Jump to content

Coduri eroare/ martori luminosi in bord A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari


razvanb
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am simtit nevoia acestui topic pt ca am avut o problema cu aprinderea unui martor in bord si anume cel de emisii noxe (cel galben din poza atasata ) , si chiar ma speriasem dar cu ajutorul forumurilor de la noi si cele de afara pe care am reusit sa le traduc cu google traducere pt ca erau in germana am rezolvat-o.

povestea e cam asa : Am masina de vreo 3000 de km (un audi A4 B8 , 2.0 TDI , 143 cp ) si saptamana asta s-a aprins martorul emisii noxe , e cel galben din poza pe care o atasez , e singura poza care am gasit-o pe net cu martorul asta , cauza care a dus la aprinderea lui a fost ca am mers cu masina subturat cam la 2000 sau poate putin sub si aveam obiceiul de a merge cu masina si pe rezerva adica mergeam pana imi indica ca mai am de mers cam 10-20 km , ceea ce e foarte rau ca trage toate mizeriile care raman in rezervor desi am bagat motorina numai din peco-uri .

Rezolvarea a fost asa : am gata 25 de litri de motorina de la petrom si am mers cu ea vreo 15-20 min la 3500-4000 de turatii in treapta 3 sau 4 si s-a stins , am inteles ca s-a facut o regenerare a filtrului de particule . Sper sa ne fie util acest topic.

si nici ACC (asistant cruise control) nu se mai activa ca sa nu imi dea voie sa mai merg cu ea subturat , acum si-a revenit si el

post-50106-0-45218700-1322929724_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • razvanb

    8

  • xbk

    6

  • ionut_marius

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-a imbacsit dpf-ul si de aia s-a aprins martorul. E de la condusul subturat. Nu e neaparat vb de motorina ci de stilul de condus. Bine ca ai rezolvat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a merge cu masina si pe rezerva adica mergeam pana imi indica ca mai am de mers cam 10-20 km , ceea ce e foarte rau ca trage toate mizeriile care raman in rezervor desi am bagat motorina numai din peco-uri .

Asta e un mit urban si e invalid din 2 motive:

1. Pentru asta exista filtrul de motorina, daca ar fi sa traga "mizerii", s-ar opri in filtru.

2. Pe unde credeti ca trage motorul motorina din rezervor? Prin partea de sus a rezervorului sau printr-o "gaura" din partea de jos a rezervorului? :) Gravitatia ne da raspunsul :P Deci stati linistiti, motorul oricum trage motorina din partea de jos deci chiar daca ar exista acele mizerii, condusul cu rezervorul aproape gol nu are niciun impact asupra aceste situatii.

Cat despre problema ta, dupa cum a zis si colegul DarkChild, era datorita DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Stie cineva cum se poate anula eroarea de bec ars la stopurile spate din VAG COM (VCDS) la un audi A4 B8? ? Mentionez ca detin interfata originala .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca becurile sunt ok si intrerupatorul de la pedala de frana in ordine se stinge singur . Daca ai becuri sau stopuri pe leduri atunci iti trebuie anulatoare de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt stopurile cu leduri aftermarket.au 4 cutiute (anulatoare) dar nu au fost montate.am crezut ca se poate face din software.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate din software, trebuie sa montezi rezistentele acelea pentru a pacali eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca nu am montat decat una fiind 4 la numar.Am montat una singura pe un singur stop aftermarket montaj pe masina si a aparut eroarea in bord.normal fiind montat un un singur stop din 4 si un singur anulator ar fi trebuit sa nu apara eroare nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca n-am cum sa stiu 100% pentru ca nu stiu ce stopuri ai tu acolo si nici exact in ce constau anulatoarele alea. Dar tinand cont ca fiecare stop are mufa lui individuala, da, bunul simt imi zice ca ar fi trebuit sa nu apara eroare daca ar fi functionat anulatorul. As fi EXTREM de uimit sa fie nevoie sa le montezi pe toate ca sa nu apara eroarea.

Poate putin tardiv acum, dar nu mai bine te orientai catre stopurile OEM? :) Sunt destul de scumpe ce-i drept, dar din ce-am vazut nici cele aftermarket nu sunt tocma' ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza reiese ca ai probleme cu incarcarea...si din ce ai scris e de regenerare.....ai facut scanare pt erori sa vedem exact problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am rezolvat definitiv problema , dupa ce am facut acea regenerare in mers cu turatie peste 3000, s-a mai aprins dupa de cateva ori , si am rezovat astfel , am inlocuit senzorul presiune asta din imagine , pretul lui nou original fiind 181 ron

pret total reparatie 250 ron senzor si manopera la un prieten priceput , am atasat si o poza ca sa vedeti exact unde se afla , am aflat intre timp de la cei de la audi ca este destul de des sesizata problema asta la modelul asta , dar daca te duci la reprezentanta iti recomanda schimbarea filtrului de particule care vine in pachet cu toti senzorii aferenti adica si asta , asa ca aveti grija .

