Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Cati km are masina si din ce an e'? Eu as verifica senzorul MAF..La relanti vibreaza rau motorul?sau functioneaza ''rotund''??  As mai verifica injectoarele pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

230.000 din 2006. Motorul merge rotund dupa ce am schimbat oringurile. Nu scutura, nu trepideaza cum facea inainte. MAF ul apare pe tester ? 

Multumesc pt interes si scz daca intreb inutil cate ceva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, apare . Fa un log in mers pe campurile 003, 010 si 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti! Pe la pagina 3 a postat un coleg un clip cu suieratul lui, care se aude si la accelerari de pe loc si in sarcina, acelasi lucru mi se intampla si mie. Am fost sa verific turbina, ca o suspectam clar de geometrie defecta plus ca imi facea presiune mare si implicit luam LIMP. Acele limp-uri le luam din cauza blocul de valve, care nu mai corecta bine presiunea, odata cu schimbare lui, au disparut, indiferent de forja pe care i-am dat-o. Bun, am fost cu masina la Cipos si mi-a dat turbina jos si a costatat ca este in regula, a pus-o si pe banc si a dat bine rezultatul, prin urmare nu a avut ce sa-i faca decat sa o monteze la loc..

Ce vreau eu sa spun, cu toate ca el m-a asigurat ca din punct de vedere mecanic turbina este ok, pe mine ma supara sunetul ala care nu stiu de unde provine si vreau sa scap de el..Stiu ca "toate face la fel" , dar eu inca am sperante ca se poate scapa de acest fluierici suierici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turbina a fost verificata raman furtunele turbo,radiatorul intercooler,clemele de prindere sa nu fie slabite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clemele sa fie ele o cauza, cornierele acelea de tabla cu care vin stranse furtunele? Stiu ca l-am intrebat de furtunele turbo daca se prezinta ok si a zis ca sunt in regula ca nu trebuie schimbate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i faci un ''test boost leak''-https://www.youtube.com/watch?v=uixdw49Km4s

sau asa https://www.youtube.com/watch?v=AA-p_Bd5DKQ#t=623.870317

ori daca ai la indemana un ''canal'' unde un prieten sa o tureze iar tu sa aplici o solutie de apa cu sapun peste furtunele de la turbo.De obicei inspectia vizuala nu prea da rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

000665-boost pressure regulation

           p0299-006-control range no reached-intermitent

daca bine am inteles este limp mode.dupa o repornire a tras masina iaras.ce poate fi?agata geometria?electrovalva de vacum?menbrana de la turbo am verificat am tras aer pe furtun si nu este gaurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunase vacuum si grup electrovalve. Nu este de la geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.si este cateodata cand smuceste la turatie mai mica.oare nu de la filtru de particule?este scos.

Modificat de Csabi 1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un fir rupt din cele 3 fire care este legat la membrana vacum de la turbo si acuma trage mai bine.ce  rol are electronica de pe membrana actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un senzor care citeste pozitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un passat b6 din 2006, motor tdi 1.9 bkc care consuma ulei. Daca merg pana in 120 km/h, pe autobanda, nivelul uleiului scade foarte putin (completez 0.-1l de ml la 10 mii de km). In schimb, daca merg constant cu 130/140 km/h, in 200-300 de km se apride martorul care indica nivel scazut de ulei. Turbina a fost data jos si reconditionata, iar mecanicul m-a asigurat ca nu este de la turbina. Am schimbat si capacul de culbutori (am luat unul second hand) crezand ca este din cauza epuratorului, dar nu am rezolvat problema. A mai ramas motorul. Trage bine si nu scoate fum alb (nici la rece). Destul de rar aud un fluierat la turbina cand las acceleratia si intra frana de motor.  Posibil sa aiba din nou joc axul turbinei? Am facut 11 mii de km de cand a fost reconditionata turbina. Mi se pare ciudat ca se mareste consumul de ulei cand trec de 120 km/h. Aveti idee care ar putea fi problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se fac ceva reglaje după montarea unei turbine noi sau curățate?

Dar iîn caz de eroare (martor spirala), înainte s-o duc iar la curățat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o turbina noua cu actuatorul ei trebuie sa vina reglata, daca ai curatat turbina si ai pastrat reglajele nu este necesar.

Vizavi de martorul spira aprins trebuie sa faci diagnoza sa vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ceva vreme motorul merge turat la 1100. Din verificarile efectuate se pare ca membraena de la capacul de vacum de la turbo este fisurata. Se poate inlocui.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce treaba are cu turatia crescuta a motorului??

Vezi sa nu fi in regenerare a DPF ului(banuiesc ca ai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prinde aer fals si creste turatia la 1100

 

Trage aer fals pe la membrana. Nu stiu cum se poate inlocui.

Am facut 1000 km pe autostrada, nu este pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat bluemotion fara DPF?? Parca asa ai in profil!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cu dpf. Exista un suierat usor la turbina ca si cum ar trage aer fals si turatia sta pe 1100. Vreau sa verific intai capacul vacumatic de la turbo. A si a dat in bord spirala de bujie intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la tosta lumea. Ma ajuta cineva cu un raspuns. Am un fluierat la turbina, mai exact in zona actuator vacumatic. Furtunele sunt in regula nu sunt fisurate. E posibil membrana actuatorului vacumatic sa fie sparta si daca da unde se poate rezolba mai rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai joc in ax si paletii agata in carcasa turbinei de acolo si fluieratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil = actuatorul nu suiera, cand e spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va inteleg ce spuneti voi dar cu ajutorul unui furtun am tras aer prin actuator si acesta nu inchide.

Si daca obturez un furtun de aer suieratul dispare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!