Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield
 Share

Postare recomandată

Azi am observat foarte bine. Am pornit motorul fara clima activa. Zgomotul se auzea bine...cand am dat on la clima si a intrat compresorul, zgomotul ala enervant a disparut brusc. Deci are legatura cumva cu  ac ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! intampin si eu o problema de cateva zile,dupa ce ajunge motorul la 90 grade,uneori turatia motorului nu revine la relantiu la 700 RPM. De ex: ma opresc la semafor,motorul ramane turat la 1300-1400 RPM in loc sa coboare la 700 RPM. Mai are momente cand oscileaza de cateva ori gen 1200-1300-1400-1200 RPM si apoi pica la 700 RPM,si are anumite momente cand coboara direct la 700 RPM.,dar nu de fiecare data. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa verific ? Oare o recalibrare la clapeta de acceleratie ar ajuta ? masina in cauza este VW JETTA 1.4 TSI BMY 2007.

Multumesc !

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk ,

 

Simptomele sunt de baterie descarcata sau pe final de viata, asa am patit eu...Incearca sa o redresezi iar daca e veche sa o schimbi.

 

Alternatorul tureaza motorul sa incarce bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @SelesanD

 

bateria e noua,ma rog,are aprox 1 an de zile.

era de la Clima,am observat ca daca merg pe modul "ECON" numai face asa,daca pornesc clima atunci iara face.... ciudat.

am masina de 5 ani de zile si nu tin minte sa fii facut asa.

e normala treaba asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @92nbk,

 

Da , am omis partea cu clima pornita...

 

Incearca sa vezi cu VAGCOM care sunt parametrii de la clima , deschiderea motoraselor , compresor , etc... poate ai vreo eroare.

 

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! As vrea sa mi cumpăr un b8 1.4 TSI Act -2018 - poate cnv sa mi spună ceva despre motoarele astea? Am citit undeva ca mănâncă ulei f mult🤔. Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la audi.a4 b8 .. nu este b8 1.4 tsi ci de la 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
eduardcosti

Buna ziua!am postat și în trecut dar când a venit frigul nu au mai fost probleme.acum au reapărut...am o Skoda 1.4 tsi caxa 2011 care are probleme cu fructuatia relantiului la anumite temperaturi,15-20grade celsius.cand afară este aceasta temperatura mașina merge întrerupt,da rateuri uneori se oprește, iar daca plec cu ea și opresc sau apăs ambreiaj,la fel se oprește.am schimbat clapeta accelerație,senzor temperatura lichid răcire, senzor maf dar degeaba.am fost și la autec Pitești dar nu au găsit problema.eroare am întotdeauna amestec bogat dar nu se duce direct pe problema.in ultimul timp baga și benzina in ulei,câțiva mm pe joja...daca a avut cineva aceasta problema cum a rezolvat sau dacă știe cineva mecanic priceput în acest tip de motor îl rog să mă ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opleistul23

Tiguan 1.4 tsi 4motion 150 cp CAVA

WVGZZZ5NZAW037761 imi poate recomanda cineva o distributie buna, un cod OEN. 

Eventual si o trusa pentru a schimba aceasta distributie,  am mai schimbat doar la 1.8 din gama tfsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cudalbgeo2005

Salut. Am si eu motor 1,4 TSI - CAXA si de cateva saptamani la pornire dimineata se acude cateva secunda zgomotul de lant pana ce actioneaza intinzatorul. Trebuie sa schimb neaparat distributia ? ...sau mai  pot astepta ? . Are 130 k  km si e model din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iti raspund dupa ceva timp dar poate inca te mai intereseaza.Poti sa incerci ceva:lasa masina parcata cu frana de stationare actionata,nu in  viteza si vezi cum porneste dimineata,eu cred ca zgomotul va disparea.In plus poti sa schimbi uleiul mai des,eu spre ex. il schimb la maxim 8 luni si 5-7000km. Momentan poti sa stai linistit,la CAXA incepe sa aprinda becuri,strange erori de necorelare axe cand se intinde lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 08.04.2022 at 15:03, SwatKat a scris:

Azi am avut si eu pentru prima data eroare de misfire. 1.4 tsi 150 cp, 75000 km. Am facut inspectia la service si cand sa pornesc masina si sa plec de la service, la relanti, am observat ca clipocea indicatorul de motor si alace EPC de langa el. Plus mesaj ca start stop e indisponibil.

 

Au pus (repus?) testerul si au scos eroile din poze. Misfire pe cilindrul 1 si 4, inteleg ca s-a intamplat o singura data. Au zis ca poate e depunere carbon. Ca daca se mai repeta sa faca o curatare cu nu's ce aparat...

Eu merg ocirum doar extraurban drumuri lungi, dar destul de rare. Am bagat ceva autosrada azi si forje, nu apare nimic. Sa incep sa ma ingrijorez?

 

Salut,

La masina sotiei (VW Golf 7 2013 motor 1.4 122cp) am observat recent ca uneori clipoceste martorul motor la pornirea la rece. A facut de vreo 3-4 ori in decurs de 1 luna sa zic (o singura data a primit si mesaj cu start stop error). Ea merge si drumuri relativ scurte si doar urban. In rest masina trage ok, nu se simte nimic ciudat.

 

Am fost in service la reprezentanta VW si s-a constatat ca au fost erori de misfire pe diferiti cilindri, aleatoriu. 

Bujii schimbate la 59k km cu bujii originale. Acum masina are 88k km. Deci cam exclud varianta asta.

 

Cei de la reprezentanta mi-au zis ca e venita o informare de la VW si anume: TPI 2050088/9 prin care se explica cauza (depuneri pe supape si canale) si solutia: verificare/curatare supape si canale admisie aer motor. Procedura de curatare se realizeaza un aparat care sufla coji de nuci.

