hallucinogen

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

1.198 postări în acest subiect de discuţie

Publicat (modificat)

Mare ghinion NU ? biggrin.png

Cum sa gasesti pilitura - shpan in rezervor pana in filtru motorina ?!?!?!

Sunat la Porsche si mi-a dat cu firma in cap cand am auzit cat costa.

Poate sa vina cineva cu alte solutii ?

COD PIESA OEM - 03L130755

BOSCH - 0445010507

Passat cc 2009 CR 2.0 CBBA

post-43557-0-70844700-1336066906_thumb.j

Modificat de R_a_z_v_a_n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit pe net cu 917 lei de la Pierburg ! Ce sa le faci , preturi de "reprezentanta" la ei daca e uzat.. si inca mai merge multi si la fel de bine ca noouaaa ! Schimba tata ! mie mi-a cazut fata cand am intrebat de un schimb de ulei..si era cam de 5-6 ori.(per total ..ulei filtremanopera.) fata de un serivice autozitar Vw !!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@ CT91MOC

La mine chiar nu a mai pornit masina si a trebuit sa o ridic pe platforma.

D-asta intreb aici pe cunoscatori ce sa intamplat ?!?!?!

Nu stiu motivul de ce am span sau pilitura din rezervor pana in filtru de motorina.

La Bosch piesa este 2000 RON

Nu cred ca pot pune toate aftermarket`urile pe masina si dupa aia sa ma intreb de ce incep sa imi cada in lant toate.

Sunt unele piese pe care trebuie nu trebuie sa le neglijezi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stiu..asta a fost la un simplu search pe google ! pai motorina daca nu pui de la "oameni cu bidoane suspecte" si pui de la peco , e cam nasoala treaba..daca am sta fiecare sa dam jos de pe masina rezervorul si l-am curata..cred ca am fii uimiti ! Cam :sly: faza cu spanu ! inseamna ca era ceva..si s-a mai strans de a ajuns si in filtru.oricum chestie super naspa !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost cumparata acum 1 luna din Germania ! lasa deoparte oameni cu bidoane si peco :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ori a fost bagata cu motorina la alimentare ori a fost adusa in rezervor pe retur de catre pompa de motorina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ce trebuie sa schimbi nu e pompa tandem,este pompa de inalta presiune care baga motorina in rampa comuna, face shpan din cauza motorinei prea uscate

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai cam asta am auzit si eu la service !

Nu este asta ? ce zici eu aici ?

Eu am inteles ca am 2.

Una sub bancheta din spate pe care au desfacut`o si au zis ca merge. Atunci cand au desfacut-o mi-au zis ca am si span in rezervor.

Mai este a 2 pompa - dupa filtru de motorina care am atasat'o in primu post

Poate ma lamureste cineva

post-43557-0-03124700-1336083979_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Hochdruckpumpe VW Audi CBD CBAB CBDB TDI 03L130755 0445010507

pe ebay 299E

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da,e pompa de inalta presiune,problema e mult mai complicata decat se crede la prima vedere,trebuie umblat la tot ce inseamna alimentare,conducte,rezervor,filtru,nu vreu sa cred ca shpanul a trecut de filtrul de motorina sa ajunga prin duzele injectoarelor ca e grav atunci,sfatul meu dupa ce o faci sa gasesti o benzinarie care foloseste biodiesel in motorina,asta daca nu vrei sa folosesti ulei 2T in amestec

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

prostia este ca am mai fortat-o de cateva ori sa porneasca in loc sa o las asa unde sa oprit prima oara.

Am masina hidramata si cand o acceleram d-abia se tura peste 2 mii si ceva - foarte greu

mi-a zis tipu` asta din service ca trebuie curatat totul si nu vrea sa se gandeasca mai departe de pompa.

In filtru dupa cum ai vazut exista shpan si acolo - sa se duca si mai departe de pompa ?

