Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Sa ne spui cum decurge reparatia, Ovidiu.

Si eu devin ingrijorat!

Cum am putea preveni acest trist deznodamant?

Modificat de Tibo78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ca sa nu mai poluez in alt aparte, voi posta si eu aici...........se pare ca de la ultimul schimb de filtre, am constat si eu cu durere in suflet ca am pilitura/span in filtrul de motorina. Masina inca se comporta foarte bine si nu are nici o simptoma relatata mai sus, dar am achizitionat o alta pompa de inalte sh si voi desface pompa de pe masina sa vad ce mai gasesc.

Sper sa nu ajung la asemenea costuri ca nu dispun de acesti bani ca sa repar masina.

va voi tine la curent......masina a fost adusa din Franta si avea 159000km, iar acum am 183000.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff, imi pare rau sa aud ca ai patit si tu asta :(

Ai schimbat filtrul motorina la 15 000? Adica in 15 000 in Ro ai constat formarea piliturii ?

Mai am 6 000 pana la revizia de 90 000 cand voi schimba filtrul. Am emotii la ce voi gasi in el.

Daca e sa se lase cu costuri de 8 000Ron cum scrie mai sus, ma gandesc serios sa renunt la masina...

O intrebare pe tema asta : Motorina aditivata suplimentar, gen OMV Top asigura protectie vis-a-vis de formarea piliturii, sau e doar "placebo" ? Pana acum am pus doar OMV dar standard.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca respectiva motorina asigura protectie - cu cat arderea e mai uscata cu atat e mai daunatoare - cel putin asta se afirma pe site-urile din afara (cei care s-au confruntat cu probleme asemanatoare - in speta, SUA).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta ar trebui inchis si ingropat. De fiecare data cand primiesc o notificare imi sta inima'n loc...

75NOR, uitat-te la cpacul filtrului sau desurubeaza senzorul de presiune din pompa. Ultima varianta este cea mai sigura.

Sunt unii care au patit-o chiar daca au folosit aditiv de ungere de la prima alimentare, dar asta in SUA. Eu am trecut pe motorina scumpa exclusiv de la Mol. Nu cred ca ajuta, dar macar sa nu zic ca n-am incercat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine bagi ulei 2T in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S-a constatat ca intradevar exista span pe instalatie.

Masina am scos-o de la service si m-a costat 19900 lei (cam 4500 Euro). Din pacate nu mai am factura pe care erau trecute toate codurile pieselor schimbate dar poate fac rost de ea si insir codurile aici sa va faceti o idee despre cam ce a fost musai de innoit. Am insa codurile de la deviz sau proforma cum s-ar zice pe care le-am cerut pentru a incerca sa cumpar piesele mai ieftin din Germania, dar s-a dovedit a fi o diferenta infima de pret la fiecare piesa si am renuntat. Dupa reparatie service-ul m-a asigurat ca am garantie pe aceasta problema (parca doi ani) si mi-a fost recomandata schimbarea filtrului de motorina dupa urmatorii 2000 km efectuati.

Stiu ca multi o sa spuneti ca am dat prea mult, ca puteam sa gasesc un service mai ieftin. Am ales acest service pentru ca seful service-ului imi este cunostinta si imi doream liniste si incredere. Cu toate ca stiam ca o sa platesc in plus vroiam sa depasesc problema repede si oricum n-as mai fi suportat sa trec din nou prin aceasta problema daca la un alt service nu ar fi curatat bine instalatia sau injectoarele. Am preferat stilul nemtesc, piese noi.

Masina merge bine acum, nu am mai avut probleme, doar ca am mai simtit "dat-ul in gat" de vro doua-trei ori in a treia.

Mi-am pus problema alimentarii imediat cum am scos masina din service si am ajuns pe rezerva. Am vrut sa va intreb pe voi, sa scriu un post, sa cer un sfat, dar presat de timp si nevoie pentru ca ramaneam pe dreapta, am sunat putin panicat la service sa ii intreb ce motorina sa alimentez si mi s-a recomandat motorina standard, oricum pentru probe si ei tot standard pusesera deci schimbarea era deja facuta involuntar. Sceptic si ascultator dar cu jumatate de mana am alimentat motorina standard, doar de cate 100 lei pana acum pentru ca parca nu vroiam sa renunt la varianta motorinei euro 5. Pentru ca totusi, inainte de service bagasem doar euro 5 am zis sa incerc si varianta standard si constat ca merge bine, parca m-am mai linistit. Oricum, recunosc ca mi-e teama acum sa bag din nou euro 5 (si cand imi amintesc ca inainte de nefericitul eveniment chiar am plecat dintr-o statie de alimentare pentru ca nu aveau euro 5 + ca am avertizat-o pe logodnica mea sa nu bage decat euro 5, eh am primit o lectie de anti-fudulire)

