Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau o parere.Acum o ora circulind prin infernul acesta de oras, la o apasare de ambreiaj acesta s-a intarit.De debraiat, debraiaza dar pedala opune o mare rezistenta.In plus, citeodata pedala revine cu intirziere la eliberare.Din cite stiu sistemul este pe lichid de frina, dar nu gasesc rezervorul de completare. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linga baterie in stinga mai jos. E posibil sa fie acoperita de un furtun gros care vine de la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut o lanterna ca s-a intunecat si ma duc sa caut, sa vad daca mai are lichid.Mii de multumiri.Am numai cartea masinii, daca aveam manual de reparatii il citeam pe tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine revine cu intarziere pedala, dar ambreiajul lucreaza normal, desi tine cam jos dupa parerea mea. Am intrebat un mecanic si am inteles ca nu se poate regla. Asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, dupa cele intimplate ieri, ma duc, cu oarecare ingrijorare la masina si surpriza ambreiajul in regula, pedala moale ca de obicei, revine in pozitia liber normal.Numai stiu ce sa cred.Am facut cam 50 km prin oras si nici un semn totul ok.Rezervorul de lichid pentru ambreiaj nu l-am identificat, iar daca e acelasi cu cel de frina, nivelul este bun.Oricum dupa faza cu luminile(http://vwforum.ro/index.php?showtopic=20626) ma mai astept si la alte surprize.Cine spune ca viata e monotona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putin ajutor din partea cuiva :vinemosul: am aflat ca rezorvorul de lichid pentru pompa de ambreiaj este acelasi cu cel de la pompa de frina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la sevice, baietii au verificat ambreiajul, totul e ok si mi-au spus ca pedala s-a intarit (posibil) din cauza cilindrului receptor al ambreiajului care a avut un moment de "gripare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutari tuturor,

Tocmai am intrat in posesia unui TOURAN s.h. si se pare ca am cunoscuta problema a ambreajului motoarelor diesel tip BKC...

Va rog daca se poate sa ma ajute cineva cu un sfat cu privire la ce tip (brand) de volant, disc si rulment sa-mi achizitionez!!!

As mai fi interesat daca stie cineva vreun site de unde as putea comanda de afara deoarece sunt mai incerezator in comenzile (piesele) externe decat cele din tara.

Va multumesc anticipat!!!

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint mai multi furnizori de asa ceva. Luke, Sachs (care sint si pe original pe masina) poate si valeo. Le poti lua de unde vrei tu, inclusiv din afara, daca asa doresti, insa asta nu iti garanteaza ca vor fi mai bune. Daca mergi in bucuresti, toate se vor comporta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Kasius...

Am pus aceasta intrebare si in sensul de a mi se recomanda care este mai bun, spre exemplu Valeo am inteles ca are volant fixa nu cu 2 mase, si cam care este recomandata ca fiind mai rezistenta chiar si la traficul din Bucuresti...

Iar ca recomandare, din afara m-ar interesa anumite site-uri din Germania care au piese, eventual de origine, si pot fi comandate online...

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu recomand sa iei din afara. Si la mine face probleme volant, insa numai in Bucuresti. In rest e de vis. Daca iti iei de afara o sa dai mai mult si tot atit o sa te tina. Cea de la Valeo daca e simpla, intr-adevar va fi ceva mai fiabila la trafic aglomerat. Insa cred ca vei pierde ceva la comfort.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am avut o rechemare in sevice (by VW - cost "0" - era in garantie masina) pt verificarea volantei, totul a fost ok dar se pare ca au fost unele masini cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o rechemare in sevice (by VW - cost "0" - era in garantie masina) pt verificarea volantei, totul a fost ok dar se pare ca au fost unele masini cu probleme.

Salut,

Merci mult se pare ca eu sunt unul din ghinionisti care are problema la volant!!!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu recomand sa iei din afara. Si la mine face probleme volant, insa numai in Bucuresti. In rest e de vis. Daca iti iei de afara o sa dai mai mult si tot atit o sa te tina. Cea de la Valeo daca e simpla, intr-adevar va fi ceva mai fiabila la trafic aglomerat. Insa cred ca vei pierde ceva la comfort. Parerea meA :( SA FIE SI LA MINE ACEEASI PROBLEMA SI LA MINE?ADICA LA RELANTIU ARE O INTRERUPERE SI AM FOST CU EA LA TESTER SI MIAU ZIS CA E DE LA UN INJECTOR.DAR DE CE NU FACE SI ACUM CIND E FRIG?IN ITALIA AU SPUS CA POATE FI DE LA CONTACTELEDE LA INJECTOARE CIND SE INCALZESC SE DILATA SI NU MAI FAC CONTACT CUM TREBUIE.CIND AI FRIG NU FACE ASA TARE.TIND SA CRED CA E ASA CUM IMI ZICEAU AIA DIN ITALIA:lol: SA FIE SI LA MINE ACEEASI PROBLEMA SI LA MINE?ADICA LA RELANTIU ARE O INTRERUPERE SI AM FOST CU EA LA TESTER SI MIAU ZIS CA E DE LA UN INJECTOR.DAR DE CE NU FACE SI ACUM CIND E FRIG?IN ITALIA AU SPUS CA POATE FI DE LA CONTACTELEDE LA INJECTOARE CIND SE INCALZESC SE DILATA SI NU MAI FAC CONTACT CUM TREBUIE.CIND AI FRIG NU FACE ASA TARE.TIND SA CRED CA E ASA CUM IMI ZICEAU AIA DIN ITALIASORRY :(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floutouan95 - Nu mai scrie cu caps, citeste regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrew_cristian

