Jump to content

Instalare ulterioara de pachete optionale - Passat B7


vtdesign
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o intrebare. Am achizitionat de curand un Passat B7 si nu m-am uitat cu atentie la optionale. Dupa un timp un prieten si-a luat un Passat si am vazut la el in usi o banda de lumina sub decoratiune si la picioare lumina. In usi de asemea acele lumini rosii care se aprind la deschiderea usi. Intrebarea mea este pot sa achizitionez acuma aceste 2 pachete, am inteles ca se numesc Ambient Light si lumini picioare. M-ar interesa in principal OEM, dar daca nu se poate este ok si aftermarket.

Va multumesc.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se achizitioneaza OEM, cate o lampa si o mufa si cablajul pentru fiecare usa si la fel, lampile si cablajul pentru luminile de la picioare, Lampile din usi se leaga la calc de usi si se codeaza cu VCDS , la fel si lampile de la picioare se leaga la centrala electrica si se codeaza cu VCDS.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este pot sa achizitionez acuma aceste 2 pachete, am inteles ca se numesc Ambient Light si lumini picioare. M-ar interesa in principal OEM, dar daca nu se poate este ok si aftermarket.

Va multumesc.

Vorbeste cu userul Jaf - a adus de Golf 5, OEM...... in general, aduce si la comanda....

In rest, procedezi asa cum ti-a scris Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, acuma incerc sa vorbesc cu el. Inca o chestie oare le monteaza cei de la vw service ca inca masina are 3000 km si nu vreau sa pierd garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc...... Poate doar sa le comanzi de la ei....dar nu stiu daca fac upgrade-uri. Daca masina nu a venit cu asa ceva din fabrica, s-ar putea sa nu se bage....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, userul JAF are id jaf pentru ca am dat la search si am gasit o tona de nume care contin jaf dar niciunul care sa fie Jaf. Imi puteti da un link catre contul lui ceva ?

Modificat de vtdesign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca B_76_JAF :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nicio reprezentanta nu o sa faca asemenea upgradeuri. Nu au voie , asa le comanda constructorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult baieti, am dat de JAF si totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am RCD 510 si volan multifunctional cat de invaziv si costisitor ar fi sa pun modulul care permite conectarea telefonului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce pret gasesti modulul de telefon si cablul aferent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa presupunem ca m-as duce intr-o reprezentanta... e ceva de genul ca dau jos unitate RCD si mai baga ceva pe acolo sau trebuie defrisat tot bordul sau mai stiu eu ce?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci o confuzie, daca iti instalezi RCD 510 nu vei avea automat si HF pentru telefon. Iti mai trebuie si o unitate HF care se monteaza sub scaunul pasagerului.

Nu cred ca iti vor monta in reprezentanta asa ceva, in primul rand pentru ca iti trebuie alte cabluri OEM pentru conectarea unitatii HF. Poti cumpara niste cabluri adaptoare, dar alea nu sunt OEM asa ca nu cred ca sunt permise de VW. Dupa iesirea din garantie, poti sa ti le montezi tu chiar foarte usor

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce spui ca e "mai" complicat, da mai multe detalii. Acum cateva saptamani tocmai mi-am montat (retrofit) un astfel de sistem.

Multe din cele scrise de colegul neamt sunt absolut inutile. ex: tastatura, instalarea baseplate, consola de deasupra etc (ultimele doua nu sunt chiar inutile, doar ca nu merita sa dai bani pe ele)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

As avea si eu o intrebare , cat de dificil ar fi sa montez pe un passat b7 2012 faruri cu xenon, ma refer sa cumpar din dezmembrari aceste faruri. Cam ce modificari ar presupune si care ar fi costurile implicate? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

O prima intrebare ar fi daca gasesti farurile astea bi-xenon de B7 OEM la dezmembrari, ca masina e relativ noua. Iar aftermarket pentru B7 inca n-am vazut sa existe...Oricum vor fi foarte scumpe si merita numai daca mergi relativ mult noaptea, altfel sunt un moft. Atentie, daca vei vrea si DLA dupa ce vei avea farurile, trebuie adaugati senzorii si probabil schimbat si parbrizul pe langa altele...

 

Ah, si inca ceva: o sa arate ciudat rau cu bi-xenon pe fata si fara stopurile cu LED pe spate (eventual si lampa de la numar cu LED). Si astea inseamna alti (multi!) bani in plus, destul de multe trebuie schimbate, nu numai farurile/stopurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa incep: exista aftermarket faruri pe ebay , dar sunt 600-700 dolari plus transport, ceea ce e destul de mult. Am analizat initial aceasta optiune dar mi s-a parut costisitoare.

Faruri originale au aparut la dezmembrari, spre surprindere mea cand am cautat. Au preturi de cam 9-10 milioane. Problema este ca nu vin cu balast si becuri. Deci mi-ar fi trebuit cineva care sa imi spuna sau ofere o solutie mai ieftina pt bec si balast aftermaket. Senzorul de pe bascula se poate cumpara iar cablajul il au deja toate modele din cate stiu.

Pe mine ma intereseaza in mod expre pentru luminile de zi cu led si xenon, faptul ca nu am si pe spate led si lumini nr cu led nu reprezinta pt mine deloc o problema. La numar se pot schimba usor cu leduri( desi pana acum nu am gasit bec canbus cAre sa nu dea eroare) iar la stopuri cum spuneam nu mi se pare ca diferenta e asa mare intre cele cu led si cele fara- parere personala.

