cosmindjc

Ambreiaj-probleme..

220 postări în acest subiect de discuţie

Salutari tuturor,

Tocmai am intrat in posesia unui TOURAN s.h. si se pare ca am cunoscuta problema a ambreajului motoarelor diesel tip BKC...

Va rog daca se poate sa ma ajute cineva cu un sfat cu privire la ce tip (brand) de volant, disc si rulment sa-mi achizitionez!!!

As mai fi interesat daca stie cineva vreun site de unde as putea comanda de afara deoarece sunt mai incerezator in comenzile (piesele) externe decat cele din tara.

Va multumesc anticipat!!!

Modificat de cosmindjc
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sint mai multi furnizori de asa ceva. Luke, Sachs (care sint si pe original pe masina) poate si valeo. Le poti lua de unde vrei tu, inclusiv din afara, daca asa doresti, insa asta nu iti garanteaza ca vor fi mai bune. Daca mergi in bucuresti, toate se vor comporta la fel.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Kasius...

Am pus aceasta intrebare si in sensul de a mi se recomanda care este mai bun, spre exemplu Valeo am inteles ca are volant fixa nu cu 2 mase, si cam care este recomandata ca fiind mai rezistenta chiar si la traficul din Bucuresti...

Iar ca recomandare, din afara m-ar interesa anumite site-uri din Germania care au piese, eventual de origine, si pot fi comandate online...

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu recomand sa iei din afara. Si la mine face probleme volant, insa numai in Bucuresti. In rest e de vis. Daca iti iei de afara o sa dai mai mult si tot atit o sa te tina. Cea de la Valeo daca e simpla, intr-adevar va fi ceva mai fiabila la trafic aglomerat. Insa cred ca vei pierde ceva la comfort.

Parerea mea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o rechemare in sevice (by VW - cost "0" - era in garantie masina) pt verificarea volantei, totul a fost ok dar se pare ca au fost unele masini cu probleme.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
eu am avut o rechemare in sevice (by VW - cost "0" - era in garantie masina) pt verificarea volantei, totul a fost ok dar se pare ca au fost unele masini cu probleme.

Salut,

Merci mult se pare ca eu sunt unul din ghinionisti care are problema la volant!!!

Numai bine!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Eu sincer nu recomand sa iei din afara. Si la mine face probleme volant, insa numai in Bucuresti. In rest e de vis. Daca iti iei de afara o sa dai mai mult si tot atit o sa te tina. Cea de la Valeo daca e simpla, intr-adevar va fi ceva mai fiabila la trafic aglomerat. Insa cred ca vei pierde ceva la comfort. Parerea meA :( SA FIE SI LA MINE ACEEASI PROBLEMA SI LA MINE?ADICA LA RELANTIU ARE O INTRERUPERE SI AM FOST CU EA LA TESTER SI MIAU ZIS CA E DE LA UN INJECTOR.DAR DE CE NU FACE SI ACUM CIND E FRIG?IN ITALIA AU SPUS CA POATE FI DE LA CONTACTELEDE LA INJECTOARE CIND SE INCALZESC SE DILATA SI NU MAI FAC CONTACT CUM TREBUIE.CIND AI FRIG NU FACE ASA TARE.TIND SA CRED CA E ASA CUM IMI ZICEAU AIA DIN ITALIA:lol: SA FIE SI LA MINE ACEEASI PROBLEMA SI LA MINE?ADICA LA RELANTIU ARE O INTRERUPERE SI AM FOST CU EA LA TESTER SI MIAU ZIS CA E DE LA UN INJECTOR.DAR DE CE NU FACE SI ACUM CIND E FRIG?IN ITALIA AU SPUS CA POATE FI DE LA CONTACTELEDE LA INJECTOARE CIND SE INCALZESC SE DILATA SI NU MAI FAC CONTACT CUM TREBUIE.CIND AI FRIG NU FACE ASA TARE.TIND SA CRED CA E ASA CUM IMI ZICEAU AIA DIN ITALIASORRY :(
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@floutouan95 - Nu mai scrie cu caps, citeste regulamentul!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou pe forum am un touran 1,9 tdi 2004 200k km , multumit de el . Usoarele trepidatii de la plecarea de pe loc care mi-au aparut in ultimele zile presupun ca au legatura cu topicul de mai sus.Intrebarea este daca la motoarele AVQ volant este tot cu masa dubla sau pur si simplu arcurile de la ambreiaj s-au inmuiat. Avand in vedere ca am tras si o rulota dupa mine in vara , nu ma supar chiar asa de tare.Vroiam sa stiu cum evolueaza cand te lasa volant / discul ambreiaj.

Mersi!

Cristi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Toate au volant fermecata dubla-masa. Faptul ca ai tras o rulota nu e atit de relevant. Astea crapa, asa cum se spunea pe un document de la Sachs, atunci cind mergi excesiv cu viteze foarte mici sau faci curse :icon_thumright:. Excesiv insemnind Bucuresti.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut.

problema mea cu ambreiajul este in felul urmator: cind este cald afara sau merg mult timp in coloana, ceea ce se intimpla zilnic in Bucuresti, ambreiajul ajunge pina la 1/2, dupa care trebuie sa-l trag cumva cu piciorul ca sa ajunga la pozitia initiala. Stie cine care o fi problema.

va multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

touranul meu care are acum 168000km,are aceleasi manifestari cu pedala de ambreiaj ca si ale lui

horia2005, numai ca acest lucru(la mine) se intampla in diminetile reci.Pedala are tendinta de a se opri pe la jumatatea cursei .Dupa ce rulez ceva kilometrii si motorul se incazeste,totul este ok.

Am verificat (optic)cilindrul de ambreiaj si mentionez ca nu are pierderi de lichid.