Imi poate spune si mie cineva de la ce sa intamplat rahatul asta ? :251: :banghead:

Modificat de hallucinogen
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Sistemul de alimentare cu rampa comuna, CR-ul, e din 1999 scos pe mai multe marci,problema sta in felul urmator..la inceputuri nu se umblase la motorina si aceasta era mult mai grasa,din aceasta cauza motoarele CR de atunci au rezistat in timp,cand sa inceput cu E4,E5 motorina a devenit mult mai uscata iar piesele ce intra in contact cu aceasta nu se mai ung.Daca fac rapid din imaginatie o harta a sistemului de alimentare cred ca pompa de inalta e dupa filtru de motorina,aceasta baga motorina direct in rampa comuna si implicit in injectoare,deci spanul din rezervor a ajuns pe retur,nu vreau sa te dezamagesc dar si injectoarele sant compromise

Modificat de razvi_gyl
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi scenariul cel mai rau te rog :icon_cry:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta + injectoare,nu stiu cum arata injectoarele la VW CR,la majoritatea celorlalte modele( ford,bmw,logan diesel,renault,etc) injectoarele se repara si chiar foarte ieftin,se gasesc kituri de reparatie,repet,nu stiu cum sant injectoarele CR la VW spre rusinea mea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Spune-mi scenariul cel mai rau te rog :icon_cry:

Scenariul cel mai rau este foarte pesimist, nici nu-ti vine sa crezi.

Daca ai span, probabil acesta provine de la pompa de inalta presiune (nu tandem cum ai zis tu). CR-ul are 3 pompe, una in rezervor, urmeaza filtrul de motorina, a doua pompa, tot electrica, dupa care vine pompa de inalta presiune. In cazul spanului toata instalatia este compromisa: rezervor, conducte, pompe (toate), rampa comuna si injectoarele. Aceasta problema este foarte intalnita in SUA, din cauza motorinei fara lubrifiere de acolo. Acolo, costul reparatiei la VW ajunge la $10000 (nu, nu e un 0 in plus).

Naspa, foarte naspa. "Asteptam" un astfel de topic aici de mai bine de un an ... :(

Modificat de Valentin
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In afara de injectoare, pompa de inalta si filtru nu se schimba nimic,restul se spala si se sufla cu aer

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici eu nu le-as schimba, spuneam doar ca asta e procedura VW. Aia schimba tot, indiferent daca masina este in garantie sau nu, iar defectul poate fi imputat sau nu clientului sau benzinariei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

...si, ne apucam de bagat ulei, in motorina ??? eu nu ma omor dupa ideea asta...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu trebuie sa bagi Florin ulei 2T in motorina,pune bani deoparte si asteapta consecintele,eu in postul #12 am spus cum sta treaba cu CR ul si motorina,in 99 am avut un Peugeot 2.0 HDI ce a mers super 400.000 dar nu se stia pe atunci de motorina E4 si E5,daca studiezi bine cum sta treaba cu carburantul o sa vezi ca se pune biodiesel in motorina direct din rafinarie exact pentru ungerea pieselor ce intra in contact cu motorina si inca odata,uleiul 2T are ardere mult mai completa decat motorina, asta daca te gandesti la DPF

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-i intereseaza pe aia din rafinarii de ungerea pieselor tale. Ei pun biodiesel pentru ca sunt obligati de legislatia in vigoare.

Sunt curios care este rezolvarea problemei colegului si la ce costuri se ajunge.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te mai gandesti cand spui ca nu-i intereseaza de piesele tale,sant procese pe rol cu imputarea defectelor catre benzinarii atat la noi cat si in alte tari,asta conteaza mai putin in situatia colegului, sa nu-i mai poluam topicul si sa fim la subiect :icon_thumleft:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi ! ma bucur sunteti aici la greu cu mine.

Daca suni la Porsche domnii de acolo iti zic asa :

Schimbat rezervor / conducte / toate pompele / injectoare NU VREAU SA STIU CAT MA COSTA ASTA

Am dat comanda de piesa pentru masina 4200 RON

Masina este acum intr`un service unde se va da totul jos, curata cu solutii - jet de aer, monta pompa noua, pus pe testere injectoarele - Tinem degetele incrucisate sa nu fii cazut vreunu ca am auzit ca si alea sunt "foarte ieftine"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu-i dracul atat de negru!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a trecut acum prin cap ... ultima oara am pus motorina de 100 RON de la Rompetrol Otopeni efix cea mai scumpa ... dupa asta sa facut prapadul ?!? are vreo legatura

Am inebunit ! :D ma gandesc la orice acum

-1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pompa aia nu s-a stricat acum, in ultimi 1000 km, ea s-a "consumat" in timp, de la km 0.

Nu cred ca aveai ce sa faci pentru a preveni defectul pt ca este total independent de sofer!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.