Jump to content

STOP. Oil pressure. Engine off


Vali Cretu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am o problema ciudata la masina. In urma cu 4 zile, am pornit masina din semnatura. Plec de pe loc si dupa 100 m imi da mesajul: STOP. Oil pressure. Engine off. Check user manual. Am observat ca da eroarea atunci cand motorul trece de 2000 de ture dar nu stiu daca este o regula.

Ma duc la un service imi pun testerul pe masina si ... nicio eroare.

Iau oamenii un manometru, il cupleaza la pompa de ulei si pot sa spun ca presiunea sare de 8 bari, deci pompa merge. Am luat un senzor nou de presiune ulei si l-am inlocuit. Problema persista. Eroarea este aceiasi. La service in Campina nu prea am unde sa merg. Sa merg la o reprezentanta nu am curaj sa merg cu ea pe rotile ei atatia km iar sa o duc cu platforma... hmmm.

In rest, pe net nu prea am bunghit informatii serioase. Voi ati mai intalnit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, vezi ce eroare iti apare stocata. Problema poate sa fie de la cablaj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor presiune ulei nu are diagnoza, doar cel de nivel. Verifica cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru reply.

Am gasit cauza erorii si, intradevar, este de la cablaj. Am pus 2 poze cu cablajul ros. Acesta s-a stricat in zona unui colier de plastic aflat in zona de sub ventilatorul din stanga. Cauza ruperii cablajului este, cel mai probabil, vibratia de la motor. Partea care este in acel tub de plastic (copex) e prinsa de blocul motor dar in zona acelui colier nu mai are protectie de plastic si izolatia s-a tot frecat de colier pana s-a rupt. In total am avut acolo un fir intrerupt (cel de la senzorul de presiune ulei) si alte 4 fire cu izolatia rupta. Cred ca sunt mari sanse ca si alte masini sa aiba acelasi "defect" si poate o sa-l identificati mai repede.

13032012134.jpg

13032012132.jpg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la acelasi topic in urma unei analize serioase a ceea ce mi s-a intamplat. Nu sunt mecanic dar am „terminat” electronica si am habar de "chestii legate de curenti".

De ce revin?

Am pus cap la cap ce mi s-a intamplat acum cu ceea ce mi s-a intamplat in urma cu 3 luni si o sa vedeti ca lucrurile se leaga. Daca nu credeti asta putem discuta. Cred ca pot aduce si alte argumente in afara de ce am scris mai jos.

In decembrie am plecat din tara la ceva rude plecate peste tari si mari... bineinteles cu masina. Dupa un drum de aproximativ 1000 km, din care ultima jumatate facuta prin ploaie, ma opresc la locul de cazare. Aranjez cu cazarea si cand sa pornesc masina, ca sa o parchez, imi apare la bord: Emissions Workshop.

Nasol ! Tu plecat in tara straina, in ajun de Craciun, ce sa faci? Search Google, search forums... Am gasit o multime de explicatii de la EGR la sigurante s.a. Pana la urma, dat fiind situatia, zic: Asta e! Mergem mai departe, nu poate fi nimic grav. A doua zi am continuat drumul (cu martorul de emisii gaze aprins) inca 1300 km. Motorul (masina) a mers absolut normal.

Toate bune si frumoase. Am ajuns cu bine acolo. Zic: Maine nu conduc ferit-ar sfintu’, beau si eu o bere ca omul!. La 2 zile de cand am ajuns acolo ii dau o cheie ca sa vad daca mai apare eroarea. Pun contactul, dau cheia si STOP. Oil pressure. Engine off... (Precizez ca abia acum mi-am adus aminte de aceasta eroare. Am trait cu mpresia ca este Check oil level). Opresc motorul si completez uleiul care era destul de scazut. Eroarea a disparut. Mentionez ca, un lucru important din punctul meu de vedere, a plouat marunt si pe drum si in ziua in care am ajuns acolo.

Pana la urma, in afara de eroarea legata de emisii totul a fost bine in acel concediu si m-am intors cu bine de acolo. Martorul de eroare a ramas aprins tot timpul de atunci.

