Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

EGR-ul ramane blocat pe deschis ,necesita inlocuire sau garnitura cu gaura de 9mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina mea de ceva timp are ceva "apucaturi" de-astea. Initial am crezut ca e de la motorina, dar simptomele au devenit tot mai dese. Mai mult mi se opreste motorul daca cumva smucitura se intampla atunci cand ma prinde cu piciorul pe ambreiaj pentru a schimba vreo treapta. Mentionez ca uneori daca pe acceleratie smuceste mai lung, se aprinde si spirala in bord. Nu stocheaza nici o eroare. Motor 1,9 BXE, 205.000 km. De unde incep? EGR? Pompa motorina (nivel in filtru)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are voie, dupa ce aprinde martorul spira, sa nu stocheze eroare.

daca asa se intampla, banuiesc ca este resoftata si are DTC off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postat gresit.Va rog stergeti.

Modificat de claumedel
Sa postat gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu au fost facute modificari in setari, trebuie sa le aprinda by default.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu inregistreaza nici o eroare, nu s-a umblat niciodata la ea, resoftari sau altele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, cand se aprinde spira, trebuie sa inregisteze DTC. Nu ai nicio eroare.... pe niciun modul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salul. Am citit tot postul. Unii dintre cei care au scris aici vorbeau despre acele gatuieli dar la viteza constanta, atunci cand mergi in coloana. N-am gasit raspunsul la aceasta problema de aceea mai aduc si eu vorba inca o data. Cand plec de pe loc si merg prin parcare cu viteza mica, constanta, ( viteza 1 dar mai ales a doua)  la turatii de 1000-1200 rpm imi da in nas, insa cum ajung sa accelerez serios dispar aceste smucituri si nu mai am probleme cel putin pana opresc. Uneori cand plec de pe loc acelerez din prima mai serios ca sa evit aceste gatuieli. Toate testele sunt ok si usor, usor am trecut cu vederea peste problema insa tare as vrea s-o rezolv, insa nu vreau sa incep sa schimb piese, poate poate oi nimeri-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De curand am luat un Passat B6 2.0 TDI 140 CP motor BMP 2005. Am facut revizia, am schimbat un senzor de pe evacuare, am schimbat ambreiaj si volant pentru ca era necesar. Masina se gatuie in anumite momente dar nu tot timpul Am facut o diagnoza in mers si au rezultat valorile din pozele atasate. Presiunea de boost scade fara motiv dar este cea specificata.

Din ce am discutat cu tipul de la service-ul la care am fost, ar fi vorba de o functionare necorespunzatoare a computerului. El mi-a recomandat sa efectuez un update de firmware. Voi a-ti efectuat acest pas?

IMG_5563.JPG

IMG_5564.JPG

IMG_5565.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers cu un vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, dragos_me said:

Salut,

De curand am luat un Passat B6 2.0 TDI 140 CP motor BMP 2005. Am facut revizia, am schimbat un senzor de pe evacuare, am schimbat ambreiaj si volant pentru ca era necesar. Masina se gatuie in anumite momente dar nu tot timpul Am facut o diagnoza in mers si au rezultat valorile din pozele atasate. Presiunea de boost scade fara motiv dar este cea specificata.

Din ce am discutat cu tipul de la service-ul la care am fost, ar fi vorba de o functionare necorespunzatoare a computerului. El mi-a recomandat sa efectuez un update de firmware. Voi a-ti efectuat acest pas?

IMG_5563.JPG

IMG_5564.JPG

IMG_5565.JPG

ma indoiesc sa fie de la ECU

Asa cum ti-a recomandat Excalade, fa un log in mers cu VCDS-ul, dupa care o sa vedem clar ce e de schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In urma mai multor teste in aceasta seara, a rezultat senzorul din imagine ca fiind defect. Este vorba de senzorul de presiune atmosferica. A ramas blocat pe valoarea de 999 mbar. Deconectarea acestuia aprinde martorul spirala la bordul masinii.

Senzorul se schimba usor si nu cred ca este scump. O sa aflu maine.

O alta problema pe care am observat-o in aceasta seara este pierderea de ulei sub forma de vapori. Am atasat o poza. Imi puteti spune ce poate fi?

IMG_5591.JPG

IMG_5593.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala este senzorul de presiune de dupa turbina, cel de presiune atmosferica este in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 04.07.2017 at 15:43, jordyy a scris:

Salul. Am citit tot postul. Unii dintre cei care au scris aici vorbeau despre acele gatuieli dar la viteza constanta, atunci cand mergi in coloana. N-am gasit raspunsul la aceasta problema de aceea mai aduc si eu vorba inca o data. Cand plec de pe loc si merg prin parcare cu viteza mica, constanta, ( viteza 1 dar mai ales a doua)  la turatii de 1000-1200 rpm imi da in nas, insa cum ajung sa accelerez serios dispar aceste smucituri si nu mai am probleme cel putin pana opresc. Uneori cand plec de pe loc acelerez din prima mai serios ca sa evit aceste gatuieli. Toate testele sunt ok si usor, usor am trecut cu vederea peste problema insa tare as vrea s-o rezolv, insa nu vreau sa incep sa schimb piese, poate poate oi nimeri-o.

