Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

stie cineva cum se face ?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca vrei sa o desfaci de pe masina? Sau vrei sa o decapsulezi? Nu e greu demontarea ei - in principiu se desface priza de aer si tubulatura aferenta - sa ai mai mult loc de manevra. Apoi scoti furtunul gros de turbo care intra in clapeta de cut off, desfaci cele 3 suruburii si scoti atat clapeta de cut off cat si EGR-ul. EGR-ul e prin de corpul clapetei cu suruburi. Cam asta e pe scurt operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

aveti cumva cunostinta de un diy de demontare/schimbare egr pt motorul din semnatura? eu am caut si nu am gasit pana acum nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti unde se poate face o curatire (si cam cat ar costa; nu cred ca e cazul de reprezentanta pt o astfel de procedura). Am fost la ITP si mi-au recomandat sa o curat ca nu stiu ce se vedea acolo pe aparat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt ajutor.este f buna prezentarea de acolo.in weekend vreau sa fac si eu operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti unde se poate face o curatire (si cam cat ar costa; nu cred ca e cazul de reprezentanta pt o astfel de procedura). Am fost la ITP si mi-au recomandat sa o curat ca nu stiu ce se vedea acolo pe aparat, etc.

Ai PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forum.Acum cateva zile am avut ,,buba ,,cu pompa de ulei,dar am rezolvat.Am pornit motorul a mers dar parca rar si vag se auzea un zgomot ca de rulment. Am turat pe la 2700-3000 apoi am revenit la relanti si nu s-a mai auzit nimic.Am plecat spre casa si dupa 7-800m a inceput sa fluiere abia auzit la inceput apoi din ce in ce mai tare si dupa alti 500m s-a oprit . Am crezut ca am ramas fara motorina ,fiind pe rosu deja ,am pus 10 l dar ...nimic .I-am scos furtunul dintre vaporizatorul de ulei si conducta de aspiratie(dintre capac culbutori si conducta aspiratie)si motorul a pornit dar scotea mult fum.Clapeta IGR ramane deschisa .Daca scot mufa si o reconectez are tendinta de a se inchide dar ramane deschisa (ceva ca o zvacnire scurta)Avand in vedere patania cu pompa de ulei credeti ca ma puteti ajuta cumva? orice sfat e binevenit 0723365557 multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am vazut o pata de ulei pe scut ,ca si cum as fi aruncat o bila cu cerneala ,in dreptul igr intre motor si roata dr.Sa fie un furtun plesnit sau sarit...O sa incerc azi sa vad.Multumiri anticipate pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siliconul nu cred ca era bun , uleiul a dat pe dinafara jur imprejurul baii de ulei.Am refacut etansarea baii.Sa vedem maine ce se intampla .Am verificat motorul de egr si merge (egr-ul demontat ). Dupa ce montez la loc nu mai merge.Acelasi fluierat si clapeta tot nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta din compartimentul motor ai verificat-o ? Cea rsponsabila de clapeta de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate sigurantele doar una de 30 era arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce ai inlocuit-o a pornit clapeta? Sau tot la fel face? Clapeta e pe circuit cu bujiile si ventilatorul. La scanare iti dedea ceva eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA. scuze ca am intarziat cu raspunsul.Am scos fiecare siguranta in parte de la locul ei,am verificat-o vizual,nimic .face la fel.(cutia cu sigurante din compartimentul motor).Avenit aseara un amic cu testul lui si nimic in afara de ceva la debitmetru care spune el s-ar putea sa fie de la clapeta.Am sa incerc sa ajung cu ea acasa pana maine (nu sunt in bucuresti).Mai are in alta parte vreo siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca are un defect intern, dintii de pe sectorul dintat al cremalierei sunt dusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! ma puteti ajuta si pe mine cu o interpretare, a celor de mai jos?!! va multumesc --------------------

Address 01: Engine (CBD) Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Part No SW: 03L 906 022 MS HW: 03L 907 309 B

Component: R4 2,0L EDC G000SG 4519

Revision: 22H24--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 84224 666 682342

VCID: 820114D1DD14B09

1 Fault Found:

001025 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 23

Mileage: 85382 km

Time Indication: 0

Date: 2101.14.02

Time: 13:07:10

Freeze Frame:

RPM: 1380 /min

Speed: 22.0 km/h

Voltage: 14.67 V

Load: 14.9 %

Load: 100.0 %

Mass Air / Rev.: 260.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 385.0 mg/str

Readiness: 0 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR murdar sau cu membrana sparta. Verifica intai daca mai tine vacuum apoi vezi daca e murdar sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos,Pronet! voi vedea,deocamdata nu vad comportamente aiurea ale motorului...se comporta normal,si consumul ,la fel..voi reveni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu ce se curata valva egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista spray-uri speciale, pentru curatat depunerile - mergi la un magazin cu piese auto si sigur o sa iti recomande ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a curatat foarte bine valva EGR (a ramas un argintiu metalic frumos) folosind un spray de curatare frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie mi s-a zis ca merge curatat EGR-ul cu Triumf (de ala pentru baie/bucatarie), cica se face ca nou. E mai comod cu un spray, dar daca se pune solutie intr-un fuf-puf de la detergent de geamuri, daca dai piesa jos, iese cam la fel.

 

Daca insa iau un spray de ala si pulverizez in admisie, curata si conducte, intercooler si ce mai zice pe acolo? Suna tentant!

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz sa nu dai in tubulatura cu asa ceva. Curata, curata, dar mizeria si rezidurile unde le duce?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!