Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Aici voi posta, prin amabilitatea colegilor francezi (care au pus poze numai pe forum, ca sa nu le vada decat membrii) montaje/demontaje la POLO 6N2.

edited by BogMW

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul reportaj cu poze: CUM SE SCOATE FATA DE USA LA 6N2

Avem poze cu masina cu oglinzi manuale, ceea ce este bine, pentru ca este mai dificil demontajul la oglinzi manuale

VOILA! La cei cu oglinzi electrice se mai scoate si cupla de la butonul de reglaj

Frantuzul nu a mai facut poza si cu scosul tzumburusului de la piedica usii, care se face prin desurubare

AVEC LE SOUTIEN DU POLO 6N2 FR (FRANCE)

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ati fost cuminti, mai bagam niste poze, cu filtre care se scot la polo. Aici veti observa exact unde sunt suruburile si diverse mici trucuri. Vizionare placuta!

Incepem cu filtrul de habitaclu (aer conditionat), care se scoate relativ usor, nu e prea ieftin (600-700.000 pe MANN sau BOSCH), dar il puteti schimba acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuam cu scoaterea filtrelor. Intra in scena filtrul de aer -motor

ATENTIE! Pozele sunt pentru motor AMF, dar de POLO 6N2, 1,4 TDI PD 55kw, 75 PS

Pozele au fost facute de jos, adica este pozata burta masinii. Nu este nevoie sa urcati masina pe rampa, este suficient sa o ridicati pe cric pe roata dreapta fata si sa bagati o surubelnita cu cap "soricel"-imbus la toate cele patru suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenim cu detalii la scoaterea panoului de usa, de data aceasta in cazul usii din spate, care are geam manual (nu e cazul meu, eu am pus geamuri electrice pe spate de la SPAL-kit universal)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vrea sa isi monteze o bara de rigidizare la un 6N2 pe benzina, uitati-va aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va cum se scoate semnalizatorul lateral, de langa far, pentru a schimba becul portocaliu de semnalizare.

Dupa ce ati rasucit cu surubelnita ca in poza 2, trageti de steluta aia neagra de plastic in sus, pana ajunge ca in poza 3. Pentru montaj. operatiunea se face invers

In ultima faza scoateti mufa din semnalizatorul lateral (este de plastic alb), prin rasucire, scoateti becul si apoi puneti unul nou in loc. Nu incercati sa puneti bec transparent obisnuit (ca cel de frana sau marche-arriere) ca sa dati o lumina alba-gen tuning semnalizarii pentru ca nu merge. Becul de semnalizare (portocaliu) are alta distanta intre piciorusele fasungului (soclu) decat un bec obisnuit, care nu intra.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, avand in vedere faptul ca sunt luate de pe alt forum, pune si un link. E mai bine, pentru a respecta drepturile altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

pe mine ma intereseaza ce ai spus cu geamurile electrice. as vrea sa-mi pun si eu ca n-am nici macar pe fata :( insa am auzit tot felul de meseriasi spunand ca ba nu se gasesc kituri, alea originale de vw sunt extrem de scumpe, nu gasesc butoane si tot felul de scuze. mi se pare ciudat avand in vedere ca pe dacie se pun asa usor si sunt asa ieftine.. ca sa nu facem off-topic poate imi dai un pm sau deschidem alt thread unde, daca vrei, sa explici ce si cum. mersi :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va cum se scoate semnalizatorul lateral, de langa far, pentru a schimba becul portocaliu de semnalizare.

Dupa ce ati rasucit cu surubelnita ca in poza 2, trageti de steluta aia neagra de plastic in sus, pana ajunge ca in poza 3. Pentru montaj. operatiunea se face invers

In ultima faza scoateti mufa din semnalizatorul lateral (este de plastic alb), prin rasucire, scoateti becul si apoi puneti unul nou in loc. Nu incercati sa puneti bec transparent obisnuit (ca cel de frana sau marche-arriere) ca sa dati o lumina alba-gen tuning semnalizarii pentru ca nu merge. Becul de semnalizare (portocaliu) are alta distanta intre piciorusele fasungului (soclu) decat un bec obisnuit, care nu intra.

<{POST_SNAPBACK}>

buna treaba.....asta cu farurile..eu mi-am dat seama singur cam dupa 15 min cum se desface dupa ce in prealabil "un meserias" mi-a rupt siguranta aia de la semnal...si-mi propuinea varianta poxipol.... :D

P.S. bravo pentru celelalte pozesunt chiar necesare pentru eci care vor sa mai mestereasca singuri pe la masina... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hogorban: dau degeaba link, pentru ca te redicrectioneaza catre o rubrica : NOM D'UTILISATEUR si MOT DE PASSE, adica nu poti intra pe informatiile din link decat cu user si parola. Am incercat de mai multe ori sa pun linkuri si nu merge.

