Sign in to follow this  
Followers 0
razvand

Ce inseamna Eroarea asta ?!?!

50 posts in this topic

Va salut. Masina este un Audi A6 3.0TDI 239Cp Euro5 2009. A stat parcata cam 2 luni (ianuarie si februarie). Am inceput sa merg cu ea saptamana asta, vineri era sa raman in pana desteptului, masina mai arata ca mai am doar 10km de mers, asa ca am oprit la un Petrom si am bagat de 50 RON motorina, deoarece m-am nimerit la pompa de camioane, capatul de la pistol era prea mare ca sa intre in buson si mai mult am "scurs" aia aproape 10L de motorina ... ideea e ca dupa aceea cum am trecut de 3000 de ture, a aparut eroarea din poza ... Am oprit motorul, am plecat din nou, nu mai se aprinde, dar cum trec de 3000rpm iar apare ... Am bagat motorina de la Rompetrol din aia scumpa, am mai oprit, apoi nu a mai aparut, chiar daca am trecut masina pe Sport si am forjat-o ...

Azi iar a facut figura, m-am gandit ca e DPF-ul de vina, am oprit la o benzinarie MOL, iar am bagat motorina cea mai scumpa, si am iesit pe autostrada A2, i-am dat blana, nu a mai facut figuri, am incetinit, iar blana chiar si pana la zona rosie (4500rpm), tot nu a mai aparut, am mers pe A2 pana la Fundulea, unde am intors, am oprit sa bag niste aer in roti, deoarece se aprinsese si senzorul de presiune roti. Am plecat, am mers vreo 3km pana la autostrada fara probleme, dar cand sa intru pe autostrada s-a aprins IAR !!! OK, am inteles ca la DPF trebuie sa mergi cu 70km/h in a 3-a pe manual, ca sa o tii la 2400-2500ture, ca sa isi faca regenerarea ... am mers asa pe pilot automat pana la Bucuresti, nu s-a stins. Am intrat in Bucuresti, oprit motor, pornit, blana, aprins, plecat iar pe autostrada, am mers cu 70km/h pana la Lehliu Gara vreo 55km unde am intors, nu s-a stins, apoi am venit pana la Bucuresti cu 150km/h in manual in a 6-a ca sa o tin tot la 2400 ture, Degeaba ....

Idei ?!?

Ce reprezinta eroarea aia ? E de la DPF sau de la altceva ?

Am un amic care are un A8 2011, 3.0TDI. L-a tinut in targ vreo 2 luni, si cand a plecat de acolo a patit cam la fel, "i s-au aprins becuri" in bord, a incercat sa mearga tot asa ca mine, dar nu a facut nimic, si a zis ca "i-a rupt ficatii" mergand cu 200 pe autostrada si s-au stins becurile ... Sa fac si eu asa ?!?!?

Ideea e ca atunci cand e martorul ala aprins, masina in Drive sau Sport nu mai trece de 2500 de ture ...

Sa merg cu ea pe Manual la 3000-3500 de ture ?!?!?

Please HELP

audi_eroare.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martorul este de la bujiile incadescente ! Poate sa se fi dus.. de a-i simtomele astea

EDIT:Ai pus-o pe VAG? El are de dat verdictul !

Edited by CT91MOC
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarma aia galbena cred ca se aprinde pt ORICE eroare de motor, nu numai de la bujii ... cred

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cum e ala de DPF, e ca o cutie cu niste puncte in ea ...

Asa ... deci nu e de la DPF ?

Bujiile cum se verifica ? :D

Edited by razvand
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai le scoti pe rand. si le pui.. pe baterie. si vezi daca se inrosesc.. sau cu un voltmetru de la un electrician ! ai carte la masina ?

Edited by CT91MOC
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manual sau carte service ? Am ... in germana :( .. o sa ma duc la un service atunci sa le verifice ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si ii poti face si o verifacare..pana atunci cauta pe forum .. ca sa fii cat de cat informat. despre alte cauze. Stii ca cu dieselu' nu prea ai voie sa il lasi sa "hiberneze" !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stiam de treaba asta cu hibernarea :o

Luni o sa ma duc la un service, sa o pun pe un VAG ... ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva ...

Edited by razvand
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica. faza e ca.. la diesel scoate fum ( la diesel fumul este o chestie de finete ) dar ramane pe trasee, turbo , intercooler etc.. si ii dauneaza pe cand la benzinar.. nu prea e asa de rau.. ( ma refere la cele aspirate ) adica nu scot fum ca alea noastre si au mai putine piese in miscare si mai putin "poluate"

De obicei de unde pui motorina ?

