Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Postare recomandată

Florin, oare ai cumva un cod pentru original? Sau un pret aproximativ ca sunt curios cam la ce sa ma astept maine. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preț... Între 1400 și 1600 lei piesa. Cam asa este. Coduri, sunt deja postate pe forum... La ora acesta sunt la orizontala... Sa zicem...deci, mai greu cu accesul la coduri piese... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ma duc maine pana la un service sa vad pe cand ma programeaza. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, Florin azi dimineata cand am vrut sa merg la service sa fac o programare, am pornit masina si nu s-a mai aprins nici un martor in bord, am dat o tura prin oras pana s-a incalzit motorul nici o problema, dupa care am iesit in afara orasului si i-am dat talpa, la fel nici o problema. Am facut aproximativ 70km mers turat, mers normal in oras, in afara si nici o problema. Crezi ca e necesar sa schimb EGR-ul sau exista posibilitatea sa fi prins clapeta ceva impuritati ieri si din cauza asta sa fi dat eroare si astazi sa isi fi revenit? Masina merge normal, trage bine nu am sesizat nici o diferenta fata de cum mergea inainte, nici la consum nici la putere.

Modificat de Ovidiu_2311
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu s-a mai aprins acum, o sa se aprinda cat de curand. Tot la schimbare ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, am citit acum si topicul cu EGR de la Passat B7 si am vazut ca sunt tot felul de cazuri, la unii le-o mai mers 50k km la altii 500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut astazi si ieri niste oferte de la reprezentantele din apropiere si de la una am primit pe devizul estimativ la manopera inclus si demontarea si montarea filtrului de particule. Pentru a schimba EGR-ul este nevoie de aceasta operatiune sau mi-au bagat-o din burta? Cod motor CFFB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de raspuns. Mai astept oferta de pret de la o reprezentanta dupa care fac o programare si ma duc sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, joi in 3 octombrie am schimbat egr-ul la reprezentanta si m-a costat cum zicea si colegul de mai sus aproximativ 3000 lei. Ma rog, factura totala ii de 4350 lei cu tva deoarece am facut si revizia la motor (filtre + ulei) si revizia la haldex.

Fără titlu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va Salut, Sunt nou pe forum si din pacate nu pot deschide un nou topic.

Detin un Vw CC motor 2.0 136 CP Cbaa cod motor.

Acum 2 saptamani din pacate s-a aprins martorul motor :). Am fost la mecanic, eroare v157. Am schimbat clapeta EGR + Clapeta de acceleratie. Nu stiu exact denumirele, imi cer scuze daca le incurc. 

DIn pacate eroarea nu a disparut. Mecanicul m-a sfatuit sa merg in reprezentanta, deoarece piesele ar trebuii programate cu ECU de pe masina. 

Merg in reprezentanta VW( mentionez ca locuiesc in germania) din pacate nu au reusit, deoarce pe tester reiese ca , clapeta Egr nu este functionala. Am achitat 200 euro diagnoza initiala. Piesele sunt originale VDO. Cei din reprezentanta, ma sfatuiesc sa fac o diagnoza amanuntita( 1500Euro) + schimbat piese in reprezenta, cost total estimat 3500-4000 euro.

Acum sunt prezente pe diagnoza erorile : P2015+ p0403 + p1440

Ce ma sfatuiti sa fac? S-a confruntat cineva cu aceste probleme?

Multumesc in avans pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare, am și eu codurile astea, am făcut diagnoza

P0322

P1570

P0672

P0870

Oare a mai experimentat cineva așa ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard, fa o scanare cu vcds sau odis si pune erorile cu tot cu textul care apare dupa acestea, ca sa te putem ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să fac o diagnoză din nou cu vcds, momentan, am scăpat de problema, dar cred ca doar momentan, am schimbat filtrul de motorină și am băgat o motorină maxxx Motion cu un aditiv pentru curățare injectoare, am mers vreo 100km cu 3000 ture în a 4-a și aparent motorul se comporta super normal acuma. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!