La fel face și a mea; am observat că mai puțin iarna și mai des pe vreme caldă. Se întâmplă de vreo 7-8 ani și încă n-am găsit cauza. Nu dă nicio eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare EGR care nu inchide ,se rezolva cu o garnitura oe cu gaura de 9mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR off, sa fac intai ITP-ul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CBAB 2009 in 18 luni a scuturat si a mea de vreo 3 ori. Un fel de mers intrerupt si se poate opri motorul daca o pun pe N. Face mai ales cand e cald afara. Isi revine in cateva secunde sau daca se opreste si repornesc. Nu stocheaza erori si in rest merge perfect, face regenerare cam la 570 de km facuti mai mult in oras. Ar putea fi o rezolvare o garnitura EGR de 9 mm sau la CR nu e cazul.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR e alta poveste ,da eroare cu garnitura cu gaura de 9mm . Necesita investigatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, detin un Passat b6 din 2006, cod motor BMP si am simptomele smucirii la acceleratie intre turatiile 1600-2500. Mai intai mi s-a fisurat conducta de alimentare care iesea din pompa de inalte. Nu mi-am dat seama de la inceput, si a fost cam prima oara in ultimul an cand masina a ramas sub jumatate de rezervor. Am schimbat conducta de motorina si am plecat spre Bucuresti. Dupa vreo 30 de kilometri, a inceput o smuceala mai lina la depasiri si de atunci de fiecare data cand o accelerez mai tare, face smuceala, face si pe tempomat daca setez pilotul la o viteza superioara sau chiar si la aceeasi viteza cand intampina o rampa si trebuie sa se tureze sa mentina viteza, smuceste. Tin sa precizez ca se aude si un suierat de la turbina. Am citit toate cele 9 pagini, astept parerea voastra cu ce sa incep? Concluziile topicului sunt: furtunuri + garnituri turbo, pompa de motorina din rezervor, clapeta acceleratie, verificare cabluri care duce la senzorul de turatie, senzor g28, clapeta de acceleratie, egr...

Mai precizez si ca am fost la Tess Sibiu in speranta ca pe testerul lor va aparea vreo eroare.. nu apare

Au schimbat filtru de motorina deoarece era plin de impuritati, simptomele au ramas la fel si au zis urmatoarele: O-Ringurile de la injectoare (1500 lei) sau chiulasa (1500-2000 de euro) fara sa-mi zica ca daca schimb o-ringurile va fi vreo garantie ca vor disparea simptomele.

Pe scurt.. ajutor.

Modificat de Gabriel94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt ordinea verificarilor: furtune de admisie(posibil fisurate, se aud scaparile de aer)+conducta de aici, pompa din motorina din rezervor (intrerupe la turatii mari sau in sarcina cu rezervorul pe terminate si isi revine cu rezervorul plin, dar nu e obligatoriu sa aiba simptomul asta) 

Clapeta de acceleratie nu are cum, egr-ul intrerupe la acceleratii usoare pe la 1800-2200rpm, cablurile intrerupte ar trebui sa dea si eroare, 1500 pt oringuri e foarte mult, chiulasa ma indoiesc sa fie(nu am auzit de chiulasa fisurata la bmp)

Modificat de Justin91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari, am revenit cu problema smucirii la acceleratie. Am ajuns la un service (unul excelent) care a gasit in 5 minute problema, a pus testerul pe masina si mi-a explicat valorile normale si valorile actuale ale filtrului de particule, care este cam 99% imbacsit, gramul de cenusa fiind foarte mare. Astfel, turbina nu mai reuseste sa scoata toate noxele afara. De 312 kilometri acesta incearca sa se regenereze dar nu mai poate (desi am condus-o destul de turata in ultima vreme fiind conditionat de problema [3000-4500 de ture la depasiri]). Aici sunt doua variante, 4000 de lei filtrul de particule nou sau anularea lui, in jur de 400 euro cu tot cu soft egr etc. Atasez si o poza:20945595_1450311368391869_512897386_o_1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut colegi! Detin un passat Bmp de 3 luni, 215 mii de km, sunt multumit de el, doar ca am observat ca atunci cand accelerez putin mai hotarat in treapta a doua, pe la 2000 de turatii se simte o smucitura. Dupa care continua acceleratia normal. Parca se simte si in treapta 1, tot la 2000 de turatii. Unii colegi au mai scris despre asta doar ca nu am aflat ceva concret. Va multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smucitura mai mult, o simt mai mult eu ca sofer decat pasagerul. Intreb pentru ca ma gandesc ca o sa recidiveze si sa stiu ce ma asteapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema Passat 2007, 2.0, cutie automata 170cp. Cand accelerez se aprinde rezistenta din bord si imi taie acceleratia. Aceasta se repeta in toate vitezele , cred ca pe la 2500-3000 rpm. A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!