combustibil pot avea o provenienţă variabilă şi nu pot fi atribuite neapărat unei defectiuni a pompei de inalta presiune. Acest tip de verificare a sistemului de alimentare cu combustibil nu are nicio relevanţă si, astfel, este inutil.

 

Cauzele reale cu privire la reclamaţie sunt variabile.Trebuie sa retineti faptul ca simptomul filtrului de combustibil (vezi imaginea 1 şi 2) nu poate fi atribuit unei defecţiuni a pompei de inalta presiune!

 

Nu înlocuiti in niciun caz pompa de inalta presiune sau componente in zona sistemului de alimentare cu combustibil, de inalta presiune sau de joasa presiune, doar in baza acestui simptom!

 

attachicon.gifInformatii tehnice de produs 2029928-2.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa inteleg din document, se recomanda tester pentru diagnosticare in functie de erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...am un Seat 2.0 tdi ...recent am probleme cu ea, anume, de la 2500 rpm in sus simt cum incepe sa imi taie sacadat din puterea motorului si intr.un final nu mai am nici o putere...opresc..repornesc...totul ok dinnou....am pus 2 testere pe ea...primul a zis ca turbina genereaza prea multa presiune...a 2 zice ca am turbina defecta si pompa de inalta presiune...credeti ca este posibil? 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil iți iei limp din cauza overboost-ului si bineînțeles iti taie turbina și uite așa ai un sdi...postează eroarea așa cum apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...am un Seat 2.0 tdi ...recent am probleme cu ea, anume, de la 2500 rpm in sus simt cum incepe sa imi taie sacadat din puterea motorului si intr.un final nu mai am nici o putere...opresc..repornesc...totul ok dinnou....am pus 2 testere pe ea...primul a zis ca turbina genereaza prea multa presiune...a 2 zice ca am turbina defecta si pompa de inalta presiune...credeti ca este posibil? 

Multumesc 

 

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el. Vedem exact ce se intampla cu presiunea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Spanul sau particulele vizibile (vezi imaginea 1) înainte de filtrul de combustibil pot avea o provenienţă variabilă şi nu pot fi atribuite neapărat unei defectiuni a pompei de inalta presiune. Acest tip de verificare a sistemului de alimentare cu combustibil nu are nicio relevanţă si, astfel, este inutil.

 

Cauzele reale cu privire la reclamaţie sunt variabile.Trebuie sa retineti faptul ca simptomul filtrului de combustibil (vezi imaginea 1 şi 2) nu poate fi atribuit unei defecţiuni a pompei de inalta presiune!

 

Nu înlocuiti in niciun caz pompa de inalta presiune sau componente in zona sistemului de alimentare cu combustibil, de inalta presiune sau de joasa presiune, doar in baza acestui simptom!

 

attachicon.gifInformatii tehnice de produs 2029928-2.pdf

 

 

 

daca ma duc la reprezentanta pot sa diagnosticheze asa ceva? asta ar trebui sa inteleg din document?  nu am tester acasa si vreau sa stiu exact daca trebuie sa schimb ceva sau e normal acel span. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informarea de service vrea sa arate ca span-ul nu provine neaparat de la pompa de inalte.

Inainte de a da vina pe ea se fac niste verificari cu ODIS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluatre, nu am avot ocazia sa o mai pun pe tester...dar azi am fost la un mecanic si mi.a zis ca turbine trebuie curatata, am dat EGR jos ca sa il curat si nu are funingine...ci are ulei pe el..totul plecand de la turbo pana la intercooler si EGR este plin de ulei...nu vreau sa fiu dramatic dar este o pelicula de ulei negru pe ele....care credeti ca poate fi cauza?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea pelicula de ulei in EGR clapeta intercooler e un lucru normal, daca e in cantiati mici, sunt vapori de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Sunt posesorul unui Golf 6, 2.0 TDI CBDC. De cateva zile, am observat o problema dimineata: Dupa ce pornesc masina si plec cu ea, imi merge intrerupt ( nu foarte rau, dar se simte ), dupa 5 minute de mers, nu se mai intampla nimic. Am scanat masina si am primit urmatoarea eroare:

 

1 Faults Found:
004197 - Fuel Pressure Regulation
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 25
                    Mileage: 214304 km

 

 

Stie cineva care ar fi problema ? 

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt posesorul unui Golf 6, 2.0 TDI CBDC. De cateva zile, am observat o problema dimineata: Dupa ce pornesc masina si plec cu ea, imi merge intrerupt ( nu foarte rau, dar se simte ), dupa 5 minute de mers, nu se mai intampla nimic. Am scanat masina si am primit urmatoarea eroare:

1 Faults Found:

004197 - Fuel Pressure Regulation

P1065 - 000 - Regulation Discrepancy

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 25

Mileage: 214304 km

Stie cineva care ar fi problema ?

Multumesc anticipat

Probabilitatea cea mai mare e ca ai span. Verifica senzorul de la pompa de inalta pres. sau in filtru de motorina sa vezi daca gasesti ceva.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am schimbat filtrul de motorina acum 1 luna si era curat.. Nu am gasit nimic in el la momentul respectiv.

Eu am bagat motorina doar de la MOL pana acum, iar acum cateva zile am bagat de la un OMV motirina MAX motion. De atunci a inceput sa faca figuri.. 

O sa desfac maine filtrul si senzorul de pe pompa de inalta.

 

Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s.mcristian14

Senzor presiune rampa,regulator debit pompa,regulator presiune rampa,pompa de inalte. Fa o proba cu alt regulator presiune rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!