Orvo

Climatronic - porneste compresorul de AC indiferent de temperatura

44 postări în acest subiect de discuţie

Salut !

Am un Audi A4 B5 1.8 din 1996 pe care l-am adus din Germania acum 1 an. Are aprox 220mii km. E masina de firma cu care merg zilnic de obicei pe perioada iernii, ca vara merg ori cu motocicleta ori cu masina mea de suflet, un Mercedes vechi restaurat.

Dar sa revenim la Audi: este climatronic si baga un frig vara de ingheti in ea. La nici o alta masina n-am intalnit asa putere de racire ca la acest Audi. Iti ingheata efectiv degetele daga le tii pe grilele de aerisire ...

Eu de obicei la masinile cu climatronic las temperatura undeva la 22-23 grade, fie vara fie iarna si o las pe AUTO, sa-si faca singura treaba, cum stie mai bine.

In orice caz, la Audi, chiar daca afara sunt de exemplu - 5 grade (foarte frig) si apas butonul AUTO, porneste si compresorul de AC (se aude ca porneste si se si vede la turatie) si apare simbolul de AC pe display. Asa ca pun pe Auto si apoi dezactivez manual AC-ul. E normal ?? Tind sa cred ca nu ... Daca afara e frig, masina e rece, iau eu setez o temperatura de 24 de grade, nu e logic sa porneasca AC-ul, asa cred eu cel putin ... Sa fie dus senzorul de temperatura ambientala sau care ar putea fi problema ? Ce parere aveti ?

Toate cele bune !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste compresorul de clima ci niste rezistente de incalzire, de asta creste consumukl si turatia.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dar mi se aprinde simbolul de AC in display, aud cum cupleaza compresorul si pret de 1-2 secunde joaca si acul de la turometru ...

E normal ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Simbolul de AC se poate aprinde fara sa cupleze AC, si la tine, din ce stiu eu, nu ai ambreiaj la compresor. Din ce an e masina si ce cod motor ai ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 1996 cu motor de 1.8 ADR, 92 kW.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, din 1996 ai ambreiaj.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E pe platforma B5. Parca incepand cu 2001 invarte tot timpul...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar revin cu intrebarea: e normal sa faca asa ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cald afara...5-6 grade si motorul e cald - setat pe AUTO, se prea poate sa-l porneasca. Sub temperatura asta...nu-l porneste.

Nu cred ca scaderea turatiei sa fie de la incalzirea auxiliara....ca nu cred ca tu ai asa ceva, pe modelul tau - nu am verificat, ci merg doar pe premiza ca ai motor pe benzina. Oricum, la platforma B5, nu exista PTC in 1996.

Modificat de F l o r i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am incalzire auxiliara iar compresorul de AC porneste chiar la -5 grade daca apas pe AUTO.

Am tester VAG-COM 10.6 (clona) dar nu da nici o eroare la climatizare.

La ultima scanare de acum cateva zile acestea au fost erorile:


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Mileage: 229990km
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.lbl
Part No: 8D0 907 557 C
Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D07
Coding: 04001
Shop #: WSC 00000
VCID: 30649536DA4B

2 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: None
Part No: 8D0 820 043 F
Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D64
Coding: 00040
Shop #: WSC 06335
VCID: 234E6A7A9BBD

2 Faults Found:
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Aveti vreun sfat pentru mine ? Cele de la clima le-am sters si nu au mai aparut in decurs de 1 saptamana.

Modificat de Orvo
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel (Passat B7). Presupun ca vrea sa reduca umiditatea din masina ca sa nu se abureasca geamurile, o sa ma uit in manual.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok, chiar te rog ! Din pacate eu nu am manual la masina si am tot amanat cautarea unuia pe net. S-ar putea asa sa functioneze sistemul, dar mi se pare ciudat sa porneasca compresorul la temperaturi foarte scazute. Si asta pentru ca stiu ca la unele masini compresorul nici nu cupleaza sub o anumita temperatura ... In orice caz, sunt curios de ce spune manualul.

Toate cele bune !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da, sub 5, 6 grade nu trebuie sa porneasca - sa protejeze componentele sistemului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si la mine porneste aerul cand dau pe auto, creste turatia de la 600 la 800, iar cand este foarte frig face la fel ,dar nu cuplaza compresorul. este recomandat sa pornim aerul iarna. la mine a pornit compresorul si la 4 grade.

Modificat de ymw
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, la tine compresorul se invarte tot timpul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si au si ei, doua tipuri - pt g6 din 2010 - cu si fara ambreiaj.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut? Ca in ELSA e dat doar cel cu supapa regulatoare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tot in Elsa.... ori e trecut ca documentatie generala la G6 - e in 2010, motor 1.2 .... cert e ca apar amandoua tipurile

post-30007-0-53731000-1326406681_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

MAi apre un tip, cel actionat electric, la masinile hibride. deci e clar ca sunt generalitati acolo, si G6 nu are decat pe cel cu supapa regulatoare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar - e bagata ca documentatie generala.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pana aflu, o sa incerc sa-l las pe auto chiar daca cupleaza compresorul ... poate asa e gandita instalatie de climatizare ...

Azidimineata am avut o surpriza majora cu aburirea. De-abia am ajuns la servici cu masina, pana si oglinda retrovizoare si ceasurile de bord erau aburite ...

M-am speriat sa nu fie dus caloriferul de incalzire din bord, dar am scos filtrul de habitaclu si m-am speriat ce-am gasit acolo: era imbibat de apa .... Capcele stateau bine, nu-mi explic cum s-a udat ... De fapt s-ar putea sa stiu ... acum 1 saptamana am spalat motorul, pentru ca aveam un furtun de servo care supura ulei si am vrut sa izolez problema, furtunul l-am inlocuit, dar se pare ca a ajuns apa la filtrul de polen. Cu toate ca nu stiu cum de-a ajuns numai acum, si nu imediat a 2-a zi, ca azi e prima zi cand s-a aburit masina in halul asta ... Am comandat filtru nou si astept sa-mi ajunga, sa-l pun sus si sper c-am rezolbat problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este normal sa nu porneasca clima la 0 grade ? 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La 0 grade clima porneste,compresorul nu

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna porneste clima dar compresorul nu?

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza unitatea climatronic din bord ,dar nu intra in functiune compresorul

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.