Jump to content

Ce parere aveti despre Touran ? Calitati si defecte


Forte
 Share

Postare recomandată

karaev pretu la ele ar fi cam 50 ron bucata find second.cam asa se vand pe la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si din cate s-au uitat baietii nu are nimic ambreiajul; masina se pare ca nu a fost miscata ceva timp si au dat cu niste vaselina si din fericire pt mine nu se mai blocheaza,dar am ramas f.surprins cand am schimbat 2 bucsii fata la 50 lei una si mi-au luat manopera 130 lei pt amandoua.daca mai e pe cineva pe forum careXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX per buc.va salut.

Pentru vanzari/cumparari exista arie dedicata!

Postarea unui anunt de vanzare/cumparare in topic tehnic, se sanctioneaza cu warning. :D

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa iau si eu un Touran din Franta si am o intrebare. Toate motoarele 2.0TDI 140cp sunt euro4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yoyo_man toate sant euro 4 de 20 tdi dar am inteles ca cele 20 tdi 140cp au ceva prob cu pompa de ulei ,si sant 16 valve ,poate daca este din 2006 2007 remediat probl la ele .al meu este 20 tdi 136cp si lam resoftat la 170.poate gresesc dar am un prieten care a avut prob la el. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,da,Touran-urile cu motoare de 136 cp sint fparte reusite........... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

btr si al meu e de 136 cp si nici un bai cu popa de ulei.Pai daca e sa ne luam dupa toti nici nu ar fi trebuit sa faca acest motor.Al meu e octombrie 2003 inmatriculat pe 2004 si norma euro 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Doamneee, ma minunati mai oameni buni...

Unde-ati gasit voi motor VAG diesel 2.0 de 136 cp?

Ca peste tot VAG a fabricat/dotat (inclusiv Touranul) doar motoare diesel 2.0 de:

- 103 KW care este egal cu 140 CP;

- 125 KW care este egal cu 170 CP.

Detalii de pe site-ul oficial SEAT pentru Altea.

Motores diésel:

- 1.9 TDI 90 CV / 66KW

- 1.6 TDI CR 105 CV / 77 KW Start & STop E-Ecomotive

- 1.6 TDI CR 105 CV / 77 KW 7 vel. DSG

- 2.0 TDI CR 16V 140 CV / 103 KW

- 2.0 TDI CR 16V 140 CV / 103 KW 6 vel. DSG

Si VW pentru Touran.

,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes tin sa te contrazic .Touranul meu este de 2.0 L de 100 kw ceea ce inseamna 136 cp.Doar stiu ce amsub capota... :lol:

uite aici o lista lunga cu tipuri de motoare pentru touran http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Touran

The Touran is available with petrol, diesel and compressed natural gas (CNG) engines.Model Years Engine and code Displ. Power Torque

1.2 TSI 2010–present I4 8V CBZB 1197 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) @ 5000 rpm 175 N·m (129 lb·ft) @ 1550-4100 rpm

1.4 TSI 2006–present I4 16V BMY/CAVC 1390 cc 103 kW (140 PS; 138 hp) @ 5600 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1750–4000 rpm

1.4 TSI 2007–present I4 16V BLG/CAVB 1390 cc 125 kW (170 PS; 168 hp) @ 6000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1500 rpm

1.4 TSI EcoFuel 2009–present I4 16V 1390 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5500 rpm 220 N·m (160 lb·ft) @ 1500–4500 rpm

1.6 2003–2010 I4 8V BGU/BSE/BSF 1595 cc 75 kW (102 PS; 101 hp) @ 5600 rpm 148 N·m (109 lb·ft) @ 3800 rpm

1.6 FSI 2003–2006 I4 16V BAG/BLF/BLP 1598 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 6000 rpm 155 N·m (114 lb·ft) @ 4000 rpm

2.0 FSI 2003–2006 I4 16V AXW/BLR/BLX/BVY 1984 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 6000 rpm 200 N·m (150 lb·ft) @ 3500 rpm

2.0 EcoFuel 2006–2009 I4 8V BSX 1984 cc 80 kW (109 PS; 107 hp) @ 5400 rpm 160 N·m (120 lb·ft) @ 3500 rpm

1.6 TDI 2010–present I4 16V CAYC 1598 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) @ 4400 rpm 250 N·m (180 lb·ft) @ 1500–2500 rpm

1.9 TDI 2004–2010 I4 8V BRU/BXF/BXJ 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1800–2500 rpm

1.9 TDI 2003–2004 I4 8V AVQ 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 250 N·m (180 lb·ft) @ 1900 rpm

1.9 TDI 2004–2010 I4 8V BJB/BKC/BXE/BLS 1896 cc 77 kW (105 PS; 103 hp) @ 4000 rpm 250 N·m (180 lb·ft) @ 1900 rpm

2.0 TDI 2003–2004 I4 16V AZV 1968 cc 100 kW (136 PS; 134 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1750–2500 rpm

2.0 TDI 2004–2010 I4 16V BKD 1968 cc 103 kW (140 PS; 138 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1750–2500 rpm

2.0 TDI DPF 2005–2010 I4 8V BMM 1968 cc 103 kW (140 PS; 138 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1750–2500 rpm

2.0 TDI DPF 2010-present I4 16V CBAB 1968 cc 103 kW (140 PS; 138 hp) @ 4200 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1750–2500 rpm

2.0 TDI DPF 2005–2010 I4 16V BMN 1968 cc 125 kW (170 PS; 168 hp) @ 4200 rpm 350 N·m (260 lb·ft) @ 1750–2500 rpm

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu e generala problema cu pompa de ulei, pana una alta Touranul meu e pe drum din Franta...revin cu calitati si defecte dupa ce ma mai acomodez cu el...numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

flotouran95 ai perfecta dreptate.

Ceea ce m-a facut sa-mi recunosc greseala a fost NU citatul din wikkipedia (unde oricine poate scrie si edita orice) ci faptul ca am gasit informatia exact pe site la Vw Ag.tomato[1].gif

2.0 diesel 100 Kw = AZV, BNA, BRF (toate sunt Euro 4), CBAA (Euro 5)

2.0 diesel 103 Kw = BKD, BMM, BRE, BLB, CBD (toate sunt Euro 4), CBAB (Euro 5), CAAC/CCHA (Euro 3- 5),

Chiar nu stiam ca VAG a scos si motoare de 100 kw...

Incet-incet or sa scoata motoare din 5 in 5 cp... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: nu e stres aryes si tu mai ajutat si sustinut deci ...de aia ne ajutam si suntem colegi doar ca eu am acest motor pe masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu vati suparat cei ce aveti motoare de 20 tdi 103kv[140 cp] dar chiar a avut prob cu pompa poate a fost un caz unic...floturan si al meu este de 100kv[azv] numai ca am schimbat soft are170cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am vazut la revo schimbare de soft pt touran. cica il duce pana in 185 cp. afecteaza schimbarea asta componentele, motorul, consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In aria aceasta vei gasi o multime de topicuri care trateaza subiectul "tuning". :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep acest post cu mii de scuze la moderatorul site-ului,pt ca am gresit cu cerintele mele si sper sa nu se mai intample,asa si vreau sa mai intreb si eu ceva:eu am avut masini numai pe benzina pana la touran si am auzit cateva discutii pe la serviciu cum ca nu e bine sa schimbi viteza sub 2500 turatii la diesel ca se duce nu stiu ce piesa.este asta o regula obligatorie si chiar dauneaza masinii?sper sa nu ma fac de ras cu aceasta intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

karaev da trebuie sa sch. viteza la peste 2000rot daca umbli cu ea subturana are sa se infunde turbo cea ce necesita pe urma sa fie data jos si curatata.turbo lucreaza la turatie de peste 1800 rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare....la mine se aude cam dupa 1000 rpm un suierat/fluierat...ce-o fi...care se aude tot timpul cat merge masina....ma gandesc ca nu e de la turbina cum zice toata lumea daca aceasta porneste de la 1800rpm...ce poate fi?

p.s. am dat un search si am gasit o mie de raspunsuri...diferite toate...ideea e...turbina merge tot timpul sau porneste doar de la 1800?

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

turbina merge tot timpul sau porneste doar de la 1800?

Turbina functioneaza TOT timpul cat functioneaza si motorul!

Aici ai explicata functionarea turbinei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(sper sa nu fac iar o gafa) am citit pe acolo pe la navigatie si cer si eu parerea cum sa fac sa folosesc navigatia la masina ca din cate am cautat nu prea exista harta cu romania pt RNS MFD2 si imi este ciuda sa stau cu gps-ul montat deasupra,iar ecranul ala mare sa il folosesc doar pt radio.am citit cate ceva doar f.f putin despre igo limusine si nu prea ma pricep si in plus ma gandesc si la bani,ca imi ia statul lunar 25% sin salariu.exista oare vreo solutie convenabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut yoyo man,karaev

poate ca ma-m exprimat gresit in post de mai sus.dar iti spun acuma cum lucreaza. pe intelesu tuturo

la pornirea motorului ge ometria de la turbina prin acuator se inchide deci gazele de evacuare ies pe esapament o mare parte din ele

daca paletele de la geometrie sant uzate aerul ce trece prin ele datorita uzuri fac ca turbina sa se invarta cu o rotatie mica.pe relantiu

in momentu cand tu accelerezi geometria datorita acuatorului se deschide imprimandui turbinei o rotatie mai mare

cand turatia este pe la 1700-1800 turbina este cam la jumatatea ca putere.

cu cat turatia este mai mare motorina nearsa [fum ala negru] nu apuca sa se depuna pe geometrie cea ce duce la infundarea geometriei

concluzie

cu cat schinbati vitezele la turatie mai mare protezati geometria[turbo]

bafta

sper ca nu sant off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Karaev, acest topic NU este dedicat navigatiei la Touran.

Pentru asta ai fie topicurile din aria aceasta, fie un alt topic din aria Touran, dar care trateaza problema navigatiei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In aria de vanzarisunt o multime de topicuri cu vanzarea intefelelor iar aici se discuta despre VCDS. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa mai dau si eu cu parerea la subiect :)

- Ambreiaj + volant schimbate de trei ori ( sau de patru ori )

- S-a dus macaraua de la geamul soferului.

- M-a lasat si bateria. (si nu stiu cum dracu sa o scot)

- S-a ars si becul de la scrumiera, deci bordul meu este pe jumatate neluminat. (de unde pot sa fac rost de altul ? ca pina si asta e special)

- S-a crapat si parbrizul

- Am reusit sa distrug un ornament de pe portiera soferului in incercarea de a desface fata de portiera.

- S-au dus ventilatoarele de la radiator

- Ventilatorul de la aeroterma scirtie de mor

- Capacul de pe nuca schimbatorului s-a dezlipit de nenumarate ori.

- Turbina schimbata ( s-a rupt o pala la elicea de pe evacuare )

In general, toate ornamentele si chestiile din interior parca sint special facute sa se rupa daca nu stii EXACT cum sint prinse sau daca trebuie scoase pentru a avea access in spatele lor.

Per total este o masina oarecum corecta si buna. In sensul ca ofera satisfactii cind esti la volan. Eu am ajuns sa fiu fan al masinii si sa apreciez tinuta de drum si siguranta pe care o ofera. M-a scos de multe ori din situatii dificile. Si la drumuri de 500-800 km condusul este chiar relaxant.

Insa avind in vedere problemele de mai sus, as avea rezerve in a recomanda masina asta. Piesele sint scumpe, chiar si cele after-market sau SH ( daca e posibil ).Si multe din cele de mai sus nu ar fi trebuit sa se intimple la o masina cu 100k km. Care sint cit se poate de reali. Nu ma pling de pretul pieselor, insa avind in vedere ca platforma este comuna la o gramada de alte masini,ma gindeam eu ca si pretul pieselor putea fi ceva mai decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In curand as vrea si eu sa imi schimb masina. Sunt foarte tentat de un Touran. Spre deosebire de multi care nu sunt foarte incantati de formele masninii, eu vad un potential mare in masina. :) Initial pe lista era si Golf V Variant, dar parca tind spre Touran totusi.

Ce parere aveti de modelul 2.0 TDI de 170 CP? Are cineva pe aici? Dar cutie DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!