Oricum eu sunt membru acolo si ii mai ajut si pe aia, care de bine ce traiesc in Franta sunt dusi cu pluta rau de tot

@TEH: NO PROBLEMO. Se pun foarte usor. Kit-urile originale de VW sunt mega-scumpe (sunt practic piese de schimb). Kit-ul SPAL e vreo 200 de euro pentru 2 geamuri si include si 1 an garantie. Montajul se face in 40 de minute si e super-cool! Iti dau un link cu ce au baietzii. La noi, puneau la C&C, acum sunt unii NADIMAN IMPEX, care aduc si jante FONDMETAL. Merita!

http://www.spal.it/automotive/aftermkt_alzacristalli.htm

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu! Ziceti-mi ce va mai intereseaza la demontaje/montaje POLO 6N2, ca sa vad cum ii mai imbrobodesc pe frantuji sa transpire niste imagini! Eu iau asa ce mi se pare mie mai interesant si care ar putea sa va ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem aici cum se demonteaza sistemul de climatizare manual. E util ca sa vedeti cum sunt montate piesele, in ce ordine si eventual sa stiti cum sa schimbati becul de la robinete.

La masinile astea (si cred ca si la GOLF IV), butonul de AC si RECIRCULARE au led-uri, deci nu se ard. In schimb cele trei robinete au un singur bec, care se cumprara si la noi, seamana cu cel de bord de dacie, numai ca nu are soclu. Becul asta se mai arde, insa se schimba usor. Din cate am vazut eu, e singurul bec care apare la instumentarul de POLO 6N2, restul sunt led-uri.

Unde scrie ETAPE 1 si ETAPE 2 este asa: daca trageti spre voi robinetele, vor iesi, exact ca la aragazul vechi, romanesc, al lui Buni'. Dup-aceea scoateti cu grija acel suport negru (are niste cleme une este trecut cu albastru) si puteti ajunge la ultima etapa, cand apare suportul alb. Nu este nevoie de toate astea ca sa schimbati becul, ci numai daca doriti sa demontati complet ca sa faceti ce a facut nenea asta

Omul nostru a scos la final acel mic difuzor de plastic rosu si s-a ales practic cu iluminare alba a celor trei robinete. La final s-a plictisit si a vopsit cu oja albastra becul si a obtinut iluminare albastra. Revin cu alte imagini

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa plictiseala a obtinut exact ce vedeti mai jos:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata "harta" sigurantelor la Polo 6N2.

<{POST_SNAPBACK}>

Pozele sunt bune, bune pt.cine mai vrea sa-si bage nasul si singur la reparatii minore.

Stii cumva daca "harta" sigurantelor se potriveste si pentru Polo 6N (dar atentie model 2000, nu '99, '98, etc.)?

Numai bine,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sigurantele sub bord stanga jos, teoretic da. Daca ai nelamuriri privind simbolurile, o sa piratez si traducerea fiecarui simbol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele sunt bune, bune pt.cine mai vrea sa-si bage nasul si singur la reparatii minore.

Stii cumva daca "harta" sigurantelor se potriveste si pentru Polo 6N (dar atentie model 2000, nu '99, '98, etc.)?

Numai bine,

Dan

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ai cartonasul respectiv pe capac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce vorbeam cu borris, legat de sitemul de vacuum/pneumatic de inchidere centralizata. Apa intra exact pe la stutzul asta alb, insa nu il obturati, pentru ca pe acolo iese aerul in exces!

Aveti si o poza cu faimoasa mufa, care mai scapa apa pe la contacte

Scriu acum despre inchiderea centralizata de 6n2, care mai face figuri, in caz ca vreodata ma intreaba cineva si nu am timp sa raspund.

Asadar

Trebuie sa stiti ca la POLO 6N2 inchiderea centralizata este pneumatica si poate sa faca figuri. Avantaje? E o singura piesa, deci ori se inchide totul ori nu se mai inchide nimic! Dezavantaje? Ceea ce tocmai am scris.

Verificati dupa ce spalati masina sa nu va intre apa in portbagaj!Este esential. Cu toate astea, cand deschideti hayonul, sa stiti ca toata apa de pe luneta se duce fix in inchiderea centralizata. Acel controller se afla exact unde tineti trusa de prim-ajutor, in spatele propilenei aleia.

E o hangara mare, din care iese un furtun care pleaca spre o mini intersectie de frutune si mai are o mufa electrica.

Daca intra apa in ea, incep sa oxideze contactele si brusc nu mai merge sa inchideti nimic. Ati observat ca ea face un marait asa trist, ca de caine. Daca deschideti capacul acelei console (se scoate foarte usor, de unde si problema intrarii apei) o lasati sa se usuce si stergeti contactii murdari, o sa vedeti ca isi revine

NU VA LUATI DUPA TOTI CARE ZIC DIN PRIMA CA S-A ARS UNITATEA DE INCHIDERE CENTRALIZATA, PENTRU CA E POSIBIL SA AVETI DOAR NISTE APA IN EA SI SA ISI REVINA DACA ESTE USCATA SI CURATATA!

daca moare centralizata, cel mai grav este ca NU PUTETI INCHIDE/DESCHIDE busonul pentru benzina/motorina

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cartonasul respectiv pe capac?

<{POST_SNAPBACK}>

:D

O sa verific. Dar parca nu.

Oricum eu ma refeream la toate pozele.

Dan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum schimba ei uleiul la AMF, 1,4 TDI

Personal nu sunt fanul acestei metode, pentru ca risca sa se distruga filetul la dopul baii de ulei. Eu prefer vidanj electric, prin joja de ulei, dar e metode al fel de controversata.

Pozele va ajuta sa vedeti cum e prins scutul de plastic la motor, cum arata baia de ulei, etc

MERCI BEAUCOUP POUR LE SOUTIEN DE NOS AMIS FRANCAIS et DU SITE POLO 6N2 FR(FRANCE)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!