Acum, revin in Romania pe 5 ianuarie si pe 6 dimineata ma prezint la service. Pune testerul pe ea si aveam urmatoarele erori(6):

  • Bujie 1 arsa
  • Bujie 3 arsa (asta era arsa de mai bine de 1 an)
  • Bujie 4 arsa
  • Comunicare imperfecta cu clapeta de acceleratie
  • Scurtcircuit ventilator racire 2
  • Comutator regulator de viteza defect (asta nu stiu daca asa suna dar e legat de maneta de „cruise control” care mai da chix-uri)

Verifica oamenii pe valorile reale si clapeta functiona la accelerare.

Ma hotarasc si zic: hai sa schimbam bujiile ca suntem in plina iarna, si hai sa curatam clapeta ca sa scapam de eroare iar daca tot umblam la motor schimbam si filtre si ulei ca am vreo 11000 cu masina! Ventilatorul, zic, il schimb mai incolo ca e iarna si costa 750 lei.

Zis si facut. Am fost de fata cand s-au facut acele operatii si pot spune ca pe clapeta, cu exceptia catorva pete marunte, nu era murdara. Oricum, eu ma asteptam sa nu se inchida cum trebuie dar nu era vorba de asa ceva. In fine, punem totul la loc, platesc si plec la o mica plimbare (5-6km). Totul e OK pana opresc motorul. Dupa ce-i dau cheie mi se „intampla” aceeasi eroare: Emissions Workshop . Ghinion!

Merg la service si solicit sa verifice blocul de sigurante din compartimentul motor (citisem pe un forum din US o chestie asemanatoare). Gasesc oamenii o siguranta de 10 A arsa. O inlocuiesc si, VOILA!... nicio eroare!

Dupa ceea ce v-am povestit am mers foarte putin cu masina (maxim 500km), a mers foarte bine si nu am avut nicio alta eroare semnalata la bord pana cand a (re)aparut eroarea pentru care am deschis topicul. Rezolvarea o cunoasteti.

Am vrut sa descriu pe larg ceea ce mi s-a intamplat pentru ca sunt, in proportie de 99%, convins ca o mare parte din timpul si banii cheltuiti au fost in zadar (sau am contribuit la cresterea economica?). Mai exact: eroarea de emisii gaze, cea de bujii si cea de presiune de ulei nu au avut ca motiv decat cablajul defect. De ce spun asta? Pentru ca prima data eroarea de emisii gaze a aparut dupa ce am mers 500km prin ploaie torentiala. Iar eroarea semnalata saptamana trecuta legata de presiunea de ulei a aparut dupa ce am spalat masina. Concluzia mea este ca timpul si vibratiile au determinat uzarea cablajului dar umezeala a determinat declansarea evenimetelor mentionate mai sus.

Prin asta nu vreau sa arunc cu pietre nici in cei de la service pantru ca nu cred ca au mai intalnit asa ceva si, pana la urma, si ei fac incercari eliminand posibilele cauze pe rand (bineinteles pe banii clientului :icon_geek: ).

Imi cer scuze daca postul este prea lung dar trebuia sa explic pe larg toata „tarasenia” astfel incat sa fie inteleasa de colegii de forum . Nu va doresc sa aveti astfel de probleme dar este posibil sa va intalniti cu astfel de manifestari. Mi-as dori sa nu cheltuiti, ca mine, timp, nervi si bani pentru a va rezolva problema. Asta nu inseamna ca erorile mentionate mai sus au drept cauza cablajul defect.

Serios!!! STOP, Oil pressure... este o eroare FOARTE serioasa daca nu e de la cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

sper sa nu deranjez, daca sunt "off-topic". As vrea sa vorbesc despre o problema ce nu imi da "pace" de o saptamana (auto golf V, 1.9 TDI, an fabricatie 2004, aproape 200.000 km)....

prima manifestare : am incercat sa pornesc masina (dupa 2 zile de stationare) si nu am reusit, in sensul ca motorul porneste insa dupa 1-2 secunde se opreste.

Mentionez ca atunci cand "pun contactul" nu se aprinde martorul pentru baterie (ca de obicei) ci doar martorul rosu pentru volan si cel pentru ABS. iar in acest timp se aude cum porneste ventilatorul.