Astept pareri ,sugestii...

cu respect, pentru toti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea si imi permit sa va dau un sfat NU cumparati volant de afara co sa va mincati degetele cum fac eu ma costat 800euro fara manopera ca am montato eu deci cautati in tara vorba unui coleg de forum tot atita tine.Problema e ca tot am niste vibrati in masina si nu stiu de la ce ,oricum se cunoaste ca am schimbat volant.

Cu respect

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca mergem pe principiul "toate e la fel", Sachs e mai scump decat Luk. Ce ar fi de ales intre ele? Mie unul, Sachs imi inspira mai multa incredere...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@fiorryy Aceiasi problema o am si eu la Touran-ul meu dupa ce am schimbat tot kit-ul si volant, am simtit o schimbare dar tot mai am un tremurat usor la plecarea de pe loc.

Nu stiu poate este cineva mai avizat sa ne spuna poate o fi vreo problema de soft la motor sau cuplu...Chiar nu stiu ce sa spun...

Am vorbit cu un coleg de forum care are acelasi tip de motor (BKC) parca pe un Golf 5 si-i merge ok.

Numai bine!

Modificat de cosmindjc
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e cazul sa aruncati banii pe volant si pe kit ul de ambreiaj din afara, daca le luati de aici volant e la 1350 ron si kitul e la 1020 ron (astea pentru modelul BKC, BLS,BXE), ambele pe sachs. azi am schimbat unul si dupa toata operatia nu mai trepida deloc.

si este normal sa se duca relativ repede in traficul din bucuresti unde pina la urmatorul stop bagi in viteza si pleci de pe loc de 30 de ori, in general socurile de la plecari le uzeaza. cam asa arata o volant dubla masa disecata

post-13178-1230065725_thumb.jpg

Pentru reclama/vanzari exista arii dedicate.

E Craciunul si nu acordam warning dar... sarbatoarea trece! :vinemosul:

aryes13

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Problema mea este legata de pedala de ambreiaj. De obicei aparea cind afara era cald, dar am observat ca a inceputa sa apara si acuma cind afara este destul de frig. In momentul cind schimb vitezele pedala ramine la 1/2 si sunt nevoit sa o trag cu piciorul ca sa revina la pozitia initiala. E cam deranjant. Poate sa ma jute cineva cu un sfat.

Va multumesc.

Modificat de horia2005
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la tine tine de pompa hidraulica (parca asa ii spune) de la pedala de ambreiaj. Verifica nivelul lichidului de frina. Sa fie spre maxim.

Si o aerisire a frinelor cred ar fi necesara. Si aerisirea pompei totodata. Daca este posibil. Pompa se alimenteaza tot cu lichid de frina din rezervor printr-o iesire laterala a rezervorului. Si daca ai nivelul de lichid scazut, atunci prinde aer pe acolo.

Daca nici asa nu merge, atunci trebuie schimbata. As fi vrut sa am idei mai bune si mai rapid de pus in practica. :Driver:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pedala am avut si eu, nu are legatura cu volant. Am schimbat pompa de plastic pe care o actioneaza pedala, cilindrul receptor si kit-ul de ambreiaj. volant am lasat-o neschimbata, chiar daca trepideaza usor, cateodata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

va multumesc pentru raspunsurile voastre. O sa merg la mecanic sa rezolvam problemele aparute.

la citi mai multi km. cu touran-ul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne anunti te rog si pe noi, ce a fost defect la ambreiaj.Eu cred ca e o supapa din pistonul pompei, care ramine semiblocata.Asta, ar explica revenirea anevoioasa a pedalei.Astaptam o veste de la tine. Toate cele bune.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca eu am tot amanat schimbarea si probabil ca, din cauza ca ambreiajul nu mai era antrenat cum trebuie, s-a distrus si el.

Sper sa nu fie nevoie de schimbat decat pompita asta, vreo 2-3 mil daca tin minte (e toata de plastic).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea, din cauza uzurii normale, sa trebuiasca doar reglat jocul dintre pistonul cilindrului receptor si placa de presiune .Si in acest caz, s-ar putea ca pedala sa revina greu.Oricum , mecanicul va decide ce e mai bine.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti

Am si eu ceva probleme cu Touranul :

Pedala de ambreiaj prinde excesiv de jos,cum ii dau drumul un pic o ia din loc.

Din cand in cand nu vrea sa intre "usor" in viteza ( treapta 1 si 2 iar in spate se scutura ),de trepidat nu pot sa-mi dau seama ca o am de la 220k km si nu am facut cu ea decat 11k km , si cam tot la fel trepideaza , motor AVQ 105 CP.

Am inteles ca nu se poate regla "pozitia " ambreajului si ca trebuie schimbat disc ,placa ,rulment si eventual volant.

Rog un sfat daca a mai avut careva astfel de probleme cum a scapat de ele si cam la ce pret.

ps : nu stiu de ce lipseste "a" de la volant .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic ambreiajul. Eu zic ca nu e aerisit calumea su ai probleme la cilindrul (cilindrul receptor de pe cutie sau pompa).

Daca ai avea probleme de ambreiaj, ar prinde sus. Dupa cum se stie, un disc uzat face ca pedala sa prinda sus. :blink:

Ori, la tine e invers. Practic furca nu apuca sa impinga destul rulmentul pe placa de presiune.

Daca ar fi placa de presiune crapata (singura care ar mai putea fi suspecta), n-ai putea baga in viteza deloc cu motorul pornit.

Iar faptul ca uneori intra greu in viteza se trage tot de la debraiatul incomplet.

Pedala de ambreiaj se poate regla la unele modele. Nu stiu daca e si cazul tau. Detalii aici.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.