EDIT: eu pe a mea nu o las mai mult de 2-3 zile neporinta..! dau cateva ture cu ea si gata , daca nu am timp...

Edited by CT91MOC
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina o am din iulie anul trecut, si am pus motorina de peste tot si nu au fost probleme ... am pus inclusiv de unde am pus ultima data, de foarte multe ori, ca e langa mine ....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand ai regenerat ultima data DPF-ul ?

Edited by CT91MOC
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

never :D am mers cu masina vreo 3000km maxim, de cand am luat-o :) masina are vreo 90000km

Edited by razvand
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu bajbai

pune-o pe tester si vei afla sigur ce problema are.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa o sa fac

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.pune-o pe tester..

2.martorul acela de bujii incandescente poate arata o defectiune la bujii (arsa sau stricat ceva la sistem) , care poate cauza computerului de bord sa limiteze turatiile la 2500 .

3. vezi ce eroare iti da pe tester si apoi poti cat de cat sa iti dai seama....

parerea mea este ca problema este de la computerul de bord care primeste un semnal de la ceva electronic care limiteaza motorul la 2500 rpm pentru a nu avea probleme....adica pe scurt o piesa electrica a intrat intr-un gen de limp mode....si pt mai multa siguranta calculatorul de bord a pus aceasta restrictie....vezi ce iti da pe tester....

cu stima,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, multumesc pt raspuns :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pus un amic testerul pe ea, aveti in atasament fisierul text ... Eroarea pare a fi :

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl

Part No SW: 4F2 910 156 Q HW: 09L 927 156 C

Component: AG6 09L 3,0 TDI RdW 0030

Revision: --H04--- Serial number: 4500348

Coding: 0000001

Shop #: WSC 00000 785 00200

1 Fault Found:

005913 - Functionality limited due to Engine Control Module

P1719 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 10 (cred ca a aparut de vreo 10 ori, ca eu mai opream motorul, porneam, si aparea iar daca o calcam peste 3000rpm)

Mileage: 89218 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.16

Time: 13:48:58

Hmmm .... Idei ?!?!?

Log-101DRS-WAUZZZ4F39N028436-89470km-55594mi.txt

Edited by razvand
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1719 Skip Shift Solenoid Circuit - asa o traduce eroarea asta.....un buletin de service...

Este parte a erorilor ce tin de transmisia automata a cutiei de viteze...

Ca rezolvare este sugerata verificarea lui " Auto Control Module (Auto ECU)" care este intermitent si nu mai face bine contact sau este defect ceva...

daca aflu mai multe revin...cu stima...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, acum sunt mult mai lamurit :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vestea buna e ca nu a mai aparut eroarea ... cu toate ca am mers peste 3500 rpm ... mai mult ca sigur a fost de la motorina ceva ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor :icon_cheesygrin: ...am si eu o problema..merg linistit cu masina si dintr-o data sau urca sau scade acul de la motorina si totodata km care-i mai am de parcurs. S-a mai intamplat cateodata ca in momentul in care pun contactul sa imi bipuie ca si cum ar fi gol rezervorul, la fel acul indicator este pe 0...km de parcurs=0...unde oare sa fie problema?!? ca nu vreau sa ma trezesc ca raman in pana de motorina :icon_redface: pentru ca deja nici nu mai stiu cat am in rezervor...ii aiurea... :dry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Va rog sa imi spuneti si mie ce reprezinta erorile de mai jos si cum pot sa le sterg.Erorile sunt de pe un A6 din 2006

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 4F0 910 401 Q HW: 4F0 907 401 C

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030

Software Coding: 0011372

Work Shop Code: WSC 10140 111 74892

2 Faults Found:

005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit

P1577 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 136346 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.11

Time: 17:58:03

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 70.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.38 V

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit

P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 136346 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.11

Time: 17:58:03

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 70.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.38 V

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Readiness: 0 0 1 1 1

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tampoanele de la motor. Au reaparut dupa stergere? Nu-s ieftine deloc daca trebuie schimbate...

L.E. Tu chiar intrebi cum sa le stergi? Daca da, nasul meu are o vorba: "Daca nu te pricepi, de ce te bagi?" Ai acolo dupa ce faci un autoscan-> erase fault codes...

Edited by nervoss
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu cum sa sterg o eroare numai ca imediat dupa ce o sterg reapare.Ce probleme pot aparea daca nu se schimba aceste tampoane?

Nervoss - postam aici deoarece sunt anumite lucruri pe care nu le stim si le putem invata nu trebuie sa fii ''nervoss'' ;)

Merci de raspuns oricum :icon_thumleft:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.