Am schimbat bateria (mi s-a spus la service ca are un element "mort" -nu o schimbasem de 4 ani) si apoi a mers inca cateva zile, fara probleme pana cand coborand o panta mi s-au aprins in mers

mai multi "martori" printre care si unul care imi spunea ceva despre presiunea uleiului (nu am retinut exact -meniu in franceza). Am oprit motorul, am incercat sa il pornesc din nou, insa aveam aceeasi problema (martor volan rosu aprins, ventilatorul pornea la punerea contactului, si motorul se oprea dupa 1-2 secunde.) Am lasat'o 10 minute, am completat cu putin ulei si a pornit (insa mi-a ramas aprins martorul pentru air-bag). A doua zi, s-au aprins din nou cativa martori in mers, insa s-au stins in 2 secunde drept urmare nu am mai oprit masina (cel pentru air-bag a ramas aprins).

A 3-a zi, s-a aprins din nou, in mers, cel cu presiune ulei si alti cativa pe langa, iar dupa ce am oprit motorul, incercand sa il pornesc din nou, am intampinat aceeasi problema cu martorul rosu pentru volan, ventilatorul ce pornea la contact, plus ca un bec pe partea dreapta si casetofonul au ramas aprinse, chiar si cand am stins toate luminile si scos cheia din contact. Intr'un final s-a stins, dupa ce am decuplat borna plus de vreo 3 ori, de la baterie.

A mai intampinat cineva aceasta problema ?...ce solutii de rezolvare exista ?

Multumesc anticipat, pentru raspuns!

O zi placuta, tuturor!

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_1811783', { domLikeStripId: 'like_post_1811783', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '1811783' }, parseInt('') );

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Esti offtopic... rog citeste Regulamentul si foloseste Search-ul pentru a cauta in aria Golf 5 probleme similare cu a ta (iti garantez ca vei gasi)

Topicul acesta trateaza COMPLET alt subiect, nu acceptam posturi la intamplare cum este al tau si nici spam-ul (postatul in mai multe topic-uri a aceleiasi probleme - in cazul tau nici macar ontopic). Ai avertisment verbal pentru ca e important sa-ti rezolvi problema, nu sa stai pe bara (desi asa ar fi trebuit) insa tine cont ca sunt cateva reguli pe care trebuie sa le respecti pe acest forum

Mersi

La ce pom de Craciun povestesti ca ai, nu as baga mana in foc ca toate sunt corelate... intreband pe forum nu cred ca vei rezolva nimic, fa in primul rand o scanare masinii pentru a vedea de unde toate aceste probleme

Apoi citeste si :

Martor baterie nu se aprinde

Baterie Golf5

Martor eroare airbag

Probleme pornire Golf 1.9TDI

Problema pornire - bord mort

samd

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

STOP. Oil pressure. Engine off. este eroarea aparuta in dimineata asta la masina din semnatura. Cam ciudat intr-un fel am zis eu... gata sa dus pompa sau am spart baia de ulei ( nu era posibi ca deh stiu bine pe unde merg si nu am lovit-o). Opresc motorul , verific joja, totul ok... totusi ii mai completez un pic de ulei ca poate o vrea :)   dupa nici 50 de metrii aceiasi eroare.... si asa am mers intr-un stres pana la munca si am trimis sotia la service cu masina sa vada ce e (asta pe riscul meu, ca am zis ca nu mai merge pompa si gripez motorul). Pe tester nu are nici-o eroare.

Dar am uitat sa precizez ca in Constanta ploua de 48 de ore neincetat si este o apa pe strada destul de mare. Cred sau sper sa fie de la cablaj. Osa ii faca maine un test de presiune la pompa si daca e ok atunci osa ma uit eu la cablaj sa vad cum e.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Daca esti din municipiul Constanța, iti dau numarul cuiva care te poate ajuta. Da un pm, daca esti interesat.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi masina a fost la un mecanic... pe tester nu apare nici o eroare , pompa functioneaza... asa ca omul cica sa dau comanda de senzor, la care am zis stop tata ca nu il iau, intai osa verific cablajul si dupa (chestia nasoala e ca nu am timp eu plec dimineata si vin la 10 seara de la munca) asa ca va trebuii sa o duc la un electrician sa o verifice dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cam tarziu cu informarea... a fost senzorul de presiune defect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Si eu am primit aceeasi avertizare STOP ! Presiune ulei. Am verificat joja si era uscata nu mai este pic de ulei in baie.

mentionez ca am facut schimbule de ulei cu o zi in urma.

