CSK

1.9tdi ALH nu trage

62 posts in this topic

SALUT TUTUROR MEMBRILOR DE VOLKSWAGEN. de cand am cumparat aceasta masina aceeeasi aproblema am avuto mereu dar nu i'am dat importanta pana sa merg cu un alh si m'a rupt in gura fata de la meu :) . i'am schimbat si debitmetrul de aer cu unul bun de pe o alta masina tot tip motor alh si nici o schimbare m'am uitat si pe la furtunasele alea vacumatice si nimic se plafoneaza pe la 160 km/h scart nu pot sa dau nici macar la treapta 1 p.s E LESINAT :)) . VA ROG SPUNE'TI SI VOI CE SA'I MAI FAC . MULTUMESC ANTICIPAT !!!!!!RO%20flag.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage peste 2000 rpm? Scoate fum negru?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu trage in nici o treapta si nici turatie si are momente cand fuge de sub mine timp de 1 -2 sec si apoi se plafoneaza la stilul lent

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Nu prea inteleg ce vrei sa spui? se plafoneaza pe la 160 km/h ?Adica vrei sa ajungi la 220KM/h si nu te ajuta masina?

Totusi daca ai mers cu un ALH si ti sa parut mai puternic e clar ca masina ta are calutii morti

Problema se va rezolva daca se face un log in mers , de unde se vor stabili posibile probleme...probabil nu intra turbina (din cvazi motive)

dar pana nu se face un log concludent , s-or gasi multi ca sa dea cu parerea.

Eu te sfatuiesc sa gasesti pe cineva din zona cauta pe forum, si sigur vei gasi ajutor sant multi priceputi pe aici e drept ca costa ceva... dar decat sa-ti ia bani cineva pe la vreun service nepriceput ... sant baieti care se pricep cu adeverat in ale TDI ului si stiu ce fac!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,si eu am un ALH si am avut aceasi problema.am shimbat debitmetru la PROCAR si exact acelasi lucru imi face dupa schimbarea debitmetrului.m am dus la alt mecanic sa mi schimb directia si i am spus ce problema am ca se plafoneaza la 140 sau 160 sau la 2500,3000 de ture.mecanicul a verificat egr ,cursa turbinei si luind o oglinda a gasit o mica fisura pe furtunul gros care merge la turbina.nu am cumparat nou ca nu am avut banii si mi pare rau acum,am luat unul second la 100[320 nou]a mers super vreo 5 luni si acum mai nou imi face la fel dar nu asa des si ce am observat?furtunul gros si a pierdut din proprietati fiind si vechi cind se incalzeste si se imoaie si trage aer pe linga colier,unde am vazut ca si scapa ulei deci trge si aer fals,urmeaza sa cumpar furtun nou,uitate si aici unde ti am zis poate te ajuta,sal nb.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu fluiera deloc turbina nu se aude deloc orice turatie as avea o tin in 5000 rpm pe loc , nu scoate fum nu niumic pot sa iti spun ca m'a facut sa plang unul cu o dacie :))

si app care este viteza max la un motor de tip alh nu ce scrie in talon 180 ca eu am pe bord 260 si nu are cum sa nu ia macar 200 km/h

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si eu am acelasi motor si eu am doar 220km\h in bord...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

golful meu e din 2003 are bord tip passat. dar sa revenim la problema mea nu se aude fluierand turbina care ar fi problema o fi de la vaccum' actuator turbina sau o fi gripata (blocata) ???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa un log in mers, sa vedem despre ce e vorba. Altfel, doar supozitii....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce faci o diagnoza si/sau un log in mers o sa afli despre ce este vorba. Pana atunci nu-ti poate spune nimeni cu exactitate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si motorul meu e alh90 de caluti si am mers cu el 190 si un pic pe autostrada am doar 220 in bord:D mai mult nici in ruptu capului nu a vrut sa mearga , dar si consumu instant era tot 12,7 sau 13,7ca am tinut;o aproape 50 km in blana sa ii desfund toate circuitele:)))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu aceasta problema de 3 ani si nimeni nu o poate rezolva,am fost la tot felul de meseriasi autorizati si neautorizati,am inlocuit aproape tot ce se poate inlocuii:debitmetru,furtune,turbo,vana comanda turbo N72,injectoare,pompa de injectie,filtre aer si motorina,verificat sorbul din rezervor,facut test in mers cu Cipos,mers fara esapament,etc,etc,masina abia merge,sunt inebunit

