hallucinogen

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

950 posts in this topic

Mare ghinion NU ? biggrin.png

Cum sa gasesti pilitura - shpan in rezervor pana in filtru motorina ?!?!?!

Sunat la Porsche si mi-a dat cu firma in cap cand am auzit cat costa.

Poate sa vina cineva cu alte solutii ?

COD PIESA OEM - 03L130755

BOSCH - 0445010507

Passat cc 2009 CR 2.0 CBBA

post-43557-0-70844700-1336066906_thumb.j

Edited by R_a_z_v_a_n
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am gasit pe net cu 917 lei de la Pierburg ! Ce sa le faci , preturi de "reprezentanta" la ei daca e uzat.. si inca mai merge multi si la fel de bine ca noouaaa ! Schimba tata ! mie mi-a cazut fata cand am intrebat de un schimb de ulei..si era cam de 5-6 ori.(per total ..ulei filtremanopera.) fata de un serivice autozitar Vw !!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ CT91MOC

La mine chiar nu a mai pornit masina si a trebuit sa o ridic pe platforma.

D-asta intreb aici pe cunoscatori ce sa intamplat ?!?!?!

Nu stiu motivul de ce am span sau pilitura din rezervor pana in filtru de motorina.

La Bosch piesa este 2000 RON

Nu cred ca pot pune toate aftermarket`urile pe masina si dupa aia sa ma intreb de ce incep sa imi cada in lant toate.

Sunt unele piese pe care trebuie nu trebuie sa le neglijezi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu..asta a fost la un simplu search pe google ! pai motorina daca nu pui de la "oameni cu bidoane suspecte" si pui de la peco , e cam nasoala treaba..daca am sta fiecare sa dam jos de pe masina rezervorul si l-am curata..cred ca am fii uimiti ! Cam :sly: faza cu spanu ! inseamna ca era ceva..si s-a mai strans de a ajuns si in filtru.oricum chestie super naspa !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina a fost cumparata acum 1 luna din Germania ! lasa deoparte oameni cu bidoane si peco :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori a fost bagata cu motorina la alimentare ori a fost adusa in rezervor pe retur de catre pompa de motorina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ce trebuie sa schimbi nu e pompa tandem,este pompa de inalta presiune care baga motorina in rampa comuna, face shpan din cauza motorinei prea uscate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cam asta am auzit si eu la service !

Nu este asta ? ce zici eu aici ?

Eu am inteles ca am 2.

Una sub bancheta din spate pe care au desfacut`o si au zis ca merge. Atunci cand au desfacut-o mi-au zis ca am si span in rezervor.

Mai este a 2 pompa - dupa filtru de motorina care am atasat'o in primu post

Poate ma lamureste cineva

post-43557-0-03124700-1336083979_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hochdruckpumpe VW Audi CBD CBAB CBDB TDI 03L130755 0445010507

pe ebay 299E

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,e pompa de inalta presiune,problema e mult mai complicata decat se crede la prima vedere,trebuie umblat la tot ce inseamna alimentare,conducte,rezervor,filtru,nu vreu sa cred ca shpanul a trecut de filtrul de motorina sa ajunga prin duzele injectoarelor ca e grav atunci,sfatul meu dupa ce o faci sa gasesti o benzinarie care foloseste biodiesel in motorina,asta daca nu vrei sa folosesti ulei 2T in amestec

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

prostia este ca am mai fortat-o de cateva ori sa porneasca in loc sa o las asa unde sa oprit prima oara.

Am masina hidramata si cand o acceleram d-abia se tura peste 2 mii si ceva - foarte greu

mi-a zis tipu` asta din service ca trebuie curatat totul si nu vrea sa se gandeasca mai departe de pompa.

In filtru dupa cum ai vazut exista shpan si acolo - sa se duca si mai departe de pompa ?

