Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

O fi rulmentul gripat si blocat.

Incearca sa il dai jos sau sa pui curent pe direct pe els a vezi ce se intampla.

Modificat de john k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe direct merge

e posibil sa fie rezistenta? cea cu radiator? panoul de climatronic da comanda, functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu motorul aerotermei am eu unul pentru climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dar, motorul merge

se intampla ceva inte panul de comanda si motor

din cate am vazut pe net singura piesa ar fi rezistenta de turatie

e cam frig afara si parca nu-mi vine sa inghet pe langa masina

am cumparat si rezistenta. trebuie doar sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o problema la un MK3 1.6 abu , am radiatorul fisurat nu curge , dar cand e apa pe la 80 se vede cum ies aburi din radiator , problema e alta caldura in masina foarte putina sa fie din cauza asta , ambele furtune de la calorifer aproape la fel de calde( cel de retur o idee mai rece ) , sa fie de la raditor ca nu e aerisita bine instalatia , ca nu ma apuc sa shimb radiatorul acum  ,si daca a dat cineva bordul jos se poate accesa clapeta de cald-rece fara sa umblii la coloana de directie, adica fara sa dau jos intaritura de bord jos?

Modificat de Tzuinea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge sa umbli la clapeta fara sa dai jos armatura,iar daca te decizi sa ajungi aici dai si aeroterma jos si poti schimba si radiatoru(40ron)asta inseamna inca 4 piulite de desfacut din compartimentu motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos caloriferul, nu era infundat dar la m spalat bine si am bagat apa calda in el se incingea bine, dar cand am montat tot la loc, am pus burete pe clapeta si surpriza caldura aproape deloc,,, de la ce sa fie? Nu mai stiu ce sa ii fac.. sa fie de la radiator unde e fisurat(nu curge dar cand e apa calda se vad aburii cum ies din grila) si apa sta la 75 cand ajunge la 90 porneste electoventilatorul ,si nici aici nu stiu de ce nu sta la 90 dar in principal de ce nu am caldura ,,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care ati schimbat buretele de pe clapeta: credeti ca daca dau ventilatorul de la aeroterma jos,si bag mana pe acolo ajung la clapeta cat sa lipesc ceva pe gaurile acelea?Chiar nu am timp sa demontez tot bordul si am cam ramas fara caldura dupa ce de cateva luni a tot zburat burete prin masina.

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa bagi mana. Trebuie sa desfaci cat mai mult ca sa ai acces. Ideal ar fi cu aeroterma data jos de pe masina si asa sa faci operatiunea. Insa poti si pe masina dar trebuie sa dai jos plasticele dinspre bricheta pana vezi clapeta, iar apoi cumva sa bagi mana sa lipesti materialul pe clapeta.

Grija mare pentru ca au muchii foarte ascutite si te ranesti foarte usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge nici asa pt ca distribuitoru ala de aer al aerotermei este fata in fata cu ramforsarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca ranforsarea trebuie data jos, asta am uitat sa specific. Dupa cum spuneam, cel mai usor e sa fie totul desfacut, altfel te chinui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am dat jos masca ( bordul) , am fortat putin sa scot capacul ce iti da voie sa ajungi la clapete , nu cine stie ce , acum pe frigul asta nu as recomanda sa fortezi plastic sa nu ti se crape sau rupa . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce capac este vorba?(am atasat o poza cu bordul, daca poti sa imi indici acolo) O sa incerc sa demontez tot din centru sa vad unde ajung..poate poate reusesc ceva.

Multumesc pentru raspunsuri.

post-49729-0-88295900-1453825514_thumb.j

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la pozele de la postu #1121, intre ramforsare si fereastra unde sunt clapetele mai este un capac de plastic prins in 2 piulite de plastic(in poza se vede filetu din dreapta si mai este unul in stg).Modul de scoatere al capacului este spre inapoi(tragi in fata) ca sa iasa urechile de plastic de pe filet si apoi in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! La vento (1.6 ABU) am mari si persistente probleme cu caldura, in sensul ca temperatura in bord nu se ridica la mai mult de 70 grade. Am schimbat termostatul, radiatorul din bord, antigelul, ceasurile din bord (la instalarea mfa-ului). Se poate totusi sa nu fie bun termostatul? L-am schimbat de 2 ori pana acum si practic niciodata nu am avut o temp constanta de 85 grade cum ar trebui la motorul asta. Sa il schimb iar..? Multumesc, astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
richiteanuflorin12
On 14.01.2006 at 14:15, Raf a scris:

Am patit-o si eu cu rezistenta! Am pus-o pe direct, a mai mers 2 sapt si iarasi merge doar pe treapta4! Se poate sa se fi ars rezistenta de data asta? Cred ca daca pun una noua se va arde si ea. Din cate sti problema este uzura la aeroterma(curent absorbit prea mare/curent aer prea mic pt racirea rezistentei). Vreo rezolvare fara sa umblu la aeroterma care merge satisfacator?

Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richiteanuflorin12
On 14.01.2006 at 14:15, Raf a scris:

Mă ajută și pe mine cineva cu un răspuns.Nu îmi baga căldură la relanti,in momentul in care accelerez baga caldura,nu mai accelerez se răcește aerul până devine rece,mentionez ca am scos celelalte două furtune ce intră în clonifer si am băgat jet si degeaba si inca cv nu am presiune în vasul de expansiune nici după 100 de km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 25.10.2016 at 8:32 PM, richiteanuflorin12 said:

 

Salut , schimba rezistenta , asa am patit eu ..... 

On 12.02.2016 at 3:52 PM, paul-vw said:

Salutare! La vento (1.6 ABU) am mari si persistente probleme cu caldura, in sensul ca temperatura in bord nu se ridica la mai mult de 70 grade. Am schimbat termostatul, radiatorul din bord, antigelul, ceasurile din bord (la instalarea mfa-ului). Se poate totusi sa nu fie bun termostatul? L-am schimbat de 2 ori pana acum si practic niciodata nu am avut o temp constanta de 85 grade cum ar trebui la motorul asta. Sa il schimb iar..? Multumesc, astept parerile voastre.

Salut , din cate zici e posibil ca sa nu iti indice corect in bord , la mine imi indica la fel ca la tine de cand mi-am schimbat ceasurile . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Stie cineva unde gasesc buretele de pe paletii ce dirijeaza aerul .. Sau ce as putea lipii acolo in loc de burete?

1501072027125-1903580957.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am lipit folie de care se pune sub parchet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce ai lipit folia aia . ca trebuie ceva sa reziste la temperatura aia sa nu se dezlipeasca ca nu mai desfac inca o data nici sa ma plateasca careva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate spun o prostie.. dar nu merge lipita cu un glue gun ? (un fel de plastic topit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat . Am lipit cu silicon de temperatura . Megea si cu pistolul cu plastic topit

IMG_20170726_220009.jpg

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lipit-o cu ceva gen prenadez. Tine si azi de 5, 6 ani de cand am lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!