Tot ei mi-au recomandat si inlocuirea combustibilului (de obicei alimentez la cu benz mol 95) cu OMV 100 si vazut comportamentul.

 

A facut cineva curatarea prin aceasta procedura cu coji de nuci? A fost utila, s-a rezolvat problema? Nu am primit deviz cu cat ar costa operatiunea, dar nu cred ca e f ieftina oricum. Merita incercat sau ce alte sugestii aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru missfire ai verificat si bobina/bobinele de inductie? Cand le-ai schimbat ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca au fost schimbate vreodata. Nu am vazut nicaieri specificat in vreun plan de service. La cat se schimba? Si daca ar fi fost defecte nu ar fi aparut si alta eroare pe tester? Referitor la bobine, voltaj, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba apare eroare... missfire 🙂 Eu la 1.4 MPI aveam bobine individuale pe fiecare bujie (mai ieftin de eschimbat). Cred ca la 1.4 TSI este una singura pentru toate 4 (putin mai scumpa). De schimbat mie mecanicul mi-a zis la 60k km sau la nevoie. Tot el mi-a spus ca in caz de missfire se ia in ordine: bujii, bobine, injectoare.

 

Daca missfire se muta aleatoriu as recomanda verificare bobine si fise.

 

Problema cu depunerile de calamida pe supape/admisie este "clasica" la orice motor cu injectie directa (pentru ca nu mai "arunca" carburant pe supape ca sa le curete, ci arunca direct in camera de ardere/cilindru). In mod normal sub 100k km nu ar trebui sa ai probleme, dar daca se merge mult in oras (drumuri scurte, motor rece, etc) poate sa fie o problema. Am auzit la cativa cunoscuti (din Arad/Timisoara) exact de curatarea cu coji de nuci si a fost ok. Ideea este ca trebuie curatata fizic mizeria/calamida depusa ca nu merge chimic sau cu solutie. Oricum - oriunde ai merge cauta niste recomandari din localitatea ta si sa iti faca poze inainte-dupa curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 https://gofile.io/d/85nRKQ
Buna seara! Am cumpărat acum câteva luni un seat leon 1.4TSI CAXA de 125 de cai din 2011. O luna a fost totul perfect. După a început un zgomot metalic dimineața, am fost la mecanic și am schimbat distribuția + mi a pus un aditiv pentru tacheții. Problema e ca acum se aude ca in video și se aude mereu. Înainte sa i schimb distribuția făcea doar la rece câteva secunde. Aveți vreo părere/sugestie? Ce ar putea sa fie sau de unde să fie sunetul? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folositi? Dupa schimbarea distributiei a fost schimbat uleiul? Filtrul ce marca e?pare Mann dupa cum arata, nu e rau dar lumea pe aici recomanda Knecht sau mai bine Mahle-desi e acelasi lucru. Ce aditiv de tacheti s-a folosit? Si dati detalii despre distributia schimbata-ce marca s-a folosit, daca s-au folosit cale,a fost schimbata in totalitate...

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In masina acum am liqui moly top tec 4100 5w40. Filtrul este Mann. Nu am idee ce aditiv a pus mecanicul, i am lăsat masina și când am fost s o iau mi a spus ca a pus un aditiv. Despre distribuție la fel, nu am idee ce a schimbat sau pe ce firma. A costat 2000 de lei cu manopera, am și “frica” ca poate nu a fost schimbată. Nu am primit vreo poza sau lanțul vechi când am fost sa ridic masina.

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Passat b8,2018,1.4 tsi,125 cp,27.ooo km,distributia pe curea.

Am sesizat un zgomot(zornait)la motor,mai strident in partea dreapta cum te uiti la motor,cred...care persista in functie de turatia motorului.

Am gasit pe un alt forum,la mai multi colegi cu acest motor si aprx.acelai an si km problema,insa doar unul din ei a rezolvat.o prin inlocuirea pompei de ulei.

Intrebarea mea este daca s.a mai confruntat cineva cu problema asta si care a fost rezolvarea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2023 at 9:34 PM, Badea B said:

 https://gofile.io/d/85nRKQ
Buna seara! Am cumpărat acum câteva luni un seat leon 1.4TSI CAXA de 125 de cai din 2011. O luna a fost totul perfect. După a început un zgomot metalic dimineața, am fost la mecanic și am schimbat distribuția + mi a pus un aditiv pentru tacheții. Problema e ca acum se aude ca in video și se aude mereu. Înainte sa i schimb distribuția făcea doar la rece câteva secunde. Aveți vreo părere/sugestie? Ce ar putea sa fie sau de unde să fie sunetul? Mulțumesc

Crezi ca variatorul nu a fost schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, revin aici cu o curiozitate. Dețin un seat leon 1.4TSI CAXC de 125 de cai. Un piston a ieșit prin bloc și acum trebuie sa mi caut motor, gol de preferat. Dar nu găsesc multe CAXC-uri de pe seat. Am gasit CAXA de pe Golf, dar are 122 de cai și recent am gasit un 1.4TFSI CAXC de pe Audi A3, tot 125 de cai. Curiozitatea mea este dacă se potrivește motorul TFSI pe anexele mele + electrica. Adică dacă sunt la fel la prinderii și ca motor in sine. Sau dacă pot pune un CAXA in loc de CAXC, dar tot așa cu anexele și electrica mea. Am vrut inițial sa mi repar motorul meu, dar cu bloc complet și ce mai am nevoie ajung la 2000€, așa ca am ales varianta de schimb motor gândindu ma ca o sa găsesc repede … :)) Dar caut de 2 sapt aprox și nu prea “prind” unu de seat la un preț acceptabil. Mulțumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!