 

Ceva idei care ar putea fi cauza? Ar trebui sa ma duc cu reclamatii la service?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam nasol daca zici ca joja e uscata.Incearca sa vezi daca mai ai ulei, nu mai da cheie, incearca pe la busonul de la baie sa il slabesti un pic si sa vrzi daca curge ceva ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa-i chemi pa aia la tine, nu sa te duci cu masina la service si mai ales pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că asta o sa fac.

M-am uitat acum si cred că mai degrabă mi-a scos uleiul pe la filtrul de ulei. E posibil? Nu ştiu dacă sa abordez problema invinuind service-ul sau sa îi las sa vedem ce zic.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, primesc aceeasi eroare  fara o regula sau o amprenta anume, deci complet aleatoriu. La inceput aparea mai rar, dar din cate imi amintesc se aprindea dupa ce ciculam cu ea o zi intreaga, dar repet rar. Acum in ultima vreme apare destul de des, cred ca la fiecare drum de vreo 2 - 4 ori daca nu merg foarte foarte calm.

 

Am observat ca se aprinde deobicei atunci cand:

 

Cand schimb vitezele ( cred ca de cele mai multe ori cand dau treapta inferioara)

Cand motorul este cald

 

La diagnoza nu apare nimic, am fost in vreo 3 locuri diferite si am facut probabil peste 5 diagnoze. Am schimbat uleiul din mobile 1 in castrol 5w40, de asemenea si firele mi-au fost verificate iar baietii de la service zic ca sunt ok. Presiunea a iesit normala. Ma gandesc sa incerc sa pun o sonda de presiune de ulei de test, sa vedem daca e vreo schimbare.

Are cineva vreo idee ce as putea sa mai fac, ma epuizeaza complet problema asta, in permanenta am impresia ca se produc uzuri peste masura din cauza ca inca nu am depistat care e problema :(.

 

Imi cer scuze ca am scris in acest thread, insa nu imi da voie sa creez unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut colegi am si eu o problema la Golf 4 1.6 16v AUS prima data dupa ce lam luat vara trecuta dupa o luna eram in a 3 cu 3500 de turatii cu ac pornit urcam o panta cand deodata buf motor oprit in bord pe bc mare STOP si mesaju in germana OLDRUCK MOTOR AUS ( lipsa presiune ulei ) asa dupa acceea am incercat sa o pornesc iam dat cheie nimic am luat contactu am mai dat o cheie invartea dar nu pornea am deschis capota ma-m uitat sa vad daca se vede ulei pe undeva am controlat joja era la nivel ( am lasat masina pe liber pe drept ) nu erau urme de scurgeri am inchis capota am revenit am dat cheie a pornit imediat nu mai aparea nimic in bord dar nu mai tragea ca inainte masina acum urmatoarea intaplare acum 2 saptamani intr-o zi nu mai stiu erau 24 de grade totu bn la fel mergea cu ea intra 3 tot in 3500 ture fara ac pornit la urcarea unor serpentine am vazut ca avea pierderi de putere in fine am urcat si la coborare lasata intra 3 in inertie in a 2 curba buf oprita iara martorul OLDRUCK MOTOR AUS ( lipsa presiune ulei ) nu a pornit la cheie invartea si atat am deschis capota la fel verificat  totu bn am inchiso am revenit am dat cheie a pornit ca si cum na avut nimic .


Acum sa va zic nu am schimbat nimic la ea de cand am luato am ulei si filtre dar nu am facut schimbu inca mentionez ca a apaprut si pe bc ( computer bord) SERVICE IN 2800 Km , ce parere aveti din ce sa fie urmeaza sa ma duc si la service sa fac o verificare presiune ulei cu manometru si as vrea sa imi spuneti valorile in care ar trebui sa ma incadrez sa fie in regula adica o valoare pt :


-Relanti 1800 ture la rece ?


-Relanti 1800 ture la cald 90 grade ?


-la 90 de grade in 2000 ture ?


A si inca ceva pe tester la scanare totala nu iese nimic .