senzorul are codul asta : 03G906051A

post-50106-0-10258300-1324573085_thumb.j

post-50106-0-58989600-1324573091_thumb.j

Modificat de razvanb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-a aparut martorul de la bujii care arata ca o spira portocalie care se aprindea intermitent , aveti idee ce e? sau ce reprezinta , am oprit masina si am pornit si nu s-a mai aprins , s-a mai aprins odata cand am spalat motorul la masina. e posibil sa fi intrat ceva umezeala la vreun senzor ? masina merge perfect .

am citit pe forum ca ar putea fi de la swich-ul de la frana (dar nu e asta pt ca stopurile pe frana functioneaza toate ). astept pareri

de martorul din poza e vorba , asta licar uneori la mn

post-50106-0-14708700-1328466603_thumb.j

Modificat de razvanb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai asta, poate semnaliza mai multe probleme - are rol de martor OBD - tremura motorul cand a aparut martorul ? scaneaza masina si vezi ce eroare a stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai asta, poate semnaliza mai multe probleme - are rol de martor OBD - tremura motorul cand a aparut martorul ? scaneaza masina si vezi ce eroare a stocat.

maine cred ca o sa-i fac un test , nu a simtit nici un tremurat , se aprinde in mers uneori dar atunci cand opresc si o pornesc iar nu imi mai apare , poate dupa cine stie cat timp , uneori in aceeasi zi alteori dupa 3-4 zile

Modificat de razvanb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema , licaritul rezistentei de la bujii aparea din cauza senzorului de la clapeta de acceleratie , asa ca am luat decizia sa o o inlocuiesc cu un siemens vdo exact ca cea montata actual pe masina pt ca oricum uneori ramanea blocata pe una din pozitii , cost 560 ron clapeta si mai vedem maine mana de lucru care nu cred ca va fi cine stie ce .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am revenit cu problema rezolvata , ziua de azi a decurs asa : de dimineata cand am plecat de acasa s-a aprins si senzorul de la filtru de particule (particle filter see owner's manual) mare sperietura ce am tras , dar dupa ce am schimbat clapeta de admisie acum s-a stins si martorul intermitent de la bujii si cel de motor , ramanad doar cel de la filtru de particule aprins pe care l-am stins in mers cu a 2-a timp de 15 min si s-a rezolvat :) eu cred ca martorul de la filtru de particule a fost infuentat sa se aprinda pt ca eu aveam anulat senzorul de la clapeta de admisie iar aceasta lipsea din circut , cost final 560 ron clapeta 70 ron manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut , revin cu o intrebare in topicul asta desi nu e vorba de un martor aprins o pot considera totusi o problema nu neaparat atat de grava dar totusi as vrea sa o rezolv .

masina este echipa cu pilot automat si cu distronic (senzorul acela din bara care arata ca o lupa mai mare in partea dreapta langa proiector , cel care iti franeaza masina daca nu esti atent si iti poate tine viteza constanta dupa cel din fata urmand exact mersul lui acelerare/franare) uneori merge atat distronicul cat si pilotul automat ...si uneori nu merge nici una nici alta .

Ce credeti ca trebuie sa fac? unde sa ma duc ? mai putin la audi ca ma costa 1 mil numai constatarea , eu cred ca e totusi ceva din soft dar nu pot fi sigur pana nu am parerea unui specialist . Chiar daca nu prea foloseam pilotul automat totusi distronicul era oarecum util cu franarea as vrea sa-l recapat :) acest ochi in plus :)

mersi de sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cel mai probabil switch-ul de la pedala de frana sau de la pedala de ambreiaj. Daca unul din astia doi nu merge, cruise controlul se dezactiveaza. O scanare vag-com poate arata daca vreunul din senzorii astia face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, o masina ca asta, nu se repara dupa ureche....adica o scanare si cateva verificari in campurile de masura, te vor ajuta sa gasesti problema. switch de ambreiaj - poate sa fie....mai mult ca sigur..... de frana, nu - ca atunci s-ar aprinde martorii la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat , o sa merg sa ii fac o scanare generala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu ac. problema se aprinde martorul de la bujii doar dupa ce motorul aj la 90C,parca pierde si din putere,am fost la tester a aprut o eroare la o supapa a EGR-ului ,am schimbat-o si acum face la fel.Este vb despre un A4 b8 2.0 tdi E5.

Multumesc.

Modificat de ionut_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea in intregimea ei, asa cum apare pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am notat eroarea,un service bun imi poate recomanda cineva,ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare valva EGR N optsprezece,un mecanic mi-a zis ca ar fi DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simtomul cu martorul de bujii l-am avut si eu, doar ca la mine se aprindea si becul de la motor cu eroare la clapeta de acceleratie. am curat-o, doua zile a fost ok apoi s-a aprins iar. asa ca am schimbat clapeta. acum nu se mai aprinde nici martorul de la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Coduri eroare/ martori luminosi in bord A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!