Jump to content

Catalizatorul - un rau necesar?


nodnad
 Share

Postare recomandată

Eu am o teava in loc de catalizator, si nu am nici un fel de probleme.

Parerile sunt intr-adevar impartite, unii spun ca primesti cativa cai in plus, ca scade consumul (gazele ies mai usor), altii ca pierzi cuplu in turatii joase si consum marit cu 0,5 - 1l/100km (backpressure insuficient).

La ITP nu am avut probleme, dar la mine in talon dobitocii de la RAR au trecut masina ca si non-euro, probabil din cauza asta au iesit gazele foarte bine.

Si, ultimul dezavantaj pe lista, motorul va deveni putin mai zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PiNGUS

    6

  • s_c

    6

  • wabbit

    5

  • strepSils

    4

Top Posters In This Topic

de cit timp ai scos catalizatorul? eu l-am schimbat de doua ori si nu vreau sa mai aud de el!!!!! :P

eu am auzit si pareri ca s-ar arde supapele................!!!!

si la mine e trecuta ca non-euro!!!! :P idioti

nu s-a simtit nici o schimbare la motor dupa ce ai bagat teava????

stie cineva cum se poate verifica daca e infundat????

Modificat de Ahiile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topic redundant. Se lipeste de cel deja existent, iar Dl. Ahiile are un warn de la mine.

PS: Search, search and search some more

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam ca informez lumea dupa ce ajung la ITP... ei, am fost.. si nu mi-au iesit noxele :D Motor euro2...

Solutie: Shpaga 30 RON si am trecut cu noxa de pe alta masina.

In rest nu am observat dezavantaje de cand am scos catalizatorul. Consum la fel, cuplul din ture joase il simt la fel, dar parca acum trage mai bine inspre zona rosie. Nu am dyno acasa deci nu pot spune ceva sigur ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut catalizatorul infundat la Explorer, iar baietii de la atelierul de tobe ;) mi-au pus o toba mai micuta ce avea teava de 60mm diametru in locul celui original care ma costa atunci 275 USD. Nu am observat modificari notabile in mersul motorului doar consumul a crescut usor, de la 26% urban la 28% :D

P.S.Motor 5000 V8 B)

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Sal la toti , eu am un Passat din 2002 , motor de 1.6 si imi consuma cam 15% in oras , deci enorm , ma duc cu masina la testar si imi arata ca este catalizatorul bulit , ma duc la servis acolo imi spune ca este un catalizator cam rar cel care il am eu , ptr. ca are si in fata si in spate cate o sonda lambda care sunt pe catalizator . Bun acum intrebarea mea ar fi :

1 . este mai bine sa-mi iau un catalizator la mana a doua ?

2. sa-mi cumpar unul universal ?

3. sau sa-mi iau unul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...
On 11.12.2003 at 10:44, kisslorand a scris:

Parca ne-ai mai zis chestia asta, Andi...

Salut am un polo din 2000 cu motor de 1.4 44kw si mi-sa infundat catalizatorul iar motorul merge in şuturi vreau sa il dau jos o merge si fara cineva mi-a spus ca o sa imi sparga motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sparge niciun motor... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!