 


Astept raspunsuri si pareri ,


Multumesc!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ,de ceva vreme incoace incep sa primesc erori sporadice  pe diferite module ale masinii ....gen ABS,ESP.... si pe la motor (erori senzor ax cu came...Masina este un golf 4 Variant 1.6 16v AZD din 2001) .Ce mi-a atras atentia este cea cu  STOP Oil pressure too low ,in ultimele 3 luni mi-a dat  aceasta eroare de aproximativ 3 ori insa la fiecare oprire si repornire a motorului  ramane doar check enginul aprins iar dupa aproximativ 10 km parcursi  se stinge si acela,ce este si mai ciudat e ca masina nu trage chiar asa de bine ...tin sa mentionez ca ulei nu mananca asta avand in vedere ca are 179 000 km.Uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate acum 4000 km..Ce imi atrage iar atentia este zona de sub stergatoarele ,care are destula murdarie pe acolo pe unde vin cablurile mufate in ECU...oare lichidul de parbriz sa umezeasca murdaria de acolo si de aici sa apara vre-un scurt sau oxidare a cablurilor  si aferent si erorile?.... o sa incerc sa curat pe acolo , voi reveni cu detalii.     

 

Sa aveti o zi buna !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablurile de la ECU vin prin compartimentul stergatoarelor - pe partea soferului ai o gura de acces, unde sunt si mufele intermediare - dintre compartiment motor si habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de genul acesta la un VW Jetta 2.0 170 cp. Daca las masina in parcare 2-3 zile imi porneste foarte foarte greu. Ii dau la automat de cateva ori cate 6-7 sec... si cu greu imi porneste. Dupa aceste 6-7 sec de tinut la automat chiar daca porneste, chiar daca nu porneste imi apare aceasta eroare 

STOP. Oil pressure. Engine off. Am si probleme la senzorul de la nivelul de ulei, tot timpul cand pornesc motorul apare cate 2-3 secunde si dispare, si nu imi mai apare deloc in timpul mersului.

 

Astept raspunsuri si pareri ,

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu un vw jetta, 1.6, benzina 102CP. Pe bord imi apare OIL SENSOR GARAGE pret de cateva sec. la pornirea motorului. La o diagnoza a iesit senzorul de nivel ulei defect. Intrebarea mea este: nu poate fi intrerupt si firul pana la senzor? Capota am ridicat-o si am inchis-o, de asemenea am desfacut firele de la baterie si eroarea imi apare in continuare. Si daca imi poate spune si mie cineva cum se inlocuieste senzorul (daca este ceva complicat) - as dori sa il schimb singur odata cu schimbarea uleiului la motor. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie si o problema de conectica - verifica cablajul, curata mufa cu un spray de contacte. Daca tot asa face, trebuie inlocuit senzorul.

 

se schimba usor

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am remediat problema la un service. A fost cablul intrerupt la cca 25 cm la iesirea din senzor (probabil l-am agatat de ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal,am și eu o problema mare,de dimineață dau sa pornesc mașina și nimic adică învârte fără sa pornească și după câteva sec de dat la automat îmi apare OIL PRESSURE ENGINE off,verific joja uleiul era la jumate ii mai adaug un pic și încerc iar dar aceeași problema am încercat de 3-4 ori nu vrea.Când am ajuns acasă de la servici am scanat cu vag-ul dar nu apare nici o eroare,am verificat cablajul totul pare ok.Oare ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Seara buna. Am si eu o problema,sper ca nu postez aiurea in primul rand.

 

Deci,am un golf 5, acum 1 luna cam asa,mergeam zilnic cu el, timp de 1 sapt nu l-am mai folosit,si cand sa dau sa pornesc,a pornit la prima cheie,l-am lasat la relanti am coborat sa dau zapada de pe ea si brusc s-a oprit si nu a mai pornit deloc. Am zis ca era moarta bateria ca nu o schimbasem de 4 ani. Am schimbat bateria, se auzea acum ca invarte insa degeaba nu pornea. Mi-a mai spus cineva ca de la frig poate a inghetat filtrul de motorina avand apa etc,am schimbat si filtrul, insa degeaba. Apoi i-am facut o diagnoza si am aflat ca erau bujiile,le-am schimbat si totul a mers normal pana azi dimineata,cand a pornit la prima cheie ,am lasat-o la relanti am coborat sa dau gheata de pe parbriz si a cazut motorul,la fel ca prima data,pur si simplu s-a oprit singura. Am dat cheie, de mai multe ori si nimic, nu a mai pornit,daca tin mult imi apare acest mesaj Stop, oil pressure , engine off. Sincer nu stiu ce ar putea avea sau ce sa ii fac. Astept un raspuns. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!