Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Postare recomandată

Multumesc. O sa ma duc luni dimineata la cineva pt o diagnoza. Daca e de la egr cum se comporta ? Pt ca azi a mers perfect normal fara nici o eroare. Se pot curata egr-urile la modelele 2011 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA motorul tau nu se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

SALUT A FOST ACTUATORUL .L-AM SCHIMBAT E MERGE FARA  PROBLEME

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Se pare ca am rezolvat si eu problema cu Implausible Signal pe actuatorul turbinei. A fost demontata turbina de pe masina iar actuatorul verificat pe tester. Semnalul de feedback era bun, capsula tinea vacuum, totul ok. Turbina a fost curatata in totalitate chiar daca nu avea depuneri mari de carbon.

La montaj s-a observat ca suportul pe care se prinde actuatorul era putin strambat (probabil crapat) si nu statea actuatorul in pozitia corecta deci nici miscarea nu era lina. Dupa echilibrare, calibrare, etc. am testat masina si nu a mai aparut nici o problema. Am scapat ieftin  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

 

am si eu de o saptamana un cc.

inainte de cumparare am fost cu propitarul si a schimbat la service egr era cava mare de aluminiu cu un motoras pe el.

dupa o saptamana si 1400 km rulati cu acest egr mi-a aparut martorul check eng.

am scanat de erori si a aparut asta ceva de egr ce sa fie daca e nou ???

egr.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, deoarece nu poti descifra nimic - ai folosit o interfata fara licenta, nu putem identifica eroarea

Deci, cauta si scaneaza cu o interfata originala..... sau cat de cat ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

acum iar sa aprins martorul check si spirala si nu mai aveam putere.

ce sa aiba egr daca este nou /?

am vb la service unde s-a schimbat si mi-a spus ca au pus egr nou MEAT & DORIA.

si ca am garantie dar trebuie sa ma duc iar la oradea pt inlocuire.

ce naiba sa fac ???sal fi montat aiurea ? furtunele ceva fisurate??

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in general, nu am auzit lucruri bune despre EGR-ul fabricat de Meat&Doria - adica, tot la cel original s-a ajuns, in cele din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care este acela ai un link ceva unde gasesc ?

sau ce marca este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

original....numai asa. Nu am cod la indemana, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma ajuta cineva pe aici masina este 2013 facelift cu motor de 177cp

cum vad starea dpf ?

unde sa uit?

exista martor in bord?

am vin :WVWZZZ3CZEE504277

Cine ma poate ajuta pt piesa originala egr cu racitor pt acest cc.

Modificat de snapisrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul il gasesti la orice magazin de piese auto

Cu restul trage o fuga pana la  @F l o r i n ca te lamureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Acelasi martor in bord ,care sa stins  dupa cateva opriri( eram in drum spre ITP ca expira in cateva zile)dupa a 3 pornire nu sa mai aprins.Am mers la cardinal si mi sa spus ca este racitorul de gaze. Vreau sa intreb ce imi recomandati ,sa il schimb in reprezentanta(1700 cu un discount de 30%) sau la seviceul unui amic.Cica este o piesa intreaga 

Multumesc

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul - il poti schimba unde vrei tu, important e sa cumperi numai original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am problema: aproape de fiecare data cand intra start - stop-ul (cand se opreste motorul) la cateva secunde (intre 2 si 5) apare in bord martorul de bujie care clipeste, si cel de la baterie. Daca iau piciorul de pe frana, in bord apare sa pornesc masina manual, adica nu mai porneste singura. Cand o repornesc totul e ok, nicio eroare. Am facut o scanare si am gasit eroarea asta: 16505/P0121 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal. Eroarea nu apare in nicio alta situatie. Doar cand intra start - stop.

Credeti ca e bateria pe duca? Sau daca e o problema cu senzorul, de ce se manifesta doar cand intra start-stop?

Masina: CC facelift, motor 2.0 CFFB, DSG

https://imgur.com/a/qmSre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil clapeta defecta ... sau cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cand iti spune sa pornesti manual daca ai cuplata centura. Ptr eroare resp desfa si curata clapeta, eventual senzorul hall din partea capsulata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ptr raspunsuri. Centura e tot timpul cuplata, si nici nu am probleme cu capatul de centura sa nu recunoasca centura (nu era aprins martorul de centura). Masina refuza sa reporneasca dupa ce imi apar cei 2 martori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, alin12 said:

Va multumesc ptr raspunsuri. Centura e tot timpul cuplata, si nici nu am probleme cu capatul de centura sa nu recunoasca centura (nu era aprins martorul de centura). Masina refuza sa reporneasca dupa ce imi apar cei 2 martori.

 

rezolva problema cu clapeta

17 hours ago, pronet said:

Verifica cand iti spune sa pornesti manual daca ai cuplata centura. Ptr eroare resp desfa si curata clapeta, eventual senzorul hall din partea capsulata.

Este de la clapeta, nu are treaba cu centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14/07/2015 at 22:34, MihaiComan a scris:

Am citit postarile voastre din acet topic, astazi a inceput si la mine sa palpaie martorul de buji si sa ramana aprins cel de motor. A citit un prieten  codul de eroare si este vorba de EGR. a ramas blocat pe deschis. 

eu am schimbat egr si cam dupa sase lui a inceput iar cu martor bujii palpie eroare star stop si nu mai trage nu mai trece de 2600 de turati 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si codul de eroare care este? Sau vrei sa ghicim de unde ar mai putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara baieti . Aproximativ la o luna dupa achizitionarea unui Passat CC 2.0 bluemotion 140 CP a inceput sa imi apara din cand in cand martorul de la bujii . Ca toata lumea opresc si pornesc din nou si totul e normal . Zilele trecute mi s-a aprins si marorul de la motor . Am mers la service si imi da eroare EGR . Ieri il schimb vin acasa totul normal astazi dupa un drum de 50 km iarasi imi apare martorul de la bujii si imi taie puterea . Merg la service iarasi eroare EGR . Mentionez ca in VCDS nu poate sa ii dea adaptation la noul    EGR .... ceva sfaturi ce as putea sa incerc in continuare ? Postez si eroarea din VCDS . Va multumesc 

B56594AB-5A84-4D3A-967E-D524695960F2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 EGR-ul montat a fost nou OE ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR a fost cumparat din magazin refurbished pentru ca doar asta se gaseste in UK . Unul nou doar pe comanda la reprezentanta si face cat jumatate din masina la preturile de aici .... 

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!