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si motorul meu e alh90 de caluti si am mers cu el 190 si un pic pe autostrada am doar 220 in bord:D mai mult nici in ruptu capului nu a vrut sa mearga , dar si consumu instant era tot 12,7 sau 13,7ca am tinut;o aproape 50 km in blana sa ii desfund toate circuitele:)))

da, ce e avion cumva ? :sly: .. atata ai vazut pe ceas, dar viteza ei constructiva, e mai mica.... asa ca, nu-i mai face astfel de tratament - blana 50km - la o masina din 1999, daca nu vrei sa ai surprize neplacute.

Iulain - la log in mers, ce ti-a iesit ?

P.S. - este vb de N75, nu n 72

Edited by F l o r i n
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este N75,scuze :icon_redface:

cine ma poate ajuta cu un log in mers in Pitesti sau Stefanesti ?Arges bineinteles.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost in urma cu 1 luna si am puso pe un tester si mi'a dat senzor pedala acceleratie am fost am cumparat pedala nici o simptoma o cumparasem degeaba

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar ce se poate intampla?daca e blana? km care ii are masina acuma am facut nu demult 200k nu cred ca e uzat motoru

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi e o masina care are 12-13 ani.... metalul este supus oboselii mecanice, etc....

Ce poate sa se intample daca tii masina ta, la blana 50km, asa cum ai scris tu ? orice....de la o garnitura de chiulasa arsa, la altele mai rele.

O mai alergi, dar nu asa de mult....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar ce se poate intampla?daca e blana? km care ii are masina acuma am facut nu demult 200k nu cred ca e uzat motoru

Se pot intampla multe...cum a zis si colegul...eu cred ca e masina nemteasca, dar nu cred ca e facuta sa circuli la blana cu ea (ca doar e masina ta... sau nu?). Plus ca nici nu ai pe unde sa circuli in ritmul asta pe la noi.E bine sa-i dat talpa 5-10 min la 3-4 mi de ture chear 4,5 mii, dar nu mereu.Si ca sa fii cat de cat in limite legale cu viteza o faci in treapta 3 sau 4

Si acum sa fiu si la topic... e clar ca numai o diagnoza si oameni priceputi e rezolvarea... spor!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

autostrada turda-gilau la ora 4 dimineata o fost goala maxim 5 masini am intalnit pe sensu meu;) asta o fost odata numa nu i'am mai dat blana atatia km numa cate o data mai ajung cu ea la 160 170 si las pedala, aia o fost mai la inceput sa vad ce poate:D, da la varsta ei poate;;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu propun sa ajutam omul cu sfaturi pentru rezolvarea problemei din titlu , nu sa umplem aici cu reply-uri, cu performantele noastre :) (e clar ca ALH -ul merge linistit pana la 180...) asta daca nu sant probleme cum le are colegul :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai incercat colegu sa duci maisna sa iti curete cnv turbou, cica se aduna rasina cum mergi cu ea subturat...asta a patit taicami'o si deatunci nu mai are probeleme intra intr;o depasire ii ii pica masina in bot nu mai tragea...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu merg cu ea subturat niciodata ii schimb 1 2 3 cel putin !!! la 2500 rpm dar nu are vlaga am spus. Nici macar un scartait de roti in treapta 1 nu pot sa dau ! :(

Edited by CSK
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai cu logul sa vedem

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am si eu aceiasi problema. ALH-ul meu nu mai trage. Atasez log-urile facute si scanarea

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0040SG 2813

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

3 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

vit 3.xls

vit 41.xls

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.