Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

55 minutes ago, alexstacescu said:

Cand se incearca pornirea la automat facea o presiune de 60 de bari, apoi scadea din ce in ce mai mult. 

Blocheaza returul pompei ,da la cheie si vezi in vcds ce presiune face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: are sens sa mai verific si injectoarele? Din ce am citit, am inteles ca spanul ajunge foarte repede la ele. Incerc sa minimizez costurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-ți face cinevasta reparația fără a verifica-curata-eventual repara/schimba și injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Daca ai span clar ar trebui sa verifici si injectoarele, sa le curete si sa le reasambleze la un centru bosch.

Un coleg de pe forum a montat cp3 dar s-a gandit ca injectoarele s-au salvat. S-a inselat, erau varza.

Depinde oricum de cat de grava e dauna, in unele cazuri daca e la inceput problema inj se salveaza.

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, eu ma refeream daca sa le schimb direct, sa nu mai dau banii si pe testare. Le voi testa totusi, macar unul poate il salvez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti recomanda un service de incredere in Constanta pentru verificarea injectoarelor si a pompei de inalta presiune? Maine le voi demonta de pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa-ti recomand in bucuresti..... o reprezentanta Bosch si sa-ti dau un nume de contact, daca te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca varianta de rezerva ar fi ok, multumesc. Sper totusi sa gasesc si mai aproape, in Constanta. Am gasit un numar de telefon de la Bosch Car Service in Constanta si mi-a raspuns reprezentanta Ford :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca in general Bosch Car Service e service obisnuit, afiliat la programul Bosch.... nu e specialist in Diesel.

Pentru asta cauta Bosch Diesel Service / Diesel Center.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, chiar acum am gasit Express Diesel Bosch. Am vazut ca au puncte de lucru in Bucuresti, Brasov si Constanta. A avut cineva experiente cu ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe una dintre paginile anterioare ca cineva a curatat rampa comuna in baie cu ultrasunete. Credeti ca merita sa fac la fel? Sau trebuie neaparat schimbata si rampa? M-ar interesa raportul dintre risc/ecomomisire cost rampa. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rampa se decontamineaza usor ,senzorii de pe ea ...mai dificil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a curatat rampa la ultrasunete. Chiar a fost inclusa curatarea in pretul reconditionarii injectoarelor, 4x450ron.

(Update: De cand am reparat-o, am facut vreo 5000km (cred) si un schimb de filtru de motorina. Totul este ok, masina merge in parametri, am dus-o la 180+km/h de test, in rest acum pe A1 de sarbatori am mers constant cu 150-160km/h, motorul "toarce", raspunde, am pedala, etc.)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@melody,

unde ai facut curatarea si reconditionarea injectoarelor?

Revin cu update: Am gasit pilitura de fier in capul pompei. Voi demonta injectoarele, pompa si rampa.

20170421_125235.jpg

20170421_125238.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......rezervor,pompa din rezervor,pompa de recirculare.....tot circuitul de alimentare trebuie curatat. Cum arata motorina din filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina din filtru era ok, in nici un caz nu arata ca in poze. Pe fundul filtrului se vedea ceva... nu am putut sa imi dau seama daca era mizerie sau pilitura, cred ca totusi mizerie era. Arata ca o depunere de praf. Filtrul nu avea pilitura in el printre pliuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nasoala faza! Is curios daca recuperezi injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sper sa nu am aceeasi problema...dar ieri,in bord ,s-a aprins acel semn de spirala ,mi s-a taiat acceleratia :(,am ajuns la destinatie,am mers cam 20 de min asa...cum am ajuns am oprit motorul si l-am repornit din nou si  a disparut,masina este un golf 6,2011,motorul CFF 2.0 tdi 

filtrul de motorina a fost schimbat cam de 1 luna,la schimb nu am vazut pilitura sau impuritati ,a fost curat,masina o am de 3 luni, o sa mai schimb inca o data filtrul de ulei,ma gandeam  sa ii anexez cumva un magnet de HDD,sunt foarte puternice,ce ziceti?

Modificat de aresR20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un scan sa vedem despre ce e vb,nu cred ca e span,pot fi zeci de probleme...fara o diagnoza nu putem ghici nici presupune ce problema ai.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajuta la nimic magnetul, pilitura apare in pompa de inalta presiune si este trimisa direct in rampa si injectoare. Cea din filtru este trimisa pe retur, si nu mai trece de filtru. Pentru a impiedica distrugerea injectoarelor, ar trebui pus un filtru intre pompa si rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea, eu si cu @aresR20 nu am vrea sa fim offtopic, asa ca va invit sa ne ajutati cu sfaturi pe topicul urmator, pagina 395 :

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu se poate pune filtru intre pompa si rampa, presiunea e mult prea mare ptr asa ceva (vorbim de 1600-2300 bari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Injectoarele sunt distruse. Cost injectoare si pompa reconditionate 4 x 1300 lei + 3000 lei. Am trimis si rampa la curatat, astept vesti. Reparatia este extrem de scumpa, daca stiam de problemele de genul ramaneam la motor PD. Am dat pe masina 8000 euro si mai bag 2500 in ea... Consider ca la probleme de genul asta ar trebui producatorul sa se remedieze defectul in mod gratuit, ca in cazul injectoarelor piezo de pe motorul de 2.0 BKP. Eu vad problema ca fiind una de design a pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!