Jump to content

Ambreiaj Sport pe Golf IV


sergiu_1.9tdi_asv
 Share

Postare recomandată

sergiu_1.9tdi_asv

Salutare tuturor, am initiat acest topid deoarece nu pot gasi un raspuns la problema mea . Sunt citeva topic-uri pe aceasta tema dar toate sunt de prin 2008 si nimeni nu mai raspunde la ele, ear majoritatea utilizatorlor nu mai sunt activi. Deci problema este urmatoarea: am inceput sa modific masina pentru a obtine un plus de puter, ( e vorba de masina din semantura Golf 4 1.9 Tdi ASV ) la moment sa ajuns la 150 cp si cuplu 350 N/m si incepe sa patineze ambreajul aici si intrebarea mea : care ambreiaj sau chit de ambreiaj este mai indicat pentru aceasta masina care ar tine mai mult de 350 N/m dar ar ramine la fel de fiabil ca cel stoc ? Sunt o multime de variante, spec, sachs performance G60 e.t.c dar asi dori pareria celor care sau ciocnit cu aceasta problema si au deja montat un asemenea ambreiaj , cum se comporta in timp ? La moment am montat in chit de ambreiaj Valeo de 228 mm cu masa simpla si disc cu arcuri, desi nu este uzat nu rezista la cuplu actual si uneori patineaza . Ce imi puteti recomanda ? sau de ma poate ajuta cineva cu achizitionarea unui chit sau placa de presiune, disc si rulment in cazul in care merge volant actuala . Mersi anticipat si astept sucestiile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe variante, cea mai recomandata ar fi Southbend Stage 2 endurance !!!

Nu cred ca Sachs VR6+single flywheel ar tine cuplu acela ....oricum cu SBC St 2 tine cu mult peste ce vrei tu !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv

Mai are cineva alte solutii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv

Ce parere aveti despre acest chit de ambreiaj ?

Kit Ambreiaj F1 RACING STAGE 2 + volant VW GOLF, JETTA 1.9 TDI (ALH, BEW, BRM, BHW)

kit-ambreiaj-f1-racing-stage-2-volant-vw-golf-85130547f698e718d-240-180-2-95-1.jpg

http://www.4tuning.ro/magazin/marci-auto/vw-129/ambreiaje-107/

Modificat de sergiu_1.9tdi_asv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad informatii desprece fel de volant e vorba. E singlemass sau dualmass. La cum pare in poza pare sa fie single...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe variante, cea mai recomandata ar fi Southbend Stage 2 endurance !!!

Nu cred ca Sachs VR6+single flywheel ar tine cuplu acela ....oricum cu SBC St 2 tine cu mult peste ce vrei tu !!

Sachs G60/VR6 tine 400 Nm cuplu (exista varianta asta si pe Valeo dar e mai slaba):

http://www.idparts.c...products_id=764

Nu vad informatii desprece fel de volant e vorba. E singlemass sau dualmass. La cum pare in poza pare sa fie single...

Clar e SMF. Eu unul nu am gasit kit performance clutch cu volant inclusa sa fie DMF

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu dupa resoftare. Original 101CP, 240 Nm iar acum 145CP si 340Nm. Am schimbat kitul de ambreiaj tot cu unul original SACHS cu volant DMF, dar dupa 20.000 km a inceput sa patineze in a 4-a si a 5-a la 2000-2200 rpm.

Ma gandeam sa cumpar doar un disc de la www.sachsperformance.com , dar nu stiu daca trebuie cumparata si placa de presiune. Din cate am citit, discul e compatibil cu volant originala DMF. Preturile sunt destul de mari daca e vorba de disc + placa.

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/VW/VW-Golf-IV-1J1-08-97-06-05/1-9-TDI-74-kW-;-09/2000-06/2005:::2_6_140_412.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sergiu_1.9tdi_asv

Salut, deci ultima solutie pe care am gasito este : volant cu masa simpla de la golf 3 sau echivalentul acesteia din chitul de ambreiaj de la valeo cuplata cu chitul format din placa de presiune disc si rulment de la F1 Racing stage 2 pentru 450 Nm sau stage 3 550 Nm este cea mai optimala accesibila si fiabila solutie pentru cei ce doresc peformanta si fiabilitate . Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Volantul SMF despre care vb de pe golf 3 au codul motor 1Z si AHU(unele,ca sunt si DMF).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Varianta volant golf 3 tdi + F1 Racing stage 3 am eu momentan pe masina. Dezavantajul kitului F1 este acela ca diafragma este tare, prin urmare pedala devine 100% mai tare decat cea stock. Acest lucru poate fi deranjant la un trafic aglomerat in oras. Cloncanitul pinioanelor din cutie este simtit si in varianta aceasta dar se reduce simtitor fata de combinatia cu volant usurata din kitul F1. Pornirile de pe loc fara zdruncinaturi se pot face si la turatii sub 1500. In varianta cu volant usurata treaba se schimba : trebuie o turatie intre 1500-2000 la pornire. Zgomotul in habitaclu se reduce prin folosirea volantei de golf 3. Marele avantaj al volantei usurate: creste in turatii mult mai repede.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gasit o varianta prin care sa pastrez volant cu masa dubla. I-am contactat pe cei de la Spec (www.specclutch.com) si mi-au confirmat ca urmatoarele produse sunt compatibile cu volant originala DMF.

Acestea sunt variante de discuri fara arcuri (nu va luati dupa poze). Ramane de vazut daca le comand din SUA sau gasesc un dealer mai aproape.

Product Number:

Stage 2 = SV492-2

stage 2+ = SV493H-2

Stage 3 = SV493-2

Stage 3+ = SV493F-2

http://www.specclutch.com/cars/Volkswagen/Golf_IV/2000/Single

Comments:

These units fit TDI w/ OEM dual mass flywheel w/228mm Sachs style clutch. SV98 aluminum flywheel takes our 228mm VR-6 clutch kits w/ SV36 prefix. SV36 kits are priced @ $359, $399, $399, $409 and $489, respectively. Remove rotating mass with our lightweight clutch option for $79.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut  am un scirocco 2009 1.4 tsi 122cp caxa modificat la

191 cp și 300 nm și normal am probleme cu  ambreaju nu găsesc un kit de ambreiaj stage 2+ daca ma poate ajuta cineva cu un sfat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!