Jump to content

Filtru de motorina!


onix_flo
 Share

Postare recomandată

+ pentru aerisire cand faci schimbul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ai dubii asupra calităţii motorinei (merge motorul aiurea după ce ai alimentat) sau poţi să mai arunci un ochi pe la jumătatea intervalului de schimbare, aşa de curiozitate.

 

Uite că asta cu aerisirea nu mi-a trecut prin cap :icon_thumleft: . Dar am văzut că intră în el uşor suficientă motorină ca să pornească şi să meargă ok motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aerisire nu te ajuta, ca aserul se strange in partea de sus a filtrului, nu in partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il foloseam pt a umple cu motorina filtrata...urmatorul filtru  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian,

 

Una din cele mai mari greseli pe care o poti face este sa pui mototina din filtrul vechi in cel nou....injectoarele nu vor fi bucuroase.

 

Filtrul normal dupa recomandarea VW se schimba la 60000 Km  si se purjeaza apa din el la 30000 km, deci asta este  versoinea oficiala  acum ca fiecare dupa buzunat schimba  filtri la 15  sau 30  sau cand are bani sunt alte chestii, important mai este ca cele 2 O-rincuri de la termovalva de retur sa fie schimbate la fiecare schimbare de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile le schimb.Parca filtrele knecht vin cu ele la pachet.Si motorina era ok ca am pus-o intr-un borcan curat sa verific.Eu asa am crezut ca se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata apa, murdaria se depune pe fund inafara de cea care ramana prinsa in hartia din fitru. Daca tot vrei sa pui motorina in filtru nou, poti scoate de pe stutul de retur cu un furtun cuplat la fitrul nou, sau cumperi din peco un litru la pet si ai rezolvat. Sau pui contactul de mai multe ori cu returul scos si fitrul nou montat si se umple filtrul. Metode sunt multe doar trebuie citit putin.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, 

Am vazut ca in acest topic se mai vorbeste si de supapa de sens .

Am alimentat recent de la un"rompetrol" sar putea fantoma sau nu stiu dar bon nu mi-au dat,in fine am bagat vreo50 l.

Problema e ca au inceput problemele si exact dupa ce am mers 400 km cu motorina aia ,la pornire doar dimineata masina porneste sta la relantii 5 sec dupa care se opreste si trebuie sa i dau de 4-5 ori la cheie cu pedala de acceleratie intreapasata.(invarte electromotorul de numa) si abia apoi o ia.Asta doar la prima cheie dimineata in rest nu.

Eu suspectez sa fi bagat aia apa in motorina .

Sau imi zicea un mecanic de supapa de sens .

Eu am verificat furtunele de la filtru inacolo dar nu am umed nimic sau scursuri.

 

Avetii idee cum arata supaapa si unde e amplasata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca asta ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de unicsens la Sharan este pe turul motorinei,intre filtru de motorina si pompa tandem,chiar pe furtun.Poti sa demontezi furtunul cu totul si sa sufli in el in directie inversa(dinspre pompa tandem spre filtru).Verifica asta si daca e ok,pune alta motorina peste a ta si urmareste-o urmatoarele zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi o sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru sfaturi am verificat supapa unicsens si era defecta .

Am schimbat-o si a pornit din prima chiar dupa o zi de stat .

Acum mai vad eu si pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ieri cand m-am uitat pe sub capota am vazut ca pe filtrul de motorina se stransese ceva motorina. In vara am avut probleme cu supapa de sens care cred ca s-a fisurat sau ceva cand am tot umblat la furtunele de apa care s-au spart. Pe aia am schimbat-o cu una de metal, bombata la mijloc de dimensiunea unei monede mai mari si dupa aia nu am mai avut probleme. Acum problema pare ca vine de la conducta de retur care se misca destul de usor sub clema aia care o tine fixata. Inteleg ca de obicei un filtru de motorina vine cu oringurile care se pun la acea conducta de retur, dar eu am schimbat filtrul in primavara si parca nu as mai da 100 de lei sa pun altul. As incerca sa schimb numai oringurile sa vad ce se intampla. Are cineva idee ce dimnesiuni sunt? Sau pot sa le scot de acolo sa caut exact la dimensiune si sa las conducta de retur in aer pana vin inapoi cu roringurile noi? Nu curge, nu se dezamorseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe viitor poti sa comanzi filtrul de motorina de pe golf 4 tdi ,sa nu mai dai 100lei(chiar mai mult).Asta pe Kneght(KL147D) este vreo 46-50 lei si vine cu tot cu oringuri in cutie,este mai lung o ideie ca al nostru(cea ce e mai bine),doar ca trebuie sa inversezi filtrul de tur cu cel de retur.

Daca scoti supapa aia de pe filtru nu se intampla nimic cat gasesti alte oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos returul din filtru. Oringul de sus a cedat cand am bagat surubelnita pe langa el sa il scot. O fi fost vechi, imbatranit, ciupit. Aseara nu am avut unde sa ma duc sa caut, ma duc acum, dar am o nedumerire. De ce sunt oringurile de culori diferite? Chiar sunt diferite ca material sau altceva sau care e ideea ca sunt colorate diferit? Mie mi se pare ca sunt exact de aceleasi dimensiuni, dar poate nu numai dimensiunea conteaza?

18 hours ago, andrusel said:

Pe viitor poti sa comanzi filtrul de motorina de pe golf 4 tdi ,sa nu mai dai 100lei(chiar mai mult).Asta pe Kneght(KL147D) este vreo 46-50 lei si vine cu tot cu oringuri in cutie,este mai lung o ideie ca al nostru(cea ce e mai bine),doar ca trebuie sa inversezi filtrul de tur cu cel de retur.

Adica arata ca in oglinda fata de cel de sharan cu returul in dreapta si turul in stanga cum ma uit la masina? Multam de pont.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am gasit oring de dimensiunea necesara asa ca am cumparat filtrul cu totul. Am luat de golf (mahle) 55 de lei fata de 135 cat ar fi fost pentru sharan. O sa incerc deocamdata sa schimb numai garniturile si daca tot curge schimb tot filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avandu-l deja in mana iti dai seama deja cum sunt turul si returul.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu e aia . Eu nu am supapa unisens. vreo problemă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringurile si ieri pe seara cat am facut un drum in oras parca nu a mai curs. Insa acea supapa de pe retur nu sta foarte bine fixata in gaura din filtru si tot se misca acolo daca trag de furtune. O fi fost de la oringuri sau nu, nu stiu. O sa incerc oricum sa fixez un pic mai bine supapa aia acolo si mai monotorizez situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de sens e pe furtunul care iese din filtru si merge la pompa tandem. E subtire si de culoare neagra, aproape inobservabila daca nu te uiti cu atentie. Din cate inteleg eu, probleme in lipsa ei pot fi la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Parca nu as deschide alt topic, desi nu prea ii e locul aici... Cred ca am furtunul de retur motorina dintre pompa tandem si filtru fisurat. Probabil fisura e pe portiunea dintre pompa tandem si senzorul care e pe acest furtun (senzor de temperatura?) Se poate inlocui aceasta portiune ca din cate vad furtunul e turnat cu totul cu "teaca" pentru acel senzor. Parca nu as baga cutitul in furtun daca nu stiu ca pot sa il scot/curat de pe teaca senzorului ca sa pot pune un furtun nou acolo cu clema. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!