Jump to content

1.9tdi ALH nu trage


CSK
 Share

Postare recomandată

Da, când intri în BS 003 sau 011 vei observa că motorul se turează singur la 1400 rpm şi trece alternativ pe on/off. În acelaşi timp se va aprinde intermitent spira de la bujii. Dacă nu se turează singură  la 1400 rpm, ţine-o tu din acceleraţie cât mai constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    26

  • F l o r i n

    9

  • vwalh

    9

  • ph61vip

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut log ul. nu s a turat singur.l am tinut eu la 1400 dar am observat ca turatia varia singura.foarte putin . bujiile au stat pe intermitent.problema este ca nu am excell pe  calculator si nici viteza la internet sa pot descarca. alta metoda sa vad acel format nu este? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt şi programe gratuite cum ar fi LibreOffice, dar tot trebuie descărcat de pe net. Ataşează aici fişierele şi vedem ce este în ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile nu arată bine deloc. Din BS003  reiese că ai o recirculare mare şi din câte îmi dau seama chiar şi cu EGR închis. Cauze probabile: turbină reglată necorespunzător, filtru de aer înfundat, intercooler înfundat, altă obturaţie pe admisie, etc.

Din BS 011 reiese că turbina nu funcţionează deloc în parametri, prost reglată şi pare că şi agaţă. Practic zici că face depresiune nu presiune. Ca să vezi cum vine treaba ţi-am pus 2 poze cu materializarea logurilor tale şi am tras câte 2 linii roşii cam între ce limite ar trebui să fie, orientativ, graficele.

Cel mai bine postezi în topicul dedicat,  pe care ţi l-am recomandat mai sus, aceste loguri plus un log în mers.

003.JPG

011.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.turbina a fost reconditionata..nu o fi reglato bine cine a pus o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

In general la paltonari se merge cand vrei sa-ti faci o haina calumea, pt. reparatii la masina mergi la servis autorizat.

Trebuie reglata turbina, nu e f greu, dar trebuie rabdare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca merge si mai rau cand franezi lung si brutal, verifica tubulatura intre pompa de vacum si turbina. Verifica stiutzul care iese din pompa(nu trebuie sa joace, etanseaza si daca are putin joc, dar daca il imbraci cu poxipol este si mai bine) si furtunul de plastic in forma de U

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cred ca era util daca ne ziceai daca problema a aparut exact dupa ce ai reconditionat turbina si in ce anume a constat, concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci.masina am cumparat o lovita.(nu grav..radiatoare sparte,capota si bara ..atat) bun, fostul proprietar a reconditionat turbina .schimbat distributia, placa si discul de ambreiaj, uleiul cu 2 saptamani inainte de accident. el zice ca masina mergea bine pana in accident..acum nu poti sa iei omul pe incredere...si de cand am facut o(aproximativ o luna de zile) am mers cu ea asa..motorul este cam zgomotos...parca pe la tacheti se aude ceva ciudat..si nici nu are putere..de asta incerc eu sa o fac...am mai lucrat prin service uri..am habar cat de cat de mecanica,..nu prea am banuti sa o duc in service sa o repar..si incerc sa gasesc solutii.treaba cu turbina cred ca partial e rezolvata..am gasit in cele din urma furtunasul acela subtire care intra in plosca geometriei variabile fisurat..acum l am schimbat...se simte o mica diferenta..trebuie sa mai gasesc alte probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 17.01.2012 at 18:17, MRC a scris:

Trage peste 2000 rpm? Scoate fum negru?

Sall am si eu un golf 4 19ALH si la 120 km nu mai trage o pune an nas si imi apare sonda lambda cu eroare in compiuterul de borb am schimbat totii senzori de aer am curatat si EGR si tot nu trare

Modificat de Lexu Ionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maşina asta nu are sonda lambda. Simbolul ăla este Check engine şi trebuie pus un tester pe ea să vedem ce eroare are de se aprinde, altfel schimbi toată maşina până ajungi la problemă. Ca să primeşti un răspuns cât de cât ok trebuie să postezi aici codul de eroare aşa cum apare el în tester plus cele 2 loguri de care am pomenit eu aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

astea sunt log urile. Imi puteti da o parere? Astea le-am facut in mers. Nu pricep nimic din ele. Sau daca macar am facut ce trebuia:D. 

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de steodorescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu mufa scoasa la debitmetru si vezi daca merge mai bine - daca da, alt debitmetru

daca nu, verifica linia de vacuum pana in actuatorul turbinei precum si actuatorul, sa nu fie spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Bună ziua.. Cine ma poate ajuta? Nu știu ce sa mai fac cu mașina.. Un golf 4 1.9 tdi din 1999(cod motor alh) nu trage și nu urca mai mult de 120km/h..i-am curățat Egr, turbina suiera, furtunuri nu sunt fisurate, senzorul MAF e ok.. Am fost cu mașina la Norauto și cei de acolo au zic ca nu e de competenta lor.. Va rog cine are o idee ce ar putea avea sa ma ajute.. Un tester Vag-com ma poate ajuta sa ii descopăr problema? (cei de la Norauto au zis ca nu are legătură dar ma cam îndoiesc) aștept un răspuns. Va mulțumesc 

PS : problemele au apărut după ce am fost la un "service" din Valea Jiului sa îmi schimbe ambreiajul unde domnii mecanici mi-au rupt cutia de viteze, și mi-au strâmbat volanul spre dreapta, cu toate astea mașină nu trage stânga sau dreapta.. Se poate ca acei mecanici sa fie vinovați? 

Modificat de Aurricã
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, un vag com/vcds este esenţial în depistarea problemei, fără el este foarte greu sau imposibil.

Când ai acces la un tester scrie aici şi te vom îndruma ce să faci.

Acum nu mai contează cine este vinovat, important este să rezolvi problema. Şi nu pare să aibă legătură zona unde au lucrat cu problema ridicată de tine aici, decât dacă au rupt vreun fir, ceva, din greşeală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceasi problema o am si eu cu limp mode am pus vcds si imi da pozitie deviata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune aici eroarea aşa cum este dată de tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.10.2017 at 11:57, Aurricã a scris:

OK.. Caut azi pe cineva cu un tester și revin, 

Cauta-ma dupa sarbatori ,poate te pot ajuta... tel in profil

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 30.10.2017 at 11:57 AM, Aurricã said:

Salut la tester mi-a dat scurtcircuit pe debitmetru, și ceva probleme cu senzorul de temperatura.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altele noi :). Ii clar, de la MAF poate sa fie lenesa masina.

PS: verifica torusi inainte  mufa/cablajul sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.. Am fost la un mecanic sa schimb filtrele, i-am zis și lui ce probleme are mașina, a băgat mana prin partea dreapta sub capota, m-a pus sa o accelerez și acum merge, trage.. Dar în vitezele 4-5 după 2800 rpm fluctuează turația 2800 - 2600-2800-3000 și tot asa..nu știu ce sa mai fac ca ma scoate din sărite.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fluctueaza turatia dar viteza nu se modifica iti patineaza discul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut, am si eu o problema masina, trage pana la 160 in treapta 5 dupa care nu mai urca asa repede, iar daca sunt in trapta 4 trage pana la 3000 de ture se opreste din tras cateva secunde dupa incepe sa traga iar, pe tester nu da nici o eroare pe motor, de la ce ar putea fi problema? La acutator tija functioneaza se ridica daca o turez in 4000 sta cateva secunde dupa coboara jos, masina in cauza e un vw golf 4 1.9 tdi alh an 2000.

Modificat de Mihai94TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!