Imi poate spune si mie cineva de la ce sa intamplat rahatul asta ? :251: :banghead:

Edited by hallucinogen
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de alimentare cu rampa comuna, CR-ul, e din 1999 scos pe mai multe marci,problema sta in felul urmator..la inceputuri nu se umblase la motorina si aceasta era mult mai grasa,din aceasta cauza motoarele CR de atunci au rezistat in timp,cand sa inceput cu E4,E5 motorina a devenit mult mai uscata iar piesele ce intra in contact cu aceasta nu se mai ung.Daca fac rapid din imaginatie o harta a sistemului de alimentare cred ca pompa de inalta e dupa filtru de motorina,aceasta baga motorina direct in rampa comuna si implicit in injectoare,deci spanul din rezervor a ajuns pe retur,nu vreau sa te dezamagesc dar si injectoarele sant compromise

Edited by razvi_gyl
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spune-mi scenariul cel mai rau te rog :icon_cry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de inalta + injectoare,nu stiu cum arata injectoarele la VW CR,la majoritatea celorlalte modele( ford,bmw,logan diesel,renault,etc) injectoarele se repara si chiar foarte ieftin,se gasesc kituri de reparatie,repet,nu stiu cum sant injectoarele CR la VW spre rusinea mea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spune-mi scenariul cel mai rau te rog :icon_cry:

Scenariul cel mai rau este foarte pesimist, nici nu-ti vine sa crezi.

Daca ai span, probabil acesta provine de la pompa de inalta presiune (nu tandem cum ai zis tu). CR-ul are 3 pompe, una in rezervor, urmeaza filtrul de motorina, a doua pompa, tot electrica, dupa care vine pompa de inalta presiune. In cazul spanului toata instalatia este compromisa: rezervor, conducte, pompe (toate), rampa comuna si injectoarele. Aceasta problema este foarte intalnita in SUA, din cauza motorinei fara lubrifiere de acolo. Acolo, costul reparatiei la VW ajunge la $10000 (nu, nu e un 0 in plus).

Naspa, foarte naspa. "Asteptam" un astfel de topic aici de mai bine de un an ... :(

Edited by Valentin
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de injectoare, pompa de inalta si filtru nu se schimba nimic,restul se spala si se sufla cu aer

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nici eu nu le-as schimba, spuneam doar ca asta e procedura VW. Aia schimba tot, indiferent daca masina este in garantie sau nu, iar defectul poate fi imputat sau nu clientului sau benzinariei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si, ne apucam de bagat ulei, in motorina ??? eu nu ma omor dupa ideea asta...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar nu trebuie sa bagi Florin ulei 2T in motorina,pune bani deoparte si asteapta consecintele,eu in postul #12 am spus cum sta treaba cu CR ul si motorina,in 99 am avut un Peugeot 2.0 HDI ce a mers super 400.000 dar nu se stia pe atunci de motorina E4 si E5,daca studiezi bine cum sta treaba cu carburantul o sa vezi ca se pune biodiesel in motorina direct din rafinarie exact pentru ungerea pieselor ce intra in contact cu motorina si inca odata,uleiul 2T are ardere mult mai completa decat motorina, asta daca te gandesti la DPF

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca-i intereseaza pe aia din rafinarii de ungerea pieselor tale. Ei pun biodiesel pentru ca sunt obligati de legislatia in vigoare.

Sunt curios care este rezolvarea problemei colegului si la ce costuri se ajunge.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa te mai gandesti cand spui ca nu-i intereseaza de piesele tale,sant procese pe rol cu imputarea defectelor catre benzinarii atat la noi cat si in alte tari,asta conteaza mai putin in situatia colegului, sa nu-i mai poluam topicul si sa fim la subiect :icon_thumleft:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragi colegi ! ma bucur sunteti aici la greu cu mine.

Daca suni la Porsche domnii de acolo iti zic asa :

Schimbat rezervor / conducte / toate pompele / injectoare NU VREAU SA STIU CAT MA COSTA ASTA

Am dat comanda de piesa pentru masina 4200 RON

Masina este acum intr`un service unde se va da totul jos, curata cu solutii - jet de aer, monta pompa noua, pus pe testere injectoarele - Tinem degetele incrucisate sa nu fii cazut vreunu ca am auzit ca si alea sunt "foarte ieftine"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu-i dracul atat de negru!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a trecut acum prin cap ... ultima oara am pus motorina de 100 RON de la Rompetrol Otopeni efix cea mai scumpa ... dupa asta sa facut prapadul ?!? are vreo legatura

Am inebunit ! :D ma gandesc la orice acum

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa aia nu s-a stricat acum, in ultimi 1000 km, ea s-a "consumat" in timp, de la km 0.

Nu cred ca aveai ce sa faci pentru a preveni defectul pt ca este total independent de sofer!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.