Daca va ajuta cu ceva eu pun codurile cu piesele care au fost recomandate pentru a fi schimbate in devizul primit la service:

'3C0201293G

'3C0201294C

'3C0200059AF

'3C0130295F

'1K0133687E

'1K0130307BK

'5N0130307J

'1K0130307BH

'03L201360G

'03L130851AX

'WHT002244

'03L130089

'N 91131601

'N 90427502

'03L130118

'03L130321

'03L130235K

'3C0127400C

si toate cele patru injectoare.

Revin cu toate codurile daca va ajuta.

Modificat de OvidiuMicsik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4500E ??? :icon_confused:

De banii astia mai iei un Golf 4 sau pleci 2 luni in Bora-Bora....

Cand aud scoruri din astea ma ia cu ameteli. Nu zic ca ai platit tu in sine mult, doar ca valoarea intrinseca a reparatiei mi se pare de pe alta lume.

Facand un exercitiu matematic daca un B6 tipla il iei la 15 000 si mai bagi 4500 in reparatii de genul asta, desa sunt bani de B7 tipla.

Inca ceva? Rezervorul ti l-au curatat ? Incearca sa nu mergi pe "rosu" cu motorina, tot jegul din motorina se depune pe fundul rezervorului. Daca o sa vezi vreodata un rezervor desfacut te iei cu mainile de cap, zici ca e namol de la Techirgiol acolo...Dupa ce am vazut ce au drenat dintr-un rezervor de Golf 5 mi-a pierit pofta de a mai merge pe "rosu". Alimentez imediat ce ajung sub un sfert de rezervor, oricum range-ul mai spune doar vreo 200km.

@Valentin: merci de sfaturi

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, unde gasesti tu motorina non euro 5?

Al Bundy, da e si asta o varianta la care ma gandesc din ce in ce mai serios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa .... la vechile PD-uri si VEP-uri, era alta mancare de peste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin, ai dreptate, greseala de exprimare din dorinta de a pune pe caprarii cat mai evidentiat carburantul. Ma refeream la motorina standard si top, respectiv extra evident, toate conform normelor de emisie Euro 5.

@75NOR, rezervorul a fost curatat si merg pe rosu pana fac acesti 2000 km cand ma voi intoarce la service pentru schimbarea filtrului in ideea ca daca mai apar probleme sa le comunic

Modificat de OvidiuMicsik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tristete scriu si eu pe acest topic.

Ieri am verificat filtrul de motorina si am si eu pilitura, atat feroasa cat si neferoasa. Cea NEferoasa e foarte fina, nu o simti "la mana" doar se vede insa cea FEroasa se simte.. e de marimea unui varf de ac mai gros sau de marimea unui bob fin de nisip...

Masina are 152.000 km si merge ok acum insa nu stiu ce sa fac de acum inainte.

E o varianta sa incep sa pun ulei 2T de acum inainte chiar cu riscul de a strica DPF-ul, sau odata inceput procesul de "roadere" a componenetelor pompei nu mai e cale de intors?

As pune un mic magnet in carcasa filtrului de motorina sa capteze pilitura feroasa, as schimba filtrul de motorina si as incepe sa bag ulei 2T...

Sau daca schimb ACUM doar pompa de inalte + curatarea sistemului e suficient? Vad ca OvidiuMicsik a schimbat o serie lunga de repere (inteleg ca asta e procedura standard VW...) atunci cand masina a "murit". Dar acum cat inca e "vie", oare ajunge schimbarea pompei + curatarea sistemului?

Probabil nu stie nimeni cam cat poate sa dureze (nr km) procesul asta de "distrugere" completa a pompei... ca poate mai duce "mult si bine" chiar si cu aceasta pilitura... insa cred ca asta e mai mult o dorinta...

Deci incotro s-o apuc oameni buni?

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa stie... nu se pot face decat presupuneri.

Din punctul meu de vedere - cale de intoarcere, nu mai este

Cat dureaza - iar, nimeni nu stie - cine e dispus sa incerce, sa stea pana strica si injectoarele ?

Uleiul - sigur nu o sa remedieze ce s-a stricat deva - o sa previna ? poate, dar abia dupa ce tot sistemul este curatat - macar - poti incerca.... asa, e frectie la picior de lemn.

Eu zic ca o schimbare a pompei si curatirea sistemului, ar trebui sa stopeze deteriorarea celorlalte componente.

Parerea mea - javrele de la VAG A.G. trebuie sa suporte pagubele - nu este posibil ca multe dintre masinile de 2-3 ani vechime si care au costat in jurul la 20-30.000 euro, sa se confrunte cu asemenea defect major.... si costisitor.

Treaba e clara - asa o sa pateasca toate CR-urile .... tine doar de nr de km - atat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa stabileasca un pattern la problema asta? Poate e doar un lot sau un tip de pompa afectata. Din cate am intrebat eu prin dreapta si stanga, e doar ceva ce apare sporadic insa ce-i drept fara a se identifica in mod clar cauza. CR-ul e si pe alte masini VAG, nu se manifesta pe toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca se manifesta la toate, singura diferenta apare la nr de km.... in SUA apare pana in 100.000 km - motorina mai proasta.... in Europa, pana in 200.000km.....

apere sporadic finalul..... si nimeni nu cauta atent in filtru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot gasi cel mai bun pret la pompa de inalte? Varianta SH iese din discutie ca poti lua o pompa care are probleme sau care mai tine cateva mii de km... O fi vreo versiune mai noua de pompa decat cea care este montata pe masina?

Aveti vreo recomandare pentru un service serios care stie sa faca o curatare profesionala a sistemului, in afara de reprezentanta...?

Multumesc!

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb cu cineva si te trimit unde a facut-o si el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci concluziile sunt:

1. CR se cumpara noi si se vand la 100 000km ca sa evitam problemele de span ?

2. Daca nu le vindem, schimbam pompa de inalte si vidanjam sistemul de alimentare ?

Apropos, cam cat e o pompa de inalte noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 6000 lei noua sau peste 4000 lei una reconditionata. Sa ne traiasca Bosch, astia sunt mai jegosi ca cei de la Siemens :).

Poate la Bosch sa coste mai putin, zicea autorul ca acolo costa in jur de 2000 lei una recoditionata. O alta problema ar fi (de parca n-ar fi destule) ca nu se acorda garantie de catre Bosch decat in situatia in care se schimba tot sistemul de injectie, iar asta stiti cat costa...

Despre pilitura... stiu cazuri in care s-a mers mult si bine dupa aparitia piliturii in filtru. Mult si bine inseamna peste 50.000 km. Uneori a cazut, alteori nu. Nimeni nu poate spune cu siguranta. Oricum, daca apar in continuu e bai mare, daca apare putina si doar o data... nu stiu ce sa spun, poate mai merge :(

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva? Rezervorul ti l-au curatat ? Incearca sa nu mergi pe "rosu" cu motorina, tot jegul din motorina se depune pe fundul rezervorului.

Chiar daca mergi cu el plin, sorbul e jos si tot trage mizeria de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, problema apare in faptul ca oricum, il tot arunca in filtru - asta inseamna ca il baga pe retur.... deci, deja a trecut prin injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 6000 lei noua sau peste 4000 lei una reconditionata. Sa ne traiasca Bosch, astia sunt mai jegosi ca cei de la Siemens :).

Poate la Bosch sa coste mai putin, zicea autorul ca acolo costa in jur de 2000 lei una recoditionata. O alta problema ar fi (de parca n-ar fi destule) ca nu se acorda garantie de catre Bosch decat in situatia in care se schimba tot sistemul de injectie, iar asta stiti cat costa...

Mda, misto.... :(

In conditiile in care deja vorbim de 2 colegi cu masini 2009 doar de pe forumul nostru, viitorul suna bine.

Cine stie cate-or mai fi care nu "sunt povestite" pe niciun forum, asta apropos de incidenta.

Daca la "bolile" B6-lui adaugam si asta cu problema CR-ului, deja iese PD o mega-masina. Kit Volant bi-masa+ambreiaj 3000Ron + Pompa inalte 6000Ron, iese de un 2500E lejer fara sa socotim prea multa manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 colegi.... carora s-au stricat definitiv, de nu au mai putut pornii....

viitorul suna bine !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+varul meu din Anglia, m-a sunat aseara ca i-a "murit" masina.

Passat b6 cbab,230k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt mai mult. Sunt 2 pe forumul de CC dar si la B6 la probleme tehnice mai era un coleg din cernavoda parca pe la 170-180 de mii caruia i-a murit...

Recomanda-ti-mi va rog un service unde sa merg sa curat sistemul cum trebuie! Vreau sa curat si sa incep sa bag ulei 2T si sa mai monitorizez cateva sute de km... Sa vad daca ajuta sau tot face span...

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!