Masina care o am are deja senzor de parcare si lumina si nu inteleg de ce spui ca trebuie modificat parbrizul. Singurii senzori ai xenonului sunt pe bascule, iar cablajul e prezent la toate modele de passat dupa cum spuneam. Pe langa asta stiu ca mai e necesara o configurare din computer pt activarea xenonului dupa ce il montezi. Cam asta e ce am gasit ca informatii in urma cautarilor mele speram sa aiba cineva informatii -solutii suplimentare.

Cum spuneam personal imi doresc destul de mult aceste faruri in mod special pentru acele lumini cu led si beneficiul dat de xenoane evident. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pentru DLA exista in piciorul oglinzii retrovizoare (acolo unde e si senzorul de ploaie - daca ai) un senzor de lumina folosit pentru reglarea fasciculului xenoanelor ca sa nu orbeasca masinile din sensul opus. La asta ma refer cand zic ca probabil trebuie schimbat parbrizul (si oglinda, evident). Iar daca ai parbriz incalzit, va trebui sa alegi intre DLA si parbrizul incalzit, ca amandoua nu se poate, nu sunt compatibile.

 

Presupun ca ai cumparat masina SH, altfel nu inteleg de ce n-ai comandat-o de la inceput cu bi-xenoane. Acum se poate monta orice si dupa, dar scuteai bataia de cap si pretul mai ridicat. Ca o parere personala, cred ca xenoanele merita investitia doar daca circuli mult noaptea. Pe lumina nu vei observa oricum nicio diferenta, dar daca le iei doar pentru aspect nu mai comentez... ;) Chiar si lumina data de xenoane pe intuneric n-o comentez, daca cauti vei gasi multi nemultumiti.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand multumesc pentru lamuriri, indicatii.

Apoi sincer recunosc nu stiu exact ce inseamna prescurtarea dla, se refera la day running lights?

Nu stiam de prezenta unui senzor in oglinda retrovizoare centrala , si am senzor de ploaie nu si parbriz incalzit. Masina asa e am luat-o sh fara bixenon.

Cum spuneam personal ma incanta acele led-uri de zi, si apoi faptul ca sunt xenoane. Dar repet principal sunt ledurile din far . De aceea cautam o solutie prin care sa pot lua faruri cu xenon din dezmembrari, apoi beurile plus balasturile sa le pot lua aftermarket si sa nu fie neaparat nevoie sa Zic de senzorii de pe bascula, parbriz sau altceva ci sa fac reglajul manual sau eventual la inceput in service sa bata ok.

De aceea cautam pe cineva care sa se priceapa si sa imi poate spune daca este o modificare realizabila si implicit fara modificari de amploare gen schimbat parbriz, oglinda sau alte chestii. Eu dupa mintea mea suie vedeam lucrurile in felul urmator: faruri dezmembrari, becuri+balast afermarket, senzor bascula plus ce trenuie facut la computer de bord la service vw. Speram sa nu fie mai complicat(costisitor) de atat. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FARuri OEM, balasturi si becuri OEM, senzorii de pe bascule si cablajul, care , stiai gresit , nu e tras.

Plus un calc central de xenon care se ocupa de autoleveling, alte fire si mufe schimbate la faruri.

 

posibil si o centrala electrica care sa stie de xenon.

Nu se poate face cu piese AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, disappointing for me

Modificat de Georgian13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

DLA = Dynamic Light Assist: http://www.volkswagen.de/de/Volkswagen/InnovationTechnik/technik-lexikon/dynamic_light_assist.html

 

Ma cam indoiesc ca VW-ul iti va monta sau coda faruri de la dezmembrari si in nici un caz after-market. Eu personal sunt adept al look-ului OEM, nu ti-as recomanda decat faruri OEM. Nu e imposibil de facut, dar nici usor nu e. Si inca o parere personala: la B7 singurul lucru care-mi place sunt stopurile cu led, cu farurile cu xenon nu ma pot impaca deloc. Oricum, daca faci schimbarea, fa-o si pe fata si pe spate, altfel o sa arate masina ca o struto-camila. Pregateste-te insa sa scoti din buzunar ca.1000++ EUR pentru distractia asta....

 

Faruri AM n-as pune nici batut, problemele care pot aparea sunt multe. Chiar si cu OEM sunt multi care au probleme cu auto-levelingul inca din ziua 1. Multi inca au facut 10 drumuri la service si tot atatea masuratori pana sa recunoasca VW ca xenoanele bat prea jos si sa le regleze din soft (o problema cunoscuta la xenoanele de B7).

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda interesanta chestia cu dla, chiar nu stiam de ea.

Cum am spus personal ce urmaresc este aspectul dat de ledurile de zi. Imi plac si ledurile de pe spate ca aspect, si probabil ar fi mai usor de montat acelea nefiind necesare modificari ulterioare insa nu vad cum spuneam diferente asa de mari peronal intre cele traditioanale si cele pe led.

Stiu ca nu aduc imbunatatiri asa mari vizibilitatii probabil xenoanele si probleme sunt destule, dar sunt peste becurile conventionale orice s-ar spune. Iar tot ca discutie oricum viitorul il vad in tehbologia de luminat cu leduri care e mult mai ieftina de produs si mai trainica , dar aici e si problema, e ieftina si producatorii nu cred ca renunta cu una cu doua la xenoane care le permit profituri frumoase.

Discutam de cele aftermarket fiindca ar fi alternativa mai ieftina si care sa aduca acelasi aspect cu cele OEM zic eu. Doua exemple referitor la ce ma gandeam:

Mie personal imi plac acele lumini de zi, si credeam cand am gasit faruri din dezmembrari oem cu bixenon asa ieftin ca nu merita aftermarket, dar se pare ca m-am inselat.

Modificat de Georgian13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!