Salut! Sunt nou pe forum am un touran 1,9 tdi 2004 200k km , multumit de el . Usoarele trepidatii de la plecarea de pe loc care mi-au aparut in ultimele zile presupun ca au legatura cu topicul de mai sus.Intrebarea este daca la motoarele AVQ volant este tot cu masa dubla sau pur si simplu arcurile de la ambreiaj s-au inmuiat. Avand in vedere ca am tras si o rulota dupa mine in vara , nu ma supar chiar asa de tare.Vroiam sa stiu cum evolueaza cand te lasa volant / discul ambreiaj.

Mersi!

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au volant fermecata dubla-masa. Faptul ca ai tras o rulota nu e atit de relevant. Astea crapa, asa cum se spunea pe un document de la Sachs, atunci cind mergi excesiv cu viteze foarte mici sau faci curse :icon_thumright:. Excesiv insemnind Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut.

problema mea cu ambreiajul este in felul urmator: cind este cald afara sau merg mult timp in coloana, ceea ce se intimpla zilnic in Bucuresti, ambreiajul ajunge pina la 1/2, dupa care trebuie sa-l trag cumva cu piciorul ca sa ajunga la pozitia initiala. Stie cine care o fi problema.

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

touranul meu care are acum 168000km,are aceleasi manifestari cu pedala de ambreiaj ca si ale lui

horia2005, numai ca acest lucru(la mine) se intampla in diminetile reci.Pedala are tendinta de a se opri pe la jumatatea cursei .Dupa ce rulez ceva kilometrii si motorul se incazeste,totul este ok.

Am verificat (optic)cilindrul de ambreiaj si mentionez ca nu are pierderi de lichid.

Astept pareri ,sugestii...

cu respect, pentru toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut pe toata lumea si imi permit sa va dau un sfat NU cumparati volant de afara co sa va mincati degetele cum fac eu ma costat 800euro fara manopera ca am montato eu deci cautati in tara vorba unui coleg de forum tot atita tine.Problema e ca tot am niste vibrati in masina si nu stiu de la ce ,oricum se cunoaste ca am schimbat volant.

Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergem pe principiul "toate e la fel", Sachs e mai scump decat Luk. Ce ar fi de ales intre ele? Mie unul, Sachs imi inspira mai multa incredere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@fiorryy Aceiasi problema o am si eu la Touran-ul meu dupa ce am schimbat tot kit-ul si volant, am simtit o schimbare dar tot mai am un tremurat usor la plecarea de pe loc.

Nu stiu poate este cineva mai avizat sa ne spuna poate o fi vreo problema de soft la motor sau cuplu...Chiar nu stiu ce sa spun...

Am vorbit cu un coleg de forum care are acelasi tip de motor (BKC) parca pe un Golf 5 si-i merge ok.

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nu cred ca e cazul sa aruncati banii pe volant si pe kit ul de ambreiaj din afara, daca le luati de aici volant e la 1350 ron si kitul e la 1020 ron (astea pentru modelul BKC, BLS,BXE), ambele pe sachs. azi am schimbat unul si dupa toata operatia nu mai trepida deloc.

si este normal sa se duca relativ repede in traficul din bucuresti unde pina la urmatorul stop bagi in viteza si pleci de pe loc de 30 de ori, in general socurile de la plecari le uzeaza. cam asa arata o volant dubla masa disecata

post-13178-1230065725_thumb.jpg

Pentru reclama/vanzari exista arii dedicate.

E Craciunul si nu acordam warning dar... sarbatoarea trece! :vinemosul:

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Problema mea este legata de pedala de ambreiaj. De obicei aparea cind afara era cald, dar am observat ca a inceputa sa apara si acuma cind afara este destul de frig. In momentul cind schimb vitezele pedala ramine la 1/2 si sunt nevoit sa o trag cu piciorul ca sa revina la pozitia initiala. E cam deranjant. Poate sa ma jute cineva cu un sfat.

Va multumesc.

Modificat de horia2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la tine tine de pompa hidraulica (parca asa ii spune) de la pedala de ambreiaj. Verifica nivelul lichidului de frina. Sa fie spre maxim.

Si o aerisire a frinelor cred ar fi necesara. Si aerisirea pompei totodata. Daca este posibil. Pompa se alimenteaza tot cu lichid de frina din rezervor printr-o iesire laterala a rezervorului. Si daca ai nivelul de lichid scazut, atunci prinde aer pe acolo.

Daca nici asa nu merge, atunci trebuie schimbata. As fi vrut sa am idei mai bune si mai rapid de pus in practica. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!