Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

ce ax la cbab 2010, parca se schimbase din 2009...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2010 fabricatie ,nu doar 2010 in cerificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasă nu îți face probleme de Ax ca îl am cumpărat de foarte multă vreme e in mașina așteptând înlocuirea, a fost foarte ieftin...20 RON de la reprezenta

asta sa fie ultima problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, daca exista o alta constructie astfel incat sa nu permita rotirea pistonasului cu rola, cred ca rata defectului era mult mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Având in vedere cele mai sus menționate ce fel de carburant credeți ca e cel mai indicat ? De la noi... mergem la omv sa le cerem rețeta la motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In RO.... de  la ce scrie pe un produs pana la ce contine cu adevarat.....pune motorina ,verifica la cateva luni filtrul si poate ai noroc.

Eu pun omv maxx ,dupa aproape 4 mii km filtrul e alb ,motorina impecabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problemele acestea apar la motorizarile de 2.0 TDi (Pompa Bosch care a ajuns la CP4S2) si nu la 1.6 TDi (Pompa Continental VDO). Adevaratul motiv de failure este de proiectare, si da, e din cauza acelei role care se suceste + motorina proasta care contine apa. Au fost sesizate probleme si la modele 1.6 TDi, dar la cele de dinainte de 2010 (probabil ca acele modele au pompa Bosch - nu stiu sigur). La aceste concluzii am ajuns in urma documentarii pe site-uri de specialitate de dincolo (altele decat cele romanesti) + citind acest topic de la pagina 1 la 44.

P.S. Chiar este o documentatie oficiala, facuta de americani (NHTSA), in care sunt mentionate strict modele VW / Skoda / Audi, cu motorizarile de 2.0 si 3.0 care toate au HPFP Bosch - search pe google dupa INCR-EA11003-61863

P.S. 2. Sper ca ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

De ceva vreme mi se pare ca masina mea nu mai trage asa cum o facea acum 10.000 km, sa zicem. Aseara am schimbat distributia si ingrozit de acest topic pe care l-am recitit, cam la un an dupa prima citire in intregime, am zis sa verific si eu regulatorul de presiune de pe HPFP. Rezultat: totul absolut impecabil, fara nici cea mai mica urma de span feros/neferos.

Mai desfacusem acel regulator odata acum ~3500 km si am avut acelasi rezultat. totul curat.

Recunosc ca si la prima citire si la a doua citire completa a topicului ma iau fiori pe sira spinarii, iar aseara inainte sa desfac supapa mi-am facut o cruce mare si i-am zis si mecanicului sa faca la fel. Cred ca asta e cea mai costisitoare reparatie posibila.

Masina este cea din semnatura (Passat B6,  CBAB, DSG, fabricatie 04.2009), kilometri pe bord 215.798, kilometri pe calculatorul cutiei DSG ~330.000.

Ca si inginer automatist in santierul naval am vazut foarte multe motoare mari (remorchere) peste 1500 KW, motoare cu 16, 24 cilindri (consum 500 l/h) cat si motoare mai mici 4-8 litri cilindree, folosite pentru generatoare. Toate aceste motoare, indiferent de producator (CAT, MTU, Wartsilla) foloseau filtre de combustibil Mahle. Poate ca nu e relavant, avand in vedere ca discutam de alte tehnologii, dar pe mine asta m-a incurajat sa folosesc doar filtre Mahle. Cum de altfel si in productia de rulmenti exista SKF si altii (rulmenii si lagarele in industria navala au un singur producator, SKF).

Motorina, de cand am masina, am alimentat asa.

1. Am inceput cu MOL- ~5000 km pana cand la un moment-dat, la o alimentare motorul a inceput sa se auda de parca ii pusesem o galeata cu piulite nu motorina.

2. Am trecut pe OMV standard - ~20.000 km

3. Acum alimentez Efix 51, doar pentru ca imi e mai comod,

4. Masina a mai primit motorina, doar ocazional 2-3 plinuri de la Petrom (iesirea din Buzau spre Braila) si am fost mai mult decat incantat de cum mergea motorul.

Sper ca aceste informatii sa va mai linisteasca si sa va fie de folos.

Stau si ma intreb, oare merita sa schimb pompa acum cu una noua, originala? Doar ca sa fiu sigur ca va tine macar 100.000 km.  Am inteles ca se da garantie doar daca schimbi tot sistemul de injectie...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.03.2017 at 9:21 PM, secan said:

Problemele acestea apar la motorizarile de 2.0 TDi (Pompa Bosch care a ajuns la CP4S2) si nu la 1.6 TDi (Pompa Continental VDO). Adevaratul motiv de failure este de proiectare, si da, e din cauza acelei role care se suceste + motorina proasta care contine apa. Au fost sesizate probleme si la modele 1.6 TDi, dar la cele de dinainte de 2010 (probabil ca acele modele au pompa Bosch - nu stiu sigur). La aceste concluzii am ajuns in urma documentarii pe site-uri de specialitate de dincolo (altele decat cele romanesti) + citind acest topic de la pagina 1 la 44.

P.S. Chiar este o documentatie oficiala, facuta de americani (NHTSA), in care sunt mentionate strict modele VW / Skoda / Audi, cu motorizarile de 2.0 si 3.0 care toate au HPFP Bosch - search pe google dupa INCR-EA11003-61863

P.S. 2. Sper ca ajuta

Eu am avut problema spanului, la motor 1,6 tdi motor CAYC fabricatie 2011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema de la 1.6 TDI nu are legatura cu modul in care crapa pompa BOSCH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Delphinul said:

Stau si ma intreb, oare merita sa schimb pompa acum cu una noua, originala? Doar ca sa fiu sigur ca va tine macar 100.000 km.  Am inteles ca se da garantie doar daca schimbi tot sistemul de injectie...

 

uite a cam ce as face eu in situatia ta....

On 30.09.2016 at 1:01 PM, cascadoru said:

 

postez aici o iformatie extrem de utila ( zic eu ) ... chiar daca e usor off topic( sper sa gasesc intelegere la colegii moderatori carora le multumesc anticipat ).

info. nou, proaspat, verificat: 

- Pompele de motorina de tip CR4, care echipeaza motoarele 2.0 tdi cr de pe masinile vw din " =sau> 2011" se pot VERIFICA respectiv REPARA

 la reprezentanta BOSCH de pe soseaua Alexandriei - Bucuresti,  sect.5, ( EXPRES DIESEL ).

nu stiu daca si cele de pana in 2011 dar, puteti intreba direct acolo.

pentru cei interesati/cu probleme, pot da pe PM un nume si date de contact .

Nu e gluma. masina mea este acum la ei ptr. astfel de lucrari.

zi cu spor si .. sa n-aveti probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istoricul codurilor pompei de inalta presiune CBAB, CBBB, CBAC, CBAA:

- 03L130755 - pompa pentru presiune mare, supapa magnetica - a fost inlocuit din 01.01.2012 cu

- 03L130755A, care din 23.03.2012 s-a transformat in

- 03L130755AX - (doar cu piesa veche la schimb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e in reparație la suma modica de 9500 RON, pompa și injectoare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, cand se verifica sita de la pompa de inalte pentru a se analiza existenta piliturii este nevoie de interfata VCDS pentru amorsare circuit?

As zice ca nu, pentru ca se umbla pe partea de joasa presiune...dar mai bine intreb.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Se pare ca ai bani de aruncat nu gluma. Faceam si o vacanta cu ce ramanea de la reparatia facuta cum zic eu, cu certitudinea ca nu s-ar mai fi stricat.

Daca stii de unde sa cumperi, injectoarele sunt 250-300 euro toate 4 , plus tot restul si manopera, iti mai ramaneau 1000 euro in buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/24/2017 at 9:42 AM, andrey1 said:

Eu am avut problema spanului, la motor 1,6 tdi motor CAYC fabricatie 2011

Si cum ai rezolvato?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.03.2017 at 10:10 PM, racingparts.ro said:

Se pare ca ai bani de aruncat nu gluma. Faceam si o vacanta cu ce ramanea de la reparatia facuta cum zic eu, cu certitudinea ca nu s-ar mai fi stricat.

Daca stii de unde sa cumperi, injectoarele sunt 250-300 euro toate 4 , plus tot restul si manopera, iti mai ramaneau 1000 euro in buzunar.

Nu am bani de aruncat ! A fost și este un efort imens sa pot rezolva mașina. Din pacate nu am prea avut de ales... am preferat o reparație pe care sa ma pot baza și cu garanție, chiar am nevoie de mașina și prefer sa limitez pe cât se riscurile de a ma lasa in drum ! Nu am găsit nicăieri injectoare mai jos de 150 euro / bucata ( discutam de Sh ) și astea nu se știe starea lor, garanție verbala și cu o jumătate de gura... in caz de problema le vom schimba... cu ce ???  Când ? Etc Nici pomeneala de bani retur. De pompa nici nu mai discutam, aveam toate șansele sa iau una cu un picior in groapa, sau in cel mai fericit caz in câteva zeci sa repetam istoria. 

Am preferat varianta cu garanție și acte. O fi buna o fi rău ... vedem. 2 ani fără limita de km. Și voi circula .... sănătoși sa fim

Modificat de croconelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reparatia de care spune colegul se refera la o modificare foarte fiabila, caz in care nu era nevoie de garantie. 

ideea e ca vei sta cu aceeasi frica , daca ai optat tot pentru pompa originala a masinii, nu s-a rezolvat definitiv problema pompei respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@croconelu In marea majoritate a cazurilor cu span problema a fost de la carburantul contaminat ,ceea ce nu se incadreaza in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa imi dovedească cineva ca sa defectat sau mai exact se va defecta din nou din cauza carburantului ... oare cum ar putea sa o scoată din garanție pe acest motiv ? Se spune ( da ? ) ca este montata o pompa revizuita la care nu mai apar ( cică ) astfel de probleme... 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Nu exista nici o pompa CP4.1 revizuita, sunt toate la fel R35 sau R40 mai nou dar pica pana si pe golf7. Posibil sa faci 300k fara probleme. Doar un anumit procent din ele pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pilitura in filtrul de motorina si dupa putina cercetare pe forum am ajuns la concluzia ca trebuie sa vina de la pompa de inalte.

M-am apucat si am dat-o jos(multa munca, trebuie data jos cureaua de distributie) si am desfacut-o in bucati,Rezultat: nu are nici cea mai vaga urma de uzura(extrem de multi nervi si frustrare(da! chiar speram sa aibe uzura)).

Acuma vine intrebarea, de unde vine span-ul? este sub forma de fulgi micuti (nu praf) care au o culoare galbuie cand reflecta lumina in motorina, altfel pare argintie pe deget. Este putin si destul de dipersat in rezervor plus nu este magnetic(pare sa fie aluminu).

Are cineva o parere? Poate sa vina de la Pompa de combustibil din rezervor sau ce de medii si daca nu, de la ce altceva(de la pompa